SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat?quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Zat bijna weer in de schaar chat.
de watquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Zat bijna weer in de schaar chat.
Waar vind ik die?quote:
gianine?quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waar vind ik die?
Ik vraag dit voor een vriendin
Denk het. Of de knutselSCquote:
Watquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:41 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n vogelspinnetje ook, als je die laat vallen vanaf een meter hoogte en dan spuit er dikke Franse mayonaise uit zijn opengebarsten lichaampje, daarna brandend aan de kant trappen want de Aarde is van ons
De natuur herstelt zichquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
Er lopen hier nu ook Afrikanen over het strand met zonnebrillen die ze proberen te verkopen
Zijn ze wat groot voorquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kapot stampen die beesten, of niet dan.
wauw, bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
Er lopen hier nu ook Afrikanen over het strand met zonnebrillen die ze proberen te verkopen
Waarom zouden Afrikanen niet meer bestaanquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, bestaat dat nog?
Kun je bij die mensen ook contactloos betalen?
quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, bestaat dat nog?
Kun je bij die mensen ook contactloos betalen?
Tokkie toerisme, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
zijn allemaal de Middellandse zee over geroeid, dusja..quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zouden Afrikanen niet meer bestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |