Ook wel paar erg leuke spelers. Alleen jammer dat het veel huur is, dus geen kapitaal.quote:Op zondag 26 september 2021 15:13 schreef fetX het volgende:
Twente doet het best aardig dit seizoen. Knap.
Momenteel Vlap, Sadilek en Limnios die als huurlingen op het veld staan, en dan heb je Ilic nog op de bank. Dumic weet ik zo gauw niet, maar is volgens mij ook "gewoon" van Twente.quote:Op zondag 26 september 2021 15:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ook wel paar erg leuke spelers. Alleen jammer dat het veel huur is, dus geen kapitaal.
Bepaalde spelers aantrekken.quote:Op zondag 26 september 2021 15:25 schreef GGMM het volgende:
Ja al die huurlingen zijn ze volgend seizoen natuurlijk kwijt.
Dan moet je als Twente eigenlijk nu al met volgend seizoen bezig zijn.
Nederlandse aso's. @maxi-musquote:Op zondag 26 september 2021 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bepaalde spelers aantrekken.
Die het gras opvreten en desnoods de modder.quote:
Daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op zondag 26 september 2021 16:15 schreef Tagliano het volgende:
Mocht de 3-3 nog vallen dan vind ik dit Eredivisieweekend KNOTSGEK
Dan weten jullie dat alvast
Jij bent altijd de eerste om kinderachtige supporters te veroordelen jaquote:Op zondag 26 september 2021 16:20 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over supporters die iets schijtlolligs gaan schreeuwen als de keeper van de tegenpartij uittrapt.
Het ligt er een beetje aan hoe kinderachtig het is over het algemeen.quote:Op zondag 26 september 2021 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent altijd de eerste om kinderachtige supporters te veroordelen ja
lol
Oh ik dacht dat het aan de club lagquote:Op zondag 26 september 2021 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan hoe kinderachtig het is over het algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |