De Thibau nog niet.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:16 schreef Kopiko het volgende:
Nu zijn echte àlle Belgen minimaal een keer gevallen…
Hopelijk is dan het kaf een beetje van het koren gescheiden.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een gestress gaat dit opleveren zondag.
Haha, zorgt wel voor schifting en reduceert het peloton voor het Leuven circuit. Fantastisch.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben toch wel aangenaam verrast door dat Flandrien circuit.
Ja schrap Gent Wevelgem, De Ronde Van Vlaanderen maar.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Valpartijen, renners die verkeerd worden gestuurd, we moeten nooit meer gaan koersen in Vlaanderen.
Da’s dan ook geen Belg maar een Godquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Thibau nog niet.
De huidige Ronde van Oudenaarde kunnen we kiezen als kiespijn. G-W is ander verhaal inderdaad.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja schrap Gent Wevelgem, De Ronde Van Vlaanderen maar.
Wat een dom voorstel..
Sven kan dit niet waarderenquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het gevoel zegt dat er geen Belg gaat winnen .
In Nederland leggen we gewoon een parcours over fatsoenlijke wegen, de Cauberg en Bemelerberg.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja schrap Gent Wevelgem, De Ronde Van Vlaanderen maar.
Wat een dom voorstel..
Rwanda scoorde een stuk hoger wat betreft wegkwaliteit.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:26 schreef Mani89 het volgende:
Belgie, Rwanda, wat is het verschil eigenlijk?
quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:26 schreef Mani89 het volgende:
In Rwanda hebben ze betere wegen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:26 schreef Mani89 het volgende:
Paultje.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:27 schreef Mykonos het volgende:
Daumont kan nog wereldkampioen worden.
De reageren en niet overnemen tactiek is overduidelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:27 schreef TheArt het volgende:
Ik begin steeds meer te vermoeden dat het bij NL allemaal voor Kooij is.
Alleen de wegenquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie Nederlands landje is natuurlijk helemaal perfect.
Daar gaat 'iequote:Op vrijdag 24 september 2021 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Paultje.
Ik heb hem nog niet gezien, eigenlijk.
Walen en Vlamingen gaan iets beter met elkaar om dan Hutu's en Tutsi's.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:26 schreef Mani89 het volgende:
Maar wat scheelt het.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Walen en Vlamingen gaan iets beter met elkaar om dan Hutu's en Tutsi's.
In België blijft er bij de bevoorradingszones ook nog wat voor de renners over.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:26 schreef Mani89 het volgende:
Het is geen keuze, het is incompetentie.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zijn keuze's he..... wegenbelastingen is in Nederland dubbel zo duur.
Maar er is ook meer kwaliteit.
Zeker? Ik dacht dat ik er net nog 5 vooraan dat bergje over zag gaanquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:30 schreef TheArt het volgende:
Van den Berg gelost. Die oogde net echt al heel slecht.
Zat er net eentje op een gaatje achteraan met een witte helm. Alleen hij en Hoole rijden met een witte helm en Hoole steekt overal bovenuit. Dat was dus wel degelijk Van den Berg.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker? Ik dacht dat ik er net nog 5 vooraan dat bergje over zag gaan
KING Mathieuquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:28 schreef franklop het volgende:
Ze hebben Bauke en Mathieu op elke berg gezet he
Daar ligt het niet aan.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zijn keuze's he..... wegenbelastingen is in Nederland dubbel zo duur.
Maar er is ook meer kwaliteit.
Ze hadden denk ik liever Van Dijke meegehad, maar iemand mee hebben, is niet slecht.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voor Nederland ook geen ideale situatie.
Ploegen zijn klein; als je het nu dicht rijdt, dan ben je weg. Begrijpelijk dat ze nu gaan pokeren.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Belgen weten blijkbaar niet dat ze in eigen land koersen. Zitten wat ongeïnteresseerd in 't midden van de groep, proberen zelfs nauwelijks iets. Deze ochtend ook al. Vrij genant.
Wou net zeggen, die zijn nergens te zien.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:43 schreef TheArt het volgende:
Ah de Britten kunnen ook nog wat werken. Die zijn ook niet mee.
Gaat me er meer over dat je de ene poging na de andere ziet om weg te raken en dat Belgen zelfs daar zelden aan mee doen. Het enige wat ze doen, is een zinloze poging om vanop kop weg te rijden.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ploegen zijn klein; als je het nu dicht rijdt, dan ben ben je weg. Begrijpelijk dat ze nu gaan pokeren.
#helmanteltacticsquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:48 schreef Mykonos het volgende:
Hoole zit al een paar keer naar z'n linker hamstring te grijpen. Die gaat er zo met kramp vanaf.
Dag van tevoren gaanquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Was van plan om richting leuven te gaan zondag. Maar als ik het nu zo bekijk, vrees ik ervoor dat ik het zal moeten zien van de tweede rij. ook al ben ik er 3 uur op voorhand
Ach zolang zondag Van Aert wint is het prima voor mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Klopt.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Deze knokte toch met Otto Vergaerde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |