Ook niet op zijn camouflage groene Stevens. Slecht voorteken.quote:Op zondag 26 september 2021 09:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu niet op de blauwe canyon.
Sta jij bij de start?quote:Op zondag 26 september 2021 09:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
http://imgur.com/a/fjhPKf1
Mathieu pakt nog even koffie
Voor Mathieu is dit een training voor volgende week.quote:Op zondag 26 september 2021 09:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ook niet op zijn camouflage groene Stevens. Slecht voorteken.
Wat komt er volgende week? Parijs Roubaix? Hou het niet meer zo bij laatste tijd.quote:Op zondag 26 september 2021 09:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Voor Mathieu is dit een training voor volgende week.
Jaquote:Op zondag 26 september 2021 09:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat komt er volgende week? Parijs Roubaix? Hou het niet meer zo bij laatste tijd.
Aan de scheldekaaien bij het Parc ferme/rennerskwartier. Kom ik zometeen makkelijker wegquote:
Ik heb genoeg gezien, die is zo relaxed, dit is gespeeld.quote:Op zondag 26 september 2021 09:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
http://imgur.com/a/fjhPKf1
Mathieu pakt nog even koffie
Niet op zijn blauwe canyon?quote:Op zondag 26 september 2021 10:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien, die is zo relaxed, dit is gespeeld.
Ook geen witte broek, dit is allemaal om de concurrentie zand in de ogen te strooien. Mathieu zien we pas voor het eerst als hij in de laatste 15m z'n wiel voorbij Wout drukt.quote:
Gisteren was Cuba vol in beeldquote:Op zondag 26 september 2021 10:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
Prachtig renners uit Panama, Mongolië en Thailand. Die zie je niet vaak
Gewoon van start tot finish -15 meter het wiel van Wout houdenquote:Op zondag 26 september 2021 10:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ook geen witte broek, dit is allemaal om de concurrentie zand in de ogen te strooien. Mathieu zien we pas voor het eerst als hij in de laatste 15m z'n wiel voorbij Wout drukt.
Gisteren stonden ze ook al aan de voet van elk klimmetje stil in de Overijse lus.quote:Op zondag 26 september 2021 10:18 schreef Zwansen het volgende:
Dit gaat echt chaos worden als de groep tegen het einde te groot blijft. Dan gaan er echt voor elke klim valpartijen ontstaan. Benieuwd wie dan overblijft.
Ik vind het parcours ook niet zo geschiktquote:Op zondag 26 september 2021 10:18 schreef Zwansen het volgende:
Dit gaat echt chaos worden als de groep tegen het einde te groot blijft. Dan gaan er echt voor elke klim valpartijen ontstaan. Benieuwd wie dan overblijft.
Dan hebben ze nog geluk dat het vandaag droog blijft.quote:Op zondag 26 september 2021 10:22 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik vind het parcours ook niet zo geschikt
Als die 2 de brommer aan slingeren en een gaatje krijgen, ga ze dan maar terug halenquote:Op zondag 26 september 2021 10:23 schreef Koffieplanter het volgende:
De hoop die Jan net uitsprak, die lijkt een beetje te kloppen maar dan iets dichter bij de streep. Op verkenning was Slovenië heel specifiek bezig op de Veeweide, 53 kilometer van de aankomst.
Klopt, en de mannen gaan nog een pak harder die klimmen omhoog dus nog belangrijker om vooraan te zitten.quote:Op zondag 26 september 2021 10:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gisteren stonden ze ook al aan de voet van elk klimmetje stil in de Overijse lus.
En de Belgen willen nu al dat Roglic voor Wout gaat knechten, het zit diep. Ik zou trouwens een tropheo barrachi van Pog en Rog op 60k van de finish mooi vinden.
Wuyts stopt sowieso na vandaag. Dus daar hoef je t niet voor te hopen ...quote:Op zondag 26 september 2021 10:34 schreef Zwansen het volgende:
‘Droomscenario’, Wout wint de sprint met een banddikte en Wuyts krijgt tijdens het schreeuwen een hartaanval en sterft in het commentaarhokje.
Ja, daarom juist. Dat zou toch een ultiem einde zijn van z’n carrière. Beetje vergelijkbaar met George Michael die overlijdt met Kerst.quote:Op zondag 26 september 2021 10:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wuyts stopt sowieso na vandaag. Dus daar hoef je t niet voor te hopen ...
Pogacar dan?quote:Op zondag 26 september 2021 10:24 schreef Faraday01 het volgende:
Trouwens denk ik dat Roglic hier geen slecht figuur gaat slaan in de sprint na 260k
Ik snap de hype rond Ewan niet, als je in Luxemburg twee keer net niet en de derde ker buiten tijd rijdt, ben je niet goed. Je kan je verstoppen, maar dat is gewoon tekort komen.quote:Op zondag 26 september 2021 10:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Ewan zit al bijna in laatste wiel, ik heb genoeg gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |