SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet je snoeienquote:Op maandag 27 september 2021 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wordt een beetje krap in de achtertuin.
Alle 40 miljoen ?quote:
ik weet niet waar we het over hebbenquote:
Over 40 miljoen bezoekers in mijn achtertuin en jij begint over snoeienquote:Op maandag 27 september 2021 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet niet waar we het over hebben
Ja dan past het wel namelijkquote:Op maandag 27 september 2021 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over 40 miljoen bezoekers in mijn achtertuin en jij begint over snoeien?
Zit ik weer met allemaal stukjes mensquote:
Voor de cavia's?quote:Op maandag 27 september 2021 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit ik weer met allemaal stukjes mens
Kweenie of ze mens lusten.quote:
Is dat familie, @bitterbal?quote:,,Dit betekent dat Henri Bontenbal weer zal terugkeren in de Tweede Kamer”
Oh ja.. even vriesdrogen en door de versnipperaar.quote:Op maandag 27 september 2021 12:32 schreef bitterbal het volgende:
Misschien werkt ook wel als compost of isolatie materiaal
Neequote:Op maandag 27 september 2021 12:32 schreef Recce het volgende:
Mona Keijzer stapt uit de politiek en wordt vervangen in de Kamer:
[..]
Is dat familie, @:bitterbal?
Denk niet dat ze het doorhebbenquote:Op maandag 27 september 2021 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kweenie of ze mens lusten.
In Wassenaar kon je vroegâh Bea op het strand zien paardrijden.quote:Op maandag 27 september 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Er kwam net iemand op een paard voorbij
Een centaur.quote:Op maandag 27 september 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Oh jee, geef je kaas een aspirientjequote:
Strandrittenquote:Op maandag 27 september 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Oke, moest lachenquote:
Inclusief sigaret?quote:Op maandag 27 september 2021 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Wassenaar kon je vroegâh Bea op het strand zien paardrijden.
quote:Op maandag 27 september 2021 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jee, geef je kaas een aspirientje
Als je ze genoeg snoeit past het wel. beetje stapelen.quote:Op maandag 27 september 2021 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over 40 miljoen bezoekers in mijn achtertuin en jij begint over snoeien?
Slechts een op de honderd vrouwen ziet er appetijtelijk uit op een paard, Bea niet denk ik.quote:Op maandag 27 september 2021 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Wassenaar kon je vroegâh Bea op het strand zien paardrijden.
wat had je voor lunch?quote:
Een salade met tonijn en ansjovis.quote:
Wegrittenquote:
Ja, brrrquote:Op maandag 27 september 2021 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Wim-Lex rookt ook, denk ik. Van die gele tanden.
waarom moet je uit de zon blijvenquote:Op maandag 27 september 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een salade met tonijn en ansjovis.
Denk dat k nog even ui de zon moet blijven naar in de schaduw heb het k het ook koud :p
Een beginnende zonnesteek, gelukkig is er daar veel meer te doen dan een beetje in de zon liggen zoquote:Op maandag 27 september 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een salade met tonijn en ansjovis.
Denk dat k nog even ui de zon moet blijven naar in de schaduw heb het k het ook koud :p
dat ik dit nog meemaak zeg. ongekendquote:
quote:Op maandag 27 september 2021 12:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat ik dit nog meemaak zeg. ongekend
Zonder paard zou je Bea zo bespringen?quote:Op maandag 27 september 2021 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slechts een op de honderd vrouwen ziet er appetijtelijk uit op een paard, Bea niet denk ik.
Snap niet dat hij niet even langs de mondhygiëniste gaat. Ik rook ook maar mijn tanden zien er wel wat frisser uit.quote:Op maandag 27 september 2021 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Wim-Lex rookt ook, denk ik. Van die gele tanden.
Had gekeken voor een dagtrip naar thessaloniki. Vertrekt om 0700 uurquote:Op maandag 27 september 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een beginnende zonnesteek, gelukkig is er daar veel meer te doen dan een beetje in de zon liggen zo
Die arme man zal er geen geld voor hebbenquote:Op maandag 27 september 2021 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap niet dat hij niet even langs de mondhygiëniste gaat. Ik rook ook maar mijn tanden zien er wel wat frisser uit.
Hahahaquote:Op maandag 27 september 2021 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die arme man zal er geen geld voor hebben
amaquote:Op maandag 27 september 2021 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap niet dat hij niet even langs de mondhygiëniste gaat. Ik rook ook maar mijn tanden zien er wel wat frisser uit.
je loopt vanaf de eerste zonnestraal al te zeuren dat het niet warm genoeg is en dan heb je nu teveel gehad.quote:
The sun works in mysterious waysquote:Op maandag 27 september 2021 12:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
je loopt vanaf de eerste zonnestraal al te zeuren dat het niet warm genoeg is en dan heb je nu teveel gehad.
HOE DAN
ik ook niet, maar het moet wel.quote:
nou niet echt hoor.quote:Op maandag 27 september 2021 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
The sun works in mysterious ways
Zat net een YouTube filmpje van een ex te bekijken op een paard en daar krijg ik wel een tentje van.quote:Op maandag 27 september 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder paard zou je Bea zo bespringen?
Momenteel vind ik geen enkel werk echt leuk meerquote:Op maandag 27 september 2021 12:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ook niet, maar het moet wel.
net klaar met de meeting. er komt me toch een boel werk mijn kant uit.
het is gelukkig wel leuk werk maar toch
heb je wel genoeg vocht ingenomenquote:
is er nog wat uit dat gesprek gekomen wat je hadquote:Op maandag 27 september 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Momenteel vind ik geen enkel werk echt leuk meer
Waarschijnlijk zijn z'n tanden van nature al geler dan.quote:Op maandag 27 september 2021 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een ex die er ook wel leuk uitzag op een paardquote:Op maandag 27 september 2021 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat net een YouTube filmpje van een ex te bekijken op een paard en daar krijg ik wel een tentje van.
picsquote:Op maandag 27 september 2021 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een ex die er ook wel leuk uitzag op een paard
Ook nog exen die er leuk uit zouden zien onder een paard?quote:Op maandag 27 september 2021 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een ex die er ook wel leuk uitzag op een paard
Ze waren heel enthousiast, maar mijn salaris ligt te hoog. Maar ik heb nog wat recruiters in mijn mail zitten dus wie weet.quote:Op maandag 27 september 2021 13:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
is er nog wat uit dat gesprek gekomen wat je had
Gewoon doen, breekt het ritme een beetje, grote hoed op tegen de zon en op avontuur.quote:Op maandag 27 september 2021 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had gekeken voor een dagtrip naar thessaloniki. Vertrekt om 0700 uur
Ik heb wel schoonmoeders die ik onder een paard zou wensen?quote:Op maandag 27 september 2021 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook nog exen die er leuk uit zouden zien onder een paard?
misschien is het wel een centaurquote:Op maandag 27 september 2021 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook nog exen die er leuk uit zouden zien onder een paard?
drink nog eens een liter waterquote:
0700 us 0700quote:Op maandag 27 september 2021 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon doen, breekt het ritme een beetje, grote hoed op tegen de zon en op avontuur.
zodat ze vertrapt worden of zodat ze eens genomen kunnen worden er doorquote:Op maandag 27 september 2021 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel schoonmoeders die ik onder een paard zou wensen?
Vertrapt, uiteraard. Viespeuk.quote:Op maandag 27 september 2021 13:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
zodat ze vertrapt worden of zodat ze eens genomen kunnen worden er door
Van dat laatste wil ik geen mi hebbenquote:Op maandag 27 september 2021 13:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
zodat ze vertrapt worden of zodat ze eens genomen kunnen worden er door
ik weet niet waar buda zijn gedachten zitten.quote:Op maandag 27 september 2021 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vertrapt, uiteraard. Viespeuk.
ik ook nietquote:Op maandag 27 september 2021 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van dat laatste wil ik geen mi hebben
duur jasjequote:Op maandag 27 september 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
https://twothirds.com/products/bosch-green
Best tof
Die vind ik ook vet.quote:Op maandag 27 september 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Best tof
Best duur :pquote:Op maandag 27 september 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Best tof
Zoiets gaat wel een tijd mee denk kquote:Op maandag 27 september 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja wel prijzig
Ik hou wel van die lange, wol-achtige jassen.
zijn wel flink warm volgens mijquote:Op maandag 27 september 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja wel prijzig
Ik hou wel van die lange, wol-achtige jassen.
Dat wel. Maar ik denk een beetje te warm voor ons huidige klimaatquote:Op maandag 27 september 2021 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zoiets gaat wel een tijd mee denk k
Maximaal 2 bij ons. Weet je zeker dat je niet terug wilquote:Op maandag 27 september 2021 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O jee, werk gaat uit van een gemiddelde bezetting van 70%
Ik wil helemaal niet 4 dagen in de week naar kantoor.
insert winter met 20cm sneeuw en temperaturen van -15quote:Op maandag 27 september 2021 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik denk een beetje te warm voor ons huidige klimaat
Brrrrrrrrrquote:Op maandag 27 september 2021 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laatste keer dat ik dat had, was toen ik in Boedapest woondequote:Op maandag 27 september 2021 13:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
insert winter met 20cm sneeuw en temperaturen van -15
Ik zag bij AH kip in paprikasaus. Leek me wel lekker.quote:Op maandag 27 september 2021 13:21 schreef dud0r het volgende:
Die kip is verdomd lekker. Zal ik een stukje bewaren voor vanavond bij de noedels of gewoon nu alles verorberen en vanavond van die simpele sate van de mora erbij gooien? geen zin om zelf nog sate in elkaar te gaan draaien
ja ik zie het ook niet meer gebeuren maar je weet het maar nooitquote:Op maandag 27 september 2021 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat had, was toen ik in Boedapest woonde
quote:Op maandag 27 september 2021 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, maar ik kan niet programmeren en Den Haag is wel een beetje ver.quote:Op maandag 27 september 2021 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maximaal 2 bij ons. Weet je zeker dat je niet terug wil
nomquote:Op maandag 27 september 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
Een visje nam een hapje uit mijn been
Terughappen !quote:Op maandag 27 september 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
welke ledematen ben je nou allemaal al kwijt geraakt in die paar dagenquote:Op maandag 27 september 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
Jij zat hier zeker achter he ?quote:
Wat voor kip dan?quote:Op maandag 27 september 2021 13:21 schreef dud0r het volgende:
Die kip is verdomd lekker. Zal ik een stukje bewaren voor vanavond bij de noedels of gewoon nu alles verorberen en vanavond van die simpele sate van de mora erbij gooien? geen zin om zelf nog sate in elkaar te gaan draaien
Die dacht jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh een snack, ook al heb ik liever frikadellen en lihanboutjes maar toch even bijten in een bal.quote:Op maandag 27 september 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
Ja nog niks maar ben het wel water uitgerend want hij was niet alleen.quote:Op maandag 27 september 2021 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
welke ledematen ben je nou allemaal al kwijt geraakt in die paar dagen
Die ene dag dat ik er in de 2 weken of eens in de maand er ben jaquote:Op maandag 27 september 2021 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan niet programmeren en Den Haag is wel een beetje ver.
Kunnen we wel samen lunchen_
zou het helpen denk je?quote:Op maandag 27 september 2021 13:33 schreef bitterbal het volgende:
afbeelding ] Op maandag 27 september 2021 13:27 schreef dud0r het volgende:
Gisteren stapel lego besteld, staat er vandaag dat je een gratis verrassing krijgt bij besteding van 170euro
Oh daar zou k wel een mailtje over sturen
Voordat je helemaal misantropisch bent gewordenquote:Op maandag 27 september 2021 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij zat hier zeker achter he ?
zo'n ah ovenschotel. kippendijen ajam.quote:
Ik vind 2 dagen prima.quote:Op maandag 27 september 2021 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier zijn we nog bezig met een policy. Ik probeer 1-2 dagen per week aan te houden; en dan is het voor mij wel mooi geweest.
maar ben je aan het bloeden?quote:Op maandag 27 september 2021 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nog niks maar ben het wel water uitgerend want hij was niet alleen.
Voelde best vreemd
Ja, valt tegenquote:Op maandag 27 september 2021 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die ene dag dat ik er in de 2 weken of eens in de maand er ben ja
Maar er zal vast in je oude werkveld nog wat open staan
jammerquote:
Laat mij gewoonquote:Op maandag 27 september 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voordat je helemaal misantropisch bent geworden
kan het altijd problemenquote:Op maandag 27 september 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou soms lees k welles dat bedrijven dan toch nog dat doen
Wees maar blij dat ik geen vis ben.quote:Op maandag 27 september 2021 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze nibbelen zeg maar denk k
vreten alleen je dooie huidcellen op.quote:Op maandag 27 september 2021 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze nibbelen zeg maar denk k
Het blijft toch een snack.quote:Op maandag 27 september 2021 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
vreten alleen je dooie huidcellen op.
van die net iets verbrandde kruimels van de buitenkant van de balquote:
quote:Op maandag 27 september 2021 13:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
van die net iets verbrandde kruimels van de buitenkant van de bal
Dat is voor mij ook. Een aantal teams zit alweer 4-5 dagen hier. Dat hoeft van mij ook niet.quote:Op maandag 27 september 2021 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind 2 dagen prima.
Vaker schiet zijn doel voorbij.
Gewoon je wasmachine meenemen en daar aansluiten.quote:Op maandag 27 september 2021 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat mij gewoon![]()
Nou ja, de elektriciteitsrekening gaat ook omhoog, dus lekker alles opladen op kantoor.
Ik zal ze krijgen, die schavuiten.
accu uit je auto halen en daar opladen.quote:Op maandag 27 september 2021 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon je wasmachine meenemen en daar aansluiten.
quote:Op maandag 27 september 2021 13:54 schreef Karzai het volgende:
Kan je niet de cavias stroom op laten wekken door in ze zo,n rad rond te laten rennen?
quote:Op maandag 27 september 2021 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan had je al op de grill gelegenquote:Op maandag 27 september 2021 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik geen vis ben.
Opnieuw bestellen en deze order annuleren?quote:Op maandag 27 september 2021 13:27 schreef dud0r het volgende:
Gisteren stapel lego besteld, staat er vandaag dat je een gratis verrassing krijgt bij besteding van 170euro
ook een optie. maar dat vind ik altijd zo stom om te doenquote:Op maandag 27 september 2021 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Opnieuw bestellen en deze order annuleren?
Heb je al gemaild?quote:Op maandag 27 september 2021 14:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ook een optie. maar dat vind ik altijd zo stom om te doen
ga ik zo doenquote:
Ze gooien altijd de mooiste vissen op de grill, de lelijkerds worden vermalen tot vissticksquote:
bitterbal met visvullingquote:Op maandag 27 september 2021 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze gooien altijd de mooiste vissen op de grill, de lelijkerds worden vermalen tot vissticks
Ik ben een menselijke visstickquote:Op maandag 27 september 2021 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze gooien altijd de mooiste vissen op de grill, de lelijkerds worden vermalen tot vissticks
lekker bezigquote:Op maandag 27 september 2021 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik maak wel stappen vandaag. Ik had een idee voor een marketingcampagne, maar dat idee viel niet in de smaak. Maar nu ze de content hebben gezien, heb ik toch groen licht gekregen
Ja heb het naar je doorgestuurd zodat je er ook van kunt genieten, zal er over een uurtje wel zijn denk ikquote:Op maandag 27 september 2021 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee hoor. Droog en best warm nog. Wel beetje bewolkt.
Bedankt he waardeloze pislulquote:Op maandag 27 september 2021 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb het naar je doorgestuurd zodat je er ook van kunt genieten, zal er over een uurtje wel zijn denk ik
Gisteren was hij nog helemaal verliefd en weer terug bij "zijn" Leontinequote:Op maandag 27 september 2021 14:38 schreef UitStraling het volgende:
Het net rond Marco Borsato sluit zich, eens kijken hoe lang het gaat duren voordat hij een Herman Broodje gaat doen.
Nou zegquote:Op maandag 27 september 2021 14:38 schreef UitStraling het volgende:
Het net rond Marco Borsato sluit zich, eens kijken hoe lang het gaat duren voordat hij een Herman Broodje gaat doen.
?quote:Op maandag 27 september 2021 14:38 schreef UitStraling het volgende:
quote:
Maar dat gaat al jaren rond.quote:Op maandag 27 september 2021 14:42 schreef UitStraling het volgende:
Nou ja er gaan geruchten dat hij, naast dat hij een chronische vreemdganger is, ook aan wat jonger spul heeft gezeten.
Heb je rest van de week gezien?quote:Op maandag 27 september 2021 14:31 schreef LTVDK het volgende:
Het is wel een beetje instant herfst geworden vandaag he
Het gaat hier nog niet zo heel hard. Had wel m'n korte broek aan moeten doen eigenlijk. Zweet me de touwtyfusquote:
Weet ik veel. Kan er verder niet wakker van liggen ofzo.quote:Op maandag 27 september 2021 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dat is wel raar dan, waarom zit de beste man dan niet in een rechtbank?
Was dan gewoon gaan werken vandaagquote:
Nee, heb geen vakantie gehad. Mag ik ook keertje een maandag vrij?quote:Op maandag 27 september 2021 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was dan gewoon gaan werken vandaag
Heb je wel eens een zeeduivel gezien?quote:Op maandag 27 september 2021 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok, dan weten we datquote:Op maandag 27 september 2021 14:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet ik veel. Kan er verder niet wakker van liggen ofzo.
quote:Op maandag 27 september 2021 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee, heb geen vakantie gehad. Mag ik ook keertje een maandag vrij?
Whut?quote:Op maandag 27 september 2021 14:38 schreef UitStraling het volgende:
Nou ja geruchten maar ergens zou het me niet verbazen als daar binnenkort een flinke beerput open gaat.quote:
Dit is dus gewoon één extra gerucht. En eentje dat niks toevoegt, namelijk het kopiëren van al bestaande geruchten.quote:Op maandag 27 september 2021 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja geruchten maar ergens zou het me niet verbazen als daar binnenkort een flinke beerput open gaat.
That hurts.quote:Op maandag 27 september 2021 15:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is geloof ik headdown van een gebouw.
Goed idee!quote:Op maandag 27 september 2021 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
oh ja kwartiertje de oogjes dicht, waarom ook nietquote:Op maandag 27 september 2021 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het grote geeuwen is begonnen
Omdat ik op kantoor ben en dat er raar uit ziet.quote:Op maandag 27 september 2021 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja kwartiertje de oogjes dicht, waarom ook niet
ja meer een idee voor mezelf inderdaadquote:Op maandag 27 september 2021 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik op kantoor ben en dat er raar uit ziet.
quote:Op maandag 27 september 2021 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Altijd grappig als mensen van 2 meter onzichtbaar willen langs sluipen.
Ik zie je heus wel
Nou, slaap lekker hequote:Op maandag 27 september 2021 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja meer een idee voor mezelf inderdaad
Loop jij ook een beetje voorovergebogen en dan heel snel ?quote:
Denk het welquote:Op maandag 27 september 2021 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Loop jij ook een beetje voorovergebogen en dan heel snel ?
nou vooruit dan maarquote:Op maandag 27 september 2021 15:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig denkt mijn werk daar anders over.
waarom staat auto save niet aan dan?quote:Op maandag 27 september 2021 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Word heeft weer iets niet opgeslagen, doei werk van een uur.
als een soort quasimodoquote:Op maandag 27 september 2021 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Loop jij ook een beetje voorovergebogen en dan heel snel ?
Normaal stond dat dus wel aan en ineens nietquote:Op maandag 27 september 2021 15:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar
[..]
waarom staat auto save niet aan dan?
quote:
Ja, gezelligquote:
stom programmaquote:Op maandag 27 september 2021 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Normaal stond dat dus wel aan en ineens niet
als je straks een kerktoren hoort luiden weet je genoegquote:
Ik ken een meisje en die is eigenlijk net iets te lang om aantrekkelijk te zijn en ze is zo mensenschuw als een vale gier, die loopt als een Skeksis voorover om kleiner te lijken waardoor iedereen juist naar haar staart en kijktquote:Op maandag 27 september 2021 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lange mensen lopen vaak een beetje voorovergebogen
Is ze single?quote:Op maandag 27 september 2021 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een meisje en die is eigenlijk net iets te lang om aantrekkelijk te zijn en ze is zo mensenschuw als een vale gier, die loopt als een Skeksis voorover om kleiner te lijken waardoor iedereen juist naar haar staart en kijkt
Lief dat je dit voor me vraagtquote:Op maandag 27 september 2021 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is ze single?
Ik vraag dit voor een vriend.
Ja, maar ik loop niet naar achteren gebogenquote:Op maandag 27 september 2021 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lange mensen lopen vaak een beetje voorovergebogen
zou wat zijn als alle kleinere mensen naar achteren gebogen lopen en alle lange mensen vooroverquote:Op maandag 27 september 2021 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik loop niet naar achteren gebogen
Enorme bos met krullen heeft ze en benen als van een reiger.quote:Op maandag 27 september 2021 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is ze single?
Ik vraag dit voor een vriend.
Kleine mensen (mannen dan) proberen vaak wel wat groter over te komen door een beetje breder te lijkenquote:Op maandag 27 september 2021 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit klinkt niet echt aantrekkelijkquote:Op maandag 27 september 2021 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleine mensen (mannen dan) proberen vaak wel wat groter over te komen door een beetje breder te lijken
Dit is nog geen ja of neequote:Op maandag 27 september 2021 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enorme bos met krullen heeft ze en benen als van een reiger.
Jij loopt zo, dat weet ik zekerquote:Op maandag 27 september 2021 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 september 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij loopt zo, dat weet ik zeker![]()
Touwtje springen ?quote:Op maandag 27 september 2021 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is dat deze meeting over een kwartiertje afgelopen is anders zou ik op zoek gaan naar een stuk touw.
quote:Op maandag 27 september 2021 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleine mensen (mannen dan) proberen vaak wel wat groter over te komen door een beetje breder te lijken
Van die Max Verstappen fansquote:Op maandag 27 september 2021 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor iemand Limburgs praten.
Pls stop.
Sorry hoorquote:Op maandag 27 september 2021 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor iemand Limburgs praten.
Pls stop.
quote:Op maandag 27 september 2021 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enorme bos met krullen heeft ze en benen als van een reiger.
heb jij zulke lange benen dan? dacht dat jij net als 4ebe anderhalve meter hoog wasquote:
nou nee hoor.quote:Op maandag 27 september 2021 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij loopt toch niet voorover maar juist trots en fier rechtop?
waarom denk je dat?quote:Op maandag 27 september 2021 15:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb jij zulke lange benen dan? dacht dat jij net als 4ebe anderhalve meter hoog was
omdat een bitterbal de kleinere versie van een kroket isquote:Op maandag 27 september 2021 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom denk je dat?
ik heb wel lange benen ja
ja das wel zoquote:Op maandag 27 september 2021 15:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat een bitterbal de kleinere versie van een kroket is
nee probeer juist ongezien rond te lopenquote:Op maandag 27 september 2021 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf aanleren, heb je veel meer succes en plezier en sjans en joie de vivre in het leven
En kroket eet je ook met mayo.quote:
het gaat over vet voer dus duhquote:
doe jij ook door de helft open maken en dan mayo er in smerenquote:
hoofdpijn en duizeligheid weg?quote:
Kun je net zo goed nooit meer naar de kapper gaan, geen make-up gebruiken, in lompen gaan lopen en jezelf Muis noemen.quote:Op maandag 27 september 2021 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee probeer juist ongezien rond te lopen
ja hoofdpijn had ik niet maar duizelig is wel weg ja.quote:Op maandag 27 september 2021 15:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
het gaat over vet voer dus duh
[..]
doe jij ook door de helft open maken en dan mayo er in smeren?
[..]
hoofdpijn en duizeligheid weg?
make up gebruik k ook niet en heb kappervreesquote:Op maandag 27 september 2021 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je net zo goed nooit meer naar de kapper gaan, geen make-up gebruiken, in lompen gaan lopen en jezelf Muis noemen.
oh dacht dat je ook hoofdpijn had maar fijn dat het weg isquote:Op maandag 27 september 2021 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoofdpijn had ik niet maar duizelig is wel weg ja.
Heh kappervrees?quote:Op maandag 27 september 2021 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
make up gebruik k ook niet en heb kappervrees
Houtskoollijntje onder je ogen met zo'n streepje naar je oor, dat staat je.quote:Op maandag 27 september 2021 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan best eng zijn.quote:
helemaal naar oor? Alsof ze al niet genoeg opvallenquote:Op maandag 27 september 2021 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Houtskoollijntje onder je ogen met zo'n streepje naar je oor, dat staat je.
quote:
Kappervrees?quote:Op maandag 27 september 2021 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 september 2021 16:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
helemaal naar oor? Alsof ze al niet genoeg opvallen
Oh had ik vroeger ook altijd wel maar heb tegenwoordig een basic bitch kapsel dus kan weinig verkeerd gaan. Mag over 1,5 week eindelijk weer na meer dan een jaar.quote:Op maandag 27 september 2021 16:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja durf niet meer. Het is te vaak misgegaan
Ja maar jij bent geen damequote:Op maandag 27 september 2021 16:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb ook krullen.
[ afbeelding ]
Ik heb laatst mijn mandje vol make-up allemaal in de prullenbak gesmeten.quote:Op maandag 27 september 2021 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Lijkt me zo vermoeiend om elke dag make-up op te moeten doen
oh was dat ook nog een vereistequote:
Ik vind vrouwen met plamuur en mascara zelden aantrekkelijkquote:Op maandag 27 september 2021 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn mandje vol make-up allemaal in de prullenbak gesmeten.Heb alleen nog foundation en mascara en dat gebruik ik ook niet wekelijks ofzo. Mensen accepteren mij maar gewoon hoe ik ben zonder een laag plamuur enz.
Ex van me leek serieus 16 zonder make-up, met make-up een jaar of 26 en vamperig, ik was altijd blij als ze make-up op had.quote:Op maandag 27 september 2021 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Lijkt me zo vermoeiend om elke dag make-up op te moeten doen
En hoe oud was ze?quote:Op maandag 27 september 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me leek serieus 16 zonder make-up, met make-up een jaar of 26 en vamperig, ik was altijd blij als ze make-up op had.
Voor mij wel ja, sorryquote:
quote:Op maandag 27 september 2021 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen met plamuur en mascara zelden aantrekkelijkZo'n Rochel Hazes-idee. Liever gewoon naturel.
ohquote:
Dat kan heel vies ruikenquote:Op maandag 27 september 2021 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is hier iemand cupasoup aan het drinken, stinkt de toko gelijk naar een verpleegtehuis..
quote:Op maandag 27 september 2021 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan heb je nog de vrouwmenschen die eruit zien als een beschilderde augurk.
Zonder water wegkauwen.quote:Op maandag 27 september 2021 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is hier iemand cupasoup aan het drinken, stinkt de toko gelijk naar een verpleegtehuis..
Yup, maar ik ga over 15 minuten weg.quote:
Lekker droogquote:
Een goedendag meneer Haagsquote:
Dag knul en tevens zeer goede vriend.quote:
BUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
maar wel lekker broodjes verkopen en gevulde koeken mee naar huis nemenquote:Op maandag 27 september 2021 16:19 schreef Ama het volgende:
Morgen weer 4 uur op een stoeltje zitten wachten tot het 14:00 is.
Moet je ver?quote:Op maandag 27 september 2021 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kak, het regent. Dan kunnen mensen spontaan niet meer autorijden
lekker thuis blijven danquote:Op maandag 27 september 2021 16:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Dag knul en tevens zeer goede vriend.
De terugweg vanuit mijn werk is een ramp komende 10 dagen. Ik sla even grotendeels over.
[..]
BUDAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op maandag 27 september 2021 16:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Dag knul en tevens zeer goede vriend.
De terugweg vanuit mijn werk is een ramp komende 10 dagen. Ik sla even grotendeels over.
[..]
BUDAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Meeste van de dagen wel ja. De omleiding maakt het er zeer zeker ook niet beter op.quote:
Wat heet.quote:Op maandag 27 september 2021 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
De A12? Ja, da’s best wel kut.
Ik moet dinsdag naar het oosten van het land. Maar ik neem gelukkig de A15. Die dan wel extra druk zal zijnquote:Op maandag 27 september 2021 16:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Meeste van de dagen wel ja. De omleiding maakt het er zeer zeker ook niet beter op.
[..]
Wat heet.
Godsamme zeg.
ik zag ergens wat voorbij komen, 28000 wegwerkzaamheden ofzo tochquote:Op maandag 27 september 2021 16:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Meeste van de dagen wel ja. De omleiding maakt het er zeer zeker ook niet beter op.
[..]
Wat heet.
Godsamme zeg.
Als je nog wat extra uurtjes wilt vullen kun je ook de A59 nemenquote:Op maandag 27 september 2021 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet dinsdag naar het oosten van het land. Maar ik neem gelukkig de A15. Die dan wel extra druk zal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |