SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jouw ouders hebben jou denk ik een naam gegeven in de categorie Nicolette, maar je bent meer een Kristel
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ygritte - Adembenemend
Buda - Erudiet en wijs en warm
Bitterbal - Gekke lieve springkikker
Frantic - Stugge sterke
Kwiwi - Lieve naieve
Herkenbaar.. en elke keer ben ik weer verrast en moet ik dubbelchecken of ik de LAPO heb.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen dat elke tweede post gelijk een nieuw topic is. Best wel irritant
Ja, heerlijk om de laatste te hebben maar als het vaker is denk ik, joh ga eens met je piemel spelen of sterren tellen.quote:
Hmmm..ok..good enough wel..quote:Op donderdag 23 september 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Superwilde spannende slimmerd.
Denk het dus ook. En als ik de kaart van Europa goed voor me heb. Gaan we ook via Slovenië. dus dat land kan ik ook afstrepen van daar ben ik geweest. Als we daar een tussenstop maken, telt ie helemaal..quote:Op donderdag 23 september 2021 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kroatie is zo tof Bos, daar ga je het geweldig naar je zin hebben!
Daar gaat het niet omquote:Op donderdag 23 september 2021 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Damn, dat wordt zo'n tegenvallen als je mij ooit in het echt tegen zou komen
Als je 120 kilo bent en op US gaat zitten ben je nog steeds adembenemend.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Damn, dat wordt zo'n tegenvallen als je mij ooit in het echt tegen zou komen
Why not bothquote:Op donderdag 23 september 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, heerlijk om de laatste te hebben maar als het vaker is denk ik, joh ga eens met je piemel spelen of sterren tellen.
Je kunt ook gewoon net als ik doen, topic dichtgooien en een jaar niet weer terugkomenquote:Op donderdag 23 september 2021 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Herkenbaar.. en elke keer ben ik weer verrast en moet ik dubbelchecken of ik de LAPO heb.
Oefffffquote:Op donderdag 23 september 2021 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hmmm..ok..good enough wel..
Dat is wel heel rigoureusquote:Op donderdag 23 september 2021 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon net als ik doen, topic dichtgooien en een jaar niet weer terugkomen![]()
no shame
For now danquote:
Toen ik mod was, postte ik nog rustig een halfuurtje doorquote:Op donderdag 23 september 2021 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Herkenbaar.. en elke keer ben ik weer verrast en moet ik dubbelchecken of ik de LAPO heb.
accuraatquote:Op donderdag 23 september 2021 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je 120 kilo bent en op US gaat zitten ben je nog steeds adembenemend.
Inlegkruisjes.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
hoe heten die toffee achtige units in een gele wrapper met een groen kruis er op?
daar heb ik zin in.
In je eentje?quote:Op donderdag 23 september 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen ik mod was, postte ik nog rustig een halfuurtje door
The fuckquote:
Dat is mij nooit overkomen. Mijn collega nieuwe mod postte wel een keer door het slotje toen hij alleen nog de rechten had en nog niet het blauwe kleurtje... OOPSquote:Op donderdag 23 september 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan rustig een minuut of 20 naar een dicht topic lopen starenquote:Op donderdag 23 september 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In je eentje?Hoppa, zo door het slotje heen.
Eeeeuhm, ben jij mod geweest?
dat heb je alleen met gesloten topicsquote:Op donderdag 23 september 2021 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan rustig een minuut of 20 naar een dicht topic lopen staren![]()
Niet letterlijk, want alles tegelijk doen en opzoeken is leven, maar duurt soms wel ff voordat ik dat door heb
Sterker nog, je bent zelfs heel erg in de buurt van Albaantje.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Denk het dus ook. En als ik de kaart van Europa goed voor me heb. Gaan we ook via Slovenië. dus dat land kan ik ook afstrepen van daar ben ik geweest. Als we daar een tussenstop maken, telt ie helemaal..
buda de enige burgemeester..quote:Op donderdag 23 september 2021 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik was mod van deze toko.
Wel fijn dat ik niet meer door slotjes heen kan
Ja, en dan word ik overvallen door een lichte paniek en kan ik meestal dat knopje niet vinden.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet letterlijk, want alles tegelijk doen en opzoeken is leven, maar duurt soms wel ff voordat ik dat door heb
Doe jij eens zo'n snelle beschrijving van de mensen hier dan? Niet meer dan 2 seconden nadenken.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zaterdag: Heenreisquote:Op donderdag 23 september 2021 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
@:Bos, Istrie las ik? Ik ken alleen Dalmatie een beetje. of naja na wat googlen zie ik dat bijvoorbeeld Sibenik ook Istrie is. Ga je ook naar de krk watervallen of misschien Plitvice meren? Eerste ben ik ook geweest, tweede niet maar die zijn ongetwijfeld ook schitterend! En misschien een dagje naar een eiland? Itallie lijkt me tof maar Kroatie heeft gewoon iets tropisch ofzo. En het is er niet zo heel duur allemaal
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
buda de enige burgemeester..
de enige echte burgervader
Budaddy Almighty
Had hij het wel gevonden?quote:Op donderdag 23 september 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en dan word ik overvallen door een lichte paniek en kan ik meestal dat knopje niet vinden.
Nee US, niet dát knopje
Ik ken het allemaal niet.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zaterdag: Heenreis
Zondag: Aankomst Poreč
Maandag: Opatija en Lovran
Dinsdag: Rovinj en Poreč
Woensdag: Grotten van Postojna
Donderdag: Vrije dag
Vrijdag: Pula
Zaterdag: Vrsar
Zondag: Vertrek Poreč
Maandag: Terugreis
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga mijn Griekse yoghurt ijs uit de vriezer halen
ik moest even huehuehue'en for no apparant reasonquote:Op donderdag 23 september 2021 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga mijn Griekse yoghurt ijs uit de vriezer halen
US: paradijsverhalenvogel.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe jij eens zo'n snelle beschrijving van de mensen hier dan? Niet meer dan 2 seconden nadenken.
Neuhquote:Op donderdag 23 september 2021 21:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat heb je alleen met gesloten topics?
Zaterdag over 3 wekenquote:Op donderdag 23 september 2021 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ken het allemaal niet.Maar klinkt nu als een fantastische reis. Wanneer ga je?
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US: paradijsverhalenvogel.
boksquote:Op donderdag 23 september 2021 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
NeuhAls ik een dm wegklik verdwijt ie uit mijn hoofd, als ik whatsapp/imessage/signal/telegram wegklik antwoord ik ook nooit weer. Wat mij overigens brengt tot dat ik beter mijn vrienden kan selecteren op basis van met welke app ze communiceren
![]()
Ik ben overigens ook vreselijk slecht met mail
Oooh dan heb je ook nog grote kans op lekker weer, niet te warm maar wel met een lekker zonnetje.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zaterdag over 3 weken
Buda ; Gezellige knuffelbeerquote:Op donderdag 23 september 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe jij eens zo'n snelle beschrijving van de mensen hier dan? Niet meer dan 2 seconden nadenken.
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik moest even huehuehue'en for no apparant reason
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
whatever floats your boat ¯\_(ツ)_/¯
We hebben een vrije dag, zoals je ziet, ik neem iig mijn hardloopschoenen meequote:Op donderdag 23 september 2021 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oooh dan heb je ook nog grote kans op lekker weer, niet te warm maar wel met een lekker zonnetje.
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Buda ; Gezellige knuffelbeer![]()
Nobody likes 'emquote:Op donderdag 23 september 2021 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent gewoon echt een kleurrijke paradijsvogel, met mooie verhalen
quote:
Nee!quote:Op donderdag 23 september 2021 21:51 schreef LTVDK het volgende:
Gaan we elkaar nu allemaal liefkozende naampjes geven
Budaddy budabeer liefjon introvertosquote:Op donderdag 23 september 2021 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US: paradijsverhalenvogel.
Krullenstalkertje.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:51 schreef LTVDK het volgende:
jij bent en blijft GRMBL, dat klinkt imo niet liefkozendquote:Op donderdag 23 september 2021 21:51 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Budaddy budabeer liefjon introvertos![]()
Frantic blanke bolster ruwe pit met zeebenen en pendekken
CE connoisseur der design
Lies vrouw met het allergrootste hart
US paradijsvogel magnificus megalomanus
Naww Yg toch!quote:Op donderdag 23 september 2021 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Budaddy budabeer liefjon introvertos![]()
Frantic blanke bolster ruwe pit met zeebenen en pendekken
CE connoisseur der design
Lies vrouw met het allergrootste hart
US paradijsvogel magnificus megalomanus
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
Allergrootste hart, natste spijkerbroek
Lol! Dat kan ik niet eens ontkennen.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
Dohhhhquote:Op donderdag 23 september 2021 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naww Yg toch!
Ygritte, stoer leuk wijf met humor maar vrouwelijk met bling bling (En heel lief)
Stabiel en menselijk en sociaal en overal in het midden en normaal zonder saai te worden, mooi mens hoor.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan het niet zo mooi omschrijven als jullie.
CE kan altijd zo ontzettend onverwacht zo ontzettend grappig uit de hoek komen. Scherp soms, maar nooit gemeen.
Villa Felderhof.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe heette dat programma met Herman Brood en die non aan het zwembad?
Dat icm met Foqueville zou werken.
Droogt wel op lieverdquote:Op donderdag 23 september 2021 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Dat kan ik niet eens ontkennen.
Ik maakte een geluidquote:Op donderdag 23 september 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan het niet zo mooi omschrijven als jullie.
CE kan altijd zo ontzettend onverwacht zo ontzettend grappig uit de hoek komen. Scherp soms, maar nooit gemeen.
Ja hoiiiiquote:Op donderdag 23 september 2021 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Shii sensetief, opettend, attent, oprecht.
Geen non gekkie, een heilsoldaat, Majoor Bosshardt.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja dat was een leuke aflevering.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen non gekkie, een heilsoldaat, Majoor Bosshardt.
Het was meer een kruising tussen een snurk, knurf en een gnurkquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 23 september 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Afkraken mag ook mensen, voordat het hier een gekke orgie van jam, Nutella en hagelslag gaat worden.
Ik meen het, jij leest altijd waar andere mensen soms overheen lezen en reageert daar dan op, dat vind ik echt een prachtige eigenschap van je.quote:
Ja dattequote:Op donderdag 23 september 2021 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook, een soort proest in combinatie met een soort snurk.
Mooi is die ja, onze enige normale inwoner.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Bos vind ik ook een prachtige user. Droge humor, heel veel zelfspot, intelligent
Ik vind bos echt het aller normaalst van ons allemaalquote:Op donderdag 23 september 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi is die ja, onze enige normale inwoner.
Liesje, gewoon de stoerste ontdekkingsreiziger van de KSC.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
Buda, Lekker burgerlijk, als ik zijn post lees krijg ik altijd zin in een kopje thee met een koekje. Trouw, vriendelijk.
Mooi he?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi is die ja, onze enige normale inwoner.
Met jou beginnen dan maar?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Afkraken mag ook mensen, voordat het hier een gekke orgie van jam, Nutella en hagelslag gaat worden.
Ik lees die padenstoel ook altijd lief ja, misschien moet ik die bruut en heftig trouwen zodat ik ook een beetje meer Shii ga worden.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik meen het, jij leest altijd waar andere mensen soms overheen lezen en reageert daar dan op, dat vind ik echt een prachtige eigenschap van je.
Dit is allemaal een beetje te zoetsappig voor je he?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat was een leuke aflevering.
Lol zo voel ik me helemaal niet.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liesje, gewoon de stoerste ontdekkingsreiziger van de KSC.
Los is echt zo lekker nuchterquote:Op donderdag 23 september 2021 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit is allemaal een beetje te zoetsappig voor je he?![]()
Los, soms bot, maar nooit bedoelt om te kwetsen, eerlijk en van de no nonsens. Humor en ik denk een fantastische vader voor zijn dochters waarmee hij te vaak echt toffe dingen doet.
Ben ik het ook mee eensquote:Op donderdag 23 september 2021 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit is allemaal een beetje te zoetsappig voor je he?![]()
Los, soms bot, maar nooit bedoelt om te kwetsen, eerlijk en van de no nonsens. Humor en ik denk een fantastische vader voor zijn dochters waarmee hij te vaak echt toffe dingen doet.
Eens!quote:Op donderdag 23 september 2021 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Bos vind ik ook een prachtige user. Droge humor, heel veel zelfspot, intelligent
Ah lief. Ik probeer dat inderdaad wel te doen, die momenten dat ik hier meelees.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik meen het, jij leest altijd waar andere mensen soms overheen lezen en reageert daar dan op, dat vind ik echt een prachtige eigenschap van je.
Mensen die deze smiley gebruiken moeten trouwens door de teer, gevierendeeld en op de brandstapel.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:55 schreef Ygritte het volgende:
4E hoeder der cavia's destroyer of schoonmoeders
Bos trouwste bostpode
LTVDK lover of bal loper der kilometers
Je had mij afgelopen weekend moeten zienquote:Op donderdag 23 september 2021 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Behalve als ik veel gezopen heb.
quote:Op donderdag 23 september 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees die padenstoel ook altijd lief ja, misschien moet ik die bruut en heftig trouwen zodat ik ook een beetje meer Shii ga worden.
Is grappig, US weet dat ik precies als jij over die smiley denk, dus als wij eens een discussie hebben waarin we het niet eens zijn dan grijpt hij altijd naar die smiley.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mensen die deze smiley gebruiken moeten trouwens door de teer, gevierendeeld en op de brandstapel.
Dat je het even weet![]()
Gore kut etter is het ookquote:Op donderdag 23 september 2021 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is grappig, US weet dat ik precies als jij over die smiley denk, dus als wij eens een discussie hebben waarin we het niet eens zijn dan grijpt hij altijd naar die smiley.
quote:Op donderdag 23 september 2021 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gore kut etter is het ook![]()
![]()
Ik vind het echt een kut smiley
Ik ken je nog niet zo goed, in mijn ogen ben jij meer van de dagploeg maar volgens mij ben je wel leuk.quote:
Ik ook, echt haat eraan. Maar als iemand het dan in een discussie gebruikt moet ik er wel om lachen en zie ik het bijna als een soort winst.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gore kut etter is het ook![]()
![]()
Ik vind het echt een kut smiley
quote:Op donderdag 23 september 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Er zijn er een paar die me terug kunnen roepen als ik uit de bocht vlieg en dat is vooral Buda omdat zijn mensenradar precies goed staat maar ook Liesje en Shii omdat die normaal zijn.
Nou normaal ben ik niet hoor.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Er zijn er een paar die me terug kunnen roepen als ik uit de bocht vlieg en dat is vooral Buda omdat zijn mensenradar precies goed staat maar ook Liesje en Shii omdat die normaal zijn.
quote:Op donderdag 23 september 2021 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook, echt haat eraan. Maar als iemand het dan in een discussie gebruikt moet ik er wel om lachen en zie ik het bijna als een soort winst.
quote:Op donderdag 23 september 2021 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent ook een aanwinst
quote:Op donderdag 23 september 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ken je nog niet zo goed, in mijn ogen ben jij meer van de dagploeg maar volgens mij ben je wel leuk.
niet normaal. ok.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Nou ja je hebt je sociale radar helemaal op orde, behalve als je Albanese gidsen af gaat liggen trekken, nee geintjequote:Op donderdag 23 september 2021 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou normaal ben ik niet hoor.Maar denk dat ik je wel redelijk begrijp en ook wel een beetje ben gaan leren kennen. En waarderen ook!
Maar tegenwoordig ook wel regelmatig als je wattenschijfje lekker ingestopt hebtquote:Op donderdag 23 september 2021 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]Bloooos
Ja, ik ben er meer tijdens kantooruren.
jemigquote:Op donderdag 23 september 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja je hebt je sociale radar helemaal op orde, behalve als je Albanese gidsen af gaat liggen trekken, nee geintje
Die radar klopte ook wel, anders had ik niet helemaal make up op gedaan he?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja je hebt je sociale radar helemaal op orde, behalve als je Albanese gidsen af gaat liggen trekken, nee geintje
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
In haar cuddlecup, dan mag ze nog eventjes lezen (met mini -leeslampje) en dan wel op tijd naar bed.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig ook wel regelmatig als je wattenschijfje lekker ingestopt hebt
Mensen die niet wetenquote:Op donderdag 23 september 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
4EverBlackEyed is echt leuk ja, jammer dat ze totaal niet kan koken en mensenschuw is anders had ik wel een poging gewaagd.
Aaaw. Denk dat ze graag over Nijntje leest? Knaagdierenliteratuurquote:Op donderdag 23 september 2021 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In haar cuddlecup, dan mag ze nog eventjes lezen (met mini -leeslampje) en dan wel op tijd naar bed.
Jonge caviaatjes hebben hun slaap hard nodig
* Gaat rondjes rennende brakenquote:Op donderdag 23 september 2021 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die niet wetenIk zal eens een lekkere broccoli-gehakt schotel voor je maken
quote:Op donderdag 23 september 2021 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw. Denk dat ze graag over Nijntje leest? Knaagdierenliteratuur
Nou wat was er afgelopen weekend?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je had mij afgelopen weekend moeten zien
Dit is té schattigquote:Op donderdag 23 september 2021 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw. Denk dat ze graag over Nijntje leest? Knaagdierenliteratuur
Iets met samenzijn en veel alcohol over meerdere dagen.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou wat was er afgelopen weekend?
Pas nou even op je goede goedquote:Op donderdag 23 september 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* Gaat rondjes rennende braken
Heb je een beetje de Katja Schuurman uitgehangen?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iets met samenzijn en veel alcohol over meerdere dagen.
quote:Op donderdag 23 september 2021 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
En weet je? Ik denk dat we allemaal wel eens van elkaar moeten zuchten. Of denken pff etc. Of gewoon sommige users even zat zijn, dat is ook niet zo gek als je dagelijks zo op elkaars lip zit. Maar puntje bij paaltje denk ik dat we echt wel om elkaar geven. Of is dat raar om te zeggen?
quote:Op donderdag 23 september 2021 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, er zit een gat in mijn ijs.
Stem technisch kwam ik in de buurtquote:Op donderdag 23 september 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een beetje de Katja Schuurman uitgehangen?
Ja ik moet ook nodig aftercorona echt eens weer los over meerdere dagen.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iets met samenzijn en veel alcohol over meerdere dagen.
Gewoon koude melk ?quote:
Ja vind ik ook. En wat ik hier mooi vind is dat je iemand ook ergens op kan aanspreken of ergens over kan discussiëren en het niet meteen uit de hand loopt in een rel. In andere topics is het nog weleens anders (niet overal hoor).quote:Op donderdag 23 september 2021 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
En weet je? Ik denk dat we allemaal wel eens van elkaar moeten zuchten. Of denken pff etc. Of gewoon sommige users even zat zijn, dat is ook niet zo gek als je dagelijks zo op elkaars lip zit. Maar puntje bij paaltje denk ik dat we echt wel om elkaar geven. Of is dat raar om te zeggen?
The aftermath is a bitch overigens. Geen kut meer gewendquote:Op donderdag 23 september 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik moet ook nodig aftercorona echt eens weer los over meerdere dagen.
Maar waar was je dat je meerdere dagen aan de zuip was?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
The aftermath is a bitch overigens. Geen kut meer gewend
Geil welquote:Op donderdag 23 september 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Stem technisch kwam ik in de buurt
Meestal gaat dat hier wel goedquote:Op donderdag 23 september 2021 22:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. En wat ik hier mooi vind is dat je iemand ook ergens op kan aanspreken of ergens over kan discussiëren en het niet meteen uit de hand loopt in een rel. In andere topics is het nog weleens anders (niet overal hoor).
quote:Op donderdag 23 september 2021 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meestal gaat dat hier wel goed
Met siroop en slagroom?quote:
Toen Foqueville gesticht werd hadden we vooral een lief veilig dorpje voor ogen.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. En wat ik hier mooi vind is dat je iemand ook ergens op kan aanspreken of ergens over kan discussiëren en het niet meteen uit de hand loopt in een rel. In andere topics is het nog weleens anders (niet overal hoor).
Ik denk niet dat het moeilijk is, waar mijn voorkeur naar uitgaat...quote:U kunt een wandeling maken over het bekende Frans Jozef pad, een in de rotsen uitgehouwen wandelpad langs de kust. Het pad verbindt Opatija met Lovran, een dorpje aan de voet van de Ucka, de hoogste berg van Istrië. Er is een mooie haven en een gezellig klein centrum. U kunt kiezen ofwel gaat u te voet naar Lovran ofwel per touringcar.
Op een van de normaal jaarlijkse beste feestjes niet vrij toegankelijkquote:Op donderdag 23 september 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar waar was je dat je meerdere dagen aan de zuip was?
quote:Op donderdag 23 september 2021 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
Je had dorpsfeest?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op een van de normaal jaarlijkse beste feestjes niet vrij toegankelijk
Of flauwe woordspelingen waar Toon Hermans nog diarree van zou krijgen, of nog erger nietszeggendheid.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind jullie heel lief, de meesten iig. Maar, het zal aan mij liggen, Ik eet dit, ik doe nu dat.. kan ik helemaal niks mee.
Amandel siroop, hazelnoot, mango, sinaasappel. Allemaal lekkerquote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen Foqueville gesticht werd hadden we vooral een lief veilig dorpje voor ogen.
quote:Op donderdag 23 september 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje knijpen en lacteren zo.
en poepquote:Op donderdag 23 september 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of flauwe woordspelingen waar Toon Hermans nog diarree van zou krijgen, of nog erger nietszeggendheid.
Lekker wandelenquote:Op donderdag 23 september 2021 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog 1 ding voor mijn reis
[..]
Ik denk niet dat het moeilijk is, waar mijn voorkeur naar uitgaat...
Oh sorry, ik zal het in het vervolg weer netjes in m'n Frozen dagboek met slotje pennenquote:Op donderdag 23 september 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind jullie heel lief, de meesten iig. Maar, het zal aan mij liggen, Ik eet dit, ik doe nu dat.. kan ik helemaal niks mee.
Ik vind dikkiedik en mwahgaatwel best diepgaandquote:Op donderdag 23 september 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of flauwe woordspelingen waar Toon Hermans nog diarree van zou krijgen, of nog erger nietszeggendheid.
De KumbayaSCquote:Op donderdag 23 september 2021 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meestal gaat dat hier wel goed
Ook eens. Weleens eerder gezegd: als Danny ineens de stekker uit FOK! zou trekken, zou ik jullie echt missen.quote:
LET IT GOOO LET IT GOOOquote:Op donderdag 23 september 2021 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zal het in het vervolg weer netjes in m'n Frozen dagboek met slotje pennen
Niks mis meequote:
Haat je melk?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
hoe wat waar en bleghhhh *ril*
Oh deze is wel leukquote:Op donderdag 23 september 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk dit idee voor ons dorpje, van de liefde van mijn leven.
Oh shit ik zal niks meer zeggen.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
nou ja... ik heb dus whatsap/imessage/signal/telegram/discord dus dit zou moeten lukken zonder fokquote:Op donderdag 23 september 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook eens. Weleens eerder gezegd: als Danny ineens de stekker uit FOK! zou trekken, zou ik jullie echt missen.
Dikkiedik..quote:Op donderdag 23 september 2021 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dikkiedik en mwahgaatwel best diepgaand
Dit vinden ze bij de Libelle nog belegen muziekquote:Op donderdag 23 september 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk dit idee voor ons dorpje, van de liefde van mijn leven.
Ja ik ook, maar niemand heeft m'n nummerquote:Op donderdag 23 september 2021 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
nou ja... ik heb dus whatsap/imessage/signal/telegram/discord dus dit zou moeten lukken zonder fok
Ohhhhh, die ga ik Wattenschijfje voorlezenquote:
Leer dit maar eens op je gemakje.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit vinden ze bij de Libelle nog belegen muziek
hohohoquote:Op donderdag 23 september 2021 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar niemand heeft m'n nummer
Nee ben nu dit aan het luisterenquote:Op donderdag 23 september 2021 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leer dit maar eens op je gemakje.
Ja, het hoeft niet zo serieusquote:Op donderdag 23 september 2021 22:34 schreef -Shii- het volgende:
Nou ik vind een beetje kletsen over eten en drinken ook weleens leuk of af en toe een beetje onzin typen.
Lust je oesters?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:34 schreef -Shii- het volgende:
Nou ik vind een beetje kletsen over eten en drinken ook weleens leuk of af en toe een beetje onzin typen.
Ik bel gewoon inlichtingen in Zwitserland. Die weten dat bestquote:Op donderdag 23 september 2021 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt er echt zin in he?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog 1 ding voor mijn reis
[..]
Ik denk niet dat het moeilijk is, waar mijn voorkeur naar uitgaat...
aan mijn telegram zit een of ander vaag peruaans nummer wat ik ooit eens ergens geritseld hebquote:Op donderdag 23 september 2021 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Keer voor nood nummers delen dan maar.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat je me sowieso snel gevonden hebt, er is er maar eentje in Zwitserland met mijn voornaam die bij de concurrent gewerkt heeftquote:Op donderdag 23 september 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik bel gewoon inlichtingen in Zwitserland. Die weten dat best
Ja ik ook. Zit hier ook al 18 jaar.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook eens. Weleens eerder gezegd: als Danny ineens de stekker uit FOK! zou trekken, zou ik jullie echt missen.
Hebben denk ik ook maar 3 mensen ofzo op FOK! mijn nummer waarvan er eentje hier niet komt en de andere hier niet mag komenquote:Op donderdag 23 september 2021 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
de random verhalen lezen zal ik ook wel missen maar ben dan gewwoon nog wat meer kluizenaarquote:Op donderdag 23 september 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar is een SC toch ook wel een beetje voor? Beetje dom lullen met elkaar.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:34 schreef -Shii- het volgende:
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit klinkt best tragisch.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook. Zit hier ook al 18 jaar.
Zo mee eens.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
Maar waar ik echt absoluut niets mee kan is dat mensen hier uitgebreid gaan bespreken hoe hun poepervaring was. Ik snap daar ook helemaal geen zak van waarom je dat zou willen bespreken
Dat is toch gewoon een running gagquote:Op donderdag 23 september 2021 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.Daar lees ik dan maar over heen. Maar waar ik echt absoluut niets mee kan is dat mensen hier uitgebreid gaan bespreken hoe hun poepervaring was. Ik snap daar ook helemaal geen zak van waarom je dat zou willen bespreken. Ik moet dan aan de kinderen van mijn werk denken die nog om zulke dingen gaan giechelen.
Da’s waarquote:Op donderdag 23 september 2021 22:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat je me sowieso snel gevonden hebt, er is er maar eentje in Zwitserland met mijn voornaam die bij de concurrent gewerkt heeft
hear hearquote:Op donderdag 23 september 2021 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.Daar lees ik dan maar over heen. Maar waar ik echt absoluut niets mee kan is dat mensen hier uitgebreid gaan bespreken hoe hun poepervaring was. Ik snap daar ook helemaal geen zak van waarom je dat zou willen bespreken. Ik moet dan aan de kinderen van mijn werk denken die nog om zulke dingen gaan giechelen.
Njaquote:Op donderdag 23 september 2021 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat dat ook een beetje het niveau is hierquote:Op donderdag 23 september 2021 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
. Ik moet dan aan de kinderen van mijn werk denken die nog om zulke dingen gaan giechelen.
Ik snap dat ook niet helemaal, maar het is een vrije SCquote:Op donderdag 23 september 2021 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dit ook. Soms denk ik dat sommige mensen de behoefte hebben op alles met een grapje te reageren. Dat komt het humorniveau niet altijd ten goede zeg maar. Ik vind de gesprekken als vanavond het mooiste, wanneer het echt over dingen gaat.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
MCH heeft jouw nummer?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben denk ik ook maar 3 mensen ofzo op FOK! mijn nummer waarvan er eentje hier niet komt en de andere hier niet mag komen
kom je dat de volgende keer wel doen?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
Wees blij dat toen ik nog een stoma had ik hier niet elke dag de inhoud kwam beschijven
Hoezo beschrijven? Gewoon foto's posten.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
Wees blij dat toen ik nog een stoma had ik hier niet elke dag de inhoud kwam beschijven
Nee hoor.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Er zijn er maar drie met een poepcomplex toch?
Ja lief tegen elkaar zijn en af en toe zo'n heerlijk bommetje zoals je gisteren dropte en ik ben tevreden hoor.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dit ook. Soms denk ik dat sommige mensen de behoefte hebben op alles met een grapje te reageren. Dat komt het humorniveau niet altijd ten goede zeg maar. Ik vind de gesprekken als vanavond het mooiste, wanneer het echt over dingen gaat.
boksquote:Op donderdag 23 september 2021 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon niet heel veel taboes als het om kakken en menstrueren gaat
Maar dat wil je toch niet? Zelfs ik wil dat niet en ik ben al een halve mensenschuwe heremiet.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
de random verhalen lezen zal ik ook wel missen maar ben dan gewwoon nog wat meer kluizenaar
Nee tim met de vele m's, maar ja die woont ook gewoon hier in het dorpquote:
ik zou in staat zijn die zelfs niks te vertellenquote:Op donderdag 23 september 2021 22:39 schreef Ama het volgende:
De enige persoon die ik daar iets over vertel is de huisarts wanneer dat keertje nodig is.
Hoop dat er geen volgende keer komt eerlijk gezegdquote:Op donderdag 23 september 2021 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kom je dat de volgende keer wel doen?
Dat laten ze in het midden. In de mail stond of vanwege overheidsmaatregelen of te weinig deelnemers. Ik ga eigenlijk uit van het laatstequote:Op donderdag 23 september 2021 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt er echt zin in he?![]()
Waarom gaat Italie eigenlijk niet door?
Nee ik zou dat ook niet willen. Denk dat ik me best wel een beetje eenzaam zou voelen als ik niet meer met jullie kon kletsenquote:Op donderdag 23 september 2021 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat wil je toch niet? Zelfs ik wil dat niet en ik ben al een halve mensenschuwe heremiet.
Ongetwijfeld maar voor mij een die we best zouden mogen schrappen. En sommige mensen zijn er denk ik wel serieus over. Maar goed, leven en laten leven.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een running gag
quote:Op donderdag 23 september 2021 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
@:ltvdk
@:engine
geen darkraver vandaag hoor
Aahquote:Op donderdag 23 september 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee tim met de vele m's, maar ja die woont ook gewoon hier in het dorp
Ditquote:Op donderdag 23 september 2021 22:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik zou dat ook niet willen. Denk dat ik me best wel een beetje eenzaam zou voelen als ik niet meer met jullie kon kletsen
Ja maar jij hebt meer nodig dan een warm nestje, jij trolled ook erg graag.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik zou dat ook niet willen. Denk dat ik me best wel een beetje eenzaam zou voelen als ik niet meer met jullie kon kletsen
Dat is iets anders vind ik. Maar waar ik gewoon niet zoveel mee kan is de details, ik hoef niet te lezen dat iemand lekker heeft gepoept. Of het voelt aankomen of weet ik veel. De ongemakken van menstruatie ofzo kan ik ook wel eens over klagen. Maar nogmaals dan scroll ik gewoon tot het weer gaat over iets wat ik wel interessant vind.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon niet heel veel taboes als het om kakken en menstrueren gaat
Ze doen wel hun best.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja I know, maar ik ben niet in de mood..
True. Maar dat doe ik buiten deze SCquote:Op donderdag 23 september 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt meer nodig dan een warm nestje, jij trolled ook erg graag.
Ik zou het jammer vinden maar (gelukkig) niet eenzamer door worden.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb er ook nog eentje in de straat wonen, maar weet niet of ik daar het nummer van hebquote:
op basis van dit soort voorstellen kan je met permanente vakantie gestuurd worden heb ik uit betrouwbare ervaren bronnen vernomenquote:Op donderdag 23 september 2021 22:44 schreef Ama het volgende:
Gewoon met z'n allen een Discordgroep maken wanneer FOK! op zwart gaat. Probleem opgelost.
ik ben het al grotendeels heel mijn leven, en heb daar eigenlijk geen problemen mee, het is niet zo dat ik nooit iemand zie ofzo he, mijn sociale kring is gewoon heel erg kleinquote:Op donderdag 23 september 2021 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat wil je toch niet? Zelfs ik wil dat niet en ik ben al een halve mensenschuwe heremiet.
Ik weet niet wat discord isquote:Op donderdag 23 september 2021 22:44 schreef Ama het volgende:
Gewoon met z'n allen een Discordgroep maken wanneer FOK! op zwart gaat. Probleem opgelost.
Ik scrol ook weleens doorquote:Op donderdag 23 september 2021 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is iets anders vind ik. Maar waar ik gewoon niet zoveel mee kan is de details, ik hoef niet te lezen dat iemand lekker heeft gepoept. Of het voelt aankomen of weet ik veel. De ongemakken van menstruatie ofzo kan ik ook wel eens over klagen. Maar nogmaals dan scroll ik gewoon tot het weer gaat over iets wat ik wel interessant vind.
Maar ongemakken is nog iets anders dan in detail vertellen hoe de sliertjes eruit komen enz. Ik vind dat allemaal zo niveautje groep 3 basisschool.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is iets anders vind ik. Maar waar ik gewoon niet zoveel mee kan is de details, ik hoef niet te lezen dat iemand lekker heeft gepoept. Of het voelt aankomen of weet ik veel. De ongemakken van menstruatie ofzo kan ik ook wel eens over klagen. Maar nogmaals dan scroll ik gewoon tot het weer gaat over iets wat ik wel interessant vind.
Ik kan me best een houding geven, ik vind het niet ongemakkelijk ofzo, ik vind het meer kinderlijk.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boksmooist van al is dan ook de reactie van mensen die zich geen houding kunnen geven
quote:Op donderdag 23 september 2021 22:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
n koord om mensen mee te dissenquote:Op donderdag 23 september 2021 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat discord ismaar ga het even googelen
Lekker strak in de panty zegquote:Op donderdag 23 september 2021 22:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op basis van dit soort voorstellen kan je met permanente vakantie gestuurd worden heb ik uit betrouwbare ervaren bronnen vernomen
Simpel.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me best een houding geven, ik vind het niet ongemakkelijk ofzo, ik vind het meer kinderlijk.
Wel een beetje mijn niveauquote:Op donderdag 23 september 2021 22:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ongemakken is nog iets dan in detail vertellen hoe de sliertjes eruit komen enz. Ik vind dat allemaal zo niveautje groep 3 basisschool.
Ik heb toch nog niks gemaakt en ik zeg wanneer het op zwart gaat. Voor het geval er nu een FA ofzo meeleest haha. Volgens mij is het niet verboden om na FOK! een plek te zoeken om verder te praten.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op basis van dit soort voorstellen kan je met permanente vakantie gestuurd worden heb ik uit betrouwbare ervaren bronnen vernomen
Naja precies dat dus.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ongemakken is nog iets dan in detail vertellen hoe de sliertjes eruit komen enz. Ik vind dat allemaal zo niveautje groep 3 basisschool.
Gewoon een soort msn ofzo, werd vroeger gebruikt door gamers om met elkaar te kunnen pratenquote:Op donderdag 23 september 2021 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat discord ismaar ga het even googelen
Maar. Dat is het niveau hier toch ookquote:Op donderdag 23 september 2021 22:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ongemakken is nog iets anders dan in detail vertellen hoe de sliertjes eruit komen enz. Ik vind dat allemaal zo niveautje groep 3 basisschool.
Goed ideequote:Op donderdag 23 september 2021 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
Stel dat Fok er morgen opeens niet meer is, zullen we dan afspreken elkaar op mijn website te treffen en dan zoeken we van daaruit wel weer een nieuw platform.
Als zeeman weet Frantic dat je elk spoortje oproer gelijk de kop in moet drukken. Kielhalen en zulksquote:Op donderdag 23 september 2021 22:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb toch nog niks gemaakt en ik zeg wanneer het op zwart gaat. Voor het geval er nu een FA ofzo meeleest haha. Volgens mij is het niet verboden om na FOK! een plek te zoeken om verder te praten.Tot die tijd zitten we toch gewoon nog hier.
Nou ja voor iemand met een soort van prikkelbare darm is een goeie gerrie wel heel fijn en dat fijne gevoel deel ik danquote:
De kaboutersite?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
Stel dat Fok er morgen opeens niet meer is, zullen we dan afspreken elkaar op mijn website te treffen en dan zoeken we van daaruit wel weer een nieuw platform.
Nee precies, zou misschien wel beter zijnquote:Op donderdag 23 september 2021 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou het jammer vinden maar (gelukkig) niet eenzamer door worden.
Ik kan me nog herinneren dat Wendy van Dijk eens had gezegd dat ze bij die zangerverloofde van dr op schoot zat als hij zat te beren en dat gaat mij echt echt echt veel te verquote:
Godvers ik weet dit ook nogquote:Op donderdag 23 september 2021 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat Wendy van Dijk eens had gezegd dat ze bij die zangerverloofde van dr op schoot zat als hij zat te beren en dat gaat mij echt echt echt veel te ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |