SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Citizen.Erased op 26-09-2021 16:38:21 ]
quote:Op zondag 26 september 2021 16:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben te naief,ik ben er vrij zeker van dat die vriendelijke Kosovaren hebben geld uit mijn portemonnee gejat hebben.
Dudor aanspreken is niet waar we hier voor komen.quote:Op zondag 26 september 2021 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit is vies dik wasbeer. Spreekt dudor ook vast aan
UitStraling ligt weleens wakker van minder. Het zal wel om Lëke gegaan zijn, paar tientjes dus.quote:Op zondag 26 september 2021 16:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk max 2000 of 3000 euro ofzo dat het kreng gepakt heeft, ze heeft ook geld laten zitten, wel slim want als ik wat drinken was gaan halen had het natuurlijk opgevallen.
Of die Russische wiskundemevrouw. Vind ik ook acceptabel.quote:
die heeft grote tepels.quote:Op zondag 26 september 2021 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaat hij ook nog met Nicole van de Pussycat dolls?
99% is ook illegaal in NLquote:Op zondag 26 september 2021 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral door wilsonbekwame kutmongolen die ze bedienen.
Zeker maar ook en dat vind ik het meest kutte, ik vertrouwde die mensen echt blindelings. Denk niet eens dat het andere stel het wist want die hebben mij nog hun nummer gegeven voor als ik nog eens in Prizren was dat we dan samen wat konden drinken.quote:Op zondag 26 september 2021 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
UitStraling ligt weleens wakker van minder. Het zal wel om Lëke gegaan zijn, paar tientjes dus.
Ja ben ook vooral boos op mezelf hoor.quote:Op zondag 26 september 2021 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Uilskuiken dekt de lading vrij aardig ja.
Zeker, zo even een klein vodka jusje op mijn balkonnetje, en dan lekker een dutje.quote:Op zondag 26 september 2021 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar hier is het ook lekker weeren er gaat nog steeds een hoop wel goed
Lek mag ik hopen en geen euroquote:Op zondag 26 september 2021 16:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk max 2000 of 3000 euro ofzo dat het kreng gepakt heeft, ze heeft ook geld laten zitten, wel slim want als ik wat drinken was gaan halen had het natuurlijk opgevallen.
mja wat moet ik zeggenquote:Op zondag 26 september 2021 16:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker maar ook en dat vind ik het meest kutte, ik vertrouwde die mensen echt blindelings. Denk niet eens dat het andere stel het wist want die hebben mij nog hun nummer gegeven voor als ik nog eens in Prizren was dat we dan samen wat konden drinken.
Ben echt serieus nog nooit bestolen in Albaantje.![]()
Dit is de dievegge.
Ik voel me echt een uilskuiken nu.
Had deze foto dus gemaakt voor Ballie omdat zij het had over mensen in haar persoonlijke ruimte.
[ afbeelding ]
Het loeder.
Leermomentjequote:Op zondag 26 september 2021 16:59 schreef liesje1979 het volgende:
Nja gewoon wel kut en dus niet vanwege het geld.
Denk het nu ook, maar ze waren er gister ook en toen hadden ze wel eigen bedden denk ik. Ga ik achteraf aan twijfelen. Ze hadden nu mijn tweede bedje voor hun spullen, omdat ze toch maar een paar uurtjes bleven. Je kan het alleen per 2 plus parasol huren. Loop straks iig wel even langs het tentje van wie de bedden zijn met die foto dat ze echt alert moeten zijn op die mensen.quote:Op zondag 26 september 2021 17:00 schreef bitterbal het volgende:
die zijn al met die intentie daar gaan zitten natuurlijk.
Waren twee mannen en twee vrouwen, zoals je ziet ook al echt wel wat oudere mensen ook. Maar stomme is dat die andere 2 echt leuk met me gingen kletsen en me zelfs hun telefoonnummer hebben gegeven. Vraag me af of ik aangifte moet doen, niet om geld terug te krijgen dat kan me gestolen worden. (pun intended) maar om te voorkomen dat ze het nog vaker kunnen doen.quote:
Ja dat zal lekker helpen ja. Morgen ga je er weer liggen.quote:Op zondag 26 september 2021 17:17 schreef liesje1979 het volgende:
Loop straks iig wel even langs het tentje van wie de bedden zijn met die foto dat ze echt alert moeten zijn op die mensen.
Nja best wel, en echt niet om het geld dus, als ze het me gevraagd hadden had ik ze met liefde wat lekjes toegestopt. Maar baal ervan dat ik ze vertrouwde, of eigenlijk baal ik er bovenal enorm van dat mijn vertrouwen in de mensen hier is beschaamd.quote:Op zondag 26 september 2021 17:20 schreef dud0r het volgende:
Wel kut dat het gebeurd is in ieder geval
Als ze vandaag hebben gestolen zullen ze dat gisteren ook hebben gedaan.quote:Op zondag 26 september 2021 17:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk het nu ook, maar ze waren er gister ook en toen hadden ze wel eigen bedden denk ik. Ga ik achteraf aan twijfelen. Ze hadden nu mijn tweede bedje voor hun spullen, omdat ze toch maar een paar uurtjes bleven. Je kan het alleen per 2 plus parasol huren. Loop straks iig wel even langs het tentje van wie de bedden zijn met die foto dat ze echt alert moeten zijn op die mensen.
Nee ik ga morgen naar Durres. En nee, als dat zo was, was ik 100den malen bestolen in Albaantje.quote:Op zondag 26 september 2021 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zal lekker helpen ja. Morgen ga je er weer liggen.
Zou maar valse biljetten in je portemonnee stoppen want je wordt gewoon weer bestolen, dat snapt een kind.
Kan je overal gebeuren. En soms heb je gewoon pech.quote:Op zondag 26 september 2021 17:20 schreef dud0r het volgende:
Wel kut dat het gebeurd is in ieder geval
K heb een collega gehad die mijn geld had gestolen en mij daarna trakteerde met mijn eigen geld. Aardigheid zegt niksquote:Op zondag 26 september 2021 17:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waren twee mannen en twee vrouwen, zoals je ziet ook al echt wel wat oudere mensen ook. Maar stomme is dat die andere 2 echt leuk met me gingen kletsen en me zelfs hun telefoonnummer hebben gegeven. Vraag me af of ik aangifte moet doen, niet om geld terug te krijgen dat kan me gestolen worden. (pun intended) maar om te voorkomen dat ze het nog vaker kunnen doen.
Doe Roland de groetenquote:Op zondag 26 september 2021 17:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik ga morgen naar Durres. En nee, als dat zo was, was ik 100den malen bestolen in Albaantje.
Je wist toch wel dat er genoeg mensen rondlopen die stelen?quote:Op zondag 26 september 2021 17:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nja best wel, en echt niet om het geld dus, als ze het me gevraagd hadden had ik ze met liefde wat lekjes toegestopt. Maar baal ervan dat ik ze vertrouwde, of eigenlijk baal ik er bovenal enorm van dat mijn vertrouwen in de mensen hier is beschaamd.
Ja naja ik vond hun verhaal logisch klinken, ik heb gister ook mijn extra bedje aangeboden aan mensen die met 3 waren en maar 2 stoelen hadden. Ik heb genoeg aan 1, misschien hebben ze dat wel gezien. Ze kwamen nu gewoon met hun spullen met dat verhaal en omdat ik gister zo leuk contact met 2 van die mensen had dacht ik, ja joh waarom niet, gooi je spullen er maar op.quote:Op zondag 26 september 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ze vandaag hebben gestolen zullen ze dat gisteren ook hebben gedaan.
En waarom alleen een bedje voor spullen? Kan ook op de grond toch?
Lol dat heb ik als puber ook eens gehad, sigaretten weg en wat geld uit mijn portemonnee. ging ik stappen met een meisje met wie ik werkte, en zij maar trakteren. Bleek ze later voor duizenden guldens van de c1000 waar we werkten hebben gestolen.quote:Op zondag 26 september 2021 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K heb een collega gehad die mijn geld had gestolen en mij daarna trakteerde met mijn eigen geld. Aardigheid zegt niks
Ja natuurlijk. Alleen is het hier wel anders. Ik had echt al zo vaak bestolen kunnen worden hier, nooit gebeurd, misschien heb ik al die keren mazzel gehad maar ik weiger te geloven dat dit de mentaliteit is zeg maar. Dit waren echt uitzonderingen helaas.quote:Op zondag 26 september 2021 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je wist toch wel dat er genoeg mensen rondlopen die stelen?
Klopt maar dan is het nog wel kutquote:Op zondag 26 september 2021 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan je overal gebeuren. En soms heb je gewoon pech.
Ben ik toch blij dat ik asociale introvert ben die niemand vertrouwt.quote:Op zondag 26 september 2021 17:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nja best wel, en echt niet om het geld dus, als ze het me gevraagd hadden had ik ze met liefde wat lekjes toegestopt. Maar baal ervan dat ik ze vertrouwde, of eigenlijk baal ik er bovenal enorm van dat mijn vertrouwen in de mensen hier is beschaamd.
Ik zou bijvoorbeeld mijn spullen echt niet onbeheerd achterlaten op een strand in Barcelona ofzo, zou niet eens in me opkomen. Maar hier?quote:Op zondag 26 september 2021 17:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt maar dan is het nog wel kut
[..]
Ben ik toch blij dat ik asociale introvert ben die niemand vertrouwt.
Ik word echt behoorlijk bruin.quote:Op zondag 26 september 2021 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Leermomentje dus. En nog betrekkelijk goedkoop Leermomentje ook dus. Wat een mooie dag eigenlijk
Ja, keer door taxichauffeur opgelicht in Boekarest. In die 6 jaar dat ik er naartoe ging is me dat 2x echt overkomen. In plaats van 20-30 euro moest ik het toen vanaf 300 euro omlaag pratenquote:Op zondag 26 september 2021 17:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt maar dan is het nog wel kut
[..]
Ben ik toch blij dat ik asociale introvert ben die niemand vertrouwt.
Ik heb er al moeite mee om m'n spullen in het zwembad onbeheerd achter te laten tijdens het gezinszwemmen tijdstip(kluisjes waren buiten gebruik vanwege de corona)quote:Op zondag 26 september 2021 17:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou bijvoorbeeld mijn spullen echt niet onbeheerd achterlaten op een strand in Barcelona ofzo, zou niet eens in me opkomen. Maar hier?
WTF.quote:Op zondag 26 september 2021 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, keer door taxichauffeur opgelicht in Boekarest. In die 6 jaar dat ik er naartoe ging is me dat 2x echt overkomen. In plaats van 20-30 euro moest ik het toen vanaf 300 euro omlaag praten
Dat is inderdaad wel een heel groot verschil.quote:Op zondag 26 september 2021 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, keer door taxichauffeur opgelicht in Boekarest. In die 6 jaar dat ik er naartoe ging is me dat 2x echt overkomen. In plaats van 20-30 euro moest ik het toen vanaf 300 euro omlaag praten
Is dat dezelfde waar ik donderdag naar toe ga?quote:Op zondag 26 september 2021 17:36 schreef bitterbal het volgende:
K had ook vaak dieven in restaurants waar k werkte in den haag.
Die kwamen binnen. Zochten voor hun goede tafel en bestelde eten en drinken zonder op kaart te kijken en rekende gelijk af. Ze nemen een paar happen en ondertussen proberen ze dan van de tafels er naast te stelen en hem gelijk smeren. Als k tijd had bleef k dan de hele tijd bij hun tafel staan zodat ze daa geīrriteerd hun eten wel moesten opeten en niks konden stelen
Nou ja in landen zoals Albanië en Thailand ook zijn er gewoon heel veel arme mensenquote:Op zondag 26 september 2021 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
De meeste mensen deugen, maar sommigen niet.
Nee :p heb het daar nooit mee gemaakt. Wel dat ze zonder betalen weg hingen en k dat met mijn fooi moest betalenquote:Op zondag 26 september 2021 17:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat dezelfde waar ik donderdag naar toe ga?
Voluit in z'n oor krijsen. Niet schreeuwen echt krijsen als een klein kindquote:Op zondag 26 september 2021 17:37 schreef bitterbal het volgende:
Thailand is ook drama met taxi's. Vroeg een keer of hij de meter aan wilde doen. Wilde die niet. Uiteindelijk vroeg k of k er dan uit mocht. Wilde die niet stoppen. Toen k ben gaan schreeuwen stopte die pas
Nee was nog bij het schreeuwen:p in Thaise cultuur is dat zeeeeeeeer ongepast:p hij schrok zich de tyfusquote:Op zondag 26 september 2021 17:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voluit in z'n oor krijsen. Niet schreeuwen echt krijsen als een klein kind
Oke gelukkig maar.quote:Op zondag 26 september 2021 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee :p heb het daar nooit mee gemaakt. Wel dat ze zonder betalen weg hingen en k dat met mijn fooi moest betalen
Ja, daarom ook. Daar is de kans wat groter dat mensen die best hadden willen deugen, dat dus niet doen.quote:Op zondag 26 september 2021 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja in landen zoals Albanië en Thailand ook zijn er gewoon heel veel arme mensen
Mjaquote:Op zondag 26 september 2021 17:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke gelukkig maar.
Wat een onzin dat je met je fooi moest betalen
Overal lopen goede en slechte mensen rond. Jij bent van nature erg goed van vertrouwen. Dat zal dan 100 keer goed gaan en een keertje fout.quote:Op zondag 26 september 2021 17:28 schreef liesje1979 het volgende:
Maar dat maakt het niet minder kut, een beetje een vlek op mijn idyllische beeld van Albaantje.
Ze waarschuwen je er wel voor, maar normaal kwam ik er met mijn basis-Roemeens nog wel mee weg en zagen ze dat ik niet een one-time toerist was. Deze had alles geregeld: snelle meter; auto die goed op slot ging; wapenstok en een stil weggetje om in te rijden en een "politieagent" die ik wel even mocht bellen. Dan moet je het verlies ook maar nemen uiteindelijk.quote:Op zondag 26 september 2021 17:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
WTF.Maar juist dat je het dan daar niet verwacht maakt het zo kut toch?
Alsof je constant in de gaten kan houden wat je tafels doen. Als jij naar binnen loopt voor drankjes kunnen mensen zo weglopen zonder dat je het door hebt natuurlijkquote:Op zondag 26 september 2021 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mjaop het strand is dat vrij gebruikelijk
Schijnt wel onwettig te zijn. Dimmy zei daar laatst wat over geloof ik. Weglopers zijn het risico van de ondernemer, niet van het personeel.quote:Op zondag 26 september 2021 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mjaop het strand is dat vrij gebruikelijk
Ja klopt. Na was een discussie die je niet ging winnenquote:Op zondag 26 september 2021 17:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof je constant in de gaten kan houden wat je tafels doen. Als jij naar binnen loopt voor drankjes kunnen mensen zo weglopen zonder dat je het door hebt natuurlijk
Rolstoeldansen lijkt me wel wat voor jou.quote:Op zondag 26 september 2021 17:47 schreef dud0r het volgende:
![]()
Weet niet wat ik gedaan heb maar m'n knie doet zeer. En dat is stom.
Wil morgenochtend nog trainen voordat we een week regen krijgen.![]()
Dat kan niet met een pijnlijke knie
Ja is het ook. Fooi mag hier niet voor gebruikt wordenquote:Op zondag 26 september 2021 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnt wel onwettig te zijn. Dimmy zei daar laatst wat over geloof ik. Weglopers zijn het risico van de ondernemer, niet van het personeel.
OH dan mag je bijna nog blij zijn dat je het er levend vanaf gebracht hebt dus {quote:Op zondag 26 september 2021 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze waarschuwen je er wel voor, maar normaal kwam ik er met mijn basis-Roemeens nog wel mee weg en zagen ze dat ik niet een one-time toerist was. Deze had alles geregeld: snelle meter; auto die goed op slot ging; wapenstok en een stil weggetje om in te rijden en een "politieagent" die ik wel even mocht bellen. Dan moet je het verlies ook maar nemen uiteindelijk.
Ja kan het personeel niet zo gek veel aan doen. Ik ben een keer bewust weggelopen maar toen had ik het idee dat ze na 2x vragen mijn geld niet wilde hebben. Dan maar niet, ga geen 20 minuten wachten om af te rekenen.quote:Op zondag 26 september 2021 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnt wel onwettig te zijn. Dimmy zei daar laatst wat over geloof ik. Weglopers zijn het risico van de ondernemer, niet van het personeel.
Dat was even een angstig moment, gelukkig kon ik het declareren bij mijn baasquote:Op zondag 26 september 2021 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OH dan mag je bijna nog blij zijn dat je het er levend vanaf gebracht hebt dus {
In Boedapest ook wel gehad dat dan ineens de meter het niet meer deed en meer van die ongein. Meestal help het dan inderdaad om te laten blijken dat je geen toerist bent. Soms gaf ik ook aan welke route ze moesten rijden. Maar wat jij beschrijft is wel eng.quote:Op zondag 26 september 2021 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze waarschuwen je er wel voor, maar normaal kwam ik er met mijn basis-Roemeens nog wel mee weg en zagen ze dat ik niet een one-time toerist was. Deze had alles geregeld: snelle meter; auto die goed op slot ging; wapenstok en een stil weggetje om in te rijden en een "politieagent" die ik wel even mocht bellen. Dan moet je het verlies ook maar nemen uiteindelijk.
Stomquote:Op zondag 26 september 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja klopt. Na was een discussie die je niet ging winnen
Heb jaren breakdance gedaan(20+jaar terug wel) dus dan moet dat ook nog wel lukkenquote:Op zondag 26 september 2021 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rolstoeldansen lijkt me wel wat voor jou.
Ik stond laatst ook op het punt. Pas toen ik naar binnen liep en nogmaals aangaf te willen afrekenen kon het. Degene aan wie ik al 2 keer de rekening had gevraagd was ook spoorloos verdwenen.quote:Op zondag 26 september 2021 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja kan het personeel niet zo gek veel aan doen. Ik ben een keer bewust weggelopen maar toen had ik het idee dat ze na 2x vragen mijn geld niet wilde hebben. Dan maar niet, ga geen 20 minuten wachten om af te rekenen.
Welk taxibedrijf was dat?quote:Op zondag 26 september 2021 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was even een angstig moment, gelukkig kon ik het declareren bij mijn baas
Net pech gehad en bij de verkeerde ingestapt. Wist het binnen een minuut al aangezien ik allemaal mooie vrouwen aangeboden kreeg.
Ik weet niet waar US blijft, maar ik denk dat hij net weer een ritje aangenomen heeftquote:Op zondag 26 september 2021 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net pech gehad en bij de verkeerde ingestapt. Wist het binnen een minuut al aangezien ik allemaal mooie vrouwen aangeboden kreeg.
Was het een beetje een goede deal voor die vrouwen? Hadden ze in je koffer gepast of werden ze nagezonden?quote:Op zondag 26 september 2021 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe mijn ook eentje van wat jij besteltquote:
Pizzaatje lijkt me wel lekkerquote:Op zondag 26 september 2021 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe mijn ook eentje van wat jij bestelt
Toet toet toet toet toet toetquote:Op zondag 26 september 2021 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
Pff Turkste tuter bruiloft
verliest er wel bijna een de controle over z'n gehuurde lambo
Sneue knaapjesquote:Op zondag 26 september 2021 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
Pff Turkste tuter bruiloft
verliest er wel bijna een de controle over z'n gehuurde lambo
Morgen weer de hele dag vanaf de pot vergaderenquote:Op zondag 26 september 2021 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pizzaatje lijkt me wel lekker
Van een pizza?quote:Op zondag 26 september 2021 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen weer de hele dag vanaf de pot vergaderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |