SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ken wel ff idd. Net al even naar de apotheek geweest. Nog maar net 5000 steps, en ik moet nog naar de 8000 eigenlijk vandaag. En het miezert dus dan loop je ook gewoon voor gek buiten in een korte broekquote:
Ja alles wordt drukker. Dit heeft een hele grote impact op grote delen van het land.quote:Op maandag 27 september 2021 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet dinsdag naar het oosten van het land. Maar ik neem gelukkig de A15. Die dan wel extra druk zal zijn
Nou, ik heb ze niet geteld.quote:Op maandag 27 september 2021 16:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zag ergens wat voorbij komen, 28000 wegwerkzaamheden ofzo toch
reed langzaam genoeg om ze te kunnen tellenquote:Op maandag 27 september 2021 16:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja alles wordt drukker. Dit heeft een hele grote impact op grote delen van het land.
[..]
Nou, ik heb ze niet geteld.
quote:Op maandag 27 september 2021 16:28 schreef dud0r het volgende:
je
[..]
reed langzaam genoeg om ze te kunnen tellen
Daar heb je pen en papier voor of je telefoon.quote:Op maandag 27 september 2021 16:31 schreef dud0r het volgende:
nou heb ik net boodschappen gedaan. vergeet ik alsnog sommige spullen te halen.
ja meestal doe ik dat op m'n telefoon maar ik was ondertussen aan het bellenquote:Op maandag 27 september 2021 16:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar heb je pen en papier voor of je telefoon.
Ah is de herfst daar eindelijk, hier schijnt inmiddels de zon weerquote:Op maandag 27 september 2021 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ken wel ff idd. Net al even naar de apotheek geweest. Nog maar net 5000 steps, en ik moet nog naar de 8000 eigenlijk vandaag. En het miezert dus dan loop je ook gewoon voor gek buiten in een korte broek
Was zeker je wijf? Kom je zo met 3 liter azijn thuis.quote:Op maandag 27 september 2021 16:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja meestal doe ik dat op m'n telefoon maar ik was ondertussen aan het bellen
nee was m'n manager.quote:Op maandag 27 september 2021 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Was zeker je wijf? Kom je zo met 3 liter azijn thuis.
Ben je zo'n figuur die luid bellend door de supermarkt looptquote:Op maandag 27 september 2021 16:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja meestal doe ik dat op m'n telefoon maar ik was ondertussen aan het bellen
Kom meteen even gevulde koeken halen dan.quote:Op maandag 27 september 2021 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet dinsdag naar het oosten van het land. Maar ik neem gelukkig de A15. Die dan wel extra druk zal zijn
ik heb gewoon een headsetquote:Op maandag 27 september 2021 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je zo'n figuur die luid bellend door de supermarkt looptZeker ook nog op speaker en dan zo de telefoon voor je mond houden
Je kunt ook gewoon naar La Palma vliegen hoor, is minder werk. (nee dit is geen doodsbedreiging)quote:Op maandag 27 september 2021 16:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee was m'n manager.
heb gisteren wel 1,5 liter azijn gehaald.
van de week een vulkaan bouwen met de kleine
met aromatquote:Op maandag 27 september 2021 16:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Kom meteen even gevulde koeken halen dan.
kost wel meer geldquote:Op maandag 27 september 2021 16:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar La Palma vliegen hoor, is minder werk. (nee dit is geen doodsbedreiging)
Dinsdag loopt niet zo goed meer helaas. We zijn begonnen in de zomervakantie en die is nu over en nja vorige week dinsdag hadden we 36 euro.quote:Op maandag 27 september 2021 16:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar wel lekker broodjes verkopen en gevulde koeken mee naar huis nemen
ja dat zei je inderdaad. 36 euro is niet echt de moeite nee.quote:Op maandag 27 september 2021 16:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Dinsdag loopt niet zo goed meer helaas. We zijn begonnen in de zomervakantie en die is nu over en nja vorige week dinsdag hadden we 36 euro.Vrijdag 200. Denk dat we gaan stoppen met op dinsdag verkopen en kijken wie er zo gek is om op zaterdag daar te staan (ik niet hehe).
Zaterdag loopt wel goed denk ik.quote:Op maandag 27 september 2021 16:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat zei je inderdaad. 36 euro is niet echt de moeite nee.
Allemaal jouw gore kloteschuldquote:Op maandag 27 september 2021 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah is de herfst daar eindelijk, hier schijnt inmiddels de zon weer
dan zullen mensen meer tijd hebben om langs te komenquote:
Jep maar goed dan moeten de meiden van de bakkerij zelf in de winkel staan denk ik.quote:Op maandag 27 september 2021 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan zullen mensen meer tijd hebben om langs te komen
quote:
zijn het leuke meiden?quote:Op maandag 27 september 2021 16:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Jep maar goed dan moeten de meiden van de bakkerij zelf in de winkel staan denk ik.
Mwah maar ja vind ik lastig zeggen ben geen vent. Ze zijn wel aardig.quote:Op maandag 27 september 2021 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
zijn het leuke meiden?
vraag ik voor een vriend
post maar foto's dan zal ik die vriend even laten oordelenquote:Op maandag 27 september 2021 16:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah maar ja vind ik lastig zeggen ben geen vent. Ze zijn wel aardig.
wel nietquote:Op maandag 27 september 2021 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen wordt het veel zonniger maar wel niet meer dan 17 graden.
Ja echte mensen snappen dat. Bots raken in de war.quote:
quote:Op maandag 27 september 2021 16:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
post maar foto's dan zal ik die vriend even laten oordelen
quote:Op maandag 27 september 2021 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je weer vrienden aan het maken
is dit niks voor je?quote:Op maandag 27 september 2021 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja echte mensen snappen dat. Bots raken in de war.
Ja nee misschienquote:Op maandag 27 september 2021 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dit niks voor je?
[ afbeelding ]
Ik ben wel in jouw provinciequote:Op maandag 27 september 2021 16:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Kom meteen even gevulde koeken halen dan.
en snel naar huis want als je voor het donker thuis moet zijn heb je krap aan 2 uur en 20 minuten.quote:Op maandag 27 september 2021 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
FUUM OER!!
ABSCHLIESSEN!!! AUSLOGGEN!!!
Ja, dat gaat snel nu.quote:Op maandag 27 september 2021 17:04 schreef Haags het volgende:
[..]
en snel naar huis want als je voor het donker thuis moet zijn heb je krap aan 2 uur en 20 minuten.
Doe danquote:Op maandag 27 september 2021 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel in jouw provincie
Kantoorwerken is voor proleten, echte koningen werken thuis zoals ik.quote:Op maandag 27 september 2021 17:04 schreef Haags het volgende:
[..]
en snel naar huis want als je voor het donker thuis moet zijn heb je krap aan 2 uur en 20 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |