abonnement Unibet Coolblue
pi_201489975
Op zondag 29 augustus start weer een nieuw seizoen Expeditie Robinson; op zondag én donderdag. Het wordt een bijzonder seizoen als we de PR-praatjes mogen geloven. Dit jaar zitten we niet op de Filippijnen maar in Kroatië, en daar was het toch wel een stukje kouder. Geen casave en banaan te vinden. En dan zijn er ook nog geruchten dat er een eiland met oud-deelnemers komt! Welke (toekomstig) BN'er houdt stand tussen de palmbomen, proeven en bondjes en mag zich Robinson 2021 noemen?

De originele deelnemers
-Annemiek Koekoek (27) is boerin bekend van Boer Zoekt Vrouw. Eerder gingen boeren Bertie en Jan er al met de winst van door, weet zij het ook waar te maken?
-Britte Lagcher (32) is actrice. Zo speelde ze onder meer het zusje van Angela Schijf in de serie Meisje van Plezier.
-Défano Holwijn (29) is YouTuber, influencer en af en toe rapt hij ook nog een beetje. Op YouTube staat hij vooral bekend om zijn straatquizzen onder de titel Wat weet jij.
-Dennis Schouten (26) brak door als rebelse verslaggever bij PowNed. Vervolgens tekende hij bij Veronica Inside, waar hij al snel met ruzie met onder meer Wilfred Genee vertrok. Die ruzie, en nog heel veel meer achterklap over bekend Nederland bespreekt hij tegenwoordig op controversiële wijze met Jan Roos in RoddelPraat.
-Dyantha Brooks (33) is Shownieuws-presentatrice.
-Eva van de Wijdeven (36) is actrice van onder meer Celblok H en Adam-E.V.A.. Maar het bekendste is ze misschien toch wel van haar doorbraak: de rol van Desie in de jeugdserie Dunya & Desie.
-Jan van Halst (52) is voetbalanalyticus en voormalig profvoetballer van onder meer FC Twente en Ajax.
-Jasmine Sendar (43) is als actrice vooral bekend van haar rollen in Goudkust en Onderweg naar Morgen.
-Jasper Demollin (30) is één van de vier vrienden die allerlei knotsgekke uitdagingen aangaan in het programma Streetlab.
-John de Bever (56) is de groepsoudste en volkszanger. Of hij de lach niet van zijn gezicht af kan krijgen tijdens de ontberingen van Expeditie Robinson is nog maar de vraag...
-René van Meurs (35) is caberatier. Voor SlamFM maakt hij samen met Willie Wartaal de succesvolle webserie Statements.
-Robbert Rodenburg (23) is YouTuber. Met zijn serie Open Kaart interviewt hij bekende Nederlanders. En... wellicht leuk voor de tv-momenten die er gaan komen: hij heeft ruzie met Dennis Schouten naar aanleiding van opmerkingen die hij deed over Robbert in zijn serie Roddelpraat. Dat gaat wellicht wat momenten opleveren ;)
-Sandra Ysbrandy (52) is tv-kok. Vroeger kookte ze elke zondagmiddag bij Carlo & Irene: Life 4 You, tegenwoordig doet ze dit doordeweeks bij Omroep MAX.
-Sieneke (29) was plots een bekende Nederlander nadat Vader Abraham van Yolanthe geen muntje op mocht gooien om te bepalen wie er naar het Songfestival mocht in 2010. Toen riep ie willekeurig Sieneke uit als winnares, en zo geschiedde. Misschien wel de meest verschrikkelijke Nederlandse Songfestivalinzending ooit, Shalalie.
-Stefano Keizers (33) is eigenlijk geen persoon, maar een type. Gover Meit liet in 2015 het alter ego Stefano ontstaan. En hij levert spraakmakende tv op. Zowel bij De Slimste Mens en Het Perfecte Plaatje was hij een opvallende deelnemer, maar eigenlijk staat Keizers (of Meit) vooral op de planken als caberatier.
-Sterrin Smalbrugge (28) kan je eigenlijk wel een soort vrouwelijke Freek Vonk noemen. De reptielengek en ecologe heeft een kinderprogramma waarin ze op zoek gaat naar de meest fascinerende slangen en hagedissen.
-Sylvana IJsselmuiden (26) is model, host bij Dumpert en schuift bij van alles aan wat met Formule 1 te maken heeft. Ook werd ze in 2020 uitgeroepen tot Mooiste Vrouw van Nederland door FHM.
-Yuki Kempees (34) zit in dj-trio Kris Kross Amsterdam. Zij bestormen de afgelopen jaren regelmatig de Nederlandse hitlijsten, maar Hij is van Mij is hun grootste hit.

Oud-deelnemerseiland
-Dominique Rijpma van Hulst (40), Do is een Nederlandse zangeres en presentatrice bij SBS6. In 2001 werd Do door DJ Sammy gevraagd een trance-versie van Heaven van Bryan Adams op te nemen. In 2002 brak ze hier internationaal mee door.
-Wietze de Jager(32) is een Nederlands radio-dj bij Radio 538. Sinds eind 2020 is De Jager de vaste invaller van Frank Dane bij de ochtendshow.
-JayJay Boske(35) is een Nederlandse televisiepresentator en voormalig rugbyspeler. Naast zijn televisieactiviteiten is Boske actief op YouTube. Zijn eigen kanaal heet Day 1.
-Loek Peters (47) is een Nederlands acteur. Hij is te zien in verschillende Nederlandse dramaseries, waaronder De geheimen van Barslet, A'dam - E.V.A., Lijn 32 en Penoza.
-Loiza Lamers(26) is een Nederlands model. Lamers won in 2015 het televisieprogramma Holland’s Next Top Model. Daarnaast doet ze ook televisiewerk. Ze presenteert samen met Rijk Hofman het programma Singletown.
-Anouk Maas(35) is een Nederlandse (musical)actrice die onder andere te zien was in de musicals Evita (maîtresse), The Sound of Music (Liesl) en Hairspray (Amber von Tussle).Sinds voorjaar 2018 is Maas hoofdpersoon in de commercials van Leen Bakker.
-Saar Koningsberger(34) is een Nederlandse actrice en presentatrice. Koningsberger is onder meer bekend van de film De schippers van de Kameleon en was van juni 2007 tot april 2010 presentatrice bij de televisiezender TMF. Koningsberger begon in december 2017 een YouTube-kanaal, genaamd 'SuperSaar'.
-Rob Geus(50) is een Nederlandse kok en tv-presentator. Geus begon in 2002 met de presentatie van De Smaakpolitie bij SBS6. Geus presenteerde daarnaast samen met Alberto Stegeman het programma Red mijn vakantie! Man, man, man, man, man!

Voor wie zie jij de beste kansen in? Kijk je mee? Mooi! Vanaf 29 augustus, elke zondag en donderdag, Expeditie Robinson op RTL4.

[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 23-09-2021 21:34:28 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_201489985
Nou kamp herindeling
SOONY
pi_201489986
Nou dat was weer leuk :P
Verwarrend wel
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_201489988
Ik hoop dat iemand uit Noord of Zuid wint.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  PR en moderator donderdag 23 september 2021 @ 21:32:19 #5
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_201490000
Nou het was me weer een waar genoegen vrinden *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_201490005
quote:
8s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoop dat iemand uit Noord of Zuid wint.
Dat “gezellige” bondjes eiland is ook niet leuk
SOONY
pi_201490010
Beter slaan ze 2de en 3de eiland gewoon over
pi_201490019
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:32 schreef DKUp het volgende:

[..]
Dat “gezellige” bondjes eiland is ook niet leuk
Nee, Jan mag daaruit wel winnen. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201490024
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:32 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Beter slaan ze 2de en 3de eiland gewoon over
Er komt vast straks nog een eiland om mensen later terug te laten keren….
SOONY
pi_201490035
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nee, Jan mag daaruit wel winnen. :@
Ja de rest van de eiland is niet te doen.
SOONY
  donderdag 23 september 2021 @ 21:38:28 #11
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201490106
Wat mij betreft gaan ze over tot een andere manier van dat iemand eruit gaat.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201490124
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:32 schreef Moira het volgende:
Nou het was me weer een waar genoegen vrinden *O*
same *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_201490542
Nou die donderdag afleveringen kunnen we skippen dus. Sterre is de volgende
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_201490839
Stefano en John, ik ben heel benieuwd hoe dat gaat :D
Alius aliud dicit
pi_201491155
RTL XL
Je bent niet snel
Godverdomme upload eens die nieuwe aflevering
Nu gauw
19 september was de laatste
Wie zit daar te slape?

[ Bericht 1% gewijzigd door Tyranoesauroes op 23-09-2021 22:49:14 ]
afspraak tandarts verzetten
pi_201491345
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:18 schreef Mrmime het volgende:
Stefano en John, ik ben heel benieuwd hoe dat gaat :D
Zitten geen saaie lui op dat eiland:P
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Moderator donderdag 23 september 2021 @ 23:58:37 #17
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_201492418
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Nou die donderdag afleveringen kunnen we skippen dus. Sterre is de volgende
Dat concept van afvallers naar 2e kanseiland is niet heel boeiend op deze manier idd
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 24 september 2021 @ 00:41:21 #18
335263 freaky40
pi_201492692
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:37 schreef Tyranoesauroes het volgende:
RTL XL
Je bent niet snel
Godverdomme upload eens die nieuwe aflevering
Nu gauw
19 september was de laatste
Wie zit daar te slape?
Ja, hij staat er nu pas op. Na 0.00 uur dus. Maar heb hem van armoe maar via de gids gekeken van KPN met verplicht commercials kijken, en niet te skippen. Waardeloos kut beleid heeft dat RTL toch. Terwijl ik gewoon Videoland heb en het daar gelijk zou moeten kunnen terug kijken, minstens direct na uitzending. Maar daar mag je ook gezellig wachten tot 9.00 uur 's ochtends of zo, tot hij er bij staat. Niet te doen.
Allemaal cabaretteketet!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 24 september 2021 @ 00:44:37 #19
335263 freaky40
pi_201492708
Wat een waardeloze aflevering dit. Doe dan geen extra aflevering op donderdag als je precies al weet wie er uit moet. Stefano had zeker nog wel even mogen blijven. Stem die poepgozer van een Wietze eens er uit met zijn hoofd op 'ik heb net een vies scheetje gelaten en ik ruik hem'... En die Jay Jay begint weer zijn irritante zelf te worden zoals hij ook was in zijn editie van ER paar jaar geleden.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 24 september 2021 @ 08:22:49 #20
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_201493685
Vind het ook tegenvallend allemaal :{ die mannen hebben, al zouden ze een blok willen vormen tegen de vrouwen, geen enkele optie. Stel de mannen stemmen Sieneke, de vrouwen Stefano. Dan krijg je met de huidige verdeling altijd dat de vrouwen dicteren wie weg moet :{

Tevens denk ik dat dit seizoen door twee groepen en het feit dat er vrijwel niemand weggaat, te langgerekt gaat worden waardoor de lol er wel vanaf raakt omm überhaupt te kijken.
  vrijdag 24 september 2021 @ 11:21:09 #21
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201495530
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 00:44 schreef freaky40 het volgende:
Wat een waardeloze aflevering dit. Doe dan geen extra aflevering op donderdag als je precies al weet wie er uit moet. Stefano had zeker nog wel even mogen blijven. Stem die poepgozer van een Wietze eens er uit met zijn hoofd op 'ik heb net een vies scheetje gelaten en ik ruik hem'... En die Jay Jay begint weer zijn irritante zelf te worden zoals hij ook was in zijn editie van ER paar jaar geleden.
Doe dan eerst Do en Loiza eruit.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 24 september 2021 @ 11:21:47 #22
335263 freaky40
pi_201495542
Denk dat ze dit volgend jaar echt niet nog eens moeten doen. Vind het wel leuk dat het hierdoor lekker lang duurt allemaal, maar het moet niet te lang duren en het is bovendien veel te voorspelbaar die donderdagaflevering. Daar zou de productie wel een stokje voor moeten steken want zo maak je geen TV natuurlijk.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 24 september 2021 @ 11:27:58 #23
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201495634
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:21 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat ze dit volgend jaar echt niet nog eens moeten doen. Vind het wel leuk dat het hierdoor lekker lang duurt allemaal, maar het moet niet te lang duren en het is bovendien veel te voorspelbaar die donderdagaflevering. Daar zou de productie wel een stokje voor moeten steken want zo maak je geen TV natuurlijk.
Je hoeft inderdaad de donderdag niet te kijken, want je weet dat de nieuweling eruit gaat. En als ze komende donderdag geen nieuweling eruit stemmen, gaat er nog een man uit.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201495837
De nieuwelingen op 2e kans eiland hebben gewoon weinig opties om te voorkomen niet direct weggestemd te worden. De enige kans is het winnen van de immuniteitsproef, maar die kans is klein in een grote groep. Alleen Sieneke is door de mazen van het net ontsnapt, dankzij het gedrag van Rob.
  vrijdag 24 september 2021 @ 11:47:11 #25
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201495897
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Je hoeft inderdaad de donderdag niet te kijken, want je weet dat de nieuweling eruit gaat. En als ze komende donderdag geen nieuweling eruit stemmen, gaat er nog een man uit.
Rob voorspelde het al: Man man man

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')