dan is daar niks mis mee. vriend voor het levenquote:Op zondag 26 september 2021 08:01 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
En wat als zo iemand het zelf aanbied omdat hij het met alles wat er gebeurt oneens is?
Dan nog.quote:Op zondag 26 september 2021 08:01 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
En wat als zo iemand het zelf aanbied omdat hij het met alles wat er gebeurt oneens is?
quote:Op zondag 26 september 2021 08:02 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik had t meer over de invoering
Niemand vraagt om je idquote:Op zondag 26 september 2021 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog.
EN let op
CoronaCheck-app maakt sinds vorige week donderdag QR-codes aan die je door een controleur laat scannen. Wie een groen scherm krijgt op de telefoon van de controleur mag naar binnen. Om dat groene scherm te krijgen, moet een bezoeker zich hebben laten testen en het testbewijs in de app hebben geladen, of hij moet volledig gevaccineerd zijn. De controleur ziet verder summiere gegevens van wie de code toont: initialen en een deel van de geboortedatum. Samen met een identiteitsbewijs zou dat genoeg moeten zijn om misbruik te voorkomen.
Hopelijk gaat dat dan wel verplicht worden.quote:
Volgens mij moet je die ook tonen. Maar weet niet zeker of dat aan iedereen is die je QR code wilt zien of alleen de BOA'squote:
Denk dat men dat nie kan of wil handhavenquote:Op zondag 26 september 2021 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat dan wel verplicht worden.
Ze gaan al andere dingen toevoegen om misbruik te voorkomen.quote:Op zondag 26 september 2021 08:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens mij moet je die ook tonen. Maar weet niet zeker of dat aan iedereen is die je QR code wilt zien of alleen de BOA's
Deze boa's welquote:Op zondag 26 september 2021 08:05 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Denk dat men dat nie kan of wil handhaven
Iig niet de boa's doe ik gisteravond sprak
Gewoon een wappie pas invoeren en wappie terassen maken, in een parkeergarage ofzoquote:Op zondag 26 september 2021 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaan al andere dingen toevoegen om misbruik te voorkomen.
Ja een wappie eiland is nog beterquote:Op zondag 26 september 2021 08:09 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Gewoon een wappie pas invoeren en wappie terassen maken, in een parkeergarage ofzo
Op de maan is plek zatquote:Op zondag 26 september 2021 08:09 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Gewoon een wappie pas invoeren en wappie terassen maken, in een parkeergarage ofzo
Dorpen hier niet iigquote:Op zondag 26 september 2021 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze boa's wel
https://www.telegraaf.nl/(...)ontroleren-coronapas
Hey Enginequote:
Ik ga wel op de maan zitten, zal ik m verder van aarde verwijderen, 1,500,000 km meer afstandquote:
Of alle gevaccineerden ook gaan demonstreren dat ongevaccineerden moeten inenten, gelijk van het gezeik afquote:Op zondag 26 september 2021 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een wappie eiland is nog beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |