SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, aapjes winnen met die gast in de OP.quote:
Spinaziesoep klinkt wel lekker.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heldere vissoep?Of spinaziesoep met een eitje hmmm
Uhhh twerk is deze, en kon afgelopen drie keer al niet
Ja dat vond ik altijd zo leuk om te kijken.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, aapjes winnen met die gast in de OP.
Vroegah, toen dat nog als normale tv gezien werd.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:22 schreef FranticDJ het volgende:
kan me nog vrij levendig herinneren hoe Fruithof met flapperende tokus uit een sauna in de sneeuw sprong in Finland
bij een of ander reisprogramma
Jup. En mocht de staat ongelijk krijgen dan hebben ze binnen 4 uur een nieuwe rechter opgetrommeld voor het snelste Hoger Beroep ever.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ik kan je de uitkomst van dat geding alvast vertellen.
Oh nog nooit op? Dan al helemaal een echte aanraderquote:Op dinsdag 28 september 2021 12:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Spinaziesoep klinkt wel lekker.
Laat maar weten donderdag of het nodig is.
En nu dames en heren, jongens en meisjes, gespuis.
Tijd om te trainen en mezelf naar de kloten te helpen
jij hebt hier ook een actieve herinnering aan?quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vroegah, toen dat nog als normale tv gezien werd.
Nee, wel van naakte skydivers wat ergens in de middag uitgezonden werd.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij hebt hier ook een actieve herinnering aan?
Heb je nu zelf de behoefte om naakt te skydiven? #durftevragen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, wel van naakte skydivers wat ergens in de middag uitgezonden werd.
God, zelden zo hard gelachen.
plastic fantastic over penis vergrotingen op zaterdagavond.. zonder censuurquote:Op dinsdag 28 september 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zag er vooral pijnlijk uit, dus nee.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je nu zelf de behoefte om naakt te skydiven? #durftevragen.
Toen was bloot nog niet vies of om te giechelen?quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het bloot op zich niet, maar alles op hoog tempo heen en weer zien flapperen is gewoon komisch.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen was bloot nog niet vies of om te giechelen?
Van die schaamlippen, prrrrrrrffffffllllrrrrrrrequote:Op dinsdag 28 september 2021 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het bloot op zich niet, maar alles op hoog tempo heen en weer zien flapperen is gewoon komisch.
Ik had altijd het idee dat die presentator een strijkijzer niet doorgeslikt kreeg van totale ongemakkelijkheid.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van die schaamlippen, prrrrrrrffffffllllrrrrrrre
Mijn gebakken eitje vind dit onprettig.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoor je dat geluid ook bij die mi?quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn gebakken eitje vind dit onprettig.
Ik voel de drupjes zelfs.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoor je dat geluid ook bij die mi?
Pehehehe.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo specifiek kangoeroeharten? Overschot aan kangoeroes ?quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik sprak net iemand en die importeerde kangoeroeharten uit Australië voor in hondenvoer, is weer eens wat anders dan een neurochirurg, typemiep HR, paaldanseres of automonteur.
Goedkoop en gezond volgens hem, net als lamsharten.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo specifiek kangoeroeharten? Overschot aan kangoeroes ?
Hm oke, wel heel specifiekquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedkoop en gezond volgens hem, net als lamsharten.
Present! Zullen we beginnen?quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:10 schreef kwiwi het volgende:
Zit te wachten tot alle consultants eindelijk hier zijn voor de meeting
Ja had een zakelijk geschilletje op te lossen met de beste man, ik vroeg terloops wat doen jullie eigenlijk? "Wij importeren kangoeroeharten" Dus ik schoot in de lach, ik zeg "Ja je moeder" toen bleef het even stilquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm oke, wel heel specifiek
Misschien is z'n moeder er niet meer of ernstig ziekquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja had een zakelijk geschilletje op te lossen met de beste man, ik vroeg terloops wat doen jullie eigenlijk? "Wij importeren kangoeroeharten" Dus ik schoot in de lach, ik zeg "Ja je moeder" toen bleef het even stil
Wulpse en snaakse Hongaarse chick erbij zoeken voor een jaartje, opgelostquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
O, mijn oude baan in Boedapest is beschikbaar voor een jaar
Jammer dat je van alleen dat salaris niet lekker kunt leven
Beetje stelen beetje neukenquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wulpse en snaakse Hongaarse chick erbij zoeken voor een jaartje, opgelost
Denk dat ze wel voorkeur hebben, maar dat sommige dingen bij teveel eten niet geweldig zijn. Ik bedoel, veel lever eten is voor mensen ook niet het allerbeste idee toch?quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vraag me af of honden en katten een voorkeur hebben wat betreft organen of dat dit specifiek aan het dier zelf ligt.
"Gestikt in een rauw kangoeroehart"quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien is z'n moeder er niet meer of ernstig ziek
Opgegeten door een kangoeroe.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Gestikt in een rauw kangoeroehart"
Ewl nee.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat ze wel voorkeur hebben, maar dat sommige dingen bij teveel eten niet geweldig zijn. Ik bedoel, veel lever eten is voor mensen ook niet het allerbeste idee toch?
Leeuwen gaan altijd voor de zachte buikdelen en de geslachtsorganen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vraag me af of honden en katten een voorkeur hebben wat betreft organen of dat dit specifiek aan het dier zelf ligt.
Combi-oven en dan de verkeerde stand kiezen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ruik mijn lasagne, even kijken of alles wel goed gaat.
Zou niet verkeerd zijn. De manager van het team is nu een Russische. Heb ik nog weleens mee staan beppen op een feestje.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wulpse en snaakse Hongaarse chick erbij zoeken voor een jaartje, opgelost
Weet wel dat mijn kat altijd de maag van een muis weer uitgekotste.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bovenop je tillen en Russische woordjes in je oor laten wodkaboerenquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn. De manager van het team is nu een Russische. Heb ik nog weleens mee staan beppen op een feestje.
Jezusquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bovenop je tillen en Russische woordjes in je oor laten wodkaboeren
combi oven en niet weer op start drukken nadat je 'm ingeladen hebtquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Combi-oven en dan de verkeerde stand kiezen.
Op start drukken en dat 'ie dan alsnog niet begint, OMDAT JE DAT VERDOMDE DEURTJE WEER OPEN MOET DOEN.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
combi oven en niet weer op start drukken nadat je 'm ingeladen hebt
Ja, ik zou niet aan de hoeven en horens beginnen nee.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leeuwen gaan altijd voor de zachte buikdelen en de geslachtsorganen.
Ook heel specifiekquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet wel dat mijn kat altijd de maag van een muis weer uitgekotste.
ik mis hier ook tering veel uit mn vorig huis hoorquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu ik daadwerkelijk aan het koken ben, heb ik steeds meer te mopperen op m'n keuken.
Ik heb nooit een combi-oven gehadquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Combi-oven en dan de verkeerde stand kiezen.
Zoals ?quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu ik daadwerkelijk aan het koken ben, heb ik steeds meer te mopperen op m'n keuken.
Ik heb 6 jaar zonder afzuigkap gedaan en nu ik er eentje heb, gebruik ik hem amper.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik mis hier ook tering veel uit mn vorig huis hoor
vooral een goede oven (en goede afzuiging)
mja heb een recirculatiekap nu. vind het niks.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb 6 jaar zonder afzuigkap gedaan en nu ik er eentje heb, gebruik ik hem amper.
Oven is mini en zanikt, de boel is onhandig ingedeeld waardoor er niet echt een ruime en logische plek om te snijden enzo is, de gootsteen is kut en de kookplaat heeft een pit die ik überhaupt nooit gebruik en verder is 'ie krap.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik mis hier ook tering veel uit mn vorig huis hoor
vooral een goede oven (en goede afzuiging)
Ik was al aan het typen.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oven is mini en zanikt, de boel is onhandig ingedeeld waardoor er niet echt een ruime en logische plek om te snijden enzo is, de gootsteen is kut en de kookplaat heeft een pit die ik überhaupt nooit gebruik en verder is 'ie krap.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over het gebrek aan stopcontacten.
Ik kan er net aan een bakplaat in kwijt.quote:
Lekker knauwen alsof het nagels zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zou niet aan de hoeven en horens beginnen nee.
ohjaquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oven is mini en zanikt, de boel is onhandig ingedeeld waardoor er niet echt een ruime en logische plek om te snijden enzo is, de gootsteen is kut en de kookplaat heeft een pit die ik überhaupt nooit gebruik en verder is 'ie krap.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over het gebrek aan stopcontacten.
ik heb in mn vorig huis uit alu plaat bakplaten laten snijden.. dat was ideaal.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan er net aan een bakplaat in kwijt.
Das wel heel miniatuurquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan er net aan een bakplaat in kwijt.
Ik heb dus dat alles op elkaar gepropt staat (en zo groot zijn die pannen ook weer niet) en dan aan de zijkant een zee van ruimte door een wokpit die alleen maar standje affik kent.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohja
het rooster op mijn fornuis is ook te grof voor veel van mijn pannen
die zakken er dan ineens tussen en dan staan ze op de pit
Ik vond bakken bij m'n ouders leuk, laat ik het daar maar op houden.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das wel heel miniatuurBak je veel ? Of juist niet, omdat oven
Tijd om te verbouwen dusquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond bakken bij m'n ouders leuk, laat ik het daar maar op houden.(Ouderwetsch gasfornuis)
Och, ben ik nu al aan gewend.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Freaky onhandige plek voor de kraan zoeken
Gas, bak je straks een biefstukje kost je dat een weeksalaris aan gaskosten.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond bakken bij m'n ouders leuk, laat ik het daar maar op houden.(Ouderwetsch gasfornuis)
Geld moet rollen, toch?quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gas, bak je straks een biefstukje kost je dat een weeksalaris aan gaskosten.
Ik bak nooit meer biefstukken, dus win?quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bedoelt ideale locatiequote:Op dinsdag 28 september 2021 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Freaky onhandige plek voor de kraan zoeken
Porte stoofvlees kun je ook een maand voor op vakantie danquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja wokpitten vind ik overratedquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb dus dat alles op elkaar gepropt staat (en zo groot zijn die pannen ook weer niet) en dan aan de zijkant een zee van ruimte door een wokpit die alleen maar standje affik kent.
Ik heb ook een wokpit, gebruik dat ding echt nooitquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wokpitten vind ik overrated
heb een foker voor die keer dat ik een hoog energie brander nodig heb.
had het in vorig huis ook.. gebruikte t idd ook nooitquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook een wokpit, gebruik dat ding echt nooit
Ja snap het nut van dat ding niet, op een normale pit wordt de wok ook warm genoeg, krijgt zelfs de rijstolie tot zijn rookpunt en dat is al te warmquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had het in vorig huis ook.. gebruikte t idd ook nooit
ja om paprika's rechtstreeks in de vlam te roosteren enzomaar daar heb ik ook een bernzomatic voor
Ik heb een pan die precies past in de vormquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap het nut van dat ding niet, op een normale pit wordt de wok ook warm genoeg, krijgt zelfs de rijstolie tot zijn rookpunt en dat is al te warm
Bij mij zit die ook gewoon onhandig aan de achterkantquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een pan die precies past in de vormIk vind het best fijn werken, maar ik zou niet speciaal voor die optie kiezen of zo, mocht ik een fornuis uitkiezen.
Oh ja, jij eet geen rijst e.d.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij zit die ook gewoon onhandig aan de achterkantMaar gebruik meestal toch alleen de voorste 2 pitten, eentje voor de groenten en eentje voor het vlees
Alleen als ik het bij de Chinees haal, al is het dan meestal bamiquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, jij eet geen rijst e.d.
Lekker bakken bakken bakken, lekker broccoli en gehakt in de kwokpan.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een pan die precies past in de vormIk vind het best fijn werken, maar ik zou niet speciaal voor die optie kiezen of zo, mocht ik een fornuis uitkiezen.
Met muntblaadjesquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker bakken bakken bakken, lekker broccoli en gehakt in de kwokpan.
Ik mis iets bij mijn eten als ik geen khd heb, maar dat is mijn eigen verknipte geestquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen als ik het bij de Chinees haal, al is het dan meestal bami
Paintskillzzzquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat rooie zijn m'n enige(!) stopcontacten in de keuken, blauw is de gootsteen (ja, die is zo groot en zo vierkant, dat ligt niet perse aan m'n paintskillz) en grijs m'n kookplaat. Aan de andere kant van de kookplaat is wel wát ruimte, maar dan ros ik continu tegen de (ingebouwde) koelkast aan, dat werkt ook niet lekker en aan de andere kant van de gootsteen is 't donker.
Zeuren.
Wat een kudthuis zegquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat rooie zijn m'n enige(!) stopcontacten in de keuken, blauw is de gootsteen (ja, die is zo groot en zo vierkant, dat ligt niet perse aan m'n paintskillz) en grijs m'n kookplaat. Aan de andere kant van de kookplaat is wel wát ruimte, maar dan ros ik continu tegen de (ingebouwde) koelkast aan, dat werkt ook niet lekker en aan de andere kant van de gootsteen is 't donker.
Zeuren.
https://kwallenradar.nl/spanje-introduceert-witte-kwallenvlagquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:03 schreef bitterbal het volgende:
Lig naast het life guard huisje. Nog een meisje wat gegrepen is door een kwal. Ze hebben zalf dus
Volgens sommigen soberzo, Vinexrijtjeshel enzo.quote:
is het een leuke lifeguard?quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:03 schreef bitterbal het volgende:
Lig naast het life guard huisje. Nog een meisje wat gegrepen is door een kwal. Ze hebben zalf dus
quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
dit hadden de vorige eigenaren er nog even ingerost voor hun relatie sneuvelde tijdens het verbouwen
die hebben meer haar op hun benenquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:06 schreef bitterbal het volgende:
De Grieken gaan toch onbevreesd dat water in :p
ja die stinkenquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:06 schreef bitterbal het volgende:
De Grieken gaan toch onbevreesd dat water in :p
Niet specifiek. Hij zit ook niet op zijn post maar bij mensen ergens in de tuin. Dus moest het kwallenslachtoffer zelfs zijn kant op sturen :pquote:
Bij mij is het zoiets, optimaal de ruimte benuttenquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Zeuren.
Niet gezienquote:
dan hoef je ook niet half in de zee te gaan liggen en doen of je verdrinktquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet specifiek. Hij zit ook niet op zijn post maar bij mensen ergens in de tuin. Dus moest het kwallenslachtoffer zelfs zijn kant op sturen :p
Hij kwam toen wel heel heldhaftig aan gerend :p
oke maar dat is bij de originele ook tochquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:09 schreef Karzai het volgende:
louis vuitton uit een schimmig chinees naaiatelier waar kinderen uit bangladesh werken
Serieus.quote:
In slowmotion met een Baywatch muziekje uit zijn portable speaker?quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:07 schreef bitterbal het volgende:
Hij kwam toen wel heel heldhaftig aan gerend :p
Dat ziet die niet eens vanuit die tuinquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan hoef je ook niet half in de zee te gaan liggen en doen of je verdrinkt
Hmm, nee, #teamUS wat die kraan betreft.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is het zoiets, optimaal de ruimte benutten
[ afbeelding ]
je weet dat je nu om kraan opmerkingen vraagt hequote:Op dinsdag 28 september 2021 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is het zoiets, optimaal de ruimte benutten
[ afbeelding ]
moet je nog roepen ook naar hemquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ziet die niet eens vanuit die tuin
quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:13 schreef Haags het volgende:
Ik zit achterin de tram op weg naar huis. Ben uit verveling naar voren gelopen, dan ben ik sneller thuis.
Dat hangt natuurlijk af van de kant die je op moet vanaf je tramhalte!quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:13 schreef Haags het volgende:
Ik zit achterin de tram op weg naar huis. Ben uit verveling naar voren gelopen, dan ben ik sneller thuis.
Moet lachenquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet je nog roepen ook naar hem
lifeguardos! helpos! ballos verdrinkos!
wie is je favoriet?quote:
Zit er niet voor niet inquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je weet dat je nu om kraan opmerkingen vraagt he
Rubble is de beste!quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Skye natuurlijk. Die kleine vond het geweldig. (Margedag)
Als je het in het echt zou zien zou je het wel snappenquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, nee, #teamUS wat die kraan betreft.
Ik vind die het leukste omdat ik me qua fysiek het meest identificeer met hemquote:
gratis voer beste voer!quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:03 schreef bitterbal het volgende:
wat voor eten?quote:
Geefos crepos!quote:
Ben je niet in de war met inktvippen?quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja klopt toch. Zo met die lange tentakels
ikos nietos mee eensosquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Crepos helemalos vooros ballos
Nee kwallen hebben ook die aanhangselsquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met inktvippen?
Bedankt voor het mededelen, eet smakelijkquote:
Daar grijpen ze niet actief mee hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee kwallen hebben ook die aanhangsels
Nee die laten ze zo een beetje wilde achter zich aan flapperenquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar grijpen ze niet actief mee hoor.
Kwallies zijn lief.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee kwallen hebben ook die aanhangsels
Leuk om in te prikkenquote:
kannie kwal-iek?quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je een lekke kwallie
Alleen als ze van matige kwallieteit zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je een lekke kwallie
Hoe laat begin je dan?quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind uitgaan tot 12.00 echt prima, laten we het zo houden
The Crack has been crackedquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb voor het eerst in vijf jaar een leuk gesprek op tinder, ZOU HET?!
Uurtje of acht, mooi tijdstip voor het eerste drankje.quote:
opa dud0r is het hier mee eens. scheelt me weer een dutje doen in de avond en de volgende dag helemaal naar de klote zijn omdat ik maar 3 uur geslapen hebquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind uitgaan tot 12.00 echt prima, laten we het zo houden
19.00 begint het feestje en daarvoor nog gezellig samen eten en drankjequote:
Kan nog ieder moment verpest worden hoorquote:
Heb je al een bijnaam voor hem ? Wanneer is de date?quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb voor het eerst in vijf jaar een leuk gesprek op tinder, ZOU HET?!
Mja zoveel mensen die ik ken doen dat dutje, dat slaat toch nergens opquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
opa dud0r is het hier mee eens. scheelt me weer een dutje doen in de avond en de volgende dag helemaal naar de klote zijn omdat ik maar 3 uur geslapen heb
Niet als ze al 5 dagen uitgedroogd en dood op het strand liggenquote:
anders red ik het niet om van een uur of 23.00 tot 05.00/06.00 te staan stampenquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja zoveel mensen die ik ken doen dat dutje, dat slaat toch nergens op
Oh ho stop wacht ik zei leuk gesprek, zo snel ga ik nietquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al een bijnaam voor hem ? Wanneer is de date?
Weer die uitleg he, ik snapte hetquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
anders red ik het niet om van een uur of 23.00 tot 05.00/06.00 te staan stampen
Wat staat hierquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:49 schreef UitStraling het volgende:
Straks iedereen in Foqueville aan de preutenpiel en dan zijn we allemaal lief, leuk en vrolijk
Dit heb ik werkelijk nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet als ze al 5 dagen uitgedroogd en dood op het strand liggen
je zegt toch dat het nergens op slaat. dan geef ik je een reden waarom het wel ergens op slaatquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weer die uitleg he, ik snapte het
Ja wij hier wel :pquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ho stop wacht ik zei leuk gesprek, zo snel ga ik niet
quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
je zegt toch dat het nergens op slaat. dan geef ik je een reden waarom het wel ergens op slaat
Ik ook niet, maar dan zijn ze niet meer schattigquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit heb ik werkelijk nog nooit gezien.
Nee, dank je.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen een leuke frisse bedwelmende warme verrijkende verliefde relatie.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan zijn ze niet meer schattig
Ga je mond spoelenquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat we straks allemaal aan een geslachtsdeel zitten
quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat we straks allemaal aan een geslachtsdeel zitten
quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prof US maakt zich zorgen over ons wat passieve neukgedragquote:
Ik heb helemaal niks over mn neukleven gezegdquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prof US maakt zich zorgen over ons wat passieve neukgedrag
Of zijn passieve neukgedrag en projecteert dat op onsquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prof US maakt zich zorgen over ons wat passieve neukgedrag
Ok jij een beklemmende muffe ingeslapen handtastelijke schetelijke nare saaie relatie dan.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat weerhoudt US er niet van om zich er zorgen over te makenquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks over mn neukleven gezegd
Wat een lieve jongen is het tochquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weerhoudt US er niet van om zich er zorgen over te maken
Nachtelijke scheten?quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok jij een beklemmende muffe ingeslapen handtastelijke schetelijke nare saaie relatie dan.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of zijn passieve neukgedrag en projecteert dat op ons
quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok jij een beklemmende muffe ingeslapen handtastelijke schetelijke nare saaie relatie dan.
moet die nu aan de cavia ritalin?quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Weet ik niet, ik ben een vrouwquote:
ik weet niet wat ik hierop moet zeggenquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bezorgd om het algemeen welzijn, zit van nature in me
Het stomme is dus dat ze tot zondag nog de halve koelkast leegvrat en drie keer per dag een bak met brokjes, en zondag begon te mokken en te mutsen, en nu heeft ze ADD. In april was er nog niets te zienquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dit is waarder dan waar waar kan zijn vrees ik.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ben een vrouw
Die smiley ------>quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik hierop moet zeggen
Wat is het?quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het stomme is dus dat ze tot zondag nog de halve koelkast leegvrat en drie keer per dag een bak met brokjes, en zondag begon te mokken en te mutsen, en nu heeft ze ADD. In april was er nog niets te zien
Was dat?quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het stomme is dus dat ze tot zondag nog de halve koelkast leegvrat en drie keer per dag een bak met brokjes, en zondag begon te mokken en te mutsen, en nu heeft ze ADD. In april was er nog niets te zien
Oh shit. Was je net bij de dierenarts? En nu?quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tandziekte, eigenlijk ongeneeslijk.
Ja, dat kan echt heel snel gaan met die stomme lieve beestjesquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik kan het niet leuker makenquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is waarder dan waar waar kan zijn vrees ik.
Nee, kom terug!quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat kan echt heel snel gaan met die stomme lieve beestjes![]()
En nu op de AB en pijnstilling?
Yoshi at ineens niet meer goed en die was binnen een week weg, nog helemaal naar Dalfsen gereden, hem daar achtergelaten en het reismandje maar meegenomen, omdat ik al een voorgevoel had.
oh ik dacht dat het hetzelfde was als ADD bij mensenquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tandziekte, eigenlijk ongeneeslijk.
Twee saucijzenbroodjes (is nieuw), een gevulde koek en een zakje met pepernoten omdat ze bezig waren om pepernoten te maken.quote:
Ja eerst gisteren een afspraak gemaakt, verteld dat ze moeilijk at en kwijlde en een beetje nukkig was. Dus ik kom daar gistermiddag 'ja daarvoor moeten we een foto maken'. Ja duh. 'Kom morgen maar terug, dan is er tijd voor.'quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh shit. Was je net bij de dierenarts? En nu?
Ja dacht k ook even :pquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het hetzelfde was als ADD bij mensen
Arme caaf
Nee ze heeft al ADHD. Tot zondag dusquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het hetzelfde was als ADD bij mensen
Arme caaf
Kutquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja eerst gisteren een afspraak gemaakt, verteld dat ze moeilijk at en kwijlde en een beetje nukkig was. Dus ik kom daar gistermiddag 'ja daarvoor moeten we een foto maken'. Ja duh. 'Kom morgen maar terug, dan is er tijd voor.'
Ben blij dat het niet heel ver is. Heb haar vanmorgen dus weer gebracht en haal haar vanmiddag weer op.
pepernoten of kruidnoten?quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Twee saucijzenbroodjes (is nieuw), een gevulde koek en een zakje met pepernoten omdat ze bezig waren om pepernoten te maken.
Da's niet waar.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is waarder dan waar waar kan zijn vrees ik.
quote:
Oke, eet smakelijkquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]ga gewoon lunchen, en dutje denkik (want verkouden en is vermoeeeeiend)
quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat kan echt heel snel gaan met die stomme lieve beestjes![]()
En nu op de AB en pijnstilling?
Yoshi at ineens niet meer goed en die was binnen een week weg, nog helemaal naar Dalfsen gereden, hem daar achtergelaten en het reismandje maar meegenomen, omdat ik al een voorgevoel had.
Warme koffie pakken, dan komt het een beetje los als je boven de mok hangt.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]ga gewoon lunchen, en dutje denkik (want verkouden en is vermoeeeeiend)
ga je dalek ook snert koken Ama?quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Twee saucijzenbroodjes (is nieuw), een gevulde koek en een zakje met pepernoten omdat ze bezig waren om pepernoten te maken.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ik heb er zin in
Ze krijgt er nu eerst pijnstilling voor, want ze heeft ook gisten in de kak zitten en nu krijgt ze eerst daar AB voor, niet alles tegelijk. Ze heeft al twee keer eerder een ontsteking in de bek gehad en toen kreeg ze een lichte AB en toen was ze daar weer ziek van.
Stomme beesten.
Wil ook niet weten wat het gaat kosten.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ik heb er zin in
Ze krijgt er nu eerst pijnstilling voor, want ze heeft ook gisten in de kak zitten en nu krijgt ze eerst daar AB voor, niet alles tegelijk. Ze heeft al twee keer eerder een ontsteking in de bek gehad en toen kreeg ze een lichte AB en toen was ze daar weer ziek van.
Stomme beesten.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, net goed. Sukkel. https://3voor12.vpro.nl/u(...)-na-qr-besluit~.html
Tot ziens in de koekjesfabriekquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, net goed. Sukkel. https://3voor12.vpro.nl/u(...)-na-qr-besluit~.html
Ik doe niks hoorquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga je dalek ook snert koken Ama?
ik was het niet van plan.quote:
same.quote:
Prima tijd gehad daar hoor niks mis mee om daar te werkenquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot ziens in de koekjesfabriek
nou ja misschien dat je dat dan kunt GAAN doen. Zonder "ook"quote:
Ja, echt shit die diagnose ... is de ADD al vergevorderd?quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ik heb er zin in
Stomme beesten.
Nee het zat vooral in de voortanden als ik het goed begrepen heb, er was een tijdje geleden ook al eentje afgebroken maar snel weer aangegroeid. Ze is afgelopen week ook gewoon aangekomenquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt shit die diagnose ... is de ADD al vergevorderd?
En voer je haar ook al bij ?
Het is maar goed dat je zo oplet, ze zijn zo hemelen die beestjesquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het zat vooral in de voortanden als ik het goed begrepen heb, er was een tijdje geleden ook al eentje afgebroken maar snel weer aangegroeid. Ze is afgelopen week ook gewoon aangekomenHeb haar gisteravond en vanmorgen wat bijgevoerd, maar toen ze gisteren pijnstiller had gehad vrat ze weer gewoon. Ik geef gewoon tarwegraspoeder, weet niet of dat genoeg is. Ze kan ook wel eten op zich, maar het gaat moeilijker, dus ik zal alles in reepjes snijden voortaan.
Zaterdag heeft ze nog een halve paprika geslacht in een paar minuten tijd
Ja er zat misschien dus nog een abces onderquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je zo oplet, ze zijn zo hemelen die beestjes![]()
Ik wist niet dat ADD ook in de voortanden kon zitten, maar ergens klinkt dat wel logisch. Toch een soort ontsteking in de kaak. Hopelijk krijg je geen abcessen.![]()
Tarwegras zou voldoende moeten zijn, wellicht nog havermout in het voerbakje als extraatje ?
My own fucking mountainquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:23 schreef LTVDK het volgende:
@:kwiwi, kende jij deze berg al, ligt in de buurt van Innsbruck
[ afbeelding ]
Niet lezen als je aan het eten bent of een zwakke maag hebtquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja er zat misschien dus nog een abces onderMaar dat was lastig te zien. Dus ze twijfelden nog over de AB en ze was ook in conclaaf met Eva en had de foto's van de vorige keren opgevraagd, dat is echt heel fijn, want even heen en weer naar Dalfsen kost me in totaal iets van drie uur en dan had ik op z'n vroegst donderdag pas gekund. Tenzij ik 's nachts doorwerk maar dan rij ik liever geen twee uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik snap ook niet zo goed waarom ze nou weer helemaal in Dalfsen moet wonen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Vanaf nu ga ik je Keukendraakje noemen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben verschrikkelijk, ik heb een Ikea-mockup gemaakt van wat me een prettigere keuken lijkt en ik ben er content mee.![]()
Jammer dat het niet even een kwestie van de koelkast verplaatsen is, dan ben ik er.
ik wil niet nadenken over andere keukens, dah kost geldquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben verschrikkelijk, ik heb een Ikea-mockup gemaakt van wat me een prettigere keuken lijkt en ik ben er content mee.![]()
Jammer dat het niet even een kwestie van de koelkast verplaatsen is, dan ben ik er.
Tenzij diegene veel verstand van cavia's heeft of dieren in het algemeen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed dat ze hier geen last van kreeg toen ik met vakantie wasEn daarom laat ik ze dus liever niet bij iemand achter.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet lezen als je aan het eten bent of een zwakke maag hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik snap ook niet zo goed waarom ze nou weer helemaal in Dalfsen moet wonen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
een joch is een pas trouwens, maar okeequote:
Daarom is het verschrikkelijk, keuken staat nog lang niet op de lijst.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil niet nadenken over andere keukens, dah kost geld
Ja voor ijs hebben we niet veel aan d'rquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf nu ga ik je Keukendraakje noemen.
Er komt ook een vriezer in de keuken, dus ijsjes?quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja voor ijs hebben we niet veel aan d'r
quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet lezen als je aan het eten bent of een zwakke maag hebt
Nou ja hier kan ik sowieso niet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik snap ook niet zo goed waarom ze nou weer helemaal in Dalfsen moet wonen![]()
En precies, hier kun je ook prima landelijk wonen
En dan zijn er mensen op FB die er een heel uitje van lijken te maken, met de trein en de bus en gezellig foto's maken. Ain't nobody got time for this.Tap tap tap
Is dat een speciale cavia dierenarts dat je helemaal daar heen moet?quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja hier kan ik sowieso niet bij![]()
En dan zijn er mensen op FB die er een heel uitje van lijken te maken, met de trein en de bus en gezellig foto's maken. Ain't nobody got time for this.
Ik moet wel zeggen dat ze een heel mooi huis hebbenquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen op FB die er een heel uitje van lijken te maken, met de trein en de bus en gezellig foto's maken. Ain't nobody got time for this.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat een speciale cavia dierenarts dat je helemaal daar heen moet?
Ik wil best een grotere koelkast en een echte oven. en daar is ook ruimte voor, maar dat lukt natuurlijk nooit in exact dezelfde look als de huidige keuken, dus dan moet alles maar nieuwquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom is het verschrikkelijk, keuken staat nog lang niet op de lijst.
Met je zieke cavia het OV in lijkt me sowieso al kut genoeg, laat staan naar fucking Dalfsen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dé cavia-autoriteit op het gebied van medische zorg
En dit.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:31 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Wel fijn dat jullie dat over hebben voor je huisdieren
Dat zou niet iedereen doen
Ik ben blij dat ik dat financieel kan en mag doenquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:31 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Wel fijn dat jullie dat over hebben voor je huisdieren
Dat zou niet iedereen doen
Ik had de caafs laatst naar een opvang gebracht als oppas en toen ging het dus over wat ze allemaal mankeerden en die vrouw had dus niks met Eva en vertelde er van alles over en dat ze het maar niks vond en daar niet in geloofde en dat haar eigen dierenarts het beter wist etc.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dé cavia-autoriteit op het gebied van medische zorg
Ja en als je dat zegt op FB krijg je een bak stront over je heen. Heb daar nu ook nog maar niks geplaatst, heb altijd gezeik daar.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat financieel kan en mag doenNiet iedereen heeft daar geld of mogelijkheden toe
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat financieel kan en mag doenNiet iedereen heeft daar geld of mogelijkheden toe
vuil caafwappiequote:Op dinsdag 28 september 2021 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had de caafs laatst naar een opvang gebracht als oppas en toen ging het dus over wat ze allemaal mankeerden en die vrouw had dus niks met Eva en vertelde er van alles over en dat ze het maar niks vond en daar niet in geloofde en dat haar eigen dierenarts het beter wist etc.
Er zijn meerdere kampen geloof ik.
Ja, ik dacht eerst ook van: waar is die ophef goed voor, maar ze heeft mij echt goed geholpen met een aantal cavia's, dus ik geloof echt wel dat ze wat kan.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had de caafs laatst naar een opvang gebracht als oppas en toen ging het dus over wat ze allemaal mankeerden en die vrouw had dus niks met Eva en vertelde er van alles over en dat ze het maar niks vond en daar niet in geloofde en dat haar eigen dierenarts het beter wist etc.
Er zijn meerdere kampen geloof ik.
Ik zit volgens mij op een andere golflengte ofzoquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik dacht eerst ook van: waar is die ophef goed voor, maar ze heeft mij echt goed geholpen met een aantal cavia's, dus ik geloof echt wel dat ze wat kan.
Ze is heel vriendelijk, maar wel een beetje apartMaar goed, dat ben ik ook.
Ze liet een keer haar chinchilla's zien, helemaal trots op die grijze flufballen
ik heb 3 tabletten Lindt liggenquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:33 schreef dud0r het volgende:
ik heb zin in chocolade. Maar volgens mij heb ik gisteren alles opgevroten
quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik dacht eerst ook van: waar is die ophef goed voor, maar ze heeft mij echt goed geholpen met een aantal cavia's, dus ik geloof echt wel dat ze wat kan.
Ze liet een keer haar chinchilla's zien, helemaal trots op die grijze flufballen
Chinchilla's zijn zulke coole beesten om te zien.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er post ook zo'n gefrustreerde Belgische (?) dierenarts. Die helpt de TS niet verder, maar zit alleen te azijnzeiken op mensen die naar een dierenarts gaan en dat ze een mening hebben.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en als je dat zegt op FB krijg je een bak stront over je heen. Heb daar nu ook nog maar niks geplaatst, heb altijd gezeik daar.
Hoe bedoel je ?quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit volgens mij op een andere golflengte ofzo
Jaaaaquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Chinchilla's zijn zulke coole beesten om te zien.
Mja, als ik een keer bij mn moeder ben, dan kan ik wel een keer naar Veenendaal.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Maar nu kan ik dus ook in Veenendaal terecht
Ik heb voor vandaag wel weer even genoeg gemopperd op m'n keuken, maar het komt erop neer dat mijn mening over de keuken meegenomen wordt, maar qua investeringen in het huis heb ik niet zoveel in te brengen en al helemaal niet over wat de prioriteiten daarvan zijnquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil best een grotere koelkast en een echte oven. en daar is ook ruimte voor, maar dat lukt natuurlijk nooit in exact dezelfde look als de huidige keuken, dus dan moet alles maar nieuw
Wanneer jij chinchilla's in huis neemt, krijgen ze alles wat een chin kan hebbenquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaaaaMaar ik ken ze niet, ik weet niet of ze agressief of bijterig zijn of dat je ze kunt aaien. Beetje zoals katten. Dus ik vind ze heel tof maar durf ze niet zelf in huis te nemen. Volgens mij zijn die ook gevoelig voor kiesproblemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |