abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201548900
Kan het weer zonder op de man spelen verdergaan? Dank O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201548971
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 09:20 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ik bedoel dat iedereen zelf mag bepalen of hij in een ziekenhuis blijft als je corona hebt, tenzij je minderjarig bent. De reden doet er niet toe.
Klopt, maar de situatie is als volgt: iemand ligt in het ziekenhuis, heeft daarvoor dus gekozen, wordt vervolgens door een stel wappies er van overtuigd dat het ziekenhuis hem wil vermoorden, gaat dus naar huis, dat gaat niet goed, hij terug naar het ziekenhuis, daar is het te laat en kort daarna overlijdt hij.

Maar de arts mag dat niet frustrerend vinden, want hij krijgt zijn geld toch wel ..

En hoezo wil deze man dood? Hoezo is hij klaar met zijn leven?
Hij gaat eerst naar het ziekenhuis om dat te voorkomen, vervolgens naar huis om dat te voorkomen, en vervolgens terug naar het ziekenhuis om dat te voorkomen....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201548990
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 13:00 schreef Sicstus het volgende:
Haha, heerlijk.
De gretigheid van sommigen om te juichen bij de dood van een ander ontgaat me.
pi_201548992
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 09:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, maar de situatie is als volgt: iemand ligt in het ziekenhuis, heeft daarvoor dus gekozen, wordt vervolgens door een stel wappies er van overtuigd dat het ziekenhuis hem wil vermoorden, gaat dus naar huis, dat gaat niet goed, hij terug naar het ziekenhuis, daar is het te laat en kort daarna overlijdt hij.

Maar de arts mag dat niet frustrerend vinden, want hij krijgt zijn geld toch wel ..

En hoezo wil deze man dood? Hoezo is hij klaar met zijn leven?
Hij gaat eerst naar het ziekenhuis om dat te voorkomen, vervolgens naar huis om dat te voorkomen, en vervolgens terug naar het ziekenhuis om dat te voorkomen....
Zijn lichaam zijn keuze. De arts mag dit frustrerend vinden.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_201549007
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 08:30 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Zou het anders zijn als hij volgens zijn geloof een 'natuurlijke' dood zou willen?
Als de persoon in kwestie geen behandeling wil, maar liever sterft, ongeacht de motivatie, dan is het een ander verhaal.
Maar daar is hier geen sprake van.
Hij verlaat het ziekenhuis niet omdat hij geen levensreddende behandeling wil, maar omdat ze hem ervan wisten te overtuigen dat het ziekenhuis hem zou vermoorden...
Hij dacht dus zijn leven te redden door naar huis te gaan...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201549019
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 09:42 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Zijn lichaam zijn keuze. De arts mag dit frustrerend vinden.
Ah, dus nu wel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201549076
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 09:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als de persoon in kwestie geen behandeling wil, maar liever sterft, ongeacht de motivatie, dan is het een ander verhaal.
Maar daar is hier geen sprake van.
Hij verlaat het ziekenhuis niet omdat hij geen levensreddende behandeling wil, maar omdat ze hem ervan wisten te overtuigen dat het ziekenhuis hem zou vermoorden...
Hij dacht dus zijn leven te redden door naar huis te gaan...
En een ander persoon wordt overtuigd omdat zijn God het zo wilt. Daar kan je ook breed over discussiëren of dat redelijk is of niet. Je bent dan de waarheid voor iemand anders aan het invullen.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_201549108
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 09:42 schreef zoost het volgende:

[..]
De gretigheid van sommigen om te juichen bij de dood van een ander ontgaat me.
Ach, ik juich niet, maar als je door je eigen intense dommigheid om het leven komt, dan kan ik daar moeilijk om zitten janken. En dit is ook zo'n typisch gevalletje dat Darwin Award-waardig is.

https://en.wikipedia.org/wiki/Darwin_Awards
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_201549135
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 09:55 schreef Sicstus het volgende:

[..]
Ach, ik juich niet, maar als je door je eigen intense dommigheid om het leven komt, dan kan ik daar moeilijk om zitten janken. En dit is ook zo'n typisch gevalletje dat Darwin Award-waardig is.

https://en.wikipedia.org/wiki/Darwin_Awards
Voor corona is er een specifieke award in het leven geroepen: de Herman Cain Award (HCA).



https://www.reddit.com/r/HermanCainAward/top/
https://twitter.com/HermanCainAward
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_201549281
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 09:51 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
En een ander persoon wordt overtuigd omdat zijn God het zo wilt. Daar kan je ook breed over discussiëren of dat redelijk is of niet. Je bent dan de waarheid voor iemand anders aan het invullen.
Nee, jij bent gewoon aan het draaien.
Jij probeert het gedrag van die wappies goed te praten.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201549285
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 september 2021 10:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Voor corona is er een specifieke award in het leven geroepen: de Herman Cain Award (HCA).

[ afbeelding ]

https://www.reddit.com/r/HermanCainAward/top/
https://twitter.com/HermanCainAward
Schitterend. Dit is ook zo'n stuk menselijk afval:

quote:
For years, Bob Enyart used his conservative media platform in Denver to mock those who died of AIDS by name or call for women who receive abortions to face the death penalty. Recently, the radio talk-show host joined a chorus of conservative voices who have bashed the coronavirus vaccine and vowed to stay unvaccinated.

In Enyart’s case, he pushed for boycotting vaccination because of the debunked claim that the vaccines were developed using aborted fetal cells.

But weeks after he and his wife, Cheryl, tested positive for the virus after being unvaccinated, Enyart died of covid-19, his radio co-host announced Monday. Enyart was 62.
https://www.washingtonpost.com/nation/2021/09/14/bob-enyart-conservative-radio-covid/
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_201549489
Wappies gonna wap...

Maar goed nu is er weer een bed vrij voor iemand die wel gelooft in beademing op de IC. Ook fijn.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_201549735
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 10:20 schreef Sicstus het volgende:

[..]
Schitterend. Dit is ook zo'n stuk menselijk afval:
[..]
https://www.washingtonpost.com/nation/2021/09/14/bob-enyart-conservative-radio-covid/
Klopt, in de jaren '90 speelde hij "Another one bites the dust" van Queen tijdens het oplezen van overlijdensberichten van mensen die overleden aan aids.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_201550040
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 10:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, jij bent gewoon aan het draaien.
Jij probeert het gedrag van die wappies goed te praten.
Wat en wie zijn wappies?
Als je dat goed praten vind prima. Ik laat hen gewoon in hun waarde, accepteer hoe ze zijn, hoe gek ik ze ook vind. Veel mensen kunnen diversiteit niet meer waarderen.

[ Bericht 6% gewijzigd door KroketBroodje op 28-09-2021 11:38:01 ]
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_201550339
Dit heet gewoon natuurlijke selectie
hardcoholic
  dinsdag 28 september 2021 @ 13:41:19 #66
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_201551415
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 11:31 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Wat en wie zijn wappies?
Als je dat goed praten vind prima. Ik laat hen gewoon in hun waarde, accepteer hoe ze zijn, hoe gek ik ze ook vind. Veel mensen kunnen diversiteit niet meer waarderen.
Het is moeilijk om respect op te brengen voor egotripperij die mensenlevens kost, van anderen dan.
pi_201551584
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 13:41 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Het is moeilijk om respect op te brengen voor egotripperij die mensenlevens kost, van anderen dan.
Als iemand een dikke BMW wilt kopen en niet wilt doneren aan het goede doel dan moet hij dat zelf weten.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_201553351
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 11:31 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Wat en wie zijn wappies?
In dit geval degenen die deze man wijs maken dat het ziekenhuis hem wil vermoorden.
Dan ben je wel wappie lijkt me.
Misschien nog een te vriendelijke omschrijving...


quote:
Als je dat goed praten vind prima. Ik laat hen gewoon in hun waarde, accepteer hoe ze zijn, hoe gek ik ze ook vind. Veel mensen kunnen diversiteit niet meer waarderen.
Ik heb geen moeite met iemands keuze, wel met het vergiftigen van iemand die daar vatbaar voor is en dat met zijn leven moet bekopen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201553665
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 16:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
In dit geval degenen die deze man wijs maken dat het ziekenhuis hem wil vermoorden.
Dan ben je wel wappie lijkt me.
Misschien nog een te vriendelijke omschrijving...
[..]
Ik heb geen moeite met iemands keuze, wel met het vergiftigen van iemand die daar vatbaar voor is en dat met zijn leven moet bekopen.
Ok hoor vaker dat de term wappie tegen ongevaccineerde wordt gebruikt. Maar voor jou is dat dus iemand die complottheoriën verspreid. Zeer verwarrend die term.

Er is niemand vergiftigd, hoe kom je daar nou bij? Die man wantrouwt het ziekenhuis maar waarom zou ik mij daar ook iets over aantrekken? Hij was er met volle verstand erbij. Het is niet aan mij of die arts om te bepalen wat hij wel en niet moet vinden. Iemand die drugs misbruikt heeft ook verkeerde keuzes gemaakt en dat leid vaak tot de dood. Het scheelt ons een IC-bed en die man doet wat hij wilt. Win-win als je het mij vraagt, vooral op die leeftijd.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_201554177
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 17:03 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ok hoor vaker dat de term wappie tegen ongevaccineerde wordt gebruikt.
Nee, iemand die niet is gevaccineerd is niet per definitie een wappie.
Daar komt meer bij kijken.


quote:
Maar voor jou is dat dus iemand die complottheoriën verspreid. Zeer verwarrend die term.
Ja, complotwappies.


quote:
Er is niemand vergiftigd, hoe kom je daar nou bij?
Jawel, die man wordt voor de camera vergiftigd met desinformatie.


quote:
Die man wantrouwt het ziekenhuis
Dat is hem aangepraat.


quote:
maar waarom zou ik mij daar ook iets over aantrekken?
Gaat jou verder ook niet aan...


quote:
Hij was er met volle verstand erbij.
Dat betwijfel ik, gezien zijn toestand.


quote:
Het is niet aan mij of die arts om te bepalen wat hij wel en niet moet vinden. Iemand die drugs misbruikt heeft ook verkeerde keuzes gemaakt en dat leid vaak tot de dood. Het scheelt ons een IC-bed en die man doet wat hij wilt. Win-win als je het mij vraagt, vooral op die leeftijd.
Dat is vrij hard.
Maar dat mag je vinden. Ik denk zelf dat hij nog gewoon had geleefd als hij niet vergiftigd was met desinformatie, op een moment dat hij op zijn zwakst is en mogelijk niet meer helder kon nadenken.

En dat neem ik die twee wappies kwalijk.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201554365
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 17:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, iemand die niet is gevaccineerd is niet per definitie een wappie.
Daar komt meer bij kijken.
[..]
Ja, complotwappies.
[..]
Jawel, die man wordt voor de camera vergiftigd met desinformatie.
[..]
Dat is hem aangepraat.
[..]
Gaat jou verder ook niet aan...
[..]
Dat betwijfel ik, gezien zijn toestand.
[..]
Dat is vrij hard.
Maar dat mag je vinden. Ik denk zelf dat hij nog gewoon had geleefd als hij niet vergiftigd was met desinformatie, op een moment dat hij op zijn zwakst is en mogelijk niet meer helder kon nadenken.

En dat neem ik die twee wappies kwalijk.
In mijn beleving is vergiftigen iemand iets tastbaars toedienen dat schadelijk is voor het lichaam. Jij bedoelt desinformatie verspreiden.

Dat mag je vrij hard vinden, ik vind het nog aardig soft vergeleken met de uitspraken die ik hier zie. Die man heeft zijn eigen keuzes gemaakt op basis van wat hij van de wereld / ziekenhuis vind. Nu we ook te maken hebben met overbevolking en druk op de zorg zou ik mij hier niet te druk om maken.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_201559115
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 17:03 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ok hoor vaker dat de term wappie tegen ongevaccineerde wordt gebruikt. Maar voor jou is dat dus iemand die complottheoriën verspreid. Zeer verwarrend die term.

Er is niemand vergiftigd, hoe kom je daar nou bij? Die man wantrouwt het ziekenhuis maar waarom zou ik mij daar ook iets over aantrekken? Hij was er met volle verstand erbij. Het is niet aan mij of die arts om te bepalen wat hij wel en niet moet vinden. Iemand die drugs misbruikt heeft ook verkeerde keuzes gemaakt en dat leid vaak tot de dood. Het scheelt ons een IC-bed en die man doet wat hij wilt. Win-win als je het mij vraagt, vooral op die leeftijd.
Wat een domme vergelijking. Iemand die drugs misbruikt doet dat over het algemeen niet omdat hem is verteld dat drugs goed voor de gezondheid is. Nee, die is echt wel bewust van de consequenties.

Deze kerel had in het begin vertrouwen in het ziekenhuis. Anders ging die in eerste plaats daar niet naar toe. En dat wordt opnieuw bevestigd als die later opnieuw weer naar het ziekenhuis gaat.

Maar ik snap niet zo goed waarom jij dit goed probeert te praten. Deze man is gestorven door misinformatie. Of die man wel in leven was gebleven als die het ziekenhuis niet had verlaten weten we niet. Hooguit dat die actie om hem uit het ziekenhuis te halen niet verstandig was.

En weer, waarom vind je het ok dat deze man gestorven is. Is het een overlevingsmechanic die zorgt dat je denkt ‘Dit overkomt mij niet?’
ROBODEMONS..................|:(
pi_201559348
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 18:02 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
In mijn beleving is vergiftigen iemand iets tastbaars toedienen dat schadelijk is voor het lichaam. Jij bedoelt desinformatie verspreiden.

Dat mag je vrij hard vinden, ik vind het nog aardig soft vergeleken met de uitspraken die ik hier zie. Die man heeft zijn eigen keuzes gemaakt op basis van wat hij van de wereld / ziekenhuis vind. Nu we ook te maken hebben met overbevolking en druk op de zorg zou ik mij hier niet te druk om maken.
Tja, zo kun je genocide ook goedpraten ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201559917
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 21:47 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Of ik ben ontzettend naïef, of jij hebt een erg raar en cynisch beeld van hoe een arts denkt als je verwacht dat die onbewogen blijft wanneer een patiënt die hij onder zijn hoede heeft, steunend het ziekenhuis verlaat omdat hij denkt dat ze hem daar gaan doden, daartoe aangezet door een stel agressieve complotdenkers.
Ik zou er ook geen moeite mee hebben. Waarom zou je iemand willen helpen die niet geholpen wil worden? Verspilde moeite, er zijn genoeg anderen wie wel behandeld willen worden en wellicht vechten voor hun leven.
.
pi_201560023
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 18:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hans moet leren lezen, want dat zegt het OMT lid niet.
Hans moet inderdaad beter leren lezen maar wat het OMT lid wel zegt dat klopt wel.

Met TvT is de kans dat je besmet wordt door een gevaccineerde groter dan dat je besmet wordt door iemand die getest is.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')