SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Aww.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn reis naar Toscane is geannuleerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Awwwwwwwwwwquote:Op donderdag 23 september 2021 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas moeten wij deze reis annuleren wegens adviezen vanuit de overheid en/of te weinig deelnamequote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh neeequote:Op donderdag 23 september 2021 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kroatië is ook mooiquote:Op donderdag 23 september 2021 14:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Helaas moeten wij deze reis annuleren wegens adviezen vanuit de overheid en/of te weinig deelname
Ik denk dan het laatste.
Ik mag het wel kosteloos en met korting omboeken naar of volgend jaar of dit jaar nog naar Kroatië. Daar denk ik nog even over na...
Is er een lijst van wat wel kan?quote:Op donderdag 23 september 2021 14:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh Kroatie is een gegeven voorbeeld. Mag ook een andere reis zijn dit jaar...
Zelfde periode?quote:Op donderdag 23 september 2021 14:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu aan het kijken
Nietquote:Op donderdag 23 september 2021 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kroatië schijnt ook heel tof te zijn.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Helaas moeten wij deze reis annuleren wegens adviezen vanuit de overheid en/of te weinig deelname
Ik denk dan het laatste.
Ik mag het wel kosteloos en met korting omboeken naar of volgend jaar of dit jaar nog naar Kroatië. Daar denk ik nog even over na...
Zie ik niet staan. Ik zie in mijn eigen pagina nog niet staan dat de reis is geannuleerd. Komt denk ik nog wel zsmquote:Op donderdag 23 september 2021 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is er een lijst van wat wel kan?
Kroatië is mooiquote:Op donderdag 23 september 2021 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kroatië schijnt ook heel tof te zijn.
Ja eventueel november, want dan heb ik ook nog vrijquote:
even bellen?quote:Op donderdag 23 september 2021 14:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zie ik niet staan. Ik zie in mijn eigen pagina nog niet staan dat de reis is geannuleerd. Komt denk ik nog wel zsm
Misschien ook gewoon een kans om eens naar een plek te gaan waar je normaal niet aan zou hebben gedachtquote:Op donderdag 23 september 2021 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh ik moet hun bellen om het allemaal te bespreken. Doe ik straks wel, of anders morgen. Eerst kijken wat me ook leuk lijkt..
quote:Op donderdag 23 september 2021 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kroatië leek me altijd wel leuk hoor. Toen ik deze reis boekte, had ik ook even aan Hongarije gedacht, maar die singe reis is voor dit jaar niet meer beschikbaar.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien ook gewoon een kans om eens naar een plek te gaan waar je normaal niet aan zou hebben gedacht
Ik ben niet echt een zee-persoon, Maar dit is wel leuk...quote:Hotel op 30 meter afstand van zee
Strandwandelingen en drankje aan zeequote:Op donderdag 23 september 2021 15:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een zee-persoon, Maar dit is wel leuk...
Nu wil ik ook wel.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Meer een bospersoon zeker?quote:Op donderdag 23 september 2021 15:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of een leuke stadquote:Op donderdag 23 september 2021 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meer een bospersoon zeker?
Kijk nou uit, anders gaat @bitterbal ook nog mee in je bagagequote:Op donderdag 23 september 2021 15:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar het hotel heeft ook een buiten zwembad. Dus zwembroek gaat ook mee in de bagage...
Misschien is het wel heel leuk om @bitterbal mee op vakantie te nemenquote:Op donderdag 23 september 2021 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk nou uit, anders gaat @:bitterbal ook nog mee in je bagage
Misschien kun je even bij Ama in de snackla duikenquote:Op donderdag 23 september 2021 15:29 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond sushi, maar moet nog tot 20u wachten en heb zo'n honger
ja leukquote:Op donderdag 23 september 2021 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk nou uit, anders gaat @:bitterbal ook nog mee in je bagage
quote:Op donderdag 23 september 2021 15:29 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond sushi, maar moet nog tot 20u wachten en heb zo'n honger
quote:Op donderdag 23 september 2021 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien kun je even bij Ama in de snackla duiken
Ik keur dit goedquote:Op donderdag 23 september 2021 15:29 schreef Ama het volgende:
Hmm ik heb misschien een beetje veel (oven)snacks. Dacht geef ze een eigen la in de vriezer.
Bestaan er echt mensen die 2x per week de vloer dweilen thuis?quote:Dit moet je twee keer per week schoonmaken
– De vloer stofzuigen en dweilen
Volledige tekst. Ben toch geen goede huisvrouw als ik dit zo lees.quote:Om je huis schoon te houden, zijn er een aantal dingen die je dagelijks kunt doen:
– Spullen meteen wegzetten nadat je ze gebruikt hebt
– De vuile vaat afwassen of in de vaatwasser doen
– Een doekje over het aanrecht halen en meteen vlekken van het fornuis boenen
– Een volle vuilniszak weggooien
– Even vlug de badkamer reinigen na het douchen om schimmel te voorkomen
– De wasbakken afnemen
– Bedden opmaken
Dit moet je twee keer per week schoonmaken
– De vloer stofzuigen en dweilen
– Alle troepjes weggooien en/of opbergen
Dit moet je een keer in de maand schoonmaken
– Met een doekje of stofzuiger over de luxaflex en plinten
– De garage, oprit of het pad naar de voordeur aanvegen
– Stoffig meubilair met een speciaal opzetstuk stofzuigen
– Alle dekentjes en kleedjes wassen
Volgens mij heb ik die net ook gelezen. en maar 1x per jaar! het vloerkleed stofzuigen.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Bestaan er echt mensen die 2x per week de vloer dweilen thuis?
Ohja de tekst gaat nog verder.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die net ook gelezen. en maar 1x per jaar! het vloerkleed stofzuigen.
Hoe dan???
1x per week hierquote:Op donderdag 23 september 2021 15:35 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Huis schoonmaken: dit moet je elk kwartaal schoonmaken
– Spinnenwebben en dergelijke wegvegen bij het plafond, de trap en andere hoekjes in huis
– Het filter van de airconditioner (geldt als het een warm seizoen is en je ‘m vaak gebruikt)
– De oven goed schoonmaken (doe dit maandelijks als je ‘m veel gebruikt en merkt dat het gauw vuil wordt)
Dit moet je elk halfjaar schoonmaken
– De ramen schoonmaken aan de binnen- en de buitenkant. Voor ramen die dicht bij werkplekken of dagelijks zicht staan kan dit elk kwartaal. (Denk aan een raam bij je werkplek, kantoor of in de keuken)
– Ruim de zogenaamde ‘rommelkamers’ op. Denk aan de zolder maar ook een bepaald bijkamer of hoek waar je van alles en nog wat wegstopt.
– Dit is ook het moment om matrassen even te stofzuigen, op de andere kant te leggen en te roteren.
– Poets even het zilverwaar, sjiek
– Laat de kussen lekker luchten
Dit moet je een keer in het jaar schoonmaken
– Schuif zware meubels aan de kant om erachter en eronder schoon te maken
– Vloerkleden stofzuigen
– Maak gordijnen en tapijten schoon, dit klusje kun je eventueel ook laten opknappen door een stomerij
– Maak de muren schoon
– Mocht je een kroonluchter in huis hebben, boen die dan ook nog even
Ik dweil nooitquote:Op donderdag 23 september 2021 15:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik stofzuig altijd het vloerkleed mee als ik de vloer doe.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die net ook gelezen. en maar 1x per jaar! het vloerkleed stofzuigen.
Hoe dan???
Ow en alle dekens ed wassen, elke week. Weet je hoeveel dagen ik savonds kou moet leiden
Welke heb je besteldquote:Op donderdag 23 september 2021 15:35 schreef Haags het volgende:
Hehe, eindelijk mag ik een nieuwe mobiel uitzoeken.
Meteen gedaan natuurlijk.
Ik heb geen vloerkleedquote:Op donderdag 23 september 2021 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik stofzuig altijd het vloerkleed mee als ik de vloer doe.Doen andere mensen dat niet dan.
Ja nou ik ook. En vaak ga ik stofzuigen omdat mn vloerkleed er smerig uitziet.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik stofzuig altijd het vloerkleed mee als ik de vloer doe.Doen andere mensen dat niet dan.
Als ik dat 1x per jaar doe kun je complete maaltijden denk ik uit het kleed vissen. Wat nasty.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja nou ik ook. En vaak ga ik stofzuigen omdat mn vloerkleed er smerig uitziet.
Maar blijkbaar zijn we raar daarin.
Is het warm?quote:Op donderdag 23 september 2021 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe dit gewoon altijd meteen, nog handiger.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:38 schreef gianni61 het volgende:
Dit moet je twee keer per week schoonmaken
– Alle troepjes weggooien en/of opbergen
dingen die ik wil opbergen of weggooien zijn toch 2 aparte categorieën..
Ik zie geen bitterballenquote:Op donderdag 23 september 2021 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je weet dat er zo iets bestaat als selfies?quote:
Ieuwl. Een Samsungquote:
Ik vooral veel zand en blauw, 3 laatste foto's lijken bijna hetzelfde.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna dagelijks.quote:
Dat heb ik al mijn hele leven. Bijna alles hier in huis is van Samsung. Van vaatwasser tot aan tv, noem maar op.quote:
Huisdieren.quote:
ja ben ik niet zo vanquote:Op donderdag 23 september 2021 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je weet dat er zo iets bestaat als selfies?
haha ja hequote:Op donderdag 23 september 2021 15:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een A20. Jezus wat verwarrend allemaal.
Ik heb alleen tv en telefoon van samsung. Maar beter dan iphone, dat vind ik echt niksquote:Op donderdag 23 september 2021 15:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat heb ik al mijn hele leven. Bijna alles hier in huis is van Samsung. Van vaatwasser tot aan tv, noem maar op.
kloptquote:Op donderdag 23 september 2021 15:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vooral veel zand en blauw, 3 laatste foto's lijken bijna hetzelfde.![]()
Ik ben samsung fanquote:Op donderdag 23 september 2021 15:42 schreef Ama het volgende:
Ik heb sinds kort weer een Samsung maar weet nog niet of ik bij Samsung bleef bij een volgende telefoon, denk het niet.
hear hear.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb alleen tv en telefoon van samsung. Maar beter dan iphone, dat vind ik echt niksMisschien leuk als je alles van apple hebt, maar dat heb ik niet.
Als ik een nieuwe telefoon had gekocht was het geen Samsung geweest maar kon deze voor een hele mooie prijs overkopen van mijn pa dus dat heb ik maar gedaan.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben samsung fan
[..]
hear hear.
Omg ik wil een R2-D2 geluidje als de wasmachine klaar is, zou dat bestaan dat je zelf dat kan instellen?quote:Op donderdag 23 september 2021 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
Wasmachine van Samsung,die doet een muziekje wanneer de was klaar is.
Ook niks mis mee.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe telefoon had gekocht was het geen Samsung geweest maar kon deze voor een hele mooie prijs overkopen van mijn pa dus dat heb ik maar gedaan.
quote:Op donderdag 23 september 2021 15:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg ik wil een R2-D2 geluidje als de wasmachine klaar is, zou dat bestaan dat je zelf dat kan instellen?
Merk wel een paar kleine bugs maar ja had mijn vorige telefoon ook.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Ook niks mis mee.
Die A modellen van Samsung zijn ook erg goed
Vast wel.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg ik wil een R2-D2 geluidje als de wasmachine klaar is, zou dat bestaan dat je zelf dat kan instellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |