SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet je snoeienquote:Op maandag 27 september 2021 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wordt een beetje krap in de achtertuin.
Alle 40 miljoen ?quote:
ik weet niet waar we het over hebbenquote:
Over 40 miljoen bezoekers in mijn achtertuin en jij begint over snoeienquote:Op maandag 27 september 2021 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet niet waar we het over hebben
Ja dan past het wel namelijkquote:Op maandag 27 september 2021 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over 40 miljoen bezoekers in mijn achtertuin en jij begint over snoeien?
Zit ik weer met allemaal stukjes mensquote:
Voor de cavia's?quote:Op maandag 27 september 2021 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit ik weer met allemaal stukjes mens
Kweenie of ze mens lusten.quote:
Is dat familie, @bitterbal?quote:,,Dit betekent dat Henri Bontenbal weer zal terugkeren in de Tweede Kamer”
Oh ja.. even vriesdrogen en door de versnipperaar.quote:Op maandag 27 september 2021 12:32 schreef bitterbal het volgende:
Misschien werkt ook wel als compost of isolatie materiaal
Neequote:Op maandag 27 september 2021 12:32 schreef Recce het volgende:
Mona Keijzer stapt uit de politiek en wordt vervangen in de Kamer:
[..]
Is dat familie, @:bitterbal?
Denk niet dat ze het doorhebbenquote:Op maandag 27 september 2021 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kweenie of ze mens lusten.
In Wassenaar kon je vroegâh Bea op het strand zien paardrijden.quote:Op maandag 27 september 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Er kwam net iemand op een paard voorbij
Een centaur.quote:Op maandag 27 september 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Oh jee, geef je kaas een aspirientjequote:
Strandrittenquote:Op maandag 27 september 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Oke, moest lachenquote:
Inclusief sigaret?quote:Op maandag 27 september 2021 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Wassenaar kon je vroegâh Bea op het strand zien paardrijden.
quote:Op maandag 27 september 2021 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jee, geef je kaas een aspirientje
Als je ze genoeg snoeit past het wel. beetje stapelen.quote:Op maandag 27 september 2021 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over 40 miljoen bezoekers in mijn achtertuin en jij begint over snoeien?
Slechts een op de honderd vrouwen ziet er appetijtelijk uit op een paard, Bea niet denk ik.quote:Op maandag 27 september 2021 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Wassenaar kon je vroegâh Bea op het strand zien paardrijden.
wat had je voor lunch?quote:
Een salade met tonijn en ansjovis.quote:
Wegrittenquote:
Ja, brrrquote:Op maandag 27 september 2021 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Wim-Lex rookt ook, denk ik. Van die gele tanden.
waarom moet je uit de zon blijvenquote:Op maandag 27 september 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een salade met tonijn en ansjovis.
Denk dat k nog even ui de zon moet blijven naar in de schaduw heb het k het ook koud :p
Een beginnende zonnesteek, gelukkig is er daar veel meer te doen dan een beetje in de zon liggen zoquote:Op maandag 27 september 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een salade met tonijn en ansjovis.
Denk dat k nog even ui de zon moet blijven naar in de schaduw heb het k het ook koud :p
dat ik dit nog meemaak zeg. ongekendquote:
quote:Op maandag 27 september 2021 12:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat ik dit nog meemaak zeg. ongekend
Zonder paard zou je Bea zo bespringen?quote:Op maandag 27 september 2021 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slechts een op de honderd vrouwen ziet er appetijtelijk uit op een paard, Bea niet denk ik.
Snap niet dat hij niet even langs de mondhygiëniste gaat. Ik rook ook maar mijn tanden zien er wel wat frisser uit.quote:Op maandag 27 september 2021 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Wim-Lex rookt ook, denk ik. Van die gele tanden.
Had gekeken voor een dagtrip naar thessaloniki. Vertrekt om 0700 uurquote:Op maandag 27 september 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een beginnende zonnesteek, gelukkig is er daar veel meer te doen dan een beetje in de zon liggen zo
Die arme man zal er geen geld voor hebbenquote:Op maandag 27 september 2021 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap niet dat hij niet even langs de mondhygiëniste gaat. Ik rook ook maar mijn tanden zien er wel wat frisser uit.
Hahahaquote:Op maandag 27 september 2021 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die arme man zal er geen geld voor hebben
amaquote:Op maandag 27 september 2021 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap niet dat hij niet even langs de mondhygiëniste gaat. Ik rook ook maar mijn tanden zien er wel wat frisser uit.
je loopt vanaf de eerste zonnestraal al te zeuren dat het niet warm genoeg is en dan heb je nu teveel gehad.quote:
The sun works in mysterious waysquote:Op maandag 27 september 2021 12:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
je loopt vanaf de eerste zonnestraal al te zeuren dat het niet warm genoeg is en dan heb je nu teveel gehad.
HOE DAN
ik ook niet, maar het moet wel.quote:
nou niet echt hoor.quote:Op maandag 27 september 2021 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
The sun works in mysterious ways
Zat net een YouTube filmpje van een ex te bekijken op een paard en daar krijg ik wel een tentje van.quote:Op maandag 27 september 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder paard zou je Bea zo bespringen?
Momenteel vind ik geen enkel werk echt leuk meerquote:Op maandag 27 september 2021 12:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ook niet, maar het moet wel.
net klaar met de meeting. er komt me toch een boel werk mijn kant uit.
het is gelukkig wel leuk werk maar toch
heb je wel genoeg vocht ingenomenquote:
is er nog wat uit dat gesprek gekomen wat je hadquote:Op maandag 27 september 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Momenteel vind ik geen enkel werk echt leuk meer
Waarschijnlijk zijn z'n tanden van nature al geler dan.quote:Op maandag 27 september 2021 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een ex die er ook wel leuk uitzag op een paardquote:Op maandag 27 september 2021 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat net een YouTube filmpje van een ex te bekijken op een paard en daar krijg ik wel een tentje van.
picsquote:Op maandag 27 september 2021 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een ex die er ook wel leuk uitzag op een paard
Ook nog exen die er leuk uit zouden zien onder een paard?quote:Op maandag 27 september 2021 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een ex die er ook wel leuk uitzag op een paard
Ze waren heel enthousiast, maar mijn salaris ligt te hoog. Maar ik heb nog wat recruiters in mijn mail zitten dus wie weet.quote:Op maandag 27 september 2021 13:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
is er nog wat uit dat gesprek gekomen wat je had
Gewoon doen, breekt het ritme een beetje, grote hoed op tegen de zon en op avontuur.quote:Op maandag 27 september 2021 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had gekeken voor een dagtrip naar thessaloniki. Vertrekt om 0700 uur
Ik heb wel schoonmoeders die ik onder een paard zou wensen?quote:Op maandag 27 september 2021 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook nog exen die er leuk uit zouden zien onder een paard?
misschien is het wel een centaurquote:Op maandag 27 september 2021 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook nog exen die er leuk uit zouden zien onder een paard?
drink nog eens een liter waterquote:
0700 us 0700quote:Op maandag 27 september 2021 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon doen, breekt het ritme een beetje, grote hoed op tegen de zon en op avontuur.
zodat ze vertrapt worden of zodat ze eens genomen kunnen worden er doorquote:Op maandag 27 september 2021 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel schoonmoeders die ik onder een paard zou wensen?
Vertrapt, uiteraard. Viespeuk.quote:Op maandag 27 september 2021 13:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
zodat ze vertrapt worden of zodat ze eens genomen kunnen worden er door
Van dat laatste wil ik geen mi hebbenquote:Op maandag 27 september 2021 13:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
zodat ze vertrapt worden of zodat ze eens genomen kunnen worden er door
ik weet niet waar buda zijn gedachten zitten.quote:Op maandag 27 september 2021 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vertrapt, uiteraard. Viespeuk.
ik ook nietquote:Op maandag 27 september 2021 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van dat laatste wil ik geen mi hebben
duur jasjequote:Op maandag 27 september 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
https://twothirds.com/products/bosch-green
Best tof
Die vind ik ook vet.quote:Op maandag 27 september 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Best tof
Best duur :pquote:Op maandag 27 september 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Best tof
Zoiets gaat wel een tijd mee denk kquote:Op maandag 27 september 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja wel prijzig
Ik hou wel van die lange, wol-achtige jassen.
zijn wel flink warm volgens mijquote:Op maandag 27 september 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja wel prijzig
Ik hou wel van die lange, wol-achtige jassen.
Dat wel. Maar ik denk een beetje te warm voor ons huidige klimaatquote:Op maandag 27 september 2021 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zoiets gaat wel een tijd mee denk k
Maximaal 2 bij ons. Weet je zeker dat je niet terug wilquote:Op maandag 27 september 2021 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O jee, werk gaat uit van een gemiddelde bezetting van 70%
Ik wil helemaal niet 4 dagen in de week naar kantoor.
insert winter met 20cm sneeuw en temperaturen van -15quote:Op maandag 27 september 2021 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik denk een beetje te warm voor ons huidige klimaat
Brrrrrrrrrquote:Op maandag 27 september 2021 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O jee, werk gaat uit van een gemiddelde bezetting van 70%
Ik wil helemaal niet 4 dagen in de week naar kantoor.
Laatste keer dat ik dat had, was toen ik in Boedapest woondequote:Op maandag 27 september 2021 13:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
insert winter met 20cm sneeuw en temperaturen van -15
Ik zag bij AH kip in paprikasaus. Leek me wel lekker.quote:Op maandag 27 september 2021 13:21 schreef dud0r het volgende:
Die kip is verdomd lekker. Zal ik een stukje bewaren voor vanavond bij de noedels of gewoon nu alles verorberen en vanavond van die simpele sate van de mora erbij gooien? geen zin om zelf nog sate in elkaar te gaan draaien
ja ik zie het ook niet meer gebeuren maar je weet het maar nooitquote:Op maandag 27 september 2021 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat had, was toen ik in Boedapest woonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |