quote:Op zondag 3 oktober 2021 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk weer.
Ben ik er toch weer ingetuind met die reclameblokken.
Regie-eiland?quote:Op zondag 3 oktober 2021 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Er is nog een eiland waar we nog niks over gehoord hebben
Redelijk op tijd nogquote:
Klopt, ala Lostquote:Op zondag 3 oktober 2021 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hequote:Op zondag 3 oktober 2021 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
goede google termquote:
Als het tegen Dyanthe en Robbert is, geef ik goedkeuring.quote:
Goed puntquote:Op zondag 3 oktober 2021 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het tegen Dyanthe en Robbert is, geef ik goedkeuring.
Eensquote:Op zondag 3 oktober 2021 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het tegen Dyanthe en Robbert is, geef ik goedkeuring.
Ik vermoed volgende week, want donderdag kijken we weer naar tweedekanseiland, toch? Ik ga er vanuit dat we daarna de samensmelting krijgen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 20:18 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
In deze aflevering of de volgende aflevering vindt toch de samensmelting plaats?
Deze aflevering nog niet lijkt me. Volgende week zou wel kunnen ja.quote:Op zondag 3 oktober 2021 20:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik vermoed volgende week, want donderdag kijken we weer naar tweedekanseiland, toch? Ik ga er vanuit dat we daarna de samensmelting krijgen.
Maar, is dat dan een samensmelting voor Noord en Zuid, of van alle eilanden?quote:Op zondag 3 oktober 2021 20:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik vermoed volgende week, want donderdag kijken we weer naar tweedekanseiland, toch? Ik ga er vanuit dat we daarna de samensmelting krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |