abonnement Unibet Coolblue
pi_201537585
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 09:23 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Huidskleur/ras/haarstijl is door niemand genoemd in de afgelopen discussie, dat dan als argument aan te dragen vind ik tamelijk ironisch.
Heeft hij het over die ene discussie? Want laten we wel wezen. Heel vaak wordt er wel wat gezegd over zijn haren/kapsel, kleren en hebben sommigen het over die neger. Dat er daar niks over wordt gezegd zou je kunnen bestempelen als het er mee eens zijn.


Het is typisch dat er wel commentaar komt op die ene post van boswachter. TYPISCH!Trek je bek eens open als hij wordt bespot op bovengenoemde zaken.
  maandag 27 september 2021 @ 09:52:27 #202
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_201537606
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 09:50 schreef opreis het volgende:
gevoel dat de banen waar de Merc beter was het gat op zaterdag soms wel richting een halve second had kunnen gaan. Ook lijk
Een keer een écht slecht resultaat voor HAM zou zo enorm helpen.. Maar hij rijdt normaliter altijd wel naar het podium. Ik ben ervan overtuigd dat hij gisteren wél al op droog naar P2 / P3 was gereden, daar waar Max blijft hangen op P7. Het moet echt eens stevig gaan meezitten, of ze moeten op pace straks toch op een aantal tracks echt beter gaan zijn.
Rini dankjewel.
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 september 2021 @ 09:52:58 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201537609
Kan deze discussie elders? Danku.

Als iemand echt racistisch doet, dan zet je een TR of meld je het in de FB.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 27 september 2021 @ 09:53:19 #204
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_201537612
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 09:50 schreef potjecreme het volgende:
Het is typisch dat er wel commentaar komt op die ene post van boswachter. TYPISCH!Trek je bek eens open als hij wordt bespot op bovengenoemde zaken.
Typisch is dat de_bw het in een F1 forum niet heeft over F1 maar wel users de maat neemt over iets wat nauwelijks plaatsvind.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_201537624
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 09:50 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Heeft hij het over die ene discussie? Want laten we wel wezen. Heel vaak wordt er wel wat gezegd over zijn haren/kapsel, kleren en hebben sommigen het over die neger. Dat er daar niks over wordt gezegd zou je kunnen bestempelen als het er mee eens zijn.

Het is typisch dat er wel commentaar komt op die ene post van boswachter. TYPISCH!Trek je bek eens open als hij wordt bespot op bovengenoemde zaken.
Wie heeft het over 'die neger'?

En natuurlijk wordt er commentaar geleverd over zijn kapsel en kleren. Als meneer er zelf weer voor kiest om op te vallen door zijn verschijning is het niet heel vreemd dat mensen commentaar leveren op die verschijning. Rossi kreeg ook commentaar op zijn verschijning in zijn begin jaren als ie weer met een een knalgeel of roze haardracht in de pits verscheen. En ja, een deel van dat commentaar was positief, en een ander deel was negatief.

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

Heeft allemaal niks met huidskleur te maken maar met de wens van Hamilton om op te vallen. Die aandachtsdrang valt nou eenmaal niet altijd in goede aarde.

Edit: En dat is het laatste wat ik er over zeg.
pi_201537645
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 09:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Een keer een écht slecht resultaat voor HAM zou zo enorm helpen.. Maar hij rijdt normaliter altijd wel naar het podium. Ik ben ervan overtuigd dat hij gisteren wél al op droog naar P2 / P3 was gereden, daar waar Max blijft hangen op P7. Het moet echt eens stevig gaan meezitten, of ze moeten op pace straks toch op een aantal tracks echt beter gaan zijn.
Dan heb je het wel over een slecht resultaat voor mr. Blessed. En aan de andere kant zou een slecht resultaat weer enorm kut zijn voor Max. Laten we hopen dat Lulu in ieder geval nog een penalty voor een motorwissel krijgt.
  maandag 27 september 2021 @ 10:01:58 #207
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_201537693
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 09:57 schreef opreis het volgende:

[..]
Dan heb je het wel over een slecht resultaat voor mr. Blessed. En aan de andere kant zou een slecht resultaat weer enorm kut zijn voor Max. Laten we hopen dat Lulu in ieder geval nog een penalty voor een motorwissel krijgt.
mwah, als hij Max er vanaf kegelt in de race ervoor kan hij hetzelfde als Max doen.

de odds zijn wel positiever aan het worden
VER 1.72
HAM 2.00
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_201537712
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 09:50 schreef opreis het volgende:

[..]
Hoewel USA/Bra/Mex op voorhand stukken better lijken voor RB vind ik het nogal voorbarig om te zeggen dat er geen banen meer zijn waar Merc niet beter zou kunnen zijn. Er geen weekend geweest RB 3 tienden of meer had in quali over Mercedes en daarnaast hebben de Mercs zich wanneer ze geen fouten hebben gemaakt zich ook op zondag altijd met Max kunnen meten behalve misschien in Baku. Andersom heb ik wel het gevoel dat de banen waar de Merc beter was het gat op zaterdag soms wel richting een halve second had kunnen gaan. Ook lijkt de merc sinds Silverstone gewoon de betere auto en is het lastig om te zeggen of dat aan de auto ligt of de circuits. Dat Mercedes nu geen upgrades meer zou brengen geloof ik ook niet.
Mja, de Merc is op sommige vlakken beter dan de Bull... Andersom is de Bull op andere vlakken beter dan de Merc. Dat is altijd zo geweest. Dit seizoen is de Merc echter niet veel beter dan de Merc op de vlakken waar ze dat altijd waren. Dus de winst die Merc op de rechte stukken pakt bijvoorbeeld is minder uitgesproken dan vorige seizoenen. Zelfs op banen waar de Merc nog wel echt beter is kan de Bull goed meekomen. En zelfs als de Merc beter is op 1 ronde door hun voorsprong op bijvoorbeeld de rechte stukken is de Merc nu beduidend minder op de rest van het circuit, waardoor in racetrim beide wagens in de handen van Lewis en Max op z'n best aan elkaar gewaagd zijn, en op z'n slechtst de Bull gewoon beter is. Het heeft er alle schijn van dat de rest van de races een redelijke gelijke strijd zullen opleveren, en er een paar banen bij zitten waar Red Bull historisch de overhand heeft. Ik verwacht een titelstrijd die in de laatste race met minimaal puntenverschil beslecht gaat worden.
  Redactie Sport maandag 27 september 2021 @ 10:05:00 #209
274204 crew  Mexicanobakker
pi_201537727
Als het draait...
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201537788
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 09:50 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Heeft hij het over die ene discussie? Want laten we wel wezen. Heel vaak wordt er wel wat gezegd over zijn haren/kapsel, kleren en hebben sommigen het over die neger. Dat er daar niks over wordt gezegd zou je kunnen bestempelen als het er mee eens zijn.

Het is typisch dat er wel commentaar komt op die ene post van boswachter. TYPISCH!Trek je bek eens open als hij wordt bespot op bovengenoemde zaken.
Typisch? Volgens mij ben ik één van de weinigen die hier Hamilton heeft verdedigd de afgelopen pagina's.

Daarnaast ben ik ook een van de eersten die een ander er op wijst als iets imo niet door de beugel kan.
pi_201537817
quote:
3s.gif Op maandag 27 september 2021 10:11 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Typisch? Volgens mij ben ik één van de weinigen die hier Hamilton heeft verdedigd de afgelopen pagina's.

Daarnaast ben ik ook een van de eersten die een ander er op wijst als iets imo niet door de beugel kan.
Ik heb het niet over jou persoonlijk. En er zijn er echt wel meer die er wat van zeggen. Pfff moet alles uitgesplitst worden.
pi_201537820
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 10:15 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik heb het niet over jou persoonlijk. En er zijn er echt wel meer die er wat van zeggen. Pfff moet alles uitgesplitst worden.
Je reageert toch op mijn post?
pi_201537825
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 09:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Een keer een écht slecht resultaat voor HAM zou zo enorm helpen.. Maar hij rijdt normaliter altijd wel naar het podium. Ik ben ervan overtuigd dat hij gisteren wél al op droog naar P2 / P3 was gereden, daar waar Max blijft hangen op P7. Het moet echt eens stevig gaan meezitten, of ze moeten op pace straks toch op een aantal tracks echt beter gaan zijn.
Dit is waarom het ook zo jammer is dat Perez niet meehelpt die frontrow lockout te pakken.

De Red Bull is niet de allersnelste op banen, maar de voordeeltjes maximaliseren lukt ook niet zo... McLaren en Ferrari in de mix maakt het wel een pak leuker, misschien gaan die ook nog wel een aardige rol spelen...
Jack does it in real time...
pi_201537853
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 10:16 schreef DeeBee het volgende:

[..]
Dit is waarom het ook zo jammer is dat Perez niet meehelpt die frontrow lockout te pakken.

De Red Bull is niet de allersnelste op banen, maar de voordeeltjes maximaliseren lukt ook niet zo...
Ze hadden Perez gisteren vóór Lewis kunnen tillen met de eerste pitstop. Die lag 25,5 seconden achter Perez op dat moment.

Tuurlijk moet die stop dan goed gaan en wordt het krap, maar het window wat ze hadden werd alleen maar minder.

Waarom hebben ze dat niet gedaan eigenlijk? Max had toen zicht op Lewis. Perez hadden ze imo moeten gebruiken op dat moment.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_201537905
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:16 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Je reageert toch op mijn post?
De eerste zin was een vraag nav jouw post. De rest van mijn post was algemeen bedoeld. Dat was misschien niet zo duidelijk.
  maandag 27 september 2021 @ 10:30:38 #216
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_201537990
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 10:16 schreef DeeBee het volgende:
Dit is waarom het ook zo jammer is dat Perez niet meehelpt die frontrow lockout te pakken.

De Red Bull is niet de allersnelste op banen, maar de voordeeltjes maximaliseren lukt ook niet zo... McLaren en Ferrari in de mix maakt het wel een pak leuker, misschien gaan die ook nog wel een aardige rol spelen...
Op dit moment vrees ik dat Max daar eerder last van heeft dan Lulu.
Rini dankjewel.
pi_201538018
Kan dat gebruik van die kinderachtige koosnaampjes ook niet stoppen?
  Redactie Sport maandag 27 september 2021 @ 10:41:11 #218
274204 crew  Mexicanobakker
pi_201538092
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:33 schreef BroesWillems het volgende:
Kan dat gebruik van die kinderachtige koosnaampjes ook niet stoppen?
Maxie, Hammie, Hamlap.

Ach, beetje ruggegraat moet kunnen toch?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201538130
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Maxie, Hammie, Hamlap.

Ach, beetje ruggegraat moet kunnen toch?
Continue Lewis, Lulu noemen, maakt imo je argument niet sterker. Sterker nog, het zwakt het af.

Bij een fout tijdens het weekend een keer "Lulu :')" heb ik geen problemen mee, maar als je een serieus punt probeert te maken komt het zwak over.

Maar goed, als ik de enige ben die me er aan stoort, dan moeten ze er vooral mee door gaan.
  maandag 27 september 2021 @ 10:46:50 #220
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_201538137
Ik las het wel vaker maar...
Wat is Lulu?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_201538145
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:03 schreef TagForce het volgende:

[..]
Mja, de Merc is op sommige vlakken beter dan de Bull... Andersom is de Bull op andere vlakken beter dan de Merc. Dat is altijd zo geweest. Dit seizoen is de Merc echter niet veel beter dan de Merc op de vlakken waar ze dat altijd waren. Dus de winst die Merc op de rechte stukken pakt bijvoorbeeld is minder uitgesproken dan vorige seizoenen. Zelfs op banen waar de Merc nog wel echt beter is kan de Bull goed meekomen. En zelfs als de Merc beter is op 1 ronde door hun voorsprong op bijvoorbeeld de rechte stukken is de Merc nu beduidend minder op de rest van het circuit, waardoor in racetrim beide wagens in de handen van Lewis en Max op z'n best aan elkaar gewaagd zijn, en op z'n slechtst de Bull gewoon beter is. Het heeft er alle schijn van dat de rest van de races een redelijke gelijke strijd zullen opleveren, en er een paar banen bij zitten waar Red Bull historisch de overhand heeft. Ik verwacht een titelstrijd die in de laatste race met minimaal puntenverschil beslecht gaat worden.
Ik vind het gemak waarmee er over Mercedes-banen en RedBull-banen wordt gesproken ook niet helemaal passend bij het beeld. Ja, op Monaco was RedBull duidelijk sterker dan Mercedes en op Baku ook. Maar ik heb eigenlijk nog geen race gezien waarin RB duidelijk met twee wagens de sterkste was, waar ik dat bij Mercedes wel al een paar keer heb gezien.

Mijn theorie daarachter is dat de Mercedes nog altijd het betere pakket heeft en dat de auto daarom meer driveable is, zodat beide coureurs er mee uit de voeten kunnen. Het lijkt er mij op (en Perez bevestigt dat met zijn commentaar op de RB) dat RedBull alleen zoveel gewonnen heeft op rechtelijnsnelheid omdat ze met absurd weinig achtervleugel rijden, waardoor de auto in de bochten moeilijker bestuurbaar is. Verstappen kan daar meesterlijk mee overweg, maar Perez niet.

Ik denk dat de Mercedes nog altijd veel meer PK heeft en dat het echt alleen aan de specifieke skillset van Verstappen ligt dat hij op vrijwel elke baan in de buurt komt en op sommige plekken zijn wagen er voor gewurmd krijgt. Let op: Ik stel niet dat hij een soort buitenaards goede coureur is, maar hij kan gewoon als enige omgaan met die wiebelige achterkant. Zijn overige teamgenoten (Ricciardo uitgezonderd) konden dat niet.

Als de RedBull net zo veel PK's zou hebben dan de Mercedes, dan zou Perez de auto ook een stuk beter kunnen besturen omdat hij dan minder compromissen hoeft te sluiten op aerodynamisch gebied. Dat is althans mijn perceptie van de situatie.
  Redactie Sport maandag 27 september 2021 @ 10:47:40 #222
274204 crew  Mexicanobakker
pi_201538146
quote:
88s.gif Op maandag 27 september 2021 10:46 schreef HiDiHo het volgende:
Ik las het wel vaker maar...
Wat is Lulu?
Hamlap of Hammie!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 27 september 2021 @ 10:48:51 #223
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_201538157
quote:
9s.gif Op maandag 27 september 2021 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Hamlap of Hammie!
Daar zit toch geen L of U in :?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Redactie Sport maandag 27 september 2021 @ 10:49:23 #224
274204 crew  Mexicanobakker
pi_201538165
quote:
88s.gif Op maandag 27 september 2021 10:48 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Daar zit toch geen L of U in :?
In Max Verstappen zit ook geen i en toch noemen mensen hem Maxie.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201538168
quote:
9s.gif Op maandag 27 september 2021 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Hamlap of Hammie!
Scapegoat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')