abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 september 2021 @ 21:35:21 #251
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_201504039
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 21:20 schreef Evenstar het volgende:
... en dan straks allemaal huilen als er ongehoopd toch weer maatregelen genomen moeten worden om wat voor reden dan ook.

Hi hi kijk mij stoer zijn, lekker regels omzeilen _O_
Of ongemakkelijk vaststellen hoe het zover heeft kunnen komen dat we elkaar als uitgangspunt wantrouwen omdat iemand geen deugend vinkje zou hebben hebben ?
Of concreter dat iemand goedgekeurd, anderen ondanks hun vaccinatie toch kon besmetten.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  vrijdag 24 september 2021 @ 21:49:31 #252
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_201504305
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:49 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Besmettingen > Opnames. En ja, vanwege de vaccinaties is die verhouding heel anders geworden gelukkig.
En wss vanwege de nieuwe variant?
To BG or not to BG!
  vrijdag 24 september 2021 @ 21:53:10 #253
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_201504369
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 21:29 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Mensen die dingen invullen voor anderen ook :)

Wie zegt dat ik angstig ben? Verre van .... maar dat wil niet zeggen dat ik allerlei maniertjes ga zoeken om regels te omzeilen.
Dat is jouw keuze.
Net als dat er mensen zijn die zich bij voorbaat graag schikken en anderen voor diezelfde vrijheden opkomen.
Vrijheden waarvoor iemand kan kiezen om er geen gebruik van te maken maar niet voor een ander mag bepalen zoals vaccinatie(check) verplicht stellen omdat degene die dat geen probleem vindt, dat wel oplegt aan anderen.

Vrijheid is hier dat men er niet vanuit moet gaan dat een ander (on)veilig zou zijn omdat die al of niet een vinkje zou hebben of een (on)wenselijke (op)volgt. Daar kan en mag iemand het mee (on)eens zijn; wat die vrijheid, ook omgekeerd, juist mogelijk en zo fijn(tjes) maakt.

Rare regels krijgen vreemde oplossingen, een nog idiotere opvolging en absurdistische uitwerking.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Moderator vrijdag 24 september 2021 @ 21:58:37 #254
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_201504496
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 21:29 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Mensen die dingen invullen voor anderen ook :)

Wie zegt dat ik angstig ben? Verre van .... maar dat wil niet zeggen dat ik allerlei maniertjes ga zoeken om regels te omzeilen.
Op het moment dat gezegd wordt dat de coronapas vooral voor het verhogen van de vaccinatiegraad is snap ik niet helemaal waarom er dan nieuwe maatregelen zouden komen. Of bedoel je dat ze wellicht meer maatregelen nemen omdat het naleven van de coronapas niet goed genoeg gaat en ze daarom uit een soort wraak meer maatregelen nemen? Dat lijkt me niet.

De ziekenhuizen zijn nog steeds aan het dalen, de besmettingscijfers zijn nog steeds stabiel. Ik zie niet echt waarom er nu nog een grote uitbraak aan zou kunnen komen waar ingrijpende maatregelen voor nodig kunnen zijn.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_201505162
Er zijn hier in deze gemeente niet eens BOA's volgens mij. Nooit gezien ook. Volgens mij moeten ze het doen met 4-6 politieagenten die hier dienst hebben meende ik gelezen te hebben op de site van mijn gemeente.

Oftewel, niemand maar dan ook niemand gaat dit hier handhaven. En dat geldt voor zo veel meer plekken in Nederland.

Ben echt heel benieuwd. _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201505234
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 21:20 schreef Evenstar het volgende:
... en dan straks allemaal huilen als er ongehoopd toch weer maatregelen genomen moeten worden om wat voor reden dan ook.

Hi hi kijk mij stoer zijn, lekker regels omzeilen _O_
Of je verplaatst je in de onmogelijkheid van bepaalde regels. Die door een stel vrijwilligers gehandhaafd moet worden. Als je wil dat je nog vrijwilligers overhoudt moet je iets… Het is volstrekt menselijk dat er wordt gezocht naar de randen - Hugo doet dat net zo goed ook - en dat gaat epidemiologisch ook geen enkel verschil maken. Dus waarom je je daar dan druk om maakt :?
pi_201505238
De boa's in de gemeente van mijn sportclub hebben één keer gecontroleerd, keken een beetje om zich heen op de buitenplaats voor de bar en vonden het terras volledig voldoen aan de regels. Ze hadden alleen niet door dat het daadwerkelijke terras langs de tennisbanen staat en bomvol zat.

De boa's in mijn woonplaats zijn superlief, bellen altijd eerst even aan voordat ze een boete uitschrijven zodat ik mijn auto nog kan verplaatsen en hebben al twee keer aangebeld, opgebeld en briefjes achtergelaten toen mijn raam openstond.

Ik zie die "controles" wel met vertrouwen tegemoet, zal allemaal niet zo heet gegeten worden die soep.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_201505334
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 22:34 schreef Discombobulate het volgende:
Er zijn hier in deze gemeente niet eens BOA's volgens mij. Nooit gezien ook. Volgens mij moeten ze het doen met 4-6 politieagenten die hier dienst hebben meende ik gelezen te hebben op de site van mijn gemeente.

Oftewel, niemand maar dan ook niemand gaat dit hier handhaven. En dat geldt voor zo veel meer plekken in Nederland.

Ben echt heel benieuwd. _O-
De Avondklok was ook niet echt handhaafbaar maar werd over het algemeen netjes nageleefd.

Normale mensen gaan niet met mensen afspreken en dan naar een restaurant gaan in de hoop de controle te ontwijken. Na 1x gepakt te worden heb je dat wel gehad, die irritatie.
pi_201505371
https://www.thetimes.co.u(...)-professor-x62ghkt3c

Ook echt grappig dat we op een punt de doelpalen naar long covid verschuiften. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201505378
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 22:39 schreef alpeko het volgende:

[..]
Of je verplaatst je in de onmogelijkheid van bepaalde regels. Die door een stel vrijwilligers gehandhaafd moet worden. Als je wil dat je nog vrijwilligers overhoudt moet je iets… Het is volstrekt menselijk dat er wordt gezocht naar de randen - Hugo doet dat net zo goed ook - en dat gaat epidemiologisch ook geen enkel verschil maken. Dus waarom je je daar dan druk om maakt :?
Dat doen politici inderdaad ook op juridisch vlak. Geen haar beter joh.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201505421
Ik heb echt het idee dat het echt niet meer om het virus gaat maar vooral controle. Dit klinkt wel wat wappie, maar begin er echt steeds meer in te geloven. Die motie van Baudet om de QR codes in de toekomst te gaan gebruiken niet corona gerelateerd werd ook al verworpen.

BNW begint echt steeds meer waarheid te worden. En dat had ik twee jaar geleden nooit maar dan ook nooit gezegd of überhaupt gedacht. Ah joh, die gekkies dacht ik toen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201505447
En niemand heeft het ook over Zweden en de rest van Scandinavië waar ze al die discriminerende onzin niet hebben en waar het hartstikke goed gaat momenteel. Bijna weer normaal zelfs. Dit is echt dat media dingetje hoezeer ze de gang van zaken en de hoofden van mensen kunnen beïnvloeden. Gewoon niet meer over hebben.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 24 september 2021 @ 23:03:12 #263
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201505483
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 22:55 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb echt het idee dat het echt niet meer om het virus gaat maar vooral controle. Dit klinkt wel wat wappie, maar begin er echt steeds meer in te geloven. Die motie van Baudet om de QR codes in de toekomst te gaan gebruiken niet corona gerelateerd werd ook al verworpen.

BNW begint echt steeds meer waarheid te worden. En dat had ik twee jaar geleden nooit maar dan ook nooit gezegd of überhaupt gedacht. Ah joh, die gekkies dacht ik toen.
Dat soort moties halen het bijna nooit, ook veel te breed geformuleerd.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 24 september 2021 @ 23:34:19 #264
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201505796
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 22:58 schreef Discombobulate het volgende:
En niemand heeft het ook over Zweden en de rest van Scandinavië waar ze al die discriminerende onzin niet hebben en waar het hartstikke goed gaat momenteel. Bijna weer normaal zelfs. Dit is echt dat media dingetje hoezeer ze de gang van zaken en de hoofden van mensen kunnen beïnvloeden. Gewoon niet meer over hebben.
Denmark, the first country to introduce a Covid-19 pass six months ago, abolished the requirement in most public places on Wednesday, just days before it lifts all restrictions.

https://www.thelocal.dk/2(...)s-epidemic-not-over/
pi_201505869
00:00 QR-gang allen.
  vrijdag 24 september 2021 @ 23:49:17 #266
8369 speknek
Another day another slay
pi_201505929
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 22:58 schreef Discombobulate het volgende:
En niemand heeft het ook over Zweden en de rest van Scandinavië waar ze al die discriminerende onzin niet hebben en waar het hartstikke goed gaat momenteel. Bijna weer normaal zelfs. Dit is echt dat media dingetje hoezeer ze de gang van zaken en de hoofden van mensen kunnen beïnvloeden. Gewoon niet meer over hebben.
In Denemarken hebben ze maandenlang de QR code voor alles gehad, waardoor de vaccinatiegraad een stuk hoger was dan hier, en ze daarom alles open konden doen.
De Nederlandse overheid kijkt juist Denemarken af.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_201506049
bij 3 van de 4 restaurants die je nu opbelt voor dit weekend, kan je gewoon gaan eten met 5 man zonder code te laten zien.
pi_201506066
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 00:02 schreef Automatisch het volgende:
bij 3 van de 4 restaurants die je nu opbelt voor dit weekend, kan je gewoon gaan eten met 5 man zonder code te laten zien.
Heb je ze gebeld?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_201506188
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 00:05 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Heb je ze gebeld?
Ja, wil ik wel weten. Dan hebben die zaken een behoorlijk probleem lijkt me….
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 25 september 2021 @ 00:35:49 #270
408813 crew  trein2000
pi_201506280
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 22:39 schreef alpeko het volgende:

[..]
Of je verplaatst je in de onmogelijkheid van bepaalde regels. Die door een stel vrijwilligers gehandhaafd moet worden. Als je wil dat je nog vrijwilligers overhoudt moet je iets… Het is volstrekt menselijk dat er wordt gezocht naar de randen - Hugo doet dat net zo goed ook - en dat gaat epidemiologisch ook geen enkel verschil maken. Dus waarom je je daar dan druk om maakt :?
Ik heb het uiteindelijk weten te omzeilen. Maar ik had ook te maken met vrijwilligers die het niet wouden doen. Wat ik volkomen snap. Dan zou ik elke dag een betaalde medewerker moeten inzetten, dat kan wel maar gaat behoorlijk ten koste van de capaciteit in de rest van de organisatie.

Je vraagt iets wat ik in ieder geval niet van vrijwilligers ga vragen. Want wat doe je als iemand geen QR heeft?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_201506292
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 23:49 schreef speknek het volgende:

[..]
In Denemarken hebben ze maandenlang de QR code voor alles gehad, waardoor de vaccinatiegraad een stuk hoger was dan hier, en ze daarom alles open konden doen.
De Nederlandse overheid kijkt juist Denemarken af.
Die bewering kun je niet hard maken. De Nederlandse overheid kijkt Denemarken helemaal niet af want de coronapas wordt hier ingevoerd terwijl het helemaal niet nodig is. Denemarken schaft het juist af. Verschillende andere landen schaffen ook gewoon coronaregels af zonder coronapas. Volgens mij ben je niet bijzonder goed geinformeerd :P.

Noorwegen heeft die coronapas alleen gehad voor grote evenementen, die hebben een vergelijkbare vaccinatiegraad met Denemarken. En gaan ook alles binnenkort afschaffen.
  zaterdag 25 september 2021 @ 00:40:27 #272
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_201506299
Testing, testing
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_201506306
Ach over 2 weken is die onzin wel weer afgezwakt.
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 25 september 2021 @ 01:43:09 #274
408813 crew  trein2000
pi_201506561
https://www.volkskrant.nl(...)n-de-laars~bc53f6b7/

Hé kijk nou, het draagvlak en de naleving is ingestort. Iedereen die wel eens buiten komt wist dat al, maar goed fijn dat ze er in Den Haag en Bilthoven ook achter zijn.

Wel typisch dat je dan nu dit soort zinnetjes krijgt terwijl die percentages al anderhalf jaar breed uitgevent worden omdat de steun zo breed zou zijn… “Het panel vormt volgens het RIVM weliswaar geen perfecte afspiegeling van de bevolking, maar geeft een goed beeld van veranderingen in gedrag en draagvlak.”
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zaterdag 25 september 2021 @ 04:38:21 #275
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_201506811
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 19:22 schreef TLC het volgende:
Moet je ook dat bewijs laten zien bij de afhaalchinees en zulks ?
Neen. Bij afhalen niet.

Op terras ook niet.

Museum ook niet.
pi_201506882
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 21:29 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Mensen die dingen invullen voor anderen ook :)

Wie zegt dat ik angstig ben? Verre van .... maar dat wil niet zeggen dat ik allerlei maniertjes ga zoeken om regels te omzeilen.
Precies ja, zoals invullen dat mensen het doen om stoer te doen. :')
Go hard or go home
pi_201506964
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 00:35 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik heb het uiteindelijk weten te omzeilen. Maar ik had ook te maken met vrijwilligers die het niet wouden doen. Wat ik volkomen snap. Dan zou ik elke dag een betaalde medewerker moeten inzetten, dat kan wel maar gaat behoorlijk ten koste van de capaciteit in de rest van de organisatie.

Je vraagt iets wat ik in ieder geval niet van vrijwilligers ga vragen. Want wat doe je als iemand geen QR heeft?
Mijn vader is vandaag 73 geworden. Staat af en toe in de kantine van een hoofdklasse voetbalclub. Die zou dan met een telefoon QR-codes moeten gaan scannen? Dat doe je die man toch niet aan. Staat daar dan al alleen. Hij had ook iets anders met z’n tijd kunnen doen maar ja clubliefde. En die zou dan ook tegen een puber moeten zeggen, je mag je AA hier niet opdrinken. Iemand van de eigen club gaat mss nog wel. Die komen daar vaker maar iemand van een uitspelende ploeg? Die nota bene op het veld nog wel om de nek van ploeggenoten en tegenstanders kan hangen. Ik kan daar echt kwaad om worden. Zulke naïviteit. Waar zadel je die mensen mee op. En waarom? Deze mensen moeten dit doen omdat Hugo zelf nalaat om de ongevaccineerden direct te benaderen.
  zaterdag 25 september 2021 @ 07:59:11 #278
22565 asco
Los in deze tent
pi_201507018
"Als je in een samenleving bent beland waar je bang voor elkaar moet zijn tenzij je een bewijsje kunt laten zien, dan moet je echt even achter je oren krabben en je afvragen: willen we deze kant op?"

https://www.telegraaf.nl/(...)k-niet-uit-te-leggen

En daar kom je dan vandaag mee? Lekker op tijd. 🙄
pi_201507100
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 07:59 schreef asco het volgende:
"Als je in een samenleving bent beland waar je bang voor elkaar moet zijn tenzij je een bewijsje kunt laten zien, dan moet je echt even achter je oren krabben en je afvragen: willen we deze kant op?"

https://www.telegraaf.nl/(...)k-niet-uit-te-leggen

En daar kom je dan vandaag mee? Lekker op tijd. 🙄
Ik vind dat zo vreemd he. Er is toch een meerderheid voor? Haar partij is toch voor? En dan erna met dit soort uitspraken komen?
pi_201507132
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 07:59 schreef asco het volgende:
"Als je in een samenleving bent beland waar je bang voor elkaar moet zijn tenzij je een bewijsje kunt laten zien, dan moet je echt even achter je oren krabben en je afvragen: willen we deze kant op?"

https://www.telegraaf.nl/(...)k-niet-uit-te-leggen

En daar kom je dan vandaag mee? Lekker op tijd. 🙄
Wilde het net plaatsen. Zij is tegen de maatregel, maar schijnbaar was dat niet het meerderheidsstandpunt binnen het kabinet. Zij legt er zo wel even een lekkere bom onder.
  zaterdag 25 september 2021 @ 08:31:47 #282
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201507140
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 08:29 schreef maan_man het volgende:

[..]
Wilde het net plaatsen. Zij is tegen de maatregel, maar schijnbaar was dat niet het meerderheidsstandpunt binnen het kabinet. Zij legt er zo wel even een lekkere bom onder.
practice what you preach, logisch dat het CDA naar de klote gaat
  zaterdag 25 september 2021 @ 08:31:51 #283
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201507141
Als je niet beter wist, zou je denken dat er verkiezingen aan komen.

Nu ben ik het uiteraard wel met Keijzer eens, maar dit moet je echt niet doen. Les 1 uit de cursus 'hoe help ik het draagvlak nog verder om zeep'.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_201507163
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 08:31 schreef Janneke141 het volgende:
Als je niet beter wist, zou je denken dat er verkiezingen aan komen.

Nu ben ik het uiteraard wel met Keijzer eens, maar dit moet je echt niet doen. Les 1 uit de cursus 'hoe help ik het draagvlak nog verder om zeep'.
Ja, dit dus. Wat een dom mens.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201507263
Ebru Umar😍

“Als je dit normaal vindt, klopt er iets niet met je. What’s next, m’n verblijfsvergunning? O nee. Ik heb een NL paspoort. Dat dan maar laten zien? Of het saldo op de bankrekening, zodat ze zeker weten dat je het bestelde ook kunt betalen? Dat laatste lijkt me relevanter…”

https://twitter.com/umarebru/status/1441653595783503872?s=21

Zo mee eens
  zaterdag 25 september 2021 @ 08:50:04 #286
8369 speknek
Another day another slay
pi_201507277
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 september 2021 00:38 schreef Bliksem92 het volgende:

[..]
Die bewering kun je niet hard maken. De Nederlandse overheid kijkt Denemarken helemaal niet af want de coronapas wordt hier ingevoerd terwijl het helemaal niet nodig is. Denemarken schaft het juist af. Verschillende andere landen schaffen ook gewoon coronaregels af zonder coronapas. Volgens mij ben je niet bijzonder goed geinformeerd :P.

Noorwegen heeft die coronapas alleen gehad voor grote evenementen, die hebben een vergelijkbare vaccinatiegraad met Denemarken. En gaan ook alles binnenkort afschaffen.
Misschien was het ook wel genoeg geweest het alleen voor evenementen in te voeren. Maar het evenementenseizoen is voorbij.
En het hangt inderdaad ook van de cultuur af. Portugal heeft een nog hogere vaccinatiegraad, gewoon omdat ze geen wappiecultuur hebben. Denemarken ligt wat dichter bij ons.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_201507290
Geen anderhalve meter meer! Toch wel tijd voor een bescheiden feestje zou ik zeggen :)
I'll give you something to do
pi_201507291
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 08:31 schreef Tarado het volgende:

[..]
practice what you preach, logisch dat het CDA naar de klote gaat
Tja, van de andere kant is ze natuurlijk het vijfde wiel aan de wagen dat al meer dan een jaar braaf meedraait, terwijl de belangen van haar ministerie, de economische, totaal zijn ondergesneeuwd. Daarnaast is ze door een paar leden in het kabinet eerder vreselijk te kakken gezet. Dat de Hema's en Actions op voordracht van haar ministerie veel energie staken in het afdekken van niet essentiële producten en probleemloos enige tijd draaide, waarna ze alsnog dicht moesten.

Als jij meer dan een jaar zo omgaat met jouw collega, dan kan het gebeuren dat ze op een heel onaangenaam moment eens terugbijt.
  zaterdag 25 september 2021 @ 08:51:52 #289
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_201507296
Het is een FEESTDAG jongens.. een feestdag!
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_201507312
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 08:51 schreef galantis het volgende:
Geen anderhalve meter meer! Toch wel tijd voor een bescheiden feestje zou ik zeggen :)
Nou. Wat een mooi feestje om te vieren dat ruim 1,5 miljoen mensen nergens welkom zijn. Hou op met me.
  zaterdag 25 september 2021 @ 08:54:46 #291
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201507319
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 08:51 schreef maan_man het volgende:

[..]
Tja, van de andere kant is ze natuurlijk het vijfde wiel aan de wagen dat al meer dan een jaar braaf meedraait, terwijl de belangen van haar ministerie, de economische, totaal zijn ondergesneeuwd. Daarnaast is ze door een paar leden in het kabinet eerder vreselijk te kakken gezet. Dat de Hema's en Actions op voordracht van haar ministerie veel energie staken in het afdekken van niet essentiële producten en probleemloos enige tijd draaide, waarna ze alsnog dicht moesten.

Als jij meer dan een jaar zo omgaat met jouw collega, dan kan het gebeuren dat ze op een heel onaangenaam moment eens terugbijt.
ja maar daar zit ze niet voor en terugbijten moet je vooraf doen, niet achteraf
pi_201507338
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 07:59 schreef asco het volgende:
"Als je in een samenleving bent beland waar je bang voor elkaar moet zijn tenzij je een bewijsje kunt laten zien, dan moet je echt even achter je oren krabben en je afvragen: willen we deze kant op?"

https://www.telegraaf.nl/(...)k-niet-uit-te-leggen

En daar kom je dan vandaag mee? Lekker op tijd. 🙄
Denk dat dit haar enige manier is om dit aan te geven en mensen een hart onder de riem te steken. Omdat in het kabinet de trojka algemene zaken/witte jassen/handhaving de touwtjes in handen heeft, de namen kun je verder wel invullen. Het is ook niet uit te leggen, daarom creëren ze op elke persconferentie zo'n rookgordijn. Er is geen plausibele uitleg die je als staatssecretaris van EZ kunt geven.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 08:31 schreef Janneke141 het volgende:
Als je niet beter wist, zou je denken dat er verkiezingen aan komen.

Nu ben ik het uiteraard wel met Keijzer eens, maar dit moet je echt niet doen. Les 1 uit de cursus 'hoe help ik het draagvlak nog verder om zeep'.
Soms moet je dat maar doen, er is blijkbaar geen ander machtsmiddel. En ik gok dat zij ook nog wel wordt teruggefloten net als Halsema en zo. Ik zou zeggen, fuck het draagvlak. Als het van een staatssecretaris komt dan snappen mensen het misschien een keertje, die kun je toch moeilijk voor wappie uitmaken.
  zaterdag 25 september 2021 @ 08:58:21 #293
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201507362
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 08:51 schreef DonDruiper het volgende:
Het is een FEESTDAG jongens.. een feestdag!
Hartelijk QReedom day dan maar :{
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_201507392
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 08:54 schreef Tarado het volgende:

[..]
ja maar daar zit ze niet voor en terugbijten moet je vooraf doen, niet achteraf
Nee, dat iedereen die op enige wijze aan de coalitie is verbonden in regering en kamer al bijna 2 jaar functioneert als applausmachine van het heerschap Rutte, De Jonge en Grapperhaus dat is wenselijk. Blij dat er eens iemand opstaat. Over het moment kan je altijd discussie hebben.
pi_201507404
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:01 schreef maan_man het volgende:

[..]
Nee, dat iedereen die op enige wijze aan de coalitie is verbonden in regering en kamer al bijna 2 jaar functioneert als applausmachine van het heerschap Rutte, De Jonge en Grapperhaus dat is wenselijk. Blij dat er eens iemand opstaat. Over het moment kan je altijd discussie hebben.
Dit. Hulde voor Mona!
pi_201507405
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 08:51 schreef DonDruiper het volgende:
Het is een FEESTDAG jongens.. een feestdag!
Nou wat een feest dit. Hou op. Schei uit.

Het is een trieste dag; dat is wat het is.

Heel die QR zooi dient de prullenbak in te verdwijnen en vlug ook!

Dan is het pas feest.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 25 september 2021 @ 09:04:59 #297
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201507435
Vanavond weer ouderwets kaartje leggen in de kroeg _O_
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201507442
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:02 schreef vosss het volgende:

[..]
Nou wat een feest dit. Hou op. Schei uit.

Het is een trieste dag; dat is wat het is.

Heel die QR zooi dient de prullenbak in te verdwijnen en vlug ook!

Dan is het pas feest.
  zaterdag 25 september 2021 @ 09:08:32 #299
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_201507476
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:02 schreef vosss het volgende:

[..]
Nou wat een feest dit. Hou op. Schei uit.

Het is een trieste dag; dat is wat het is.

Heel die QR zooi dient de prullenbak in te verdwijnen en vlug ook!

Dan is het pas feest.
Het is een verschrikkelijke dag.

Er is ons een hoop vrijheid ontnomen vandaag.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_201507496
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:04 schreef Drekkoning het volgende:
Vanavond weer ouderwets kaartje leggen in de kroeg _O_
Poker? Of heb je de klaverjasleeftijd al bereikt? ;)
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')