Hij heeft het appartement ook hè.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:30 schreef shomila het volgende:
Ik hoop dat Monique haar zaakjes goed geregeld heeft. Het huis is van Andre en als hij dadelijk nergens heen kan heeft zij een probleem.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft het appartement ook hè.
Misschien kan hij wat geld van Rachel lenen om een keuken en badkamer in die hut te fixen?
Ik heb nog wel een Auping spiraalbodem voor hem over, 80*190 maar, maar hij is toch een onderdeurtje, dus daar redt hij het wel mee.
FHH, Fokkers Helpen Hazesquote:
Nee joh, die heeft hem binnengehaald alsof hij de koning was, niks medelijden, het was niet dat hij niet kon weten dat dat joch slecht nieuws was voor zijn afgekickte stiefdochter.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:28 schreef -river- het volgende:
Ik heb serieus medelijden met die Stiefbank.
Dat vind ik schappelijk van je. Ik heb ook nog wel een bank voor 'em.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft het appartement ook hè.
Misschien kan hij wat geld van Rachel lenen om een keuken en badkamer in die hut te fixen?
Ik heb nog wel een Auping spiraalbodem voor hem over, 80*190 maar, maar hij is toch een onderdeurtje, dus daar redt hij het wel mee.
Nou, toch niet zo eigenlijk. Als die verhalen waar zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:46 schreef shomila het volgende:
Ook wel naïef hoor van die moeder en stiefvader.
Iedereen zag dit toch al aankomen.
Daar is weinig geks aan. De gemiddelde verslaafde vindt dat hij geen probleem heeft.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:17 schreef Lienekien het volgende:
Dat ‘naar een afkickkliniek sturen’ vind ik merkwaardig. Het zijn volwassen mensen, hoezo worden die ‘gestuurd’ door hun (schoon/stief)ouders?
Ik ben echt niet op de hoogte want ik dacht juist dat hij wel een flinke bankrekening had door een reeks concerten, album en erfernis van de pa. Of broedt Rachel op alle centen?quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:30 schreef shomila het volgende:
Ik hoop dat Monique haar zaakjes goed geregeld heeft. Het huis is van Andre en als hij dadelijk nergens heen kan heeft zij een probleem.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:28 schreef -river- het volgende:
Ik heb serieus medelijden met die Stiefbank.
Volgens Rachel was ze heel slim.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:52 schreef Fietsertje70 het volgende:
Sarah vertoont wel alle kenmerken van iemand met een lager dan gemiddeld IQ.
Niet zo verrassend dat Hazes erop gevallen is. Die schaakt echt geen wiskundige ofzo.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:52 schreef Fietsertje70 het volgende:
Sarah vertoont wel alle kenmerken van iemand met een lager dan gemiddeld IQ.
Nee, die beschouw ik ook al niet als het scherpste mes in de la.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet zo verrassend dat Hazes erop gevallen is. Die schaakt echt geen wiskundige ofzo.
En zo kennen we raggel!quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Exact. En wie de lat laag legt, zal altijd iets positiefs zien
Ik denk zomaar dat er wat in de vriezer ligt waar Moniek nog op hoopt...quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:10 schreef Leandra het volgende:
Als Monique nou eens een boek zou uitbrengen....
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat er wat in de vriezer ligt waar Moniek nog op hoopt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |