SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, aapjes winnen met die gast in de OP.quote:
Spinaziesoep klinkt wel lekker.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heldere vissoep?Of spinaziesoep met een eitje hmmm
Uhhh twerk is deze, en kon afgelopen drie keer al niet
Ja dat vond ik altijd zo leuk om te kijken.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, aapjes winnen met die gast in de OP.
Vroegah, toen dat nog als normale tv gezien werd.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:22 schreef FranticDJ het volgende:
kan me nog vrij levendig herinneren hoe Fruithof met flapperende tokus uit een sauna in de sneeuw sprong in Finland
bij een of ander reisprogramma
Jup. En mocht de staat ongelijk krijgen dan hebben ze binnen 4 uur een nieuwe rechter opgetrommeld voor het snelste Hoger Beroep ever.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ik kan je de uitkomst van dat geding alvast vertellen.
Oh nog nooit op? Dan al helemaal een echte aanraderquote:Op dinsdag 28 september 2021 12:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Spinaziesoep klinkt wel lekker.
Laat maar weten donderdag of het nodig is.
En nu dames en heren, jongens en meisjes, gespuis.
Tijd om te trainen en mezelf naar de kloten te helpen
jij hebt hier ook een actieve herinnering aan?quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vroegah, toen dat nog als normale tv gezien werd.
Nee, wel van naakte skydivers wat ergens in de middag uitgezonden werd.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij hebt hier ook een actieve herinnering aan?
Heb je nu zelf de behoefte om naakt te skydiven? #durftevragen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, wel van naakte skydivers wat ergens in de middag uitgezonden werd.
God, zelden zo hard gelachen.
plastic fantastic over penis vergrotingen op zaterdagavond.. zonder censuurquote:Op dinsdag 28 september 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zag er vooral pijnlijk uit, dus nee.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je nu zelf de behoefte om naakt te skydiven? #durftevragen.
Toen was bloot nog niet vies of om te giechelen?quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het bloot op zich niet, maar alles op hoog tempo heen en weer zien flapperen is gewoon komisch.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen was bloot nog niet vies of om te giechelen?
Van die schaamlippen, prrrrrrrffffffllllrrrrrrrequote:Op dinsdag 28 september 2021 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het bloot op zich niet, maar alles op hoog tempo heen en weer zien flapperen is gewoon komisch.
Ik had altijd het idee dat die presentator een strijkijzer niet doorgeslikt kreeg van totale ongemakkelijkheid.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van die schaamlippen, prrrrrrrffffffllllrrrrrrre
Mijn gebakken eitje vind dit onprettig.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoor je dat geluid ook bij die mi?quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn gebakken eitje vind dit onprettig.
Ik voel de drupjes zelfs.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoor je dat geluid ook bij die mi?
Pehehehe.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |