Kort maar krachtig.quote:
np aandachtshoerquote:
Kan je dat zelf niet?quote:Op zondag 26 september 2021 10:14 schreef Paul het volgende:
maily heeft mn spelvaut nog niet weggehaald @ frontpage
np aandachtshoerquote:
O, dan mag ze hard aan het werk dusquote:
Oh krijgt @maily er voor betaaldquote:
Vrijwilligerswerk is ook werk ook al krijg je er niet voor betaaldquote:Op zondag 26 september 2021 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oh krijgt @:Maily er voor betaald
Ik heb er nog wel 1 of 2 of 3 liggenquote:Op zondag 26 september 2021 10:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Kut, waterbakje van mijn parkiet breekt in stukken.
quote:Op zondag 26 september 2021 07:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat MrsL een man is.
Het is maar goed dat je meteen sorry zei, anders had ik je keihard geblokkeerd hierquote:
Maar dan is het vrijwilligerswerk en niet je baanquote:Op zondag 26 september 2021 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk is ook werk ook al krijg je er niet voor betaald
Je moet toch nog naar de winkelquote:Op zondag 26 september 2021 10:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Kut, waterbakje van mijn parkiet breekt in stukken.
Er zit wel een minuut tussenquote:Op zondag 26 september 2021 10:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
[..]
Het is maar goed dat je meteen sorry zei, anders had ik je keihard geblokkeerd hier![]()
Minuut is best weinig toch?quote:Op zondag 26 september 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zit wel een minuut tussen
Ik zou hem aanpakken hoor
Zeg het hem Mrslquote:Op zondag 26 september 2021 10:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
[..]
Het is maar goed dat je meteen sorry zei, anders had ik je keihard geblokkeerd hier![]()
Ja, was net binnen de grensquote:
quote:Op zondag 26 september 2021 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat ik @:Solidasrock billenkoek ga geven![]()
Zelfde als gisteren, lief dat je vraagtquote:Op zondag 26 september 2021 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot
Voel je je al wat beter?
Ah, nou snel weer beter worden hoorquote:Op zondag 26 september 2021 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfde als gisteren, lief dat je vraagt
Ja dat was wel heel lief van jouquote:Op zondag 26 september 2021 10:28 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Deed ie alleen omdat ik er wat van zei
quote:Op zondag 26 september 2021 10:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dat was wel heel lief van jou![]()
Komt wel goedquote:Op zondag 26 september 2021 10:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah, nou snel weer beter worden hoor
Heb je Kaija of hoe hete die serie al gekeken?quote:
Katla, nee nog niet gekekenquote:Op zondag 26 september 2021 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je Kaija of hoe hete die serie al gekeken?
quote:Op zondag 26 september 2021 10:34 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik ga nog ff wat zondag dingen doen met mini
Laterss
Have fun en tot laters!quote:Op zondag 26 september 2021 10:34 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik ga nog ff wat zondag dingen doen met mini
Laterss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |