SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ken wel ff idd. Net al even naar de apotheek geweest. Nog maar net 5000 steps, en ik moet nog naar de 8000 eigenlijk vandaag. En het miezert dus dan loop je ook gewoon voor gek buiten in een korte broekquote:
Ja alles wordt drukker. Dit heeft een hele grote impact op grote delen van het land.quote:Op maandag 27 september 2021 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet dinsdag naar het oosten van het land. Maar ik neem gelukkig de A15. Die dan wel extra druk zal zijn
Nou, ik heb ze niet geteld.quote:Op maandag 27 september 2021 16:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zag ergens wat voorbij komen, 28000 wegwerkzaamheden ofzo toch
reed langzaam genoeg om ze te kunnen tellenquote:Op maandag 27 september 2021 16:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja alles wordt drukker. Dit heeft een hele grote impact op grote delen van het land.
[..]
Nou, ik heb ze niet geteld.
quote:Op maandag 27 september 2021 16:28 schreef dud0r het volgende:
je
[..]
reed langzaam genoeg om ze te kunnen tellen
Daar heb je pen en papier voor of je telefoon.quote:Op maandag 27 september 2021 16:31 schreef dud0r het volgende:
nou heb ik net boodschappen gedaan. vergeet ik alsnog sommige spullen te halen.
ja meestal doe ik dat op m'n telefoon maar ik was ondertussen aan het bellenquote:Op maandag 27 september 2021 16:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar heb je pen en papier voor of je telefoon.
Ah is de herfst daar eindelijk, hier schijnt inmiddels de zon weerquote:Op maandag 27 september 2021 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ken wel ff idd. Net al even naar de apotheek geweest. Nog maar net 5000 steps, en ik moet nog naar de 8000 eigenlijk vandaag. En het miezert dus dan loop je ook gewoon voor gek buiten in een korte broek
Was zeker je wijf? Kom je zo met 3 liter azijn thuis.quote:Op maandag 27 september 2021 16:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja meestal doe ik dat op m'n telefoon maar ik was ondertussen aan het bellen
nee was m'n manager.quote:Op maandag 27 september 2021 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Was zeker je wijf? Kom je zo met 3 liter azijn thuis.
Ben je zo'n figuur die luid bellend door de supermarkt looptquote:Op maandag 27 september 2021 16:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja meestal doe ik dat op m'n telefoon maar ik was ondertussen aan het bellen
Kom meteen even gevulde koeken halen dan.quote:Op maandag 27 september 2021 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet dinsdag naar het oosten van het land. Maar ik neem gelukkig de A15. Die dan wel extra druk zal zijn
ik heb gewoon een headsetquote:Op maandag 27 september 2021 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je zo'n figuur die luid bellend door de supermarkt looptZeker ook nog op speaker en dan zo de telefoon voor je mond houden
Je kunt ook gewoon naar La Palma vliegen hoor, is minder werk. (nee dit is geen doodsbedreiging)quote:Op maandag 27 september 2021 16:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee was m'n manager.
heb gisteren wel 1,5 liter azijn gehaald.
van de week een vulkaan bouwen met de kleine
met aromatquote:Op maandag 27 september 2021 16:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Kom meteen even gevulde koeken halen dan.
kost wel meer geldquote:Op maandag 27 september 2021 16:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar La Palma vliegen hoor, is minder werk. (nee dit is geen doodsbedreiging)
Dinsdag loopt niet zo goed meer helaas. We zijn begonnen in de zomervakantie en die is nu over en nja vorige week dinsdag hadden we 36 euro.quote:Op maandag 27 september 2021 16:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar wel lekker broodjes verkopen en gevulde koeken mee naar huis nemen
ja dat zei je inderdaad. 36 euro is niet echt de moeite nee.quote:Op maandag 27 september 2021 16:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Dinsdag loopt niet zo goed meer helaas. We zijn begonnen in de zomervakantie en die is nu over en nja vorige week dinsdag hadden we 36 euro.Vrijdag 200. Denk dat we gaan stoppen met op dinsdag verkopen en kijken wie er zo gek is om op zaterdag daar te staan (ik niet hehe).
Zaterdag loopt wel goed denk ik.quote:Op maandag 27 september 2021 16:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat zei je inderdaad. 36 euro is niet echt de moeite nee.
Allemaal jouw gore kloteschuldquote:Op maandag 27 september 2021 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah is de herfst daar eindelijk, hier schijnt inmiddels de zon weer
dan zullen mensen meer tijd hebben om langs te komenquote:
Jep maar goed dan moeten de meiden van de bakkerij zelf in de winkel staan denk ik.quote:Op maandag 27 september 2021 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan zullen mensen meer tijd hebben om langs te komen
quote:
zijn het leuke meiden?quote:Op maandag 27 september 2021 16:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Jep maar goed dan moeten de meiden van de bakkerij zelf in de winkel staan denk ik.
Mwah maar ja vind ik lastig zeggen ben geen vent. Ze zijn wel aardig.quote:Op maandag 27 september 2021 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
zijn het leuke meiden?
vraag ik voor een vriend
post maar foto's dan zal ik die vriend even laten oordelenquote:Op maandag 27 september 2021 16:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah maar ja vind ik lastig zeggen ben geen vent. Ze zijn wel aardig.
wel nietquote:Op maandag 27 september 2021 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen wordt het veel zonniger maar wel niet meer dan 17 graden.
Ja echte mensen snappen dat. Bots raken in de war.quote:
quote:Op maandag 27 september 2021 16:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
post maar foto's dan zal ik die vriend even laten oordelen
quote:Op maandag 27 september 2021 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je weer vrienden aan het maken
is dit niks voor je?quote:Op maandag 27 september 2021 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja echte mensen snappen dat. Bots raken in de war.
Ja nee misschienquote:Op maandag 27 september 2021 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dit niks voor je?
[ afbeelding ]
Ik ben wel in jouw provinciequote:Op maandag 27 september 2021 16:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Kom meteen even gevulde koeken halen dan.
en snel naar huis want als je voor het donker thuis moet zijn heb je krap aan 2 uur en 20 minuten.quote:Op maandag 27 september 2021 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
FUUM OER!!
ABSCHLIESSEN!!! AUSLOGGEN!!!
Ja, dat gaat snel nu.quote:Op maandag 27 september 2021 17:04 schreef Haags het volgende:
[..]
en snel naar huis want als je voor het donker thuis moet zijn heb je krap aan 2 uur en 20 minuten.
Doe danquote:Op maandag 27 september 2021 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel in jouw provincie
Kantoorwerken is voor proleten, echte koningen werken thuis zoals ik.quote:Op maandag 27 september 2021 17:04 schreef Haags het volgende:
[..]
en snel naar huis want als je voor het donker thuis moet zijn heb je krap aan 2 uur en 20 minuten.
ben je uit de draaimolen van de kermis gevallen!quote:Op maandag 27 september 2021 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dit niks voor je?
[ afbeelding ]
Grote markt die zo stoer zei dat ze niet gaan checken hebben de gemeente al de stoep gehad :p. Ook daar nu coronapasquote:
Is toch een leuk dingetje?quote:Op maandag 27 september 2021 17:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben je uit de draaimolen van de kermis gevallen!
zou er niet de weg mee opdurven, heeft ook waarschijnlijk een motor van een grasmaaier, gaat denk ik niet sneller dan 50quote:
het is toch geen verplichting.quote:Op maandag 27 september 2021 17:10 schreef bitterbal het volgende:
Heb volgende week in den haag vve vergadering maar kan geen vrij krijgen. Zullen de buren vast iets van vinden
Ik vraag het me af of ze echt goed controleren. Ik geloof daar geen klote van.quote:Op maandag 27 september 2021 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Grote markt die zo stoer zei dat ze niet gaan checken hebben de gemeente al de stoep gehad :p. Ook daar nu coronapas
Denk dat fles niet veel om snelheid geeft:pquote:Op maandag 27 september 2021 17:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
zou er niet de weg mee opdurfen, heeft ook waarschijnlijk een motor van een grasmaaier, gaat denk ik niet sneller dan 50
Vragen of er over dingen gestemd gaat worden en alvast je stem insturen.quote:Op maandag 27 september 2021 17:10 schreef bitterbal het volgende:
Heb volgende week in den haag vve vergadering maar kan geen vrij krijgen. Zullen de buren vast iets van vinden
Dat is sowieso handig ja, want bij niet genoeg stemmen moet er een nieuwe ronde volgen met alle kosten van dien.quote:Op maandag 27 september 2021 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vragen of er over dingen gestemd gaat worden en alvast je stem insturen.
Ja las net in ad geloof k day ze zaterdag al stonden te checken of de grote markt wel aan het controleren was en zondag kwamen ze terug met dwangsom en dreiging met sluiting.quote:Op maandag 27 september 2021 17:13 schreef Haags het volgende:
[..]
het is toch geen verplichting.
[..]
Ik vraag het me af of ze echt goed controleren. Ik geloof daar geen klote van.
Sowieso doen ze het bij veel sportverenigingen totaal niet. Daar lachen ze je uit als je aan komt zetten met je QR code.
En terecht overigens, opdonderen met die gedrochten van een QR codes.
quote:Op maandag 27 september 2021 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dit niks voor je?
[ afbeelding ]
ja je moet ook niet te hoog van de toren blazen want dat zijn de eerste zaken die ze gaan controleren.quote:Op maandag 27 september 2021 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja las net in ad geloof k day ze zaterdag al stonden te checken of de grote markt wel aan het controleren was en zondag kwamen ze terug met dwangsom en dreiging met sluiting.
Nee verplichting is het niet maar denk dat ze het zullen opvatten als weer zo'n huisjesmelker:p
Ja had k al gedaan maar weet niet zeker of dat per mail mag. Geloof je dat je iemand moet machtigen maar er nu niemand van de buren waarbij ik dat wil doenquote:Op maandag 27 september 2021 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vragen of er over dingen gestemd gaat worden en alvast je stem insturen.
Is het wel een beetje een gezonde VVE?quote:Op maandag 27 september 2021 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had k al gedaan maar weet niet zeker of dat per mail mag. Geloof je dat je iemand moet machtigen maar er nu niemand van de buren waarbij ik dat wil doen
Heb nu ook al een lamp aan het plafond hangen hoor.quote:Op maandag 27 september 2021 17:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
de donkere dagen komen er weer aan
quote:Op maandag 27 september 2021 17:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb nu ook al een lamp aan het plafond hangen hoor.
Maar straks heb ik een lamp waar ik o.a. roze kan instellen.quote:
lsd trippy erbij, lekker hoorquote:Op maandag 27 september 2021 17:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar straks heb ik een lamp waar ik o.a. roze kan instellen.
Was laatste keer ook een groot succes toch? -kuch-quote:Op maandag 27 september 2021 17:25 schreef Haags het volgende:
@:bitterbal het is officieel, Den Haag krijgt 4 vreugdevuren komende jaarwisseling.
Goed dat je weg bent.
Ja maar toen waren ze maar 40-45 meter hoog.quote:Op maandag 27 september 2021 17:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Was laatste keer ook een groot succes toch? -kuch-
vast om te vieren dat bb weg gaatquote:Op maandag 27 september 2021 17:25 schreef Haags het volgende:
@:bitterbal het is officieel, Den Haag krijgt 4 vreugdevuren komende jaarwisseling.
Goed dat je weg bent.
Komen nu vast wel strengere regels denk ik?quote:Op maandag 27 september 2021 17:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar toen waren ze maar 40-45 meter hoog.
lol.
Sowquote:Op maandag 27 september 2021 17:26 schreef Karzai het volgende:
Ik hoop dat ze die hele stad een keer in de fik steken
Ja sowieso. Mogen nu geloof ik maar 10x10x10.quote:Op maandag 27 september 2021 17:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Komen nu vast wel strengere regels denk ik?
Oh ja wel. 2 jaar terug mop laten maken. We hebben ook wel wat reserve nu maar voor nieuw dak is het voorstel om de bijdrage vanaf volgend jaar met 50 euro per maand te verhogen naar 150.quote:Op maandag 27 september 2021 17:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Is het wel een beetje een gezonde VVE?
4? Waar dan allemaal.quote:Op maandag 27 september 2021 17:25 schreef Haags het volgende:
Goed dat je weg bent.
Da´s een aardige verhoging zeg.quote:Op maandag 27 september 2021 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja wel. 2 jaar terug mop laten maken. We hebben ook wel wat reserve nu maar voor nieuw dak is het voorstel om de bijdrage vanaf volgend jaar met 50 euro per maand te verhogen naar 150.
Maar 2 leden van de vve zijn particuliere verhuurders. Zij komen nooit en wilde uiteindelijk ook niet meer mee betalen aan het buiten schilderwerk wat vorige jaar zou gebeuren dus staat nu on hold.
Dan naast mij zijn nieuwe bewoners. Die ken k niet. Onder mij verhuren aan die zuid Afrikaan. En schuin onder mij is echtpaar die tegen particulier verhuur is maar wel wilde dat k mijn woning aan hun dochter zou verhuren:p
Scheveningen, Duindorp, Escamp en Laak.quote:Op maandag 27 september 2021 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
4? Waar dan allemaal.
1 op jonckbloedplein ? :p
Oh ja k begrijp het wel. Toen k er kwam wonen was het maar 50 euro. Toen stelde mijn vader 100 voor maar wilde niemand. Pas sinds 3 jaar ofzo betalen we 100 euro omdat 50 gewoon nergens op slaat dus k ben wel voorstander.quote:Op maandag 27 september 2021 17:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Da´s een aardige verhoging zeg.
En ja die gasten heb je er vaker tussen, daar win je de oorlog niet mee.
Ja als er een dak reparatie aan komt dan moet je wel. Tenzij iedereen uit eigen zak gaat betalen maar niemand is zo debiel om dat te doen met een actieve VVE.quote:Op maandag 27 september 2021 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja k begrijp het wel. Toen k er kwam wonen was het maar 50 euro. Toen stelde mijn vader 100 voor maar wilde niemand. Pas sinds 3 jaar ofzo betalen we 100 euro omdat 50 gewoon nergens op slaat dus k ben wel voorstander.
Leuk voor ze .quote:Op maandag 27 september 2021 17:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Scheveningen, Duindorp, Escamp en Laak.
De 4 delen waar ze de onrust uit de wijken willen halen dus.
Nee maar je moet dat geld ook maar hebben dan. Een dak is 30 k ofzoquote:Op maandag 27 september 2021 17:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja als er een dak reparatie aan komt dan moet je wel. Tenzij iedereen uit eigen zak gaat betalen maar niemand is zo debiel om dat te doen met een actieve VVE.
Ja dat denk ik ook. Ook de reden dat Den Haag als enige grote stad dit jaar vuurwerk toe staat. Heb vernomen dat de gemeente zich vorig jaar rot geschrokken is wat er alsnog de lucht in ging hier, ondanks het verbod.quote:Op maandag 27 september 2021 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuk voor ze .denk verstandige zet
Ja zeker.quote:Op maandag 27 september 2021 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar je moet dat geld ook maar hebben dan. Een dak is 30 k ofzo
Ja of die van zanten is toch meer een volksman ipv bestuurderquote:Op maandag 27 september 2021 17:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Ook de reden dat Den Haag als enige grote stad dit jaar vuurwerk toe staat. Heb vernomen dat de gemeente zich vorig jaar rot geschrokken is wat er alsnog de lucht in ging hier, ondanks het verbod.
Er gaat bij mij altijd wel een belletje rinkelen als er ergens ineens veel mensen vertrekken. Dat is meestal geen goed teken.quote:Op maandag 27 september 2021 17:35 schreef Karzai het volgende:
In dit pand zijn drie etages aan buitenlanders verhuurd en komt nog een chinees bij, enige Nederlanders zijn een gezin onder mij, maar die gaan ook weg
Ja bij ons is dat door verkoper geblokkeerd dat een Chinees het kocht.quote:Op maandag 27 september 2021 17:35 schreef Karzai het volgende:
In dit pand zijn drie etages aan buitenlanders verhuurd en komt nog een chinees bij, enige Nederlanders zijn een gezin onder mij, maar die gaan ook weg
Die heb ik 3 weken terug nog gezien.quote:Op maandag 27 september 2021 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of die van zanten is toch meer een volksman ipv bestuurder
Ja snap ik, maar daar val zelfs jij bij in het niet met je 410 kilo.quote:Op maandag 27 september 2021 17:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die heb ik 3 weken terug nog gezien.
Eentje is een belegger die heeft hier twee etages en verhuurd aan Engelsen, bovenste verdieping wilde kinderen en zijn naar naarden verkast en verhuren hun etage nu ookquote:Op maandag 27 september 2021 17:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Er gaat bij mij altijd wel een belletje rinkelen als er ergens ineens veel mensen vertrekken. Dat is meestal geen goed teken.
Ja las k ookquote:Op maandag 27 september 2021 17:45 schreef Haags het volgende:
@:bitterbal de ondernemers op de grote markt gaan wel een grote tent buiten spannen las ik. Op die manier kunnen ze tijdens de winter de QR ramp grotendeels ontlopen.
Hij geniet goed van het leven volgens mijquote:Op maandag 27 september 2021 17:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar daar val zelfs jij bij in het niet met je 410 kilo.
Die vrouw is slim :pquote:Op maandag 27 september 2021 17:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Eentje is een belegger die heeft hier twee etages en verhuurd aan Engelsen, bovenste verdieping wilde kinderen en zijn naar naarden verkast en verhuren hun etage nu ook
beneden buurvrouw zag veel geld en is met 680.000 euro in een sociale huurwoning gaan zitten
het is ook wel een fijne vent. Lijkt me 100x beter dan zo´n Bruls uit Nijmegen die er alles aan doet om een baantje binnen het kabinet te bemachtigen.quote:Op maandag 27 september 2021 17:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij geniet goed van het leven volgens mij
Hoe lang moet je nog?quote:Op maandag 27 september 2021 17:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik sta helaas nog niet lang genoeg ingeschreven anders had ik dat ook gedaan
Ja die kans is best grootquote:Op maandag 27 september 2021 17:53 schreef Karzai het volgende:
Maar dan zijn de regels ook waarschijnlijk weer gewijzigd dat je niet met zoveel vermogen een sociale huurwoning krijgt
ik krijg niet zoveel, ik heb geen tuin, denk dat ik 450.000 kan krijgen voor dit appartementquote:Op maandag 27 september 2021 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal het was niet gezakt zijn de prijs :p
Misschien zit de jouwe dan ook wel op 6 ton?quote:Op maandag 27 september 2021 17:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik krijg niet zoveel, ik heb geen tuin, denk dat ik 450.000 kan krijgen voor dit appartement
maar is genoeg
Hij klonk wel aardig in z'n praatje.quote:Op maandag 27 september 2021 17:48 schreef Haags het volgende:
[..]
het is ook wel een fijne vent. Lijkt me 100x beter dan zo´n Bruls uit Nijmegen die er alles aan doet om een baantje binnen het kabinet te bemachtigen.
Hier staan nu 2 huizen te koop. Eentje 2 ton minder dan de ander maar daar moet echt nog letterlijk alles in gebeuren.quote:Op maandag 27 september 2021 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat mijn appartement 3 ton opbrengt. Jammer dat het niet van mij is
Keer gezien dat mensen zo’n beest terug de zee in probeerden te duwen. Waren zeker in de war met walvissen. Beest keek een tikje verbaasd.quote:Op maandag 27 september 2021 18:07 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com/p/CUVF4qao2FD/?utm_medium=copy_link
Aaah hoe krijg je dat gedaan als je die orka's dan ook zietquote:Op maandag 27 september 2021 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Keer gezien dat mensen zo’n beest terug de zee in probeerden te duwen. Waren zeker in de war met walvissen. Beest keek een tikje verbaasd.
Orka’s? Die zeeleeuw lag gewoon te maffen op het strandquote:Op maandag 27 september 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aaah hoe krijg je dat gedaan als je die orka's dan ook ziet
Ohhh dacht als zo'n beestje die orka's ontvluchte en dat mensen ze dan terug probeerde te duwen:pquote:Op maandag 27 september 2021 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Orka’s? Die zeeleeuw lag gewoon te maffen op het strand
Nee, hij lag gewoon te bakken op het strand, net als jijquote:Op maandag 27 september 2021 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohhh dacht als zo'n beestje die orka's ontvluchte en dat mensen ze dan terug probeerde te duwen:p
Mij proberen ze nog niet terug te duwen :pquote:Op maandag 27 september 2021 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, hij lag gewoon te bakken op het strand, net als jij
Orka's zijn ook wel de teringlijers van de oceaan. Snap wel dat dat beest vluchtquote:Op maandag 27 september 2021 18:07 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com/p/CUVF4qao2FD/?utm_medium=copy_link
Misschien morgenquote:Op maandag 27 september 2021 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mij proberen ze nog niet terug te duwen :p
Ja no shit. Anders vreten ze hem opquote:Op maandag 27 september 2021 18:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Orka's zijn ook wel de teringlijers van de oceaan. Snap wel dat dat beest vlucht
Orka's zijn tofquote:Op maandag 27 september 2021 18:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Orka's zijn ook wel de teringlijers van de oceaan. Snap wel dat dat beest vlucht
Die hebben een veel te aardig en knuffelbaar imago gekregen dankzij Free Willy, terwijl het een beetje de mocro maffia van de zee isquote:Op maandag 27 september 2021 18:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Staan gewoon boven aan de voedselketenquote:Op maandag 27 september 2021 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben een veel te aardig en knuffelbaar imago gekregen dankzij Free Willy, terwijl het een beetje de mocro maffia van de zee is
Ze lanceren voor de lol beesten de lucht in. Niet omdat ze het dood willen hebben om te eten. Nee gewoon omdat ze het leuk vinden om dingen dood te slaan.quote:Op maandag 27 september 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Staan gewoon boven aan de voedselketen
Zullen ze wel binnen aantal jaar helemaal mee stoppen.quote:Op maandag 27 september 2021 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik vroeger ook tof, nu weet ik beter
Japanners met harpoengeweren zijn het hier niet mee eensquote:Op maandag 27 september 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doen katten ookquote:Op maandag 27 september 2021 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze lanceren voor de lol beesten de lucht in. Niet omdat ze het dood willen hebben om te eten. Nee gewoon omdat ze het leuk vinden om dingen dood te slaan.
Ze spelen ook met hun eten, beetje zeehondjes rondgooien en zulk soort ongeinquote:Op maandag 27 september 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja katquote:Op maandag 27 september 2021 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze spelen ook met hun eten, beetje zeehondjes rondgooien en zulk soort ongein
Het is een wonder dat ze mensen niet interessant genoeg vinden om te vermoorden en/of te eten. Anders zou zo'n groep beesten hele boten slopen voor de lolquote:Op maandag 27 september 2021 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben een veel te aardig en knuffelbaar imago gekregen dankzij Free Willy, terwijl het een beetje de mocro maffia van de zee is
quote:Op maandag 27 september 2021 18:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is een wonder dat ze mensen niet interessant genoeg vinden om te vermoorden en/of te eten. Anders zou zo'n groep beesten hele boten slopen voor de lol
Ja ik ben vroeger ook een paar keer gegaan.quote:Op maandag 27 september 2021 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zullen ze wel binnen aantal jaar helemaal mee stoppen.
K ben als kind met mijn ouders naar zo'n show geweest in Amerika. Vond het indrukwekkend.
Niet op dezelfde manier. En wilde katten doen dat ook niet.quote:
Kan je wel om lachen maar dat is gewoon zo.quote:
Even het strand op vliegen om wat snacks van hun handdoek af te sleurenquote:Op maandag 27 september 2021 18:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is een wonder dat ze mensen niet interessant genoeg vinden om te vermoorden en/of te eten. Anders zou zo'n groep beesten hele boten slopen voor de lol
Je hebt beelden van grote katachtige die jonge beesten niet gelijk doden hoorquote:Op maandag 27 september 2021 18:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet op dezelfde manier. En wilde katten doen dat ook niet.
Er zijn zelfs beelden op You TUbe te vinden dat andere katachtigen de jonge beesten redden van een aanval door een anderequote:Op maandag 27 september 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt beelden van grote katachtige die jonge beesten niet gelijk doden hoor
quote:Op maandag 27 september 2021 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Lasagnette met boontjes en een gebakken ei eroverheen
Ja om daarna uit het beeld alsnog op te eten :pquote:Op maandag 27 september 2021 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er zijn zelfs beelden op You TUbe te vinden dat andere katachtigen de jonge beesten redden van een aanval door een andere
i'm intriguedquote:Op maandag 27 september 2021 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Lasagnette met boontjes en een gebakken ei eroverheen
bijnaquote:Op maandag 27 september 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Is het al tijd voor het poezenplaatje?
hier regent het.quote:Op maandag 27 september 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga de hele avond lekker youtube bingen vandaag. Filmpjes over tactor pulling en caravans en yacht porn en dat soort dingen. Maar eerst eten en nog snel even een rondje wandelen. DE ZON SCHIJNT @:LTVDK
quote:Op maandag 27 september 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Die schijnt hier ook gewoon hoorquote:Op maandag 27 september 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga de hele avond lekker youtube bingen vandaag. Filmpjes over tactor pulling en caravans en yacht porn en dat soort dingen. Maar eerst eten en nog snel even een rondje wandelen. DE ZON SCHIJNT @:LTVDK
Ik ga denk ik wat foto's en beelden zoeken van Kroatië en die grotten in SLoveniëquote:Op maandag 27 september 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
meer dan genoegquote:Op maandag 27 september 2021 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat op dat plaatje welgeteld 4 hele sperziebonen staan
in mijn pakket zittn er meer. Maar het is inderdaad vrij weinig en vrij pittig ook dus daarom bak ik er twee eieren overheen en dan zijn beide problemen opgelostquote:Op maandag 27 september 2021 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat op dat plaatje welgeteld 4 hele sperziebonen staan
sinds kort een aantal diepvriesmaaltijden van dinnerland in de vriezer liggen. die zijn wel aardig te nassen voor de momenten dat ik geen tijd heb om te koken of onverwachts thuis eet..quote:
Nooit van gehoordquote:Op maandag 27 september 2021 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
diepvriesmaaltijden van dinnerland
De titel klopt al niet.quote:
nou nou nou, dit is net mn 6e post van de dag hier ofzoquote:
quote:Op maandag 27 september 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De titel klopt al niet.
Dat zijn wij
quote:Op maandag 27 september 2021 18:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou nou nou, dit is net mn 6e post van de dag hier ofzo
nog lang niet.quote:
Wat voor adviezen?quote:Op maandag 27 september 2021 18:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog lang niet.
21-10 pas.
vandaag toevallig met iemand samen gewerkt die er al vaker is geweest.
dus al veel adviezen gekregen.
Ik weet alleen nog niet of ik ze allemaal moet opvolgen.
Iew.quote:Op maandag 27 september 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
K had garnalen in knoflooksaus. Erg lekker niet genoeg
maar heb je het wel gekekenquote:Op maandag 27 september 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De titel klopt al niet.
Dat zijn wij
weekpas voor het ov kopen (wist ik eigenlijk al)quote:
Nee zeer lekkere sausquote:Op maandag 27 september 2021 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze hollandse knoflooksaus bedoeld
quote:Op maandag 27 september 2021 19:02 schreef bitterbal het volgende:
Maar blaas alweer op als een ballon
Voor een weekpas heb je wel een foto nodig.quote:Op maandag 27 september 2021 19:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weekpas voor het ov kopen (wist ik eigenlijk al)
daar niet pinnen, maar contant geld wisselen bij een wisselkantoor (daar weet ik dus niet van of ik het serieus moet nemen)
en naar Szimpla Kert gaan. (die ga ik wel opvolgen)
En een of andere markthal en de aziatische wijk
ik las ketskassa'squote:Jumbo opent 200 'kletskassa's' tegen eenzaamheid
Jumbo opent binnen een jaar tweehonderd 'kletskassa's'. Die kassa's zijn voor mensen "die geen haast hebben en het fijn vinden om een praatje te kunnen maken tijdens het afrekenen", schrijft de supermarktketen. Er zijn al een paar kletskassa's, zoals in Vlijmen. De eerstvolgende komt ook in Brabant, in Udenhout.
Paar keer flink boeren?quote:Op maandag 27 september 2021 19:02 schreef bitterbal het volgende:
Maar blaas alweer op als een ballon
Ik dacht dus eerst dat dit een bericht van de speld was toen ik het net zag op facebook.quote:Op maandag 27 september 2021 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik las ketskassa's
Krijgen we dan ook speciale introverte laat me met rust kassa's?
Ze hebben toch al zelfscans?quote:Op maandag 27 september 2021 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik las ketskassa's
Krijgen we dan ook speciale introverte laat me met rust kassa's?
Oh, ik dacht dat ik iets had gezien met een app op de telefoon, maar goed, nog genoeg tijd om dat uit te zoeken.quote:Op maandag 27 september 2021 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor een weekpas heb je wel een foto nodig.
Geld wisselen moet je juist niet doenAltijd pinnen bij een een bank en kiezen voor forinten zodat je de wisselkoers van je eigen bank krijgt.
Mja, Szimpla Kert is de bekendste ruin pub. Wel leuk om een keer te zien.
Markthallen genoeg![]()
Aziatische wijk ken ik niet.
O, dat kanquote:Op maandag 27 september 2021 19:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik iets had gezien met een app op de telefoon, maar goed, nog genoeg tijd om dat uit te zoeken.
Dat geld wissel verhaal kon ik me eigenlijk al niet zo goed voorstellen.
Er is een grote groep mensen waarbij dit het enige praatje van de dag isquote:Op maandag 27 september 2021 19:09 schreef Ama het volgende:
Denk altijd ja leuk dat jullie elkaar kennen maar rot op met je levensverhalen terwijl ik sta te wachten.
van mij mogen ze zo lang kletsen als ze willen, als ze maar niet in de weg staan en mijn boodschappen gewoon gescand worden.quote:Op maandag 27 september 2021 19:09 schreef Ama het volgende:
Denk altijd ja leuk dat jullie elkaar kennen maar rot op met je levensverhalen terwijl ik sta te wachten.
Ja dat is ook wel sad maar ik wil niet met mijn bak ijs of bevroren snacks staan wachten omdat iemand een heel verhaal moet vertellen bij de kassa.quote:Op maandag 27 september 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is een grote groep mensen waarbij dit het enige praatje van de dag is
Ah ja dat k mij wel voorstellenquote:Op maandag 27 september 2021 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hou niet van garnalen.Alleen in kroepoekvorm.
het lijkt wel alsof het een ontwikkeld land isquote:Op maandag 27 september 2021 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Overigens zou ik sowieso niet al te veel geld pinnen. Je kan bijna overal pinnen in Hongarije.
Dat is ook kut ja.quote:Op maandag 27 september 2021 19:11 schreef gianni61 het volgende:
en mensen die hun boodschappen in 5 verschillende tassen gaan sorteren en ook wachten met afrekenen tot na het inruimen moeten een winkelverbod krijgen
Op dat vlak lopen ze zelfs ietsje voor op Nederlandquote:Op maandag 27 september 2021 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof het een ontwikkeld land is
het is altijd een vrouw, tegen de 60, met een brilquote:Op maandag 27 september 2021 19:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is ook kut ja.Ik flikker gewoon alles in de wagen en pak het buiten de winkel wel gewoon in.
Ja, Duitsland loopt echt gruwelijk achterquote:Op maandag 27 september 2021 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op dat vlak lopen ze zelfs ietsje voor op NederlandEn lichtjaren voor op Duitsland
Vroeger wokte ik nog weleens garnalen. Tot ik een keer zat te kauwen op die dingen en er in één klap helemaal klaar mee was.quote:Op maandag 27 september 2021 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja dat k mij wel voorstellen
Oh hoef je niet te vertellen :pquote:Op maandag 27 september 2021 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger wokte ik nog weleens garnalen. Tot ik een keer zat te kauwen op die dingen en er in één klap helemaal klaar mee was.
Ja, absurd. Las dat het met internet ook zo droevig is gesteld daar.quote:Op maandag 27 september 2021 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, Duitsland loopt echt gruwelijk achter
Nee, want ik ben het daarin met je eens...quote:Op maandag 27 september 2021 19:14 schreef Ama het volgende:
Wedden als ik later oud ben dat ik net zo kut ben.
Waarom niet?quote:Op maandag 27 september 2021 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh hoef je niet te vertellen :p
quote:Op maandag 27 september 2021 19:07 schreef Ama het volgende:
Als er kletskassa's komen mag ik dan in vervolg bitchen als mensen voor een niet kletskassa hun weekend bespreken met de caissière?
Bij de Jumbo heb ik een Trolly bij me. Daar gaat alles gewoon nadat ik het gescand heb. Thuis ruim ik het wel op..quote:Op maandag 27 september 2021 19:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is ook kut ja.Ik flikker gewoon alles in de wagen en pak het buiten de winkel wel gewoon in.
Het gaat over garnalen, die zijn gewoon vies als ze niet in de koeproek of sambal zitten verwerkt..quote:Op maandag 27 september 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat k bang ben dat het een vies verhaal is :p
Nee, dit was het verhaal.quote:Op maandag 27 september 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat k bang ben dat het een vies verhaal is :p
Ohquote:Op maandag 27 september 2021 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit was het verhaal.Ik heb ze weggegooid en daarna nooit meer gegeten.
quote:Op maandag 27 september 2021 19:20 schreef bitterbal het volgende:
De jongen die mij hier bediend heeft mij gevonden op Tinder
Jezusquote:Op maandag 27 september 2021 19:20 schreef bitterbal het volgende:
Hup hup je hebt nog tot zaterdag om te daten met hem.quote:Op maandag 27 september 2021 19:20 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2021 19:20 schreef bitterbal het volgende:
En werken als serveersteros.quote:Op maandag 27 september 2021 19:21 schreef dud0r het volgende:
Kan je nog even een paar dagen daten. Terug naar huis, je appartement verkopen en naar griekenland verhuizen
niet als bikini babos?quote:Op maandag 27 september 2021 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En werken als serveersteros.
Smooth.quote:Op maandag 27 september 2021 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hij zegt het net tegen mij :p
Beetje over dat strand struinen en met mensen op de foto voor centjesquote:
quote:Alongside the sports programmes and morning exercise, the Plava Resort also offers many water sports, as well as tennis courts, volleyball and beach volleyball. You can easily bike around the Resort or take up a jogging route by the sea.
Plava Laguna has prepared an interesting running route for runners, available via the SightRun mobile app, which starts in front of the Molindrio Plava Laguna hotel and passes through the Plava Resort.
voor ballie of bos?quote:Op maandag 27 september 2021 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Als dat geen natte broek wordt.
Leuk hoorquote:Op maandag 27 september 2021 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn hardloopspullen gaan definitief mee naar Hrvatska
Dit lees ik op de site van het hotel
[..]
quote:Op maandag 27 september 2021 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ballie. Even een Liesje doen.
Pff ben je op vakantie moet je nog sporten ook.quote:Op maandag 27 september 2021 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn hardloopspullen gaan definitief mee naar Hrvatska
Dit lees ik op de site van het hotel
[..]
lekker toch. ik ben wel eens een lang weekend weg geweest alleen maar om te sporten.quote:Op maandag 27 september 2021 19:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff ben je op vakantie moet je nog sporten ook.
Ik wil best een wandeling maken (en ook wel lang) maar verder.. nee.quote:Op maandag 27 september 2021 19:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker toch. ik ben wel eens een lang weekend weg geweest alleen maar om te sporten.
ieder zo z'n ding 🤷♀️quote:Op maandag 27 september 2021 19:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil best een wandeling maken (en ook wel lang) maar verder.. nee.
klinkt prima. daar ben ik nu ook mee bezig. misschien dat ik zo nog een snackje neem.quote:
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 27 september 2021 19:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
klinkt prima. daar ben ik nu ook mee bezig. misschien dat ik zo nog een snackje neem.
Nee he.quote:
Welke ovensnacks?quote:Op maandag 27 september 2021 19:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee he.
de vraag is alleen wat. gooi ik een stokbrood in de oven, wat ovensnacks of ga ik aan de koekjes
ik heb zo'n mix liggen met allemaal van die mini'squote:
koeneloenquote:
Koekjes terwijl je wacht tot de oven warm is en je snacks ook.quote:Op maandag 27 september 2021 19:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee he.
de vraag is alleen wat. gooi ik een stokbrood in de oven, wat ovensnacks of ga ik aan de koekjes
quote:Op maandag 27 september 2021 19:39 schreef mschol het volgende:
pakketophaaldienst is aan et klooien.. zit nu gezellig op werk te wachten op lege bus
ik vind dit een uitstekend plan!!!!quote:Op maandag 27 september 2021 19:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Koekjes terwijl je wacht tot de oven warm is en je snacks ook.
@Haagsquote:Op maandag 27 september 2021 19:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
klinkt prima. daar ben ik nu ook mee bezig. misschien dat ik zo nog een snackje neem.
K zou voor die gaanquote:Op maandag 27 september 2021 19:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb zo'n mix liggen met allemaal van die mini's
Gewoon nu al doenquote:Op maandag 27 september 2021 19:41 schreef bitterbal het volgende:
K draai zo het ventieltje open als k op de kamer ben
nee ik deel het niet met julliequote:
jawel. m'n voet doet een beetje zeerquote:
zegt degene die van het weekend nog aan m'n C cup lag te lurken.quote:Op maandag 27 september 2021 19:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ranzig varken ook hé. GADVERDAMME!!
snap ik. ik hoop dat je het mentaal aan kanquote:Op maandag 27 september 2021 19:46 schreef Ama het volgende:
Ik had gisteren mini snacks uit de oven, komt wel dichtbij zo.
hadden ze ook moves?quote:Op maandag 27 september 2021 19:46 schreef Ama het volgende:
Ik had gisteren mini snacks uit de oven, komt wel dichtbij zo.
Heerlijk. Ik ben zelfs een keer naarWenen gegaan voor een Halve Marathonquote:Op maandag 27 september 2021 19:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff ben je op vakantie moet je nog sporten ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |