Wie koopt er nog dvdsquote:Op zondag 16 april 2023 11:21 schreef Aether het volgende:
Super Mario Bros. Movie (4K Ultra HD Blu-ray) (Steelbook)
https://www.bol.com/nl/nl(...)ie/9300000147388587/
Super Mario Bros. Movie (DVD)
https://www.bol.com/nl/nl(...)ie/9300000147388586/
Dvds niet echt meer, maar blu-ray en 4k nog wel gewoon. En zelfs een zeldzame dvd als het niet op blu-ray uitkomt. Vind het fijn een fysiek product te hebben en het staat leuk in de kastquote:
Correctie: nu 677 miljoen dollarquote:Op vrijdag 14 april 2023 09:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Film gaat dit weekend in de VS al richting 350 miljoen en wereldwijd richting 550-600 miljoen
Ik heb er 3500 maar vrijwel geen dvds iddquote:Op zondag 16 april 2023 12:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dvds niet echt meer, maar blu-ray en 4k nog wel gewoon. En zelfs een zeldzame dvd als het niet op blu-ray uitkomt. Vind het fijn een fysiek product te hebben en het staat leuk in de kast
Kennen ze dat hele Mario gebeuren wel een beetje in Japan?quote:Op zondag 16 april 2023 21:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Correctie: nu 677 miljoen dollaren dan moet de film nog openen in Japan
Nah. Mario is een Italiaan in Brooklyn.quote:Op zondag 16 april 2023 22:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kennen ze dat hele Mario gebeuren wel een beetje in Japan?
Joke right?quote:Op zondag 16 april 2023 22:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kennen ze dat hele Mario gebeuren wel een beetje in Japan?
Dacht ik ook jaquote:Op zondag 16 april 2023 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nah. Mario is een Italiaan in Brooklyn.
Ik kijk er naar uitquote:Op woensdag 26 april 2023 15:37 schreef GGMM het volgende:
Ik ga hem zaterdag kijken.
Dan volgt er een uitgebreide review.
Hou dit topic dus goed in de gaten@:scrummie @:coco @:maxi-mus
Onlo jr. is er ook naar toe geweest en vertelde mij het volgende :quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:50 schreef GGMM het volgende:
The Super Mario Bros. Movie(2023)7.3animation, adventure, comedy, family, fantasy92PG6Aaron Horvath, Michael Jelenic, Pierre Leduc, Fabien PolackMatthew FogelKevin Michael Richardson, Jack Black, Khary PaytonThe story of The Super Mario Bros. on their journey through the Mushroom Kingdom@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:afcniels @:pietjepuk2000 @:onlogisch @:oriente @:coco @:kingroland @:paul @:wereldgozer @:maxi-mus check review7.5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit een volwassenen- of een kinderreview, het lijkt me nogal een kleuterfilm.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:50 schreef GGMM het volgende:
The Super Mario Bros. Movie(2023)7.3animation, adventure, comedy, family, fantasy92PG6Aaron Horvath, Michael Jelenic, Pierre Leduc, Fabien PolackMatthew FogelKevin Michael Richardson, Jack Black, Khary PaytonThe story of The Super Mario Bros. on their journey through the Mushroom Kingdom@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:afcniels @:pietjepuk2000 @:onlogisch @:oriente @:coco @:kingroland @:paul @:wereldgozer @:maxi-mus check review7.5
quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo jr. is er ook naar toe geweest en vertelde mij het volgende :Hij komt er ongeveer 8 seconden in voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik snap z'n punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze film is voor jong en oudquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is dit een volwassenen- of een kinderreview, het lijkt me nogal een kleuterfilm.
Als ik die poppetjes zie, dan voel ik het kind in mijzelf nog niet echt ontwaken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze film is voor jong en oud
En iedereen die anders beweert is onzeker en bang om voor kleutertje uitgemaakt te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |