Ik ook, maar ik ben dan ook niet gementionedquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:55 schreef Zorro het volgende:
Ik was gewoon blijven zitten, dus ben op tijd
Kamervragen!quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben dan ook niet gementioned
ik moet even passen voor deze race. Gratis abo op de sportkanalen blijkt afgelopen te zijn en dat zonder berichtquote:
Meende ik ook te zien in de herhaling jaquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:03 schreef Starflyer het volgende:
Leek alsof Viscaal werd aangetikt door Daruvala
quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik moet even passen voor deze race. Gratis abo op de sportkanalen blijkt afgelopen te zijn en dat zonder bericht
Beter dan een gratis abo bestellen en dat schijnbaar nooit gekregen hebbenquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik moet even passen voor deze race. Gratis abo op de sportkanalen blijkt afgelopen te zijn en dat zonder bericht
ik leef met jou meequote:Op zaterdag 4 december 2021 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter dan een gratis abo bestellen en dat schijnbaar nooit gekregen hebben
Ach ja, die vorige abo die ik had ga ik niet meer opnieuw activeren. Mijn F1TV abo verloopt volgende week zondag pas, dus die voldoet nog even.quote:
Dus hele saaie F1 racequote:Op zaterdag 4 december 2021 20:14 schreef Zorro het volgende:
Weer een Veiligheids Auto.
Dat belooft wat voor morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |