Dat hebben ze toch al een tijd gedaan ? Ging best goed.quote:Op maandag 27 september 2021 11:47 schreef Tarado het volgende:
Even gekeken maar dit is me nog steeds te tenenkrommend slecht, altijd weer zo'n ouwe jongens krentenbrood introotje met Gullit en van Basten van hoe goed ze ook alweer waren en het onvermijdelijke Barcelona.
Wel heeft Van Basten gelijk over spelbederf, dat moet veel harder aangepakt worden en alleen aanvoerders die met de scheids mogen praten zou een goed begin zijn.
wat?quote:Op maandag 27 september 2021 13:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch al een tijd gedaan ? Ging best goed.
maar dat zie je toch niet meer, dat die dat als enige doet?quote:Op maandag 27 september 2021 13:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat alleen de aanvoerder mocht protesteren bij de scheidsrechter
Spelbederf lijkt me alleen aan te pakken met zuivere speeltijd eigenlijk.quote:Op maandag 27 september 2021 11:47 schreef Tarado het volgende:
Even gekeken maar dit is me nog steeds te tenenkrommend slecht, altijd weer zo'n ouwe jongens krentenbrood introotje met Gullit en van Basten van hoe goed ze ook alweer waren en het onvermijdelijke Barcelona.
Wel heeft Van Basten gelijk over spelbederf, dat moet veel harder aangepakt worden en alleen aanvoerders die met de scheids mogen praten zou een goed begin zijn.
wel eens maar ze lieten iets zien van een speler die een blessure veinsde en van buiten naar binnen de lijnen ging, zoiets moet minimaal geel zijn, via de VARquote:Op maandag 27 september 2021 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Spelbederf lijkt me alleen aan te pakken met zuivere speeltijd eigenlijk.
Ja mee eens, dat deed Immobile op het EK, lag voor dood in het strafschopgebied en Italië scoorde, kijk wie herreesquote:Op maandag 27 september 2021 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel eens maar ze lieten iets zien van een speler die een blessure veinsde en van buiten naar binnen de lijnen ging, zoiets moet minimaal geel zijn, via de VAR
quote:Op maandag 27 september 2021 17:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja mee eens, dat deed Immobile op het EK, lag voor dood in het strafschopgebied en Italië scoorde, kijk wie herrees
Ik zag dit op twitter langskomen, het was wel grappig om te zien.quote:Op maandag 27 september 2021 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel eens maar ze lieten iets zien van een speler die een blessure veinsde en van buiten naar binnen de lijnen ging, zoiets moet minimaal geel zijn, via de VAR
Eensquote:Op maandag 27 september 2021 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Spelbederf lijkt me alleen aan te pakken met zuivere speeltijd eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |