ik moet even passen voor deze race. Gratis abo op de sportkanalen blijkt afgelopen te zijn en dat zonder berichtquote:
Meende ik ook te zien in de herhaling jaquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:03 schreef Starflyer het volgende:
Leek alsof Viscaal werd aangetikt door Daruvala
quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik moet even passen voor deze race. Gratis abo op de sportkanalen blijkt afgelopen te zijn en dat zonder bericht
Beter dan een gratis abo bestellen en dat schijnbaar nooit gekregen hebbenquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik moet even passen voor deze race. Gratis abo op de sportkanalen blijkt afgelopen te zijn en dat zonder bericht
ik leef met jou meequote:Op zaterdag 4 december 2021 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter dan een gratis abo bestellen en dat schijnbaar nooit gekregen hebben
Ach ja, die vorige abo die ik had ga ik niet meer opnieuw activeren. Mijn F1TV abo verloopt volgende week zondag pas, dus die voldoet nog even.quote:
Dus hele saaie F1 racequote:Op zaterdag 4 december 2021 20:14 schreef Zorro het volgende:
Weer een Veiligheids Auto.
Dat belooft wat voor morgen.
Ja, alleen wat actie bij de start.quote:
Ik teken ervoorquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, alleen wat actie bij de start.
Waar Max naar P1 gaat en Bottas Hamilmans eraf rijdt. Maar verder slaapverwekkend.
Weinig ruimte jaquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk niet dat je hier zomaar van de tweede startrij naar de eerste gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |