quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Emmen in de beker tegen amateurs, dat wordt op voorhand weer een uitermate slechte pot van Emmen zijde.
Maassluis countert Emmen weg en wint met een zakelijke 0-1. U las het hier als eerst.Niet slecht. @CocoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Emmen in de beker tegen amateurs, dat wordt op voorhand weer een uitermate slechte pot van Emmen zijde.
Maassluis countert Emmen weg en wint met een zakelijke 0-1. U las het hier als eerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
Bedankt ouwe reus.quote:
Kan je nagaan. Ik zou hem nu lachend naar Heerenveen halen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zat bij Willem 2 vaak op de bank. (lol)
Dat kan hij wel aan ja.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:37 schreef MC-M het volgende:
[..]
Kan je nagaan. Ik zou hem nu lachend naar Heerenveen halen.
SpakenburgGodenquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
Telstar - Spakenburg staat inmiddels 3-3.
Jesper krijgt met zijn reactie een dikverdiende like van mij.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik heb geen woorden voor de domheid van Mike Verweij.
Mike wordt dan ook geslacht.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik heb geen woorden voor de domheid van Mike Verweij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |