abonnement Unibet Coolblue
pi_201535244
Wat een Judas is die Yuki zeg gadver ...
  Moderator zondag 26 september 2021 @ 23:32:35 #52
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_201535489
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 22:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Yup dat is dan wel een tikkeltje laf ja :')

Ik vraag me wel af hoe René heeft uitgevogeld dat hij toch geen gevaar liep. Misschien dacht ie "als ik roep dat ik mijn totem inzet zullen ze niet op mij stemmen" en doe ik het lekker toch niet. De bedriegers bedrogen is dan wel nice :Y
Dat zou ook mijn tactiek zijn. Als je hem nu inzet ben je de volgende keer sowieso de klos. Zolang je dat ding hebt is de kans groot dat ze niet op jou gaan.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 27 september 2021 @ 00:05:46 #53
335263 freaky40
pi_201535725
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 22:53 schreef Tourniquet het volgende:
Afvaller gaat vanaf nu dus wel gelijk naar afvallerseiland en niet meer eerst naar tweedekanseiland.
Wel hoor. Jasmin gaat naar 2e kans eiland.
Allemaal cabaretteketet!
pi_201535812
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 00:05 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Wel hoor. Jasmin gaat naar 2e kans eiland.
Nee, ze gaat samen met de weggestemde van 2e kans eiland naar afvallerseiland
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 27 september 2021 @ 02:07:29 #55
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201535983
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 22:29 schreef Raw85 het volgende:
Ik vind figuren die gaan zeuren als ze een mes in hun krijgen juist altijd irritant. Dat is toch onderdeel van het spel.
Maar je hebt ook spelers zoals de shownieuws heks die dat alleen maar aan het doen zijn. Die mogen van mij zo snel mogelijk weg.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 27 september 2021 @ 02:07:48 #56
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201535985
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 00:25 schreef Magica het volgende:

[..]
Nee, ze gaat samen met de weggestemde van 2e kans eiland naar afvallerseiland
Dit is juist
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 27 september 2021 @ 02:11:25 #57
335263 freaky40
pi_201535989
Dat is NIET zo gezegd. Er werd Jasmin duidelijk verteld dat er dit jaar een 2e expeditie werd gehouden en dat ze zich daar bij gaat aansluiten, dat is het 2e kans eiland. Hoorde niets over een een afvallerseiland. Dat komt pas in beeld als van 2e kans eiland wordt weggestemd zoals tot nu bij elke nieuweling die daar komt gebeurd...
Allemaal cabaretteketet!
pi_201536350
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 02:11 schreef freaky40 het volgende:
Dat is NIET zo gezegd.
Jawel, dat werd letterlijk zo gezegd ^O^
  ESF Reporter maandag 27 september 2021 @ 07:34:27 #59
87554 Cee
Welluk?
pi_201536352
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 02:11 schreef freaky40 het volgende:
Dat is NIET zo gezegd. Er werd Jasmin duidelijk verteld dat er dit jaar een 2e expeditie werd gehouden en dat ze zich daar bij gaat aansluiten, dat is het 2e kans eiland. Hoorde niets over een een afvallerseiland. Dat komt pas in beeld als van 2e kans eiland wordt weggestemd zoals tot nu bij elke nieuweling die daar komt gebeurd...
Er is letterlijk gezegd dat ze naar 2e kans eiland gaat, daar is meteen een eilandraad en ze gaat samen met de afvaller door naar Afvallerseiland. Het is dus een nieuwe regel geworden en de afvaller van het verliezende kamp blijft niet eerst nog een dagje op 2e kans eiland.
pi_201536671
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 23:06 schreef Fodio het volgende:
Wat een Judas is die Yuki zeg gadver ...
Nouja hij hoefde er feitelijk weinig voor te doen. Dat bondje koos er zelf voor om het zo te spelen.
Het kan nog interessant worden als Rene zijn immuniteitsring inzet bij de komende eilandraad, al denk ik dat ze nu 'gewoon' op Yuki gaan.

Wel vervelend dat als het bondje vervolgens zelf gaat kiezen wat er gebeurt, dat Britte de volgende is die gaat. Al hebben ze dan wel het probleem dat ze Jasper kwijt zijn. De vraag is natuurlijk of er zo weinig over gaan blijven met een samensmelting.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 27 september 2021 @ 08:37:50 #61
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_201536855
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nouja hij hoefde er feitelijk weinig voor te doen. Dat bondje koos er zelf voor om het zo te spelen.
Het kan nog interessant worden als Rene zijn immuniteitsring inzet bij de komende eilandraad, al denk ik dat ze nu 'gewoon' op Yuki gaan.

Wel vervelend dat als het bondje vervolgens zelf gaat kiezen wat er gebeurt, dat Britte de volgende is die gaat. Al hebben ze dan wel het probleem dat ze Jasper kwijt zijn. De vraag is natuurlijk of er zo weinig over gaan blijven met een samensmelting.
Wordt wel interessant als ze volgende keer idd op Yuki gaan en René z'n ring niet inzet. Mocht er dan nog een eilandsraad met dat kamp komen heeft René t voor t zeggen
  maandag 27 september 2021 @ 10:56:48 #62
3542 Gia
User under construction
pi_201538256
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 07:34 schreef Cee het volgende:

Er is letterlijk gezegd dat ze naar 2e kans eiland gaat, daar is meteen een eilandraad en ze gaat samen met de afvaller door naar Afvallerseiland. Het is dus een nieuwe regel geworden en de afvaller van het verliezende kamp blijft niet eerst nog een dagje op 2e kans eiland.
Ben benieuwd wat er dan op afvallerseiland gaat gebeuren. Een proef 2 tegen 2?
Of groeit deze groep, zodat er straks 'surprise!' 4 kampen zijn met de samensmeltingsproef.
  maandag 27 september 2021 @ 11:02:52 #63
3542 Gia
User under construction
pi_201538328
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 08:37 schreef noodgang het volgende:

Wordt wel interessant als ze volgende keer idd op Yuki gaan en René z'n ring niet inzet. Mocht er dan nog een eilandsraad met dat kamp komen heeft René t voor t zeggen
Was gewoon stom om niet op René te gaan. Ze willen van die ring af. Ze hoeven niet hetzelfde te stemmen!
Als ze hadden afgesproken dat Yuki met René zou overleggen om op Yasmine te stemmen, blijven zij een bondje, dan had de rest op René kunnen stemmen. Was alsnog Yasmine de afvaller als René de ring had ingezet, of René, als hij dat niet had gedaan. Resultaat was: ring weg.
En Yasmine had het haar groepje niet kwalijk kunnen nemen. Dat mes was niet nodig.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 27 september 2021 @ 11:17:34 #64
335263 freaky40
pi_201538494
Kijkcijfers dalen trouwens. Door die extra aflevering op donderdag die er bij is gekomen? Denk zelf dat het komt omdat alle programma's de laatste weken minder scoren. Er wordt minder TV gekeken. Dat is altijd zo vlak na de zomer. Maar misschien komt het wel door die donderdagaflevering die zo voorspelbaar is geworden met wie er uit gaat. Of deze ploegen zijn gewoon niet interessant en de omgeving waar het nu gedraaid is niet echt uitnodigend om te kijken. Men kijkt toch liever naar subtropische zandstrandjes waar al het eten voor het oprapen ligt en uit de zee te vissen is.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator maandag 27 september 2021 @ 11:50:52 #65
382129 crew  Donna
pi_201538879
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 11:17 schreef freaky40 het volgende:
Kijkcijfers dalen trouwens. Door die extra aflevering op donderdag die er bij is gekomen? Denk zelf dat het komt omdat alle programma's de laatste weken minder scoren. Er wordt minder TV gekeken. Dat is altijd zo vlak na de zomer. Maar misschien komt het wel door die donderdagaflevering die zo voorspelbaar is geworden met wie er uit gaat. Of deze ploegen zijn gewoon niet interessant en de omgeving waar het nu gedraaid is niet echt uitnodigend om te kijken. Men kijkt toch liever naar subtropische zandstrandjes waar al het eten voor het oprapen ligt en uit de zee te vissen is.
Ik merk zelf dat ik de donderdag al vaak gemist heb en dan op zondag denk; ach heb de helft toch al gemist, laat maar. Misschien hebben meer mensen dat en was 2x in de week niet zo'n goed idee.
pi_201538924
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 11:17 schreef freaky40 het volgende:
Kijkcijfers dalen trouwens. Door die extra aflevering op donderdag die er bij is gekomen? Denk zelf dat het komt omdat alle programma's de laatste weken minder scoren. Er wordt minder TV gekeken. Dat is altijd zo vlak na de zomer. Maar misschien komt het wel door die donderdagaflevering die zo voorspelbaar is geworden met wie er uit gaat. Of deze ploegen zijn gewoon niet interessant en de omgeving waar het nu gedraaid is niet echt uitnodigend om te kijken. Men kijkt toch liever naar subtropische zandstrandjes waar al het eten voor het oprapen ligt en uit de zee te vissen is.
Lineaire kijkcijfers of incl. terugkijken? Als live kijker (echt lineair kan ik niet, maar live bij NLZiet) ben ik ook afgehaakt, want teveel reclame en proeven worden in den treure gerekt met pratende deelnemers tussendoor zonder dat het boeiend is.

En de aflevering van donderdag kijk ik al helemaal maar half.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_201538932
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 11:17 schreef freaky40 het volgende:
Kijkcijfers dalen trouwens. Door die extra aflevering op donderdag die er bij is gekomen? Denk zelf dat het komt omdat alle programma's de laatste weken minder scoren. Er wordt minder TV gekeken. Dat is altijd zo vlak na de zomer. Maar misschien komt het wel door die donderdagaflevering die zo voorspelbaar is geworden met wie er uit gaat. Of deze ploegen zijn gewoon niet interessant en de omgeving waar het nu gedraaid is niet echt uitnodigend om te kijken. Men kijkt toch liever naar subtropische zandstrandjes waar al het eten voor het oprapen ligt en uit de zee te vissen is.
Ik houd het er eerder op dat het enerzijds zo chaotisch is dat het amper te volgen is en anderzijds zo saai en traag omdat er amper mensen afvallen. Tel daarbij de uren aan reclame op die je donderdags én zondags moet zien te verduren en het animo daalt wel.

Zelf heb ik, zeker na de husseling, geen enkel besef meer wie waar zit en waar ze heen gaan. Nu gaat Yasmine blijkbaar naar afvallerseiland en niet meer naar 2e kans?

Het moet voor de editors en presentatoren een ware hel geweest zijn om dit te doen.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 27 september 2021 @ 12:00:16 #68
335263 freaky40
pi_201538978
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 11:54 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Lineaire kijkcijfers of incl. terugkijken? Als live kijker (echt lineair kan ik niet, maar live bij NLZiet) ben ik ook afgehaakt, want teveel reclame en proeven worden in den treure gerekt met pratende deelnemers tussendoor zonder dat het boeiend is.

En de aflevering van donderdag kijk ik al helemaal maar half.
Dat is een goede. Ik kijk het ook niet live, en op Videoland staat het pas een dag na uitzending. Daar zijn nooit cijfers van bekend en voor derden inzichtelijk, dat weet RTL alleen. Het is gewoon een gotspe dat je niet direct na uitzending, of tijdens dat je op Videoland gelijk kunt kijken. Op RTLXL staat het nu ook later pas. Ik heb het nu maar opgenomen en direct na de lineaire aflevering terug gekeken en de commercials doorgespoeld. Het is belachelijk dat het zo moet want waar betaal ik dan nog voor aan dat Videoland terwijl daar alles direct vooraf of gelijk na de uitzending is terug te kijken.
Allemaal cabaretteketet!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 27 september 2021 @ 12:02:53 #69
335263 freaky40
pi_201539010
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 11:55 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik houd het er eerder op dat het enerzijds zo chaotisch is dat het amper te volgen is en anderzijds zo saai en traag omdat er amper mensen afvallen. Tel daarbij de uren aan reclame op die je donderdags én zondags moet zien te verduren en het animo daalt wel.

Zelf heb ik, zeker na de husseling, geen enkel besef meer wie waar zit en waar ze heen gaan. Nu gaat Yasmine blijkbaar naar afvallerseiland en niet meer naar 2e kans?

Het moet voor de editors en presentatoren een ware hel geweest zijn om dit te doen.
Dat heeft ook mede met de locatie te maken van dit jaar. Er zijn moeilijk verhaallijntjes te volgen. Gisterenavond voor het eerst echt wat gekonkel gezien.
Allemaal cabaretteketet!
pi_201539022
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:02 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dat heeft ook mede met de locatie te maken van dit jaar. Er zijn moeilijk verhaallijntjes te volgen. Gisterenavond voor het eerst echt wat gekonkel gezien.
Klopt, de lokatie is verre van ideaal. Maar daar kan ik wel mee leven, dat is niet iets waar de productie aan kan doen. Ik vind het al knap dat ze deze tussenweg hebben gevonden.

Maar het is inderdaad zo dat er minder gekonkel is omdat er veel minder beschutting is.
  Moderator maandag 27 september 2021 @ 12:04:22 #71
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_201539023
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:00 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dat is een goede. Ik kijk het ook niet live, en op Videoland staat het pas een dag na uitzending. Daar zijn nooit cijfers van bekend en voor derden inzichtelijk, dat weet RTL alleen. Het is gewoon een gotspe dat je niet direct na uitzending, of tijdens dat je op Videoland gelijk kunt kijken. Op RTLXL staat het nu ook later pas. Ik heb het nu maar opgenomen en direct na de lineaire aflevering terug gekeken en de commercials doorgespoeld. Het is belachelijk dat het zo moet want waar betaal ik dan nog voor aan dat Videoland terwijl daar alles direct vooraf of gelijk na de uitzending is terug te kijken.
Stond gisteren wel meteen op RTL XL
pi_201539055
Kijkcijfers gaan ook omlaag zodra er meer buitenshuis mogelijk is natuurlijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201539185
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:00 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dat is een goede. Ik kijk het ook niet live, en op Videoland staat het pas een dag na uitzending. Daar zijn nooit cijfers van bekend en voor derden inzichtelijk, dat weet RTL alleen. Het is gewoon een gotspe dat je niet direct na uitzending, of tijdens dat je op Videoland gelijk kunt kijken. Op RTLXL staat het nu ook later pas. Ik heb het nu maar opgenomen en direct na de lineaire aflevering terug gekeken en de commercials doorgespoeld. Het is belachelijk dat het zo moet want waar betaal ik dan nog voor aan dat Videoland terwijl daar alles direct vooraf of gelijk na de uitzending is terug te kijken.
Oh ik kan op NLZiet terugkijken vanaf het moment dat de aflevering is gestart. Alleen voorbij het livemoment kan niet. En direct na de aflevering kan ik terugkijken zonder handmatig door reclames te hoeven spoelen.

quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:02 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dat heeft ook mede met de locatie te maken van dit jaar. Er zijn moeilijk verhaallijntjes te volgen. Gisterenavond voor het eerst echt wat gekonkel gezien.
Ik ben dit jaar juist gaan kijken omdat ik nieuwsgierig was wat ze op deze eilanden qua eetbaars zouden gaan vinden. :P En wat de verschillen zouden zijn.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 27 september 2021 @ 12:28:20 #74
335263 freaky40
pi_201539227
Hoe bedoel je voor het 'livemoment' ?
Allemaal cabaretteketet!
pi_201539283
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:28 schreef freaky40 het volgende:
Hoe bedoel je voor het 'livemoment' ?
Niet verder dan op dat moment op tv is. Bij echt terugkijken kan ik naar elk moment in de aflevering.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')