abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201851934
Als het een eerlijker programma was zouden ze Wouter laten zien dat ze geen interesse meer heeft in die dude.
pi_201852233
Beetje opstookaflevering met die lijstjes om nietszeggende en oude dingen.

Bert die helemaal ging janken... om een hond!! :')
pi_201853108
quote:
17s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Vage soa inderdaad, ze had het ook hooguit twee dagen dus dan telt het ook niet toch? :+
Het was twee dagen dus dan geldt het niet. Zei de dokter :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201853143
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 21:07 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik gok op een vaginale schimmelinfectie. Maar wel vreemd verhaal dat je daar geen duidelijke uitslag van krijgt of dat bent vergeten ;(

Die Efrain en Aylin, wat een hysterisch gedoe om niks zeg :+
Dat is geen Soa
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201853862
Ik zie wat kritiek in dit topic maar de meerderheid lijkt er toch weer lekker helemaal in te zitten. Ik vind het iets beter dan vorig seizoen maar nog steeds enorm slecht en vooral erg saai. Nu tien afleveringen gehad en weet echt niet of ik nog lang blijf hangen (hoeveel komen er nog?).

Een aantal seizoenen terug was het veel leuker, toen het nog op tv kwam zat ik wel eens te wachten op de aflevering van de volgende week. In die seizoenen hadden ze rond deze tijd inmiddels ook al wel beelden waardoor de hell los barstte en dat ook te begrijpen was. Toen was het ook al nep, maar nog wel grappig. Een jankend wijf dat al begint bij het afgaan van een tablet, mensen die boos zijn na (in Temptation-normen) saaie beschuldigingen, een man die jankt om de haverklap (deze week weer een hond). Ik weet eigenlijk niet waar ik naar kijk. Dat die verleiders opeens op de liefde uit zijn en heel zachtaardig te werk gaan was ook wel even leuk, maar is al zwaar aan het vervelen. En die stukjes tijdens de aftiteling lijken spannend maar blijken ook allemaal wel mee te vallen.

[ Bericht 2% gewijzigd door ikbengeenslappehap op 21-10-2021 22:52:45 ]
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:18:54 #181
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_201856105
quote:
99s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 19:16 schreef Karina het volgende:

[..]
Of blaasontsteking of zoiets. Wel raar dat de dokter niet zei wat het nou precies was.

Ik vind ze wel braaf allemaal hoor, niemand heeft nog gezoend of wat dan ook .Misschien volgende week dan eindelijk. Iedereen is ook zo een watje :')
Zou dat inherent zijn aan dat "nieuwe" concept?
De verleiders zijn ook allemaal braver en ze gaan voor "connectie" ipv gas er op :D
Ik kan dat woord connectie echt niet meewr horen in dit seizoen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:21:10 #182
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_201856110
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 22:46 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
Ik zie wat kritiek in dit topic maar de meerderheid lijkt er toch weer lekker helemaal in te zitten. Ik vind het iets beter dan vorig seizoen maar nog steeds enorm slecht en vooral erg saai. Nu tien afleveringen gehad en weet echt niet of ik nog lang blijf hangen (hoeveel komen er nog?).

Een aantal seizoenen terug was het veel leuker, toen het nog op tv kwam zat ik wel eens te wachten op de aflevering van de volgende week. In die seizoenen hadden ze rond deze tijd inmiddels ook al wel beelden waardoor de hell los barstte en dat ook te begrijpen was. Toen was het ook al nep, maar nog wel grappig. Een jankend wijf dat al begint bij het afgaan van een tablet, mensen die boos zijn na (in Temptation-normen) saaie beschuldigingen, een man die jankt om de haverklap (deze week weer een hond). Ik weet eigenlijk niet waar ik naar kijk. Dat die verleiders opeens op de liefde uit zijn en heel zachtaardig te werk gaan was ook wel even leuk, maar is al zwaar aan het vervelen. En die stukjes tijdens de aftiteling lijken spannend maar blijken ook allemaal wel mee te vallen.
Dit is toch pas seizoen 2 van dit concept?
Het is iets anders dan t normale Temptation Island, waar we nu naar kijken.
Het heet dan ook Temptation Island: Love or leave.

Het is de minder "ordinaire" (lees: saaiere) versie van TI.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_201856114
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 22:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja precies :)
pi_201856228
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 22:46 schreef ikbengeenslappehap het volgende:

Eens
pi_201856234
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 22:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Te lang niet gedoucht
pi_201858822
Ik had echt veel vertrouwen dat dit een heel leuk seizoen ging worden, maar we kijken de laatste afleveringen eigenlijk naar niks. Alleen wat gepraat over en weer tussen Bert en Delphine.
Valt me echt zwaar tegen dit seizoen, maar er is toch nog genoeg potentie te blijven kijken. Nico en Laure gaan denk ik voor de bijl, en Efraim ook nog wel denk ik, dus dan krijgen we nog wat actie. Venijn in de staart dit seizoen? Zo niet, dan is het 1 van de saaiste seizoen die ik gezien heb, samen met 2018(?) dat was echt helemaal het ergste, die wijven waren zooo verwaand dat seizoen en wilden echt letterlijk niks. Ik weet hun namen al niet eens meer, ohja, Laura, Rodanya en die langere dunne die iedereen heel knap vond maar het niet was.
pi_201859381
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 07:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dit is toch pas seizoen 2 van dit concept?
Het is iets anders dan t normale Temptation Island, waar we nu naar kijken.
Het heet dan ook Temptation Island: Love or leave.

Het is de minder "ordinaire" (lees: saaiere) versie van TI.
Klopt inderdaad wel, maar aangezien dit dacht ik al het tweede seizoen hiervan is na de laatste "normale" versie was ik een beetje in de veronderstelling dat het nieuwe concept het oude heeft vervangen ipv dat het ernaast loopt. Want iets als Temptation VIPS liep er echt naast. Maar dat misschien is dat stom gedacht en komt er straks weer een normaal seizoen haha. Toch blijf ik ook dan de vergelijking met het origineel natuurlijk wel een beetje trekken en dan vind ik het nog steeds enorm tegenvallen.

Mocht het origineel nog terugkeren, dan sla ik deze voortaan denk ik over.
pi_201861229
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:54 schreef Eagles89 het volgende:
Ik had echt veel vertrouwen dat dit een heel leuk seizoen ging worden, maar we kijken de laatste afleveringen eigenlijk naar niks. Alleen wat gepraat over en weer tussen Bert en Delphine.
Valt me echt zwaar tegen dit seizoen, maar er is toch nog genoeg potentie te blijven kijken. Nico en Laure gaan denk ik voor de bijl, en Efraim ook nog wel denk ik, dus dan krijgen we nog wat actie. Venijn in de staart dit seizoen? Zo niet, dan is het 1 van de saaiste seizoen die ik gezien heb, samen met 2018(?) dat was echt helemaal het ergste, die wijven waren zooo verwaand dat seizoen en wilden echt letterlijk niks. Ik weet hun namen al niet eens meer, ohja, Laura, Rodanya en die langere dunne die iedereen heel knap vond maar het niet was.
Laura was niet verwaand, gewoon heel introvert en niet gemaakt voor zo'n programma. Rodanya heeft inmiddels 2 kids met de vent die ze bedroog :')

Al die tempa meiden lijken wel uit op het momfluencer leventje.
pi_201867267
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 22:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat is geen Soa
Joh, je meent het :+
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 00:05:48 #190
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_201868788
Die Aylin dan met die vieze lippen en die unibrow :')

:{w
pi_201873425
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:29 schreef freaky40 het volgende:
Een mwah mwah aflevering. Buiten de uitbarstingen na wat videobeelden was het een matige aflevering. Moet wel steeds meer lachen om toch wel de smaakmaker van dit seizoen: Bert. Met elke keer zijn eigen vragen beantwoorden. Hilarisch. _O-
Overigens vraag ik me af waar we naar kijken. Er is een tijdens Temptation Island en er is ná Temptation Island. En dat laatste is misschien nog wel belangrijker om te weten hoe deelnemers varen er na. Daarom zou een follow up serie wel op zijn plaats zijn en niet 1 aflevering 'hoe is het nu met'. Dat is net wat te weinig.
Overigens zouden ze die 'kampvuur momenten' ook verder kunnen up spicen door de vrijgezellen mannen en vrouwen fysiek bij het kampvuur aanwezig te laten zijn. Dat geeft veel meer sjeu denk ik. Ze krijgen nu wel de beelden te zien maar zien niet de reacties van hun dates.
Haha dit!

"Heb ik ervan geleerd? Ja, ik heb ervan geleerd. Ga ik het nog een keer doen? Nee, ik ga het niet nog een keer doen."

Flipt Aylin weer bij haar fotolijstje? Nee, Aylin flipt niet bij haar fotolijstje. 🤣
pi_201931337
Wederom weer een mwah mwah aflevering, maar uiteindelijk komt het toch goed. Met een cliffhanger waarvan je de de uitslag al kent...En tja, momentje met Bert en Kim was wel even leuk. Maar die Kim is net zo gestoord als Bertje. Wat een raar wijf is dat.
Allemaal cabaretteketet!
pi_201932038
Bert is knettergek zoals Wouter mooi verwoordde.
pi_201932543
Ik blijf het wel entertaining vinden. :Y Eerdere seizoenen heb ik niet eens afgekeken nu blijf ik toch wel volgen.

Wouter met zijn maffe brilletje. *O*
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_201932725
Bert moet met zichzelf op dreamdate denk ik :')
pi_201932809
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 00:05 schreef Flow3r het volgende:
Die Aylin dan met die vieze lippen en die unibrow :')

:{w
Die kan niet te veel janken anders steekt ze een oog uit met die debiele lange nep nagels _O- Hoe veegt ze haar sorry ass of
  donderdag 28 oktober 2021 @ 18:47:17 #198
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_201933817
_O- _O- _O- Bert. Wat een kneus.
Hij vind zichzelf heel wat.
Knettergek 8)7
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_201933993
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 18:47 schreef TaMieke het volgende:
_O- _O- _O- Bert. Wat een kneus.
Hij vind zichzelf heel wat.
Knettergek 8)7
Nou als je camera's nodig hebt ben je ook wel koekkoek
pi_201935287
Aylin en Efrain. :') Sws dat ze dit hebben afgesproken van te voren.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')