SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, aapjes winnen met die gast in de OP.quote:
Spinaziesoep klinkt wel lekker.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heldere vissoep?Of spinaziesoep met een eitje hmmm
Uhhh twerk is deze, en kon afgelopen drie keer al niet
Ja dat vond ik altijd zo leuk om te kijken.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, aapjes winnen met die gast in de OP.
Vroegah, toen dat nog als normale tv gezien werd.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:22 schreef FranticDJ het volgende:
kan me nog vrij levendig herinneren hoe Fruithof met flapperende tokus uit een sauna in de sneeuw sprong in Finland
bij een of ander reisprogramma
Jup. En mocht de staat ongelijk krijgen dan hebben ze binnen 4 uur een nieuwe rechter opgetrommeld voor het snelste Hoger Beroep ever.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ik kan je de uitkomst van dat geding alvast vertellen.
Oh nog nooit op? Dan al helemaal een echte aanraderquote:Op dinsdag 28 september 2021 12:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Spinaziesoep klinkt wel lekker.
Laat maar weten donderdag of het nodig is.
En nu dames en heren, jongens en meisjes, gespuis.
Tijd om te trainen en mezelf naar de kloten te helpen
jij hebt hier ook een actieve herinnering aan?quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vroegah, toen dat nog als normale tv gezien werd.
Nee, wel van naakte skydivers wat ergens in de middag uitgezonden werd.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij hebt hier ook een actieve herinnering aan?
Heb je nu zelf de behoefte om naakt te skydiven? #durftevragen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, wel van naakte skydivers wat ergens in de middag uitgezonden werd.
God, zelden zo hard gelachen.
plastic fantastic over penis vergrotingen op zaterdagavond.. zonder censuurquote:Op dinsdag 28 september 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zag er vooral pijnlijk uit, dus nee.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je nu zelf de behoefte om naakt te skydiven? #durftevragen.
Toen was bloot nog niet vies of om te giechelen?quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het bloot op zich niet, maar alles op hoog tempo heen en weer zien flapperen is gewoon komisch.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen was bloot nog niet vies of om te giechelen?
Van die schaamlippen, prrrrrrrffffffllllrrrrrrrequote:Op dinsdag 28 september 2021 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het bloot op zich niet, maar alles op hoog tempo heen en weer zien flapperen is gewoon komisch.
Ik had altijd het idee dat die presentator een strijkijzer niet doorgeslikt kreeg van totale ongemakkelijkheid.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van die schaamlippen, prrrrrrrffffffllllrrrrrrre
Mijn gebakken eitje vind dit onprettig.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoor je dat geluid ook bij die mi?quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn gebakken eitje vind dit onprettig.
Ik voel de drupjes zelfs.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoor je dat geluid ook bij die mi?
Pehehehe.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo specifiek kangoeroeharten? Overschot aan kangoeroes ?quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik sprak net iemand en die importeerde kangoeroeharten uit Australië voor in hondenvoer, is weer eens wat anders dan een neurochirurg, typemiep HR, paaldanseres of automonteur.
Goedkoop en gezond volgens hem, net als lamsharten.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo specifiek kangoeroeharten? Overschot aan kangoeroes ?
Hm oke, wel heel specifiekquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedkoop en gezond volgens hem, net als lamsharten.
Present! Zullen we beginnen?quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:10 schreef kwiwi het volgende:
Zit te wachten tot alle consultants eindelijk hier zijn voor de meeting
Ja had een zakelijk geschilletje op te lossen met de beste man, ik vroeg terloops wat doen jullie eigenlijk? "Wij importeren kangoeroeharten" Dus ik schoot in de lach, ik zeg "Ja je moeder" toen bleef het even stilquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm oke, wel heel specifiek
Misschien is z'n moeder er niet meer of ernstig ziekquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja had een zakelijk geschilletje op te lossen met de beste man, ik vroeg terloops wat doen jullie eigenlijk? "Wij importeren kangoeroeharten" Dus ik schoot in de lach, ik zeg "Ja je moeder" toen bleef het even stil
Wulpse en snaakse Hongaarse chick erbij zoeken voor een jaartje, opgelostquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
O, mijn oude baan in Boedapest is beschikbaar voor een jaar
Jammer dat je van alleen dat salaris niet lekker kunt leven
Beetje stelen beetje neukenquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wulpse en snaakse Hongaarse chick erbij zoeken voor een jaartje, opgelost
Denk dat ze wel voorkeur hebben, maar dat sommige dingen bij teveel eten niet geweldig zijn. Ik bedoel, veel lever eten is voor mensen ook niet het allerbeste idee toch?quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vraag me af of honden en katten een voorkeur hebben wat betreft organen of dat dit specifiek aan het dier zelf ligt.
"Gestikt in een rauw kangoeroehart"quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien is z'n moeder er niet meer of ernstig ziek
Opgegeten door een kangoeroe.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Gestikt in een rauw kangoeroehart"
Ewl nee.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat ze wel voorkeur hebben, maar dat sommige dingen bij teveel eten niet geweldig zijn. Ik bedoel, veel lever eten is voor mensen ook niet het allerbeste idee toch?
Leeuwen gaan altijd voor de zachte buikdelen en de geslachtsorganen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vraag me af of honden en katten een voorkeur hebben wat betreft organen of dat dit specifiek aan het dier zelf ligt.
Combi-oven en dan de verkeerde stand kiezen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ruik mijn lasagne, even kijken of alles wel goed gaat.
Zou niet verkeerd zijn. De manager van het team is nu een Russische. Heb ik nog weleens mee staan beppen op een feestje.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wulpse en snaakse Hongaarse chick erbij zoeken voor een jaartje, opgelost
Weet wel dat mijn kat altijd de maag van een muis weer uitgekotste.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bovenop je tillen en Russische woordjes in je oor laten wodkaboerenquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn. De manager van het team is nu een Russische. Heb ik nog weleens mee staan beppen op een feestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |