We weten in elk geval weer waar ze vandaan komtquote:Op zaterdag 25 september 2021 08:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Mona met gestrekt been. Dat ons kent ons Volendammertje krijg je er nooit uit.
Alle sportmiljonairs zijn dat tegenwoordig.quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, is Ryan B. een huisjesmelker ja?
Werkt Max ook samen met Bernhard Jr, ja?quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Alle sportmiljonairs zijn dat tegenwoordig.
Geef ze eens ongelijk. Ik zou het ook doen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Alle sportmiljonairs zijn dat tegenwoordig.
Je hebt wel huisjesmelken en huisjesmelken natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk. Ik zou het ook doen.
Ik zou wel een ethische huisjesmelker zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt wel huisjesmelken en huisjesmelken natuurlijk.
Bob de huisbaas IIquote:Op zaterdag 25 september 2021 09:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou wel een ethische huisjesmelker zijn.
Er moet een pas komen om mensen uit Volendam elders te weren. Ga maar lekker in je eigen dorp snuiven.quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Mona met gestrekt been. Dat ons kent ons Volendammertjes gedrag blijft toch altijd een plekje houden.
Het moet eens afgelopen zijn met die onzin.quote:
Dit heeft in alle kranten gestaanquote:Op zaterdag 25 september 2021 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, is Ryan B. een huisjesmelker ja?
Er zijn dagen dat ik niet let op het wel en wee van Ryan B.quote:Op zaterdag 25 september 2021 10:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit heeft in alle kranten gestaan
Wat is ie trots op papa Louis.quote:Op zaterdag 25 september 2021 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe Andries Jonker erbij stond en zat bij de interviews van Louis gisteravond is echt prachtige televisie.
Die mag na de formatie niet meer terugkomen. Collegialiteit binnen het CDA is weer ver te zoekenquote:Op zaterdag 25 september 2021 08:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Mona met gestrekt been. Dat ons kent ons Volendammertjes gedrag blijft toch altijd een plekje houden.
Is ze welkom bij Ontzigt?quote:Op zaterdag 25 september 2021 10:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die mag na de formatie niet meer terugkomen. Collegialiteit binnen het CDA is weer ver te zoeken
*Omzigquote:Op zaterdag 25 september 2021 10:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is ze welkom bij Ontzigt?
quote:Op zaterdag 25 september 2021 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie een mening over Pascal Jansen?
quote:Op zaterdag 25 september 2021 10:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit heeft in alle kranten gestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |