Eensquote:Op maandag 27 september 2021 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Spelbederf lijkt me alleen aan te pakken met zuivere speeltijd eigenlijk.
We zouden alleen Lemaradona, Félix en Suárez moeten aanbidden.quote:
Ze voldoen aan de eisen lekker puh!!!quote:
FC Mes-in-de-rugquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze voldoen aan de eisen lekker puh!!!
Mitroglu is een wereldspitsquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:54 schreef Bolasie het volgende:
Hoe verhoudt Haller zich tot Haaland
~ Wytse
Als je even wegdenkt dat dit interview met ''Is dit een vraag of een column'' was, leest dit ook prima weg.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:47 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind Cocu als persoon wel echt sympathiek overkomen,prima vent.
Gullit heb ik nog nooit kunnen betrappen op ook maar één zinnige opmerking.quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:31 schreef -XOR- het volgende:
Dat Cocu een aardige jongen is was me wel bekend. Rondo zonder Gullit en/ of Van Basten werkt niet.
Eens ja, Van Basten is momenteel wel mijn favoriete analist. Doet het prima bij Rondo.quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:31 schreef -XOR- het volgende:
Dat Cocu een aardige jongen is was me wel bekend. Rondo zonder Gullit en/ of Van Basten werkt niet.
Gullit is er meer voor de leuke voetbalverhalen, dat is altijd wel geinig samen met San Marco. Zie ik toch liever aan tafel dan een Van Halst of Mulder als we het hebben over Rondo.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Van Basten is meer dan prima, Gullit vind ik tegenwoordig weinig toegevoegde waarde hebben.
Dan noem je er ook wel twee op.quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gullit is er meer voor de leuke voetbalverhalen, dat is altijd wel geinig samen met San Marco. Zie ik toch liever aan tafel dan een Van Halst of Mulder als we het hebben over Rondo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |