Paper Mario kennende... Nope.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 22:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
Orogami king word enorm veel uitgelegd en verteld, heb nu net het zaadje aan die boommeneer gegeven. Word dat praten nog minder?
En verslagen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:07 schreef BroesWillems het volgende:
Nu net bij de 2e baas, die met die navel. Best lastig.
Dat niveau wordt de hele game vastgehoudenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aan Paper Mario begonnen Wat ziet dat er schitterend uit op de OLED Switch zegPrachtige kleuren. Humor is on point, maar er zitten wel wat verschillen tussen de vertalingen
[ twitter ]
Ben erg blij met mn switchquote:
Wat had er beter gekund waardoor het een 10/10 was geweest?quote:
Het had van mij iets langer gemogen. Zeker qua eindbazen dat waren er uiteindelijk voor m'n gevoel maar 5 ofzo.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat had er beter gekund waardoor het een 10/10 was geweest?
Klopt.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 07:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoe zit met de cloudversies van Kingdom Hearts?
Als ze over een aantal jaar de cloudserver dichtgooien dan kun je die spellen ook niet meer spelen?
Dat is wel jammerquote:
Mjah, hoe groot is de kans dat je over 5 of 10 jaar nog een keer games op Switch wil gaan spelen die al port zijn van een remaster van games die verschenen op de PS2?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is wel jammer![]()
Toch voor de pc versie gaan
Groot gezien dat ik totaal niet op schiet met games uitspelen op de switch en pc🙈quote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, hoe groot is de kans dat je over 5 of 10 jaar nog een keer games op Switch wil gaan spelen die al port zijn van een remaster van games die verschenen op de PS2?
Cloud games zou ik nimmer kopen voor Switch.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
Het blijft belachelijk, ze kunnen gewoon 1.5 + 2.5 overzetten, gezien dat inderdaad ps2 spellen zijn. Evenals dat X-X/2 ook overgezet is.
Maarja, kost waarschijnlijk teveel tijd
Ga dan eerst eens games uitspelen voordat je überhaupt 80 Kingdom Hearts games gaat aanschaffen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Groot gezien dat ik totaal niet op schiet met games uitspelen op de switch en pc🙈
Ga ik doen. Schaamt zich diep.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga dan eerst eens games uitspelen voordat je überhaupt 80 Kingdom Hearts games gaat aanschaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |