is alleen niet aangekochtquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Til is wel een aankoopje hoor. Hoe is die kunnen mislukken bij die middenmoter in Duitsland?
Ja want het ging niet moeizaamquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:48 schreef aTypisch het volgende:
staat @:GurneyIsBestOke effe voor lul zeg
Echt een fenomeen die gozerquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Til is wel een aankoopje hoor. Hoe is die kunnen mislukken bij die middenmoter in Duitsland?
GURNEY IN DISBELIEF JAAAAA GEPROFTIEERD VAN VEEL BALBEZIT EN DAARDOOR VEEL KANSENquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja want het ging niet moeizaam
Dwaas
Overwegen kan geen kwaad zou ik zeggen als kennerquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:53 schreef Pistolero het volgende:
Zou je niet gewoon moeten overwegen om Dessers in de spits te zetten ipv Linsen?
komt nog welquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:53 schreef Pistolero het volgende:
Zou je niet gewoon moeten overwegen om Dessers in de spits te zetten ipv Linsen?
Inderdaad, aan Dessers gaan we ons ook nog wel genoeg ergerenquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
komt nog wel
maar dat is ook geen geweldenaar verder, allebei eigenlijk vooral geschikt om in te vallen op die plek denk ik
In dit systeem en met Til, Sini en Ali(als die eindelijk eens een keertje goed gaat spelen) om hem heen heb je veel meer aan Dessers dan aan Linsen vind ik.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
komt nog wel
maar dat is ook geen geweldenaar verder, allebei eigenlijk vooral geschikt om in te vallen op die plek denk ik
Neequote:Op zaterdag 25 september 2021 22:54 schreef Alpha0 het volgende:
Was die 4-3 nou stiekem onterecht? Oprechte vraag.
Net zo terecht als de 2-3.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:54 schreef Alpha0 het volgende:
Was die 4-3 nou stiekem onterecht? Oprechte vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |