Wat is toch die haat op bovenkasten? Deze smalle gang leende zichdaar perfect voor.quote:
Wellicht uitverkocht? Dan zie je iets soortgelijksquote:Op dinsdag 28 september 2021 08:53 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Ik wil de tvmeubel, dus ik kijken bij eijerkamp en dan wordt er gelinkt naar een andere kast 😳
Eens! Het is een leuk huis geworden. En ik vind het fijn dat ze tegenwoordig zulke programma's (ook) maken voor mensen zonder een zielig verhaal dat moet worden uitgemelkt.quote:Op maandag 27 september 2021 22:03 schreef SQ het volgende:
Leuk weer, blije mensen, mooi huis op een toffe plek!
Jullie moeten niet zo zuur doen en mopperen op alles
Hell no dat ik de enige badkamer beneden zou willen hebben.quote:Op maandag 27 september 2021 21:41 schreef Gia het volgende:
Zonde van die slaapkamer. Badkamer kan ook beneden. Achter de keuken.
Die aanbouw kan breder.
Wat is jong?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Lavenderr op 28-09-2021 20:40:25 ]
quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:54 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Wat is jong?Ik ben twintiger en starter en kunnen ook gezamenlijk 450.000 lenen. Is volgens mij niet heel gek als je beide werkt?
quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:54 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Wat is jong?Ik ben twintiger en starter en kunnen ook gezamenlijk 450.000 lenen. Is volgens mij niet heel gek als je beide werkt?
Precies, en hoewel ze eruit zagen dat ze 14 zijn, zijn ze volgens mij eind twintig.quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:54 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Wij konden 13/14 jaar geleden iig hypotheek van 4 ton krijgen en waren halverwege de 20. Geen idee hoe dat nu werkt met starters, vast minder gunstig, maar qua maandlasten zou het toch te doen moeten zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:54 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Makkelijker zelfs. Veel lagere rente, hogere inkomens (wat ik toen verdiende na 3 jaar werken is tegenwoordig een hbo startsalarisquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:05 schreef SQ het volgende:
[..]
Wij konden 13/14 jaar geleden iig hypotheek van 4 ton krijgen en waren halverwege de 20. Geen idee hoe dat nu werkt met starters, vast minder gunstig, maar qua maandlasten zou het toch te doen moeten zijn lijkt me.
Ik ben benieuwd of de neonlamp er nog staat...quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:31 schreef potjecreme het volgende:
Hoe gaat het met Francis en Robin
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-en-robin-hilversum
Je kunt het artikel ook lezenquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:42 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de neonlamp er nog staat...
quote:Echt alles past bij elkaar en die neonlampen gaan nooit meer weg. Die doen ons echt denken aan Kopen Zonder Kijken. Ik ga zelfs elke week nog oranje rozen halen omdat die bij de onthulling ook in huis stonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat toch in een spoilertag, daar kan je toch langs scrollen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:48 schreef golfer het volgende:
Flikker eens een eind op met die spoilers over uitzendingen die nog op TV moeten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |