quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community
weer weekend puzzie, week vloog voorbij en we zitten inmiddels alweer in de herfstquote:
Nou zeg dat!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
weer weekend puzzie, week vloog voorbij en we zitten inmiddels alweer in de herfst
Daarom herfstige muziekjes
hoi puzzie, alles wel?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou zeg dat!!![]()
De weken vliegen voorbij![]()
Ook nog eens herfst en direct kut weer![]()
Hoi trouwens![]()
![]()
was ook een drukke dag, pootjes omhoog nu en lekker chillenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
drukke dag gehad, net thuis en kapot![]()
Met jou ?
Heerlijk!! Ik ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
was ook een drukke dag pootjes omhoog vandaag en lekker chillen
Zo is datquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heerlijk!! Ik ook![]()
![]()
Zo iets met eten fixen en dan lekker chillen
Geniet van je weekend!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:19 schreef Karzai het volgende:
Ben kapot ik ga lekker liggen fijne avond puzz en de rest
Great minds en alles!quote:
Moet je?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 00:12 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Niet genoeg voor een [ link | afbeelding ] ?
Ik voel zeker een saamhorigheid!quote:
Een mriakel!quote:
Bijzondere herinneringen aan.quote:
Heerlijk inderdaad, waarom zo Mad?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 01:42 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
DIT
Heeft alles wat ik fijn vind.
ALLES
Omdat het ergens lekker is om woedend te zijn en dat hardop te roepen deze tijd. En dan om jezelf kunnen lachen daarna. Soort therapie. Het is echt lekker om woedend te zijn meestal!quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 01:46 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad, waarom zo Mad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |