SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
nadat je in zo'n bak ouwe lego heb gezeten, goed je handen wassenquote:Op zondag 26 september 2021 19:49 schreef bitterbal het volgende: [..] maar aan je handen zit viezigheid toch?
Eerste regel van KSC: gij bevuilt KSC niet met KLB gespuisquote:
quote:Op zondag 26 september 2021 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerste regel van KSC: gij bevuilt KSC niet met KLB gespuis
Tweede regel van KSC: Herhaal regel 1
Ik zet meestal een set 1 keer in elkaar en daarna raak ik hem alleen maar aan om af te stoffen of te verplaatsenquote:Op zondag 26 september 2021 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
nadat je in zo'n bak ouwe lego heb gezeten, goed je handen wassen![]()
nee maar wellicht is ooit wassen niet verkeerd maar denk dat het echt smerig wordt als het door tig handen van verschillende kinderen gaat..
Ja maar als je ze merged dan is het anders heusquote:Op zondag 26 september 2021 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien wel ja.quote:Op zondag 26 september 2021 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
das niet best:P
misschien moet je een baan zoeken
dat doe ik nu ook, met oude lego lag dat wat anders..quote:Op zondag 26 september 2021 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zet meestal een set 1 keer in elkaar en daarna raak ik hem alleen maar aan om af te stoffen of te verplaatsen
Nee ga gewoon weg. Naar je eigen hok.quote:Op zondag 26 september 2021 19:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar als je ze merged dan is het anders heus
Oh moet ik nu weg?quote:Op zondag 26 september 2021 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor mij niet, jij bent nog redelijk 'normaal' geblevenquote:
Dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 26 september 2021 19:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hey ouwe palingpijper. Jij hierquote:Op zondag 26 september 2021 19:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een beetje meer open minded mag welquote:Op zondag 26 september 2021 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ga gewoon weg. Naar je eigen hok.
quote:
Hey dudorgodquote:
Niets van aantrekken. Ook jij bent een kind van het heelalquote:Op zondag 26 september 2021 19:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een beetje meer open minded mag wel
If you open your mind too much, your brain will fall out.quote:Op zondag 26 september 2021 19:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
slachthuis een optie?quote:Op zondag 26 september 2021 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Iets met diertjes ofzo.
Is dit codetaal?quote:Op zondag 26 september 2021 20:01 schreef CherryLips het volgende:
Korben Dallas Multipas Big Badaboom op tv.
Ik had van jou toch ook wel wat support verwachtquote:Op zondag 26 september 2021 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
If you open your mind too much, your brain will fall out.
Nee jullie komen gewoon de rest van fok ook onder spuiten met jullie stalmest. Jullie hebben juist je eigen hok gekregen zodat de rest van de wereld leuk bleef. Blijf daar.quote:Op zondag 26 september 2021 19:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Sorryquote:Op zondag 26 september 2021 20:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik had van jou toch ook wel wat support verwacht
Het 5e element?quote:Op zondag 26 september 2021 20:01 schreef CherryLips het volgende:
Korben Dallas Multipas Big Badaboom op tv.
slager?quote:Op zondag 26 september 2021 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Iets met diertjes ofzo.
quote:Op zondag 26 september 2021 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
slachthuis een optie?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 september 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
FlippingCoin is hartstikke leuk jongens.
Ja ja.quote:Op zondag 26 september 2021 20:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik had van jou toch ook wel wat support verwacht
Fun fact: boeren spuiten mest op de velden zodat de groente goed groeit!quote:Op zondag 26 september 2021 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jullie komen gewoon de rest van fok ook onder spuiten met jullie stalmest. Jullie hebben juist je eigen hok gekregen zodat de rest van de wereld leuk bleef. Blijf daar.
Misschien dat die dan met zijn andere been moet binnenstappen ipv gelijk alleen met negativiteit te gaan lopen strooienquote:Op zondag 26 september 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
FlippingCoin is hartstikke leuk jongens.
Allemaal sushiplanten.quote:Op zondag 26 september 2021 20:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Fun fact: boeren spuiten mest op de velden zodat de groente goed groeit!
De sc zal floreren heus
Zeewier?quote:
quote:Op zondag 26 september 2021 20:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja ik ga ook even expeditie kijken hier komen we nog op terug dan komen we er vast wel uit
Fijne avond makkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |