SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Aww.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn reis naar Toscane is geannuleerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Awwwwwwwwwwquote:Op donderdag 23 september 2021 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas moeten wij deze reis annuleren wegens adviezen vanuit de overheid en/of te weinig deelnamequote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh neeequote:Op donderdag 23 september 2021 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kroatië is ook mooiquote:Op donderdag 23 september 2021 14:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Helaas moeten wij deze reis annuleren wegens adviezen vanuit de overheid en/of te weinig deelname
Ik denk dan het laatste.
Ik mag het wel kosteloos en met korting omboeken naar of volgend jaar of dit jaar nog naar Kroatië. Daar denk ik nog even over na...
Is er een lijst van wat wel kan?quote:Op donderdag 23 september 2021 14:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh Kroatie is een gegeven voorbeeld. Mag ook een andere reis zijn dit jaar...
Zelfde periode?quote:Op donderdag 23 september 2021 14:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu aan het kijken
Nietquote:Op donderdag 23 september 2021 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kroatië schijnt ook heel tof te zijn.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Helaas moeten wij deze reis annuleren wegens adviezen vanuit de overheid en/of te weinig deelname
Ik denk dan het laatste.
Ik mag het wel kosteloos en met korting omboeken naar of volgend jaar of dit jaar nog naar Kroatië. Daar denk ik nog even over na...
Zie ik niet staan. Ik zie in mijn eigen pagina nog niet staan dat de reis is geannuleerd. Komt denk ik nog wel zsmquote:Op donderdag 23 september 2021 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is er een lijst van wat wel kan?
Kroatië is mooiquote:Op donderdag 23 september 2021 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kroatië schijnt ook heel tof te zijn.
Ja eventueel november, want dan heb ik ook nog vrijquote:
even bellen?quote:Op donderdag 23 september 2021 14:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zie ik niet staan. Ik zie in mijn eigen pagina nog niet staan dat de reis is geannuleerd. Komt denk ik nog wel zsm
Misschien ook gewoon een kans om eens naar een plek te gaan waar je normaal niet aan zou hebben gedachtquote:Op donderdag 23 september 2021 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh ik moet hun bellen om het allemaal te bespreken. Doe ik straks wel, of anders morgen. Eerst kijken wat me ook leuk lijkt..
quote:Op donderdag 23 september 2021 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kroatië leek me altijd wel leuk hoor. Toen ik deze reis boekte, had ik ook even aan Hongarije gedacht, maar die singe reis is voor dit jaar niet meer beschikbaar.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien ook gewoon een kans om eens naar een plek te gaan waar je normaal niet aan zou hebben gedacht
Ik ben niet echt een zee-persoon, Maar dit is wel leuk...quote:Hotel op 30 meter afstand van zee
Strandwandelingen en drankje aan zeequote:Op donderdag 23 september 2021 15:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een zee-persoon, Maar dit is wel leuk...
Nu wil ik ook wel.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Meer een bospersoon zeker?quote:Op donderdag 23 september 2021 15:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of een leuke stadquote:Op donderdag 23 september 2021 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meer een bospersoon zeker?
Kijk nou uit, anders gaat @bitterbal ook nog mee in je bagagequote:Op donderdag 23 september 2021 15:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar het hotel heeft ook een buiten zwembad. Dus zwembroek gaat ook mee in de bagage...
Misschien is het wel heel leuk om @bitterbal mee op vakantie te nemenquote:Op donderdag 23 september 2021 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk nou uit, anders gaat @:bitterbal ook nog mee in je bagage
Misschien kun je even bij Ama in de snackla duikenquote:Op donderdag 23 september 2021 15:29 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond sushi, maar moet nog tot 20u wachten en heb zo'n honger
ja leukquote:Op donderdag 23 september 2021 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk nou uit, anders gaat @:bitterbal ook nog mee in je bagage
quote:Op donderdag 23 september 2021 15:29 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond sushi, maar moet nog tot 20u wachten en heb zo'n honger
quote:Op donderdag 23 september 2021 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien kun je even bij Ama in de snackla duiken
Ik keur dit goedquote:Op donderdag 23 september 2021 15:29 schreef Ama het volgende:
Hmm ik heb misschien een beetje veel (oven)snacks. Dacht geef ze een eigen la in de vriezer.
Bestaan er echt mensen die 2x per week de vloer dweilen thuis?quote:Dit moet je twee keer per week schoonmaken
– De vloer stofzuigen en dweilen
Volledige tekst. Ben toch geen goede huisvrouw als ik dit zo lees.quote:Om je huis schoon te houden, zijn er een aantal dingen die je dagelijks kunt doen:
– Spullen meteen wegzetten nadat je ze gebruikt hebt
– De vuile vaat afwassen of in de vaatwasser doen
– Een doekje over het aanrecht halen en meteen vlekken van het fornuis boenen
– Een volle vuilniszak weggooien
– Even vlug de badkamer reinigen na het douchen om schimmel te voorkomen
– De wasbakken afnemen
– Bedden opmaken
Dit moet je twee keer per week schoonmaken
– De vloer stofzuigen en dweilen
– Alle troepjes weggooien en/of opbergen
Dit moet je een keer in de maand schoonmaken
– Met een doekje of stofzuiger over de luxaflex en plinten
– De garage, oprit of het pad naar de voordeur aanvegen
– Stoffig meubilair met een speciaal opzetstuk stofzuigen
– Alle dekentjes en kleedjes wassen
Volgens mij heb ik die net ook gelezen. en maar 1x per jaar! het vloerkleed stofzuigen.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Bestaan er echt mensen die 2x per week de vloer dweilen thuis?
Ohja de tekst gaat nog verder.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die net ook gelezen. en maar 1x per jaar! het vloerkleed stofzuigen.
Hoe dan???
1x per week hierquote:Op donderdag 23 september 2021 15:35 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Huis schoonmaken: dit moet je elk kwartaal schoonmaken
– Spinnenwebben en dergelijke wegvegen bij het plafond, de trap en andere hoekjes in huis
– Het filter van de airconditioner (geldt als het een warm seizoen is en je ‘m vaak gebruikt)
– De oven goed schoonmaken (doe dit maandelijks als je ‘m veel gebruikt en merkt dat het gauw vuil wordt)
Dit moet je elk halfjaar schoonmaken
– De ramen schoonmaken aan de binnen- en de buitenkant. Voor ramen die dicht bij werkplekken of dagelijks zicht staan kan dit elk kwartaal. (Denk aan een raam bij je werkplek, kantoor of in de keuken)
– Ruim de zogenaamde ‘rommelkamers’ op. Denk aan de zolder maar ook een bepaald bijkamer of hoek waar je van alles en nog wat wegstopt.
– Dit is ook het moment om matrassen even te stofzuigen, op de andere kant te leggen en te roteren.
– Poets even het zilverwaar, sjiek
– Laat de kussen lekker luchten
Dit moet je een keer in het jaar schoonmaken
– Schuif zware meubels aan de kant om erachter en eronder schoon te maken
– Vloerkleden stofzuigen
– Maak gordijnen en tapijten schoon, dit klusje kun je eventueel ook laten opknappen door een stomerij
– Maak de muren schoon
– Mocht je een kroonluchter in huis hebben, boen die dan ook nog even
Ik dweil nooitquote:Op donderdag 23 september 2021 15:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik stofzuig altijd het vloerkleed mee als ik de vloer doe.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die net ook gelezen. en maar 1x per jaar! het vloerkleed stofzuigen.
Hoe dan???
Ow en alle dekens ed wassen, elke week. Weet je hoeveel dagen ik savonds kou moet leiden
Welke heb je besteldquote:Op donderdag 23 september 2021 15:35 schreef Haags het volgende:
Hehe, eindelijk mag ik een nieuwe mobiel uitzoeken.
Meteen gedaan natuurlijk.
Ik heb geen vloerkleedquote:Op donderdag 23 september 2021 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik stofzuig altijd het vloerkleed mee als ik de vloer doe.Doen andere mensen dat niet dan.
Ja nou ik ook. En vaak ga ik stofzuigen omdat mn vloerkleed er smerig uitziet.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik stofzuig altijd het vloerkleed mee als ik de vloer doe.Doen andere mensen dat niet dan.
Als ik dat 1x per jaar doe kun je complete maaltijden denk ik uit het kleed vissen. Wat nasty.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja nou ik ook. En vaak ga ik stofzuigen omdat mn vloerkleed er smerig uitziet.
Maar blijkbaar zijn we raar daarin.
Is het warm?quote:Op donderdag 23 september 2021 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe dit gewoon altijd meteen, nog handiger.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:38 schreef gianni61 het volgende:
Dit moet je twee keer per week schoonmaken
– Alle troepjes weggooien en/of opbergen
dingen die ik wil opbergen of weggooien zijn toch 2 aparte categorieën..
Ik zie geen bitterballenquote:Op donderdag 23 september 2021 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je weet dat er zo iets bestaat als selfies?quote:
Ieuwl. Een Samsungquote:
Ik vooral veel zand en blauw, 3 laatste foto's lijken bijna hetzelfde.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna dagelijks.quote:
Dat heb ik al mijn hele leven. Bijna alles hier in huis is van Samsung. Van vaatwasser tot aan tv, noem maar op.quote:
Huisdieren.quote:
ja ben ik niet zo vanquote:Op donderdag 23 september 2021 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je weet dat er zo iets bestaat als selfies?
haha ja hequote:Op donderdag 23 september 2021 15:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een A20. Jezus wat verwarrend allemaal.
Ik heb alleen tv en telefoon van samsung. Maar beter dan iphone, dat vind ik echt niksquote:Op donderdag 23 september 2021 15:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat heb ik al mijn hele leven. Bijna alles hier in huis is van Samsung. Van vaatwasser tot aan tv, noem maar op.
kloptquote:Op donderdag 23 september 2021 15:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vooral veel zand en blauw, 3 laatste foto's lijken bijna hetzelfde.![]()
Ik ben samsung fanquote:Op donderdag 23 september 2021 15:42 schreef Ama het volgende:
Ik heb sinds kort weer een Samsung maar weet nog niet of ik bij Samsung bleef bij een volgende telefoon, denk het niet.
hear hear.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb alleen tv en telefoon van samsung. Maar beter dan iphone, dat vind ik echt niksMisschien leuk als je alles van apple hebt, maar dat heb ik niet.
Als ik een nieuwe telefoon had gekocht was het geen Samsung geweest maar kon deze voor een hele mooie prijs overkopen van mijn pa dus dat heb ik maar gedaan.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben samsung fan
[..]
hear hear.
Omg ik wil een R2-D2 geluidje als de wasmachine klaar is, zou dat bestaan dat je zelf dat kan instellen?quote:Op donderdag 23 september 2021 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
Wasmachine van Samsung,die doet een muziekje wanneer de was klaar is.
Ook niks mis mee.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe telefoon had gekocht was het geen Samsung geweest maar kon deze voor een hele mooie prijs overkopen van mijn pa dus dat heb ik maar gedaan.
quote:Op donderdag 23 september 2021 15:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg ik wil een R2-D2 geluidje als de wasmachine klaar is, zou dat bestaan dat je zelf dat kan instellen?
Merk wel een paar kleine bugs maar ja had mijn vorige telefoon ook.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Ook niks mis mee.
Die A modellen van Samsung zijn ook erg goed
Vast wel.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg ik wil een R2-D2 geluidje als de wasmachine klaar is, zou dat bestaan dat je zelf dat kan instellen?
Ben heel serieus nu.quote:
Is dat niet zeg maar een heel oud model? Niet erg hoor maar volgens mij had ik ooit een S3 en dat is toch zeker 10(?) jaar geleden ofzo.quote:
Ik vind het verschrikkelijke telefoons.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat heb ik al mijn hele leven. Bijna alles hier in huis is van Samsung. Van vaatwasser tot aan tv, noem maar op.
S5 was de naam voor geesteljke afkeuring voor de dienstplichtquote:Op donderdag 23 september 2021 15:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat niet zeg maar een heel oud model? Niet erg hoor maar volgens mij had ik ooit een S3 en dat is toch zeker 10(?) jaar geleden ofzo.
Neejoh gewoon doen.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben heel serieus nu.Wel eens overwogen om een deurbel te kopen waarbij je dat kan instellen maar voel me beetje nerdy als ik dan dit soort dingen bedenk.
Oooh, jeetje maak het allemaal nog verwarrender.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
S5 was de naam voor geesteljke afkeuring voor de dienstplicht![]()
Na is denk ik ook duur. Maar wil eigenlijk sowieso wel een andere deurbel maar heb nooit zin om geld uit te geven aan dit soort shit.quote:
Beter duur dan niet te krijgen.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Na is denk ik ook duur. Maar wil eigenlijk sowieso wel een andere deurbel maar heb nooit zin om geld uit te geven aan dit soort shit.
Bij S5 was je vaak wel in de war ja. Of je deed alsofquote:Op donderdag 23 september 2021 15:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Oooh, jeetje maak het allemaal nog verwarrender.
Kost waarschijnlijk een tientje via ome Ali. Gewoon doenquote:Op donderdag 23 september 2021 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben heel serieus nu.Wel eens overwogen om een deurbel te kopen waarbij je dat kan instellen maar voel me beetje nerdy als ik dan dit soort dingen bedenk.
Ja zit al te kijken, draadloze deurbellen enz zijn helemaal niet zo duur.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kost waarschijnlijk een tientje via ome Ali. Gewoon doen
moet je er wel 2 maanden op wachten en na een maand weer een nieuwe kopenquote:Op donderdag 23 september 2021 15:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kost waarschijnlijk een tientje via ome Ali. Gewoon doen
Vooral het laatste.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij S5 was je vaak wel in de war ja. Of je deed alsof
Detailsquote:Op donderdag 23 september 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je er wel 2 maanden op wachten en na een maand weer een nieuwe kopen
In de slaapkamer heb ik een LG tv. Dat is ook wel een goed ding ja.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijke telefoons.
Tv hier is ook een Samsung maar die ga ik op den duur vervangen voor een lg of Sony.
Tadaaa.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:52 schreef Ama het volgende:
Jeetje voor 8 euro heb je al zo'n ding.
quote:Op donderdag 23 september 2021 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb alleen tv en telefoon van samsung. Maar beter dan iphone, dat vind ik echt niksMisschien leuk als je alles van apple hebt, maar dat heb ik niet.
Beter dan mevrouw Haags?quote:Op donderdag 23 september 2021 15:52 schreef Haags het volgende:
[..]
In de slaapkamer heb ik een LG tv. Dat is ook wel een goed ding ja.
quote:Op donderdag 23 september 2021 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter dan mevrouw Haags?
Nee, in dit geval is dit mijn verbaasde blikquote:Op donderdag 23 september 2021 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet hier even over nadenken?
Ja dat is verwarrend Buda. Je kunt niet 1 smiley voor 2 doeleinden gebruikenquote:Op donderdag 23 september 2021 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, in dit geval is dit mijn verbaasde blik
Huehue?quote:Op donderdag 23 september 2021 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk dat mijn kipfiletje vandaag over de datum gaat
Ik ben nou eenmaal een complex persoonquote:Op donderdag 23 september 2021 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is verwarrend Buda. Je kunt niet 1 smiley voor 2 doeleinden gebruiken
Okquote:Op donderdag 23 september 2021 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal een complex persoon
Ik ben in verbazende nadenkmode.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent verbaasd? Of je moet hier over nadenken?
Complex stukje fruit hoorquote:Op donderdag 23 september 2021 16:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben in verbazende nadenkmode.
Ze hebben daar toch wel een drogisterij ofzo?quote:Op donderdag 23 september 2021 16:03 schreef bitterbal het volgende:
ik ga straks weer op zoek naar een borstel. Hopelijk slaag ik nu wel
O jee, anders gaan je krullen door de warquote:Op donderdag 23 september 2021 16:03 schreef bitterbal het volgende:
ik ga straks weer op zoek naar een borstel. Hopelijk slaag ik nu wel
Denk alleen in Athenequote:Op donderdag 23 september 2021 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze hebben daar toch wel een drogisterij ofzo?
nog niet ontdektquote:Op donderdag 23 september 2021 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze hebben daar toch wel een drogisterij ofzo?
nee krijg ik dreads ;pquote:Op donderdag 23 september 2021 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jee, anders gaan je krullen door de war
ja ben er hier in 2 geweest, beide nietquote:Op donderdag 23 september 2021 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Supermarkt heeft dat normaal ook.
quote:Op donderdag 23 september 2021 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben er hier in 2 geweest, beide niet
ja benieuwd naar het weekend of er dan allemaal grieken komen. Al is het wel drukker als vorig jaarquote:Op donderdag 23 september 2021 16:10 schreef Karzai het volgende:
ziet er goed uit bal, lekker rustig ook
In principe heb ik ze netjes opgevoedquote:Op donderdag 23 september 2021 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wattenschijfje en Marshmellow die hun middelpootjesvinger opsteken naar de ober.
quote:Op donderdag 23 september 2021 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In principe heb ik ze netjes opgevoed
quote:Op donderdag 23 september 2021 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Misschien kun je ze van die kleine protestbordjes geven.
Cocavia's hate Pepsi!
En mini spandoekjesquote:Op donderdag 23 september 2021 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Misschien kun je ze van die kleine protestbordjes geven.
Cocavia's hate Pepsi!
quote:
Ga je naar een Poolse supermarkt?quote:Op donderdag 23 september 2021 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, mijn hoofd is weer helemaal volgestampt met kennis.
Ik ga even de schoen wassen en daarna boodschappen doen denk ik.
Als er ergens een supermarkt in de fik is gevlogen, dan was ik dat
Proest.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je naar een Poolse supermarkt?
Gooien met bospeen naar de politie ookquote:Op donderdag 23 september 2021 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En mini spandoekjesen een mini megafoon waardoor ze heel verontwaardig gaan whiepen
Pas na 2x meewassen gaat de smaak er een beetje vanaf.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik vond nog een anderhalf jaar oud pakje Sportlife in mijn locker. Smaakt nog prima
Soort moderne archeologie.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik vond nog een anderhalf jaar oud pakje Sportlife in mijn locker. Smaakt nog prima
Echt wel.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is geen nachtkastje
Volgens mij zit die persoon ook op een bank.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is geen nachtkastje
Slaapbank.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij zit die persoon ook op een bank.
Wil je er een met een oven voor je mini-pizza's?quote:Op donderdag 23 september 2021 16:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is geen nachtkastje
Hmmmm.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nachtkastjes staan naast een bed niet naast de bank.
Nee ik ga nooit meer pizza etenquote:Op donderdag 23 september 2021 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil je er een met een oven voor je mini-pizza's?
Ik moet dit hebbenquote:
Ik heb pizza's in de oven zittenquote:Op donderdag 23 september 2021 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik ga nooit meer pizza eten
Rechtop?quote:Op donderdag 23 september 2021 16:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb pizza's in de oven zitten
Goed bezig.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:55 schreef bitterbal het volgende:
Heb een borstel! Uit een souvenirshop
Jij gaat tenminste niet met een kwastje langs alle richels.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke ochtend als ik in de spiegel kijk
100 euro omdat er I love Greece op staat?quote:Op donderdag 23 september 2021 16:55 schreef bitterbal het volgende:
*adds to list*quote:Op donderdag 23 september 2021 16:56 schreef CherryLips het volgende:
https://www.netflix.com/title/81083626
Zin in.
Ik ga eerder voor palmboopjes en/of beestjesquote:Op donderdag 23 september 2021 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
100 euro omdat er I love Greece op staat?
Denk wel elke morgen dat het een lachspiegel is. Maar nee, het is echt mijn neus.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij gaat tenminste niet met een kwastje langs alle richels.
Prima. Blijft misschien net een week heelquote:Op donderdag 23 september 2021 16:55 schreef bitterbal het volgende:
Nee 3,50 :p al denk k niet dat die lang mee gaat :pquote:Op donderdag 23 september 2021 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
100 euro omdat er I love Greece op staat?
Bourgondische balquote:Op donderdag 23 september 2021 17:02 schreef bitterbal het volgende:
Zit nog even in de zon met een fruit smoothie en dan ga k zo bij dracula de carbonara eten
Ja op een bankjequote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 17:02 schreef bitterbal het volgende:
Zit nog even in de zon met een fruit smoothie en dan ga k zo bij dracula de carbonara eten
Oh dat ziet er vet uit.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:56 schreef CherryLips het volgende:
https://www.netflix.com/title/81083626
Zin in.
Daarna een Liesje doen?quote:Op donderdag 23 september 2021 17:02 schreef bitterbal het volgende:
Neequote:
K heb 15 km gelopen en heb nu een blaarquote:Op donderdag 23 september 2021 17:07 schreef UitStraling het volgende:
Iets te enthousiast in mijn kantoorbezoekjes, thuisreis 248,7 kilometer
Scheelt niet veelquote:Op donderdag 23 september 2021 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je naar een Poolse supermarkt?
quote:Op donderdag 23 september 2021 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Groetjes vanuit de wasstraat
Watten schijfje mee?quote:Op donderdag 23 september 2021 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
vergeet het raampje niet dicht te doen.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon lekker jezelf gratis mee laten wassen. Je bent een Nederlander of je bent het nietquote:Op donderdag 23 september 2021 17:13 schreef Haags het volgende:
[..]
vergeet het raampje niet dicht te doen.
Witte zitkont uit het raam hangen, is lekkerquote:Op donderdag 23 september 2021 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vooral de warme waxquote:Op donderdag 23 september 2021 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Witte zitkont uit het raam hangen, is lekker
Langs de weg, vieze gore kleffe lauwe McDonalds hamburgers, een stuk of vier cheeseburgers en dan nog de dikste die ze hebben.quote:
Wasstraten zijn voor plebs.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De reden waarom Los en US van de rechter niet meer naar de wasstraat mogen.
Daar kan hun enkelband toch niet tegen??quote:Op donderdag 23 september 2021 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De reden waarom Los en US van de rechter niet meer naar de wasstraat mogen.
Ik heb net pizza's opquote:
Voor nog geen 50 euro laten poetsen, kun je zelf gewoon door met je dingen.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Wasstraten zijn voor luie apen.
Oh dat doe ik maar 2 x pjquote:Op donderdag 23 september 2021 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor nog geen 50 euro laten poetsen, kun je zelf gewoon door met je dingen.
Hoe lang ken je me nou al?quote:
Waar ben je dan?quote:Op donderdag 23 september 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
Misschien toch maar relaxed een hapje eten in de stad hier voordat ik vol gas terug ga rijden naar de beschaving.
ZIEJEWEL HET IS ALLEMAAL ONZIN DE REGERING DIT EN DATquote:Op donderdag 23 september 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
Zit binnen ook. Vroeg of ze corona pas wilde zien maar nee. Ze dragen geen mondkapjes ook
Je was okay.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
Zit binnen ook. Vroeg of ze corona pas wilde zien maar nee. Ze dragen geen mondkapjes ook
Daar kan je wel lekker eten.quote:
Hoop steakrestaurants valt me altijd op.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar kan je wel lekker eten.
'Zij ziet er ziek uit!'quote:Op donderdag 23 september 2021 17:51 schreef bitterbal het volgende:
En in de zaak van de smoothie liep k naar binnen om te bestellen en daar wisten ze niet hoe snel ze hem op moesten doen :p
La Mezza is goed.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoop steakrestaurants valt me altijd op.
Hmmquote:Op donderdag 23 september 2021 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoop steakrestaurants valt me altijd op.
Heb je foto's gezien? Krijg je daar ook een rondreis?quote:Op donderdag 23 september 2021 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat ik geen spijt ga krijgen van de switch naar Kroatië![]()
Ja, ik ben nu een beetje aan het in lezen. Net als bij de Toscane-reis, is er een dag programma met iedere dag een andere plaats..We zitten wel alleen in Istrië wat ik zo kan zien.. We komen niet in Split of Zagreb...quote:Op donderdag 23 september 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je foto's gezien? Krijg je daar ook een rondreis?
Misschien is het wel veel leuker dan Italiëquote:Op donderdag 23 september 2021 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pula
https://www.allesoverkroatie.nl/tips-voor-een-vakantie-in-pula/
Ja, het schijnt goeiekoper te zijn. Maar het diner is al inbegrepen in de totaalprijs. Alleen voor de lunch e.d. moet ik nog zorgen..quote:Op donderdag 23 september 2021 18:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is het wel veel leuker dan ItaliëEn goedkoper ook qua eten daar enzo?
Ziet er vet uit!quote:Op donderdag 23 september 2021 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pula
Valsspelerquote:Op donderdag 23 september 2021 17:57 schreef CherryLips het volgende:
Kan allemaal vinkjes voor m'n takenlijstje zettenZo fijn dat.
Ik schrijf soms dingen op die ik al af heb zodat ik er een krulletje of vinkje voor kan zetten
Ik weet niet. Ik merk het vanzelf wel. Ik heb natuurlijk ook wel een keer alleen gereisd. Dus zie ik wel na deze reis wat mij het meeste bevalt...quote:Op donderdag 23 september 2021 18:10 schreef bitterbal het volgende:
Wel tof dat je zo'n reis doet. K denk dat k groepsreizen niet zo snel durf
Heb je ooit al Glow bezocht hier in Eindje?? Als je die kranen al vet vindt, vind je Glow wellicht ook wel tofquote:Op donderdag 23 september 2021 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ziet er vet uit!
Vooral die ledkranen
Nee dat zie ik mezelf ook niet zo gauw doen. Ik heb dan altijd andere dingen die ik wil doenquote:Op donderdag 23 september 2021 18:10 schreef bitterbal het volgende:
Wel tof dat je zo'n reis doet. K denk dat k groepsreizen niet zo snel durf
Nee nog nooitquote:Op donderdag 23 september 2021 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je ooit al Glow bezocht hier in Eindje?? Als je die kranen al vet vindt, vind je Glow wellicht ook wel tof
Niks is verplichtquote:Op donderdag 23 september 2021 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zie ik mezelf ook niet zo gauw doen. Ik heb dan altijd andere dingen die ik wil doen
En bij een vol lijstje een sticker?quote:Op donderdag 23 september 2021 17:57 schreef CherryLips het volgende:
Kan allemaal vinkjes voor m'n takenlijstje zettenZo fijn dat.
Ik schrijf soms dingen op die ik al af heb zodat ik er een krulletje of vinkje voor kan zetten
Ik ken verhalen dat mannen binnen een maand nadat ze weduwnaar werden alweer een vriendin haddenquote:Op donderdag 23 september 2021 18:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)ilde-is-gebeurd.html
Aan de ene kant: lekker belangrijk, als die man maar gelukkig is.
Aan de andere kant zit er bij mij meer tijd tussen twee hamsters.
Heb je nou toch die nieuwe functie?quote:Op donderdag 23 september 2021 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar ooit eens geweest, ok ik rijd daar zo heen.
quote:Op donderdag 23 september 2021 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pula
net gehad.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 18:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net gehad.
met hele amandelen
van de aldi
beste chocoladerepen
Leuke dag gehad?quote:Op donderdag 23 september 2021 19:24 schreef bitterbal het volgende:
maar warme douche nemen en pyjama aan
Dienstplicht weer invoeren a.u.b.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Beveiliger bij AH vraagt aan puberjochie of hij een mandje wil pakken. Gelijk een grote bek. Bewaker blijft beleefd maar houdt wel voet bij stuk. Dreigt (roomblank) puberjochie met zo’n Marokkaans nepaccent dat hij de bewaker “op zijn bek gaat slaan.”
Man man man wat een kansenparel
helemaal losquote:Op donderdag 23 september 2021 19:24 schreef bitterbal het volgende:
Ja, wie weet helpt dat om die opgeblazen egootjes een beetje in het gareel te krijgen.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dienstplicht weer invoeren a.u.b.
gaat niet meer helpen denk ikquote:Op donderdag 23 september 2021 19:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dienstplicht weer invoeren a.u.b.
Prinsen en prinsessen syndroom. Strontvervelend zulke....quote:Op donderdag 23 september 2021 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wie weet helpt dat om die opgeblazen egootjes een beetje in het gareel te krijgen.
Jupquote:Op donderdag 23 september 2021 19:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Prinsen en princesses syndroom. Strontvervelend zulke....
Moet nog wel lukken denk ik. 'K wil overigens niet met de huidige generatie ruilen. Hoe in vredesnaam betaal je je studie, hoe kom je in vredesnaam aan een huis en al dat 'woke gedoe' om depressief en ellendig van te worden voordat je überhaupt een beetje begint te leven.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat niet meer helpen denk ik
true, blij dat ik dat allemaal niet zo mee krijgquote:Op donderdag 23 september 2021 19:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet nog wel lukken denk ik. 'K wil overigens niet met de huidige generatie ruilen. Hoe in vredesnaam betaal je je studie, hoe kom je in vredesnaam aan een huis en als dat 'woke gedoe' om depressief en ellendig van te worden voordat je überhaupt een beetje begint te leven.
nu al?quote:Op donderdag 23 september 2021 19:24 schreef bitterbal het volgende:
Dit is vakantiequote:Op donderdag 23 september 2021 19:45 schreef mschol het volgende:
[..]
nu al?
verspilling van je vakantieuren joh
Dat is vlakbij.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:44 schreef UitStraling het volgende:
@:FreshFruit, prima ongedwongen restaurantje wel dat ja, op naar de drie zusjes
Aansteker niet nodig gehad dus?quote:Op donderdag 23 september 2021 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja strand was genieten
Net ook die dread er uit weten te kammen dus goede dag geweest
nou dan was het toch een schaar gewordenquote:Op donderdag 23 september 2021 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aansteker niet nodig gehad dus?
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:47 schreef Ama het volgende:
Oeh morgen verjaardagsfeestje 🥳 (en nee nog niet jarig).
quote:Op donderdag 23 september 2021 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja strand was genieten
Net ook die dread er uit weten te kammen dus goede dag geweest
Zit je nou nog in Groningen?quote:Op donderdag 23 september 2021 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even kijken of ze op de bar dansen, zo ja, pak ik een hotelletje.
Ja was pas om 18:00 klaar met werken en ik had teveel honger om plankgas terug te rijden en geen zin in kleffe plakburgers bij de gele M.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je nou nog in Groningen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |