grasquote:Op woensdag 15 december 2021 18:11 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Enkel aanwezig om dit topic compleet om zeep te helpen
GOEDENAVOND!
quote:
We merken hetquote:Op woensdag 15 december 2021 18:11 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Enkel aanwezig om dit topic compleet om zeep te helpen
GOEDENAVOND!
Dat verwacht je ook niet met Jankebas en Dessers voorin.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:17 schreef Caland het volgende:
We gaan weer vrolijk verder met kansen missen.
Njah, het is vaker eigenlijk goede mogelijkheden tot een kans niet uitspelen. Vind ik een stuk frustrerender ookquote:Op woensdag 15 december 2021 18:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat verwacht je ook niet met Jankebas en Dessers voorin.
Ik zie mensen dat vaker opmerken (in het Feyenoordtopic) maar ook het kansen missen maar dat is echt geen toeval ofzo hoor als dat elke week zo is.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, het is vaker eigenlijk goede mogelijkheden tot een kans niet uitspelen. Vind ik een stuk frustrerender ook
Nee zeker niet, maar als de kansen beter worden uitgespeeld gaan ze er ook wat makkelijker in.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie mensen dat vaker opmerken (in het Feyenoordtopic) maar ook het kansen missen maar dat is echt geen toeval ofzo hoor als dat elke week zo is.
Spierblessure, Ten Hag kon vorig weekend nog niet zeggen of hij er tegen Feyenoord bij kan zijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is er eigenlijk met Mazraoui? Die moet er zondag wel bij zijn.
Dat is erg matig.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:34 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Spierblessure, Ten Hag kon vorig weekend nog niet zeggen of hij er tegen Feyenoord bij kan zijn.
Aan de andere kant, misschien wil 'ie wel gewoon weg in de winter. Wie weet.
Zeker waar. Het Peter R de Vries filmpje kan van stal worden gehaald. Maar het is wel frustrerendquote:Op woensdag 15 december 2021 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie mensen dat vaker opmerken (in het Feyenoordtopic) maar ook het kansen missen maar dat is echt geen toeval ofzo hoor als dat elke week zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |