In het verleden een kleine proefquote:Op zondag 26 september 2021 21:36 schreef NailQueen het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als er gelijkspel is op de eilandraad?
Blijven allemaal van die saaie kandidaten over danquote:Op zondag 26 september 2021 21:36 schreef Moira het volgende:
Maar met het oog op de samensmelting zou je toch liever Sieneke erin hebben ipv Sterrin, aangezien je een eventuele proef om in de samensmelting te komen eerder van Sieneke zal winnen dan van Sterrin (denk ik zo)
Dan kan je beter JayJayquote:Op zondag 26 september 2021 21:36 schreef Moira het volgende:
Maar met het oog op de samensmelting zou je toch liever Sieneke erin hebben ipv Sterrin, aangezien je een eventuele proef om in de samensmelting te komen eerder van Sieneke zal winnen dan van Sterrin (denk ik zo)
Ja, ik verbaas me er dan ook over dat ze telkens de nieuwe eruit stemmenquote:Op zondag 26 september 2021 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kan je beter JayJayeruit stemmen, want die heeft al twee proeven gewonnen.
Ze zijn niet altijd saaiquote:Op zondag 26 september 2021 21:38 schreef Magica het volgende:
[..]
Blijven allemaal van die saaie kandidaten over dan
Ik denk dat dat eiland kleiner moet voor de samensmeltingquote:Op zondag 26 september 2021 21:34 schreef YT123 het volgende:
De eilandraad op tweede kanseiland is niet spannend meer dus denk dat de productie haar daarom naar dat andere eiland stuurt.
Ja, dat sowieso natuurlijk. Want daar zijn ze nog steeds met tien/elf?quote:Op zondag 26 september 2021 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eiland kleiner moet voor de samensmelting
Die heb ik nog helemaal niet gezien.quote:Op zondag 26 september 2021 21:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik vergat ook dat Jasmine er nog in zit. Zo weinig komt ze in beeld (net zoals Danny Froger)
John en Rob alleen ook al. Ik vraag me nog steeds constant af of ze elkaar nou wel of niet aardig vinden, ze roepen steeds heel contrasterende dingenquote:Op zondag 26 september 2021 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
John de Bever Stefano Keizers en Rob Geus samen op een eiland is al een programma opzich.
De grootste ratten doen dat.quote:Op zondag 26 september 2021 21:48 schreef Verida het volgende:
Dan steek je iemand een dolk in de rug en stemt haar weg en dan nog het lef hebben om bij het afscheid nemen te fluisteren.....ik hoop dat je het een beetje begrijpt.
bizar
Ik denk het. Hij dacht waarschijnlijk hij of ik.quote:Op zondag 26 september 2021 22:03 schreef Magica het volgende:
Wie was dan de 2e die op Yuki heeft gestemd, Rene?
Het is allemaal onderdeel van het spel totdat het je zelf overkomt..quote:Op zondag 26 september 2021 22:29 schreef Raw85 het volgende:
Ik vind figuren die gaan zeuren als ze een mes in hun krijgen juist altijd irritant. Dat is toch onderdeel van het spel.
Yup dat is dan wel een tikkeltje laf jaquote:Op zondag 26 september 2021 21:48 schreef Verida het volgende:
Dan steek je iemand een dolk in de rug en stemt haar weg en dan nog het lef hebben om bij het afscheid nemen te fluisteren.....ik hoop dat je het een beetje begrijpt.
bizar
Logische keus omdat hij z’n ring niet hep ingezet.quote:Op zondag 26 september 2021 22:03 schreef Magica het volgende:
Wie was dan de 2e die op Yuki heeft gestemd, Rene?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |