Ja ook wel mee eens, maar ik ben een beetje in dubio als het dan om je eigen club gaat.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een verademing, in plaats van dat overspannen gedoe altijd.
Hij zegt niet echt iets wat een fatsoenlijke trainer/staf al aan Feyenoord kon zien toch? Maar ik snap je punt.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ook wel mee eens, maar ik ben een beetje in dubio als het dan om je eigen club gaat.
Zondag de wedstrijd tussen de twee kaalste mannen van Nederland.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
Arne Slot is de kaalste man van Nederland.
Nouja meer dat hij ook altijd aangeeft hoe hij verwacht dat een tegenstander gaat staan en hij daar weer op wil inspelen, maargoed ik zie waarschijnlijk ook gewoon spoken hoor, dat geef ik meteen toe.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zegt niet echt iets wat een fatsoenlijke trainer/staf al aan Feyenoord kon zien toch?
Ik snap je wel, je wil de tegenstander natuurlijk geen enkel voordeel geven. Voor de 'neutrale' kijker is Slot zowel voor als na in ieder geval top vind ik.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja meer dat hij ook altijd aangeeft hoe hij verwacht dat een tegenstander gaat staan en hij daar weer op wil inspelen, maargoed ik zie waarschijnlijk ook gewoon spoken hoor, dat geef ik meteen toe.
Vergeten we Jan van Halst niet?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
Arne Slot is de kaalste man van Nederland.
grasquote:Op woensdag 15 december 2021 18:11 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Enkel aanwezig om dit topic compleet om zeep te helpen
GOEDENAVOND!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |