abonnement Unibet Coolblue
pi_201484655
Een vriendin van mij - ik ken haar sinds 2 jaar - appt ontzettend veel. Het begint in de ochtend al en ik krijg gemiddeld 20 berichten van haar op een dag. Ik heb haar al eens aangegeven dat ik zelf meer van het functionele appen ben, niet van het onzin appen. Ook heb ik al minstens 3 keer (voorzichtig) tegen haar gezegd dat ze wel erg veel appt. En dat ik het ook wel oké zou vinden als het 2 x per week max is.

Een andere gezamenlijke vriendin wordt er ook helemaal gek van. Ze appt bijvoorbeeld ook het zusje en de vriend van die vriendin en vrienden van mij.

Ik probeer haar soms een dag te negeren, maar dat voelt ook lullig. Ik reageer ook niet overal meer op. En ik merk nu dat zij dat door heeft en mij daarom vragen gaat stellen waar ik wel op MOET antwoorden. Alles zolang ze maar een reactie krijgt. Ik denk dat ze verslaafd is aan Whatsapp.

Hoe kan ik mezelf, onze gezamenlijke vriendin en haar helpen? Is negeren dan toch het beste?
pi_201484689
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 16:29 schreef Sushilover het volgende:
Hoe kan ik mezelf, onze gezamenlijke vriendin en haar helpen? Is negeren dan toch het beste?
Een gezamenlijke app maken met de appster en de gezamenlijke vriendin en deze vervolgens op 'mute' zetten.
Zo hoef je je niet schuldig te voelen over wie je nu negeert.
Google is your friend, abuse your friends
pi_201484876
Je kan haar niet helpen, dat zou ook arrogant zijn. Zij wil lekker appen de godganse dag, moet ze doen.

Alleen niet met jou dus.

Ik had er ook zo eentje. Zij wilde allemaal persoonlijke drama's melden de hele tijd, het was haar uitlaatklep zei ze. Maar dat trok ik echt niet. Ik ben nadat ik (irl) aangaf dit niet tof te vinden, deze berichten maar gaan negeren. En toen stopte ze vanzelf op een gegeven moment.

Ze was daar volgens mij wel enigszins boos/verbolgen over maarja, dat mag, kan ik ook niets aan doen.
What's the name of the game?
  donderdag 23 september 2021 @ 17:11:27 #4
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201485217
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 16:29 schreef Sushilover het volgende:
Een vriendin van mij - ik ken haar sinds 2 jaar - appt ontzettend veel. Het begint in de ochtend al en ik krijg gemiddeld 20 berichten van haar op een dag. Ik heb haar al eens aangegeven dat ik zelf meer van het functionele appen ben, niet van het onzin appen. Ook heb ik al minstens 3 keer (voorzichtig) tegen haar gezegd dat ze wel erg veel appt. En dat ik het ook wel oké zou vinden als het 2 x per week max is.

Een andere gezamenlijke vriendin wordt er ook helemaal gek van. Ze appt bijvoorbeeld ook het zusje en de vriend van die vriendin en vrienden van mij.

Ik probeer haar soms een dag te negeren, maar dat voelt ook lullig. Ik reageer ook niet overal meer op. En ik merk nu dat zij dat door heeft en mij daarom vragen gaat stellen waar ik wel op MOET antwoorden. Alles zolang ze maar een reactie krijgt. Ik denk dat ze verslaafd is aan Whatsapp.

Hoe kan ik mezelf, onze gezamenlijke vriendin en haar helpen? Is negeren dan toch het beste?
Negeren hoeft niet per se. Als jij minder frequent wil appen, dat hebt aangegeven en zij dat niet serieus neemt dan app je haar vanaf nu alleen wanneer jou dat uit komt en daar zin in hebt.

Maar dat is alleen als je haar nog hoog hebt zitten en het contact waardeert. Als dat niet het geval is kun je haar ook prima negeren, ja.
  donderdag 23 september 2021 @ 17:18:02 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_201485301
Klinkt als m'n schoonmoeder, die appt ook allemaal vragen als m'n vriend stopt met antwoorden, om een reactie te ontlokken :') Gewoon negeren en alleen antwoorden als je er zin in hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door kwiwi op 23-09-2021 17:24:09 ]
  donderdag 23 september 2021 @ 17:21:08 #6
189961 ex
aperture science
pi_201485344
Je kan toch gewoon muten, 1x per dag kijken en dan reageren op de nuttige dingen? Zo doe ik dat bij iedereen trouwens.. Het is geen synchroon contact maar a-synchroon voor mij.
The cake is a lie!
  Vis een optie? donderdag 23 september 2021 @ 17:31:30 #7
70532 loveli
N
pi_201485490
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 16:29 schreef Sushilover het volgende:
En ik merk nu dat zij dat door heeft en mij daarom vragen gaat stellen waar ik wel op MOET antwoorden.
Moet? Bijzonder.
crap in = crap out
pi_201485553
quote:
7s.gif Op donderdag 23 september 2021 16:32 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Een gezamenlijke app maken met de appster en de gezamenlijke vriendin en deze vervolgens op 'mute' zetten.
Zo hoef je je niet schuldig te voelen over wie je nu negeert.
Ze appt ons zowel privé als in die app, die hebben we al
pi_201485606
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:31 schreef loveli het volgende:

[..]
Moet? Bijzonder.
Naja ik bedoel, dan vraagt ze bijvoorbeeld of ik nog een keer een link kan door sturen die ze met spoed nodig heeft. Tuurlijk MOET ik daar niet op antwoorden, maar voelt lullig om dat niet te doen.
pi_201486099
Gewoon negeren
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 23 september 2021 @ 18:18:43 #11
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201486106
Zo makkelijk gaat dat dus .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201486178
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:35 schreef Sushilover het volgende:

[..]
Ze appt ons zowel privé als in die app, die hebben we al
Vraag haar de correspondentie te limiteren door alleen die app aan te dragen als communicatiemiddel op WhatsApp.

Of neem een prepaid telefoon waarna je tegen haar zegt dat het je nieuwe telefoonnummer is, zodat zij jouw app volspamt en je haar kunt negeren.

En anders vragen waarom ze zich zulk kinderlijk gedrag aanmeet eer het gedrag ernstig op aandachtstekort lijkt.
Google is your friend, abuse your friends
pi_201486184
blokkeren
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 23 september 2021 @ 18:24:30 #14
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201486189
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:18 schreef kwiwi het volgende:
Klinkt als m'n schoonmoeder, die appt ook allemaal vragen als m'n vriend stopt met antwoorden, om een reactie te ontlokken :') Gewoon negeren en alleen antwoorden als je er zin in hebt.
Doet me denken aan die figuren die een appje sturen en dan meteen erna gaan bellen om dezelfde vraag te stellen. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_201486202
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:18 schreef kwiwi het volgende:
Klinkt als m'n schoonmoeder, die appt ook allemaal vragen als m'n vriend stopt met antwoorden, om een reactie te ontlokken :') Gewoon negeren en alleen antwoorden als je er zin in hebt.
dat is nog een moeder
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 23 september 2021 @ 18:35:31 #16
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_201486347
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 18:18 schreef puzziepie het volgende:
Zo makkelijk gaat dat dus .
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_201486376
quote:
16s.gif Op donderdag 23 september 2021 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
dat is nog een moeder
Gewoon blokkeren
pi_201486385
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:39 schreef Sushilover het volgende:

[..]
Naja ik bedoel, dan vraagt ze bijvoorbeeld of ik nog een keer een link kan door sturen die ze met spoed nodig heeft. Tuurlijk MOET ik daar niet op antwoorden, maar voelt lullig om dat niet te doen.
Dan blijf je toch antwoorden? Klaar :D
pi_201486897
quote:
7s.gif Op donderdag 23 september 2021 18:23 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
En anders vragen waarom ze zich zulk kinderlijk gedrag aanmeet eer het gedrag ernstig op aandachtstekort lijkt.
Dit denken wij ook. Heeft echt te maken met aandacht. En moet je iemand met een aandachtstoornis wel negeren? Werkt misschien averechts.
pi_201487161
Haha oh ik wist niet dat ze bij je in behandeling is. Nee dan zeker wel aandacht blijven geven anders is het zielig.

Ze kunnen ook spontaan ontbranden deze mensen als je ze negeert. Dan heb jij het gedaan.
What's the name of the game?
pi_201493541
Laat haar lekker appen, tenzij je er echt last van heb, dan blok je haar toch gewoon en zeg je maar dat ze je belt als jullie contact willen hebben... maar dan mis je wel de leuke, grappige en pikante filmpjes! :P
Just say hi!
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 24 september 2021 @ 10:23:08 #22
414785 sirdanilot
pi_201494899
Ik ben zelf iemand die bepaalde mensen onderspamt, en anderen stuur ik maar enkele keren per week bijvoorbeeld een meme of zo. Relevante berichten als je bv. daadwerkelijk hebt afgesrpoken daargelaten.

Die hebben wel eens aangegeven dat ik veel stuurde maar toen vroeg ik van moet ik minder sturen dan zeiden ze nee hoor het is best.

Ik heb zelf altijd iedereen op mute staan, ik kijk toch vaak genoeg op mijn telefoon dat ik het meeste op tijd zie. En anders mogen ze me altijd bellen want dan gaat mijn telefoon over.

Meteen antwoorden verwacht ik nooit van iemand, behalve als we echt hebben afgesproken of zo en dan bel ik soms gewoon.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_201495038
Zeg het gewoon eerlijk tegen haar dat ze je minder moet appen, anders moet je haar wel negeren. Gaat ze toch door dan kun je haar gewoon negeren. Dat werkt het beste na een lange tijd, denk ik.
pi_201498121
Negeren.

Dat werkt het beste.
  Moderator vrijdag 24 september 2021 @ 14:56:19 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201498266
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 19:10 schreef Sushilover het volgende:

[..]
Dit denken wij ook. Heeft echt te maken met aandacht. En moet je iemand met een aandachtstoornis wel negeren? Werkt misschien averechts.
Of ze vind het gewoon leuk om een beetje te appen met iedereen

Jij niet dus doe er vooral niet aan mee ^O^
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_201499444
"Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van vaak en veel appen, dus ik hoop dat je begrijpt dat ik niet altijd reageer."

quote:
7s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:11 schreef Poem_ het volgende:
Negeren hoeft niet per se. Als jij minder frequent wil appen, dat hebt aangegeven en zij dat niet serieus neemt dan app je haar vanaf nu alleen wanneer jou dat uit komt en daar zin in hebt.

Maar dat is alleen als je haar nog hoog hebt zitten en het contact waardeert. Als dat niet het geval is kun je haar ook prima negeren, ja.
Dit dus ja.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')