SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jouw ouders hebben jou denk ik een naam gegeven in de categorie Nicolette, maar je bent meer een Kristel
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ygritte - Adembenemend
Buda - Erudiet en wijs en warm
Bitterbal - Gekke lieve springkikker
Frantic - Stugge sterke
Kwiwi - Lieve naieve
Herkenbaar.. en elke keer ben ik weer verrast en moet ik dubbelchecken of ik de LAPO heb.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen dat elke tweede post gelijk een nieuw topic is. Best wel irritant
Ja, heerlijk om de laatste te hebben maar als het vaker is denk ik, joh ga eens met je piemel spelen of sterren tellen.quote:
Hmmm..ok..good enough wel..quote:Op donderdag 23 september 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Superwilde spannende slimmerd.
Denk het dus ook. En als ik de kaart van Europa goed voor me heb. Gaan we ook via Slovenië. dus dat land kan ik ook afstrepen van daar ben ik geweest. Als we daar een tussenstop maken, telt ie helemaal..quote:Op donderdag 23 september 2021 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kroatie is zo tof Bos, daar ga je het geweldig naar je zin hebben!
Daar gaat het niet omquote:Op donderdag 23 september 2021 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Damn, dat wordt zo'n tegenvallen als je mij ooit in het echt tegen zou komen
Als je 120 kilo bent en op US gaat zitten ben je nog steeds adembenemend.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Damn, dat wordt zo'n tegenvallen als je mij ooit in het echt tegen zou komen
Why not bothquote:Op donderdag 23 september 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, heerlijk om de laatste te hebben maar als het vaker is denk ik, joh ga eens met je piemel spelen of sterren tellen.
Je kunt ook gewoon net als ik doen, topic dichtgooien en een jaar niet weer terugkomenquote:Op donderdag 23 september 2021 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Herkenbaar.. en elke keer ben ik weer verrast en moet ik dubbelchecken of ik de LAPO heb.
Oefffffquote:Op donderdag 23 september 2021 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hmmm..ok..good enough wel..
Dat is wel heel rigoureusquote:Op donderdag 23 september 2021 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon net als ik doen, topic dichtgooien en een jaar niet weer terugkomen![]()
no shame
For now danquote:
Toen ik mod was, postte ik nog rustig een halfuurtje doorquote:Op donderdag 23 september 2021 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Herkenbaar.. en elke keer ben ik weer verrast en moet ik dubbelchecken of ik de LAPO heb.
accuraatquote:Op donderdag 23 september 2021 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je 120 kilo bent en op US gaat zitten ben je nog steeds adembenemend.
Inlegkruisjes.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
hoe heten die toffee achtige units in een gele wrapper met een groen kruis er op?
daar heb ik zin in.
In je eentje?quote:Op donderdag 23 september 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen ik mod was, postte ik nog rustig een halfuurtje door
The fuckquote:
Dat is mij nooit overkomen. Mijn collega nieuwe mod postte wel een keer door het slotje toen hij alleen nog de rechten had en nog niet het blauwe kleurtje... OOPSquote:Op donderdag 23 september 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan rustig een minuut of 20 naar een dicht topic lopen starenquote:Op donderdag 23 september 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In je eentje?Hoppa, zo door het slotje heen.
Eeeeuhm, ben jij mod geweest?
dat heb je alleen met gesloten topicsquote:Op donderdag 23 september 2021 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan rustig een minuut of 20 naar een dicht topic lopen staren![]()
Niet letterlijk, want alles tegelijk doen en opzoeken is leven, maar duurt soms wel ff voordat ik dat door heb
Sterker nog, je bent zelfs heel erg in de buurt van Albaantje.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Denk het dus ook. En als ik de kaart van Europa goed voor me heb. Gaan we ook via Slovenië. dus dat land kan ik ook afstrepen van daar ben ik geweest. Als we daar een tussenstop maken, telt ie helemaal..
buda de enige burgemeester..quote:Op donderdag 23 september 2021 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik was mod van deze toko.
Wel fijn dat ik niet meer door slotjes heen kan
Ja, en dan word ik overvallen door een lichte paniek en kan ik meestal dat knopje niet vinden.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet letterlijk, want alles tegelijk doen en opzoeken is leven, maar duurt soms wel ff voordat ik dat door heb
Doe jij eens zo'n snelle beschrijving van de mensen hier dan? Niet meer dan 2 seconden nadenken.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zaterdag: Heenreisquote:Op donderdag 23 september 2021 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
@:Bos, Istrie las ik? Ik ken alleen Dalmatie een beetje. of naja na wat googlen zie ik dat bijvoorbeeld Sibenik ook Istrie is. Ga je ook naar de krk watervallen of misschien Plitvice meren? Eerste ben ik ook geweest, tweede niet maar die zijn ongetwijfeld ook schitterend! En misschien een dagje naar een eiland? Itallie lijkt me tof maar Kroatie heeft gewoon iets tropisch ofzo. En het is er niet zo heel duur allemaal
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
buda de enige burgemeester..
de enige echte burgervader
Budaddy Almighty
Had hij het wel gevonden?quote:Op donderdag 23 september 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en dan word ik overvallen door een lichte paniek en kan ik meestal dat knopje niet vinden.
Nee US, niet dát knopje
Ik ken het allemaal niet.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zaterdag: Heenreis
Zondag: Aankomst Poreč
Maandag: Opatija en Lovran
Dinsdag: Rovinj en Poreč
Woensdag: Grotten van Postojna
Donderdag: Vrije dag
Vrijdag: Pula
Zaterdag: Vrsar
Zondag: Vertrek Poreč
Maandag: Terugreis
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga mijn Griekse yoghurt ijs uit de vriezer halen
ik moest even huehuehue'en for no apparant reasonquote:Op donderdag 23 september 2021 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga mijn Griekse yoghurt ijs uit de vriezer halen
US: paradijsverhalenvogel.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe jij eens zo'n snelle beschrijving van de mensen hier dan? Niet meer dan 2 seconden nadenken.
Neuhquote:Op donderdag 23 september 2021 21:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat heb je alleen met gesloten topics?
Zaterdag over 3 wekenquote:Op donderdag 23 september 2021 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ken het allemaal niet.Maar klinkt nu als een fantastische reis. Wanneer ga je?
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US: paradijsverhalenvogel.
boksquote:Op donderdag 23 september 2021 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
NeuhAls ik een dm wegklik verdwijt ie uit mijn hoofd, als ik whatsapp/imessage/signal/telegram wegklik antwoord ik ook nooit weer. Wat mij overigens brengt tot dat ik beter mijn vrienden kan selecteren op basis van met welke app ze communiceren
![]()
Ik ben overigens ook vreselijk slecht met mail
Oooh dan heb je ook nog grote kans op lekker weer, niet te warm maar wel met een lekker zonnetje.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zaterdag over 3 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |