abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 13 oktober 2021 @ 18:44:20 #126
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201744200
quote:
7s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 18:39 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
En ontkent ook weer natuurlijk, Dominic Cummings heeft een aantal tweets geplaatst waarin hij stelt dat het VK ter kwade trouw gehandeld heeft.

Het antwoord van David Forst gisteren op een vraag na zijn speech was veelzeggend.
Zijn antwoord, goederen moeten onbelemmerd kunnen rondgaan in het VK waar Noord Ierland natuurlijk deel van uitmaakt en EU goederen mogen ondanks dat ze niet aan de VK normen voldoen ook in Noord Ierland rondgaan.
Hij gaat volledig voorbij aan het feit dat de protocol overeengekomen is om noord en zuid op een lijn te houden en daarom Noord Ierland dus ook binnen de EU interne markt blijft en er sprake is van een douane grens tussen Noord Ierland en de rest van het VK.
GB kan een eigen koers varen nu ze uit de EU zijn maar Noord Ierland niet want afwijken van Ierland betekend problemen voor het goede vrijdag akkoord.
Maar na die speech van hem gisteren is het wel duidelijk dat de voorstellen die de EU vanavond zal delen afgewezen gaan worden.
Wat Frost nu wil is exact het tegenovergestelde waar hij en Johnson over onderhandeld en uiteindelijk voor getekend hebben, natuurlijk.

Maar goed, ik had eerlijk gezegd weinig fiducie dat de Johnson regering een betrouwbare partner zou zijn en zich zou gaan houden aan het akkoord wat men getekend had.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_201744205
Ongelofelijk wat een backfire dit zeg :')
Dit, dus.
pi_201744357
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 18:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Wat Frost nu wil is exact het tegenovergestelde waar hij en Johnson over onderhandeld en uiteindelijk voor getekend hebben, natuurlijk.

Maar goed, ik had eerlijk gezegd weinig fiducie dat de Johnson regering een betrouwbare partner zou zijn en zich zou gaan houden aan het akkoord wat men getekend had.
Ja het is volstrekt tegenstrijdig aan de terugtrekkingsovereenkomst maar ze lijken echt te sturen op conflict.
De DUP ook trouwens, die blokken alles waar mogelijk in protest tegen het protocol.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 19:02:16 #129
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_201744389


[ Bericht 100% gewijzigd door Hyperdude op 13-10-2021 19:02:56 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_201747674
Verkopen we nog verse groenten en bloemen aan die lui of kan de tunnel wel dicht?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_201751816
De woorden van Dominic Cummings worden bevestigd door Ian Paisley.

twitter
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 13:51:02 #132
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_201752024
quote:
7s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:29 schreef bedachtzaam het volgende:
De woorden van Dominic Cummings worden bevestigd door Ian Paisley.

[ twitter ]
In de reacties op twitter kwam ik weer een oude favoriet tegen Led by donkeys

twitter


Dit is echt een bizarre vorm van nepotisme, dat je er mee weg komt is eigenlijk nog schokkender...
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  donderdag 14 oktober 2021 @ 14:09:09 #133
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_201752194
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:51 schreef zalkc het volgende:

[..]

Dit is echt een bizarre vorm van nepotisme, dat je er mee weg komt is eigenlijk nog schokkender...
Ik denk dat dit in veel landen toch gewoon gebeurt. In Nederland speel je dat dan eerder via kamerleden door. Alleen is het niet voorbehouden aan mensen met politieke connecties, als je een beetje ophef weet te genereren op de socials komt er ook wel druk vanuit Nieuwsuur enzo om toch echt jouw superbedrijf een contract aan te bieden.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 14:15:14 #134
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_201752259
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:09 schreef VoMy het volgende:

[..]
Ik denk dat dit in veel landen toch gewoon gebeurt. In Nederland speel je dat dan eerder via kamerleden door. Alleen is het niet voorbehouden aan mensen met politieke connecties, als je een beetje ophef weet te genereren op de socials komt er ook wel druk vanuit Nieuwsuur enzo om toch echt jouw superbedrijf een contract aan te bieden.
Ach natuurlijk...

Dit hoort gewoon bij de job, een beetje vriendjespolitiek. Kan me nog een tijd herinneren dat een oppositie er wel gehakt van maakte.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  donderdag 14 oktober 2021 @ 14:17:55 #135
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_201752282
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:15 schreef zalkc het volgende:

[..]
Ach natuurlijk...

Dit hoort gewoon bij de job, een beetje vriendjespolitiek. Kan me nog een tijd herinneren dat een oppositie er wel gehakt van maakte.
Ik zeg niet dat het goed is, ik denk alleen niet dat de Tories er uniek in zijn en dat dit in Nederland in zekere mate ook gewoon gebeurd. Of denk jij dat het toeval is dat de sponsorcommissaris van het CDA kan bepalen wie er lijsttrekker is bij de TK-verkiezingen?
  donderdag 14 oktober 2021 @ 14:20:54 #136
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_201752311
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:17 schreef VoMy het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat het goed is, ik denk alleen niet dat de Tories er uniek in zijn en dat dit in Nederland in zekere mate ook gewoon gebeurd. Of denk jij dat het toeval is dat de sponsorcommissaris van het CDA kan bepalen wie er lijsttrekker is bij de TK-verkiezingen?
Ik denk niks over het CDA.

Maar een whataboutism is nog geen vrijspraak. Dit is gewoon corruptie
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Moderator donderdag 14 oktober 2021 @ 20:05:19 #137
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201755956
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:09 schreef VoMy het volgende:

[..]
Ik denk dat dit in veel landen toch gewoon gebeurt. In Nederland speel je dat dan eerder via kamerleden door. Alleen is het niet voorbehouden aan mensen met politieke connecties, als je een beetje ophef weet te genereren op de socials komt er ook wel druk vanuit Nieuwsuur enzo om toch echt jouw superbedrijf een contract aan te bieden.
Nederland had geen speciaal telefoonnummer waar Tory donors zich konden melden voor dikke contracten ivm covid, hier was het Sywerd verhaal een groot schandaal, in het VK is het business as usual.

Toch wel van een andere orde en omvang, denk ik.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:56:14 #138
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_201764808
Britste politicus David Amess zojuist neergestoken

https://nos.nl/artikel/24(...)ntarier-neergestoken
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:14:47 #139
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201765862
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Britste politicus David Amess zojuist neergestoken

https://nos.nl/artikel/24(...)ntarier-neergestoken
Inmiddels overleden: Britse Tory-parlementarir doodgestoken, verdachte aangehouden - https://nos.nl/l/2401786
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 22:09:38 #140
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_201771824
twitter
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 08:36:37 #141
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_201776022
Verrassend nieuws, ik dacht dat het eerder een persoonlijk of misschien brexit gerelateerd motief zou hebben.

https://www.nu.nl/buitenl(...)als-terreurdaad.html


quote:
De moord op het Britse parlementslid David Amess van de Conservative Party wordt beschouwd als terreurdaad, zo heeft de politie laten weten. Cordinator van de Britse antiterreurpolitie Dean Haydon zei in de nacht van vrijdag op zaterdag in een verklaring dat in het voorlopige onderzoek een mogelijk motief naar voren is gekomen dat verband houdt met islamistisch extremisme.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_201779342
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:51 schreef zalkc het volgende:

[..]
In de reacties op twitter kwam ik weer een oude favoriet tegen Led by donkeys

[ twitter ]

Dit is echt een bizarre vorm van nepotisme, dat je er mee weg komt is eigenlijk nog schokkender...
Bizar ja, Siewert is er niks bij.

Hier nog zo'n verhaal: https://www.theguardian.com/world/2021/oct/15/uk-ministers-face-questions-firm-linked-suspected-covid-test-errors

En ook nu, als je kijkt naar de lijst met recommended test providers op https://www.find-travel-test-provider.service.gov.uk/test-type/green#list-of-test-providers dan leiden heel veel van die sites naar dezelfde laboratoria, en als je de test ter plekke doet, blijken veel sites ook aan dezelfde lokatie gelinked te zijn. Er wordt grof geld verdiend. En de vliegtuigmaatschappijen doen ook mooi mee. Sprak gister een vrouw op het vliegveld die niet naar NL mocht, omdat ze de verkeerde test had gedaan (NHS home test, beetje dom). Maar er waren nog 10 anderen met een verkeerde test op de vlucht. Die moesten dus allemaal een nieuwe vlucht boeken. En bij check in werd verteld dat er maandag een vlucht was geweest waar bijna iedereen een verkeerde of geen test had. Met de steeds veranderende regels voor de UK, en ook nog een andere regels voor andere landen, die zelf ook steeds de regels aanpassen, is het ook vrij lastig uit te vogelen. Ik kwam zelfs een aanbieder tegen die een fit-to-fly sneltest aanbood, maar je de uitslag pas na 24u kon geven, terwijl de test maar 24u geldig is om te vliegen 8)7
pi_201781432
Goed nieuws voor Afrika: Aanbod UN baan voor Matt Hancock weer ingetrokken

Bron: https://www.bbc.com/news/uk-politics-58940128
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_201792610
Suez taught us our future lay in Europe. So will Brexit
quote:
It is officially calculated that the output of goods and services in the economy will still be 3% lower next year than before the onset of the epidemic
Dat valt nog reuze mee, maar er lopen nog een aantal grace periods.
  Overall beste user 2022 maandag 18 oktober 2021 @ 18:09:24 #145
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201808774
twitter


"Patriottischer worden" stond toch niet op het stembiljet?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 18 oktober 2021 @ 18:22:53 #146
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_201808860
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 18:09 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

"Patriottischer worden" stond toch niet op het stembiljet?
'Failliet gaan' wel.
  Moderator maandag 18 oktober 2021 @ 20:03:48 #147
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201810221
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 18:09 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

"Patriottischer worden" stond toch niet op het stembiljet?
Er stond van alles en nog wat op het stembiljet als je het de stemmers nu vraagt, het was iets van 1200 A4'tjes lang, geloof ik.

Maar hij heeft toch exact gekregen wat hij wilde? Men moet het nu met eigen middelen doen en dan komen er tekorten, tja, dan moet je maar patriotisch zijn en dat met een stiff upper lip accepteren, dat deed men in de oorlog tenslotte ook. Patriotisch is toch zeker ook je eigen winst of bedrijf opgeven voor je land?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 18 oktober 2021 @ 21:30:35 #148
408813 crew  trein2000
pi_201811677
https://www.volkskrant.nl(...)-personeel~baaf0cff/

H wat lezen we nou zeg. De regels gelden niet voor Johnson? Dat zagen we niet aankomen…
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Overall beste user 2022 maandag 18 oktober 2021 @ 22:06:39 #149
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201812145
Terecht, hij heeft de verkiezingen gewonnen dus is het hele land en iedere bewoner zijn eigendom en dus mag hij doen wat hij wil.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_201814422
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 18:09 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

"Patriottischer worden" stond toch niet op het stembiljet?
"Patriottisch" als eufisme voor xenofobie. Ze realiseerde alleen niet dat haar boerderij afhankelijk is van buitenlandse werknemers en dat zij zichzelf nu in de voet heeft geschoten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')