abonnement Unibet Coolblue
pi_201489858
quote:
7s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:17 schreef Barreltje het volgende:
DP O+ O+ O+

zegt een beta vrouw die iedere dag weer met ALLE vooroordelen mbt vrouwen geconfronteerd wordt *O*
WAAROM HEB JE VROUWENKANKER NOG NIET OPGELOST BARREL?!!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201489893
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Bedankt, opgeslagen. Gebruik je wel kokosmelk in de keuken eigenlijk?
Jawel, af en toe wel, voor in curry of soep. Maar we kopen dan wel altijd de fair trade/biologisch en degene zonder aapjes-uitbuiting. (Dan hoop je altijd maar dat de keurmerken een beetje helpen, helemaal transparant vind ik het nog steeds niet). Dat is met producten zoals deze zeep nog lastiger te achterhalen.
pi_201489953
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even wat anders. We kijken een BNNVara-programma van een paar maanden geleden, Pak de Macht. Door Tim Hofman, over vormen van macht dus. De eerste aflevering over de macht van China en de Oeigoeren, net zagen we de tweede aflevering over problematische schulden.

Die Tim Hofman is echt uitstekend geschikt voor zoiets als dit. Ik heb altijd een beetje moeite mee om die oudere generatie BNN-presentatoren serieus te nemen. Maar net als Filemon, is Tim een uitstekend televisiemaker.
Niet voor niets dat hij vorig jaar 3 publieksprijzen heeft gekregen. Boos kijk ik ook regelmatig, is echt een prima man die ergens voor staat en zich er ook niet met een makkie vanaf maakt. Volgende aflevering, met Shell is ook een eyeopener. Hij vraagt ook op insta en twitter een paar keer per week of Sywert de 9 mlj al heeft teruggegeven _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_201489989
}:|
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 23 september 2021 @ 21:32:01 #205
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201489994
quote:
7s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Jawel, af en toe wel, voor in curry of soep. Maar we kopen dan wel altijd de fair trade/biologisch en degene zonder aapjes-uitbuiting. (Dan hoop je altijd maar dat de keurmerken een beetje helpen, helemaal transparant vind ik het nog steeds niet). Dat is met producten zoals deze zeep nog lastiger te achterhalen.
Net als die dolfijn keurmerken op tonijn ;(
pi_201490006
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
WAAROM HEB JE VROUWENKANKER NOG NIET OPGELOST BARREL?!!!
Barrel is een vrouw, das vast een parttimer zonder ambitie en gewoon niet de kunde om zo analytisch en logisch te redeneren. Laat het dus maar aan de grote mensen heren over. :{w
pi_201490020
quote:
7s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Barrel is een vrouw, das vast een parttimer zonder ambitie en gewoon niet de kunde om zo analytisch en logisch te redeneren. Laat het dus maar aan de grote mensen heren over. :{w
Doet vast alleen de administratie bij dat gasgebeuren van dr!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201490031
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:32 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Net als die dolfijn keurmerken op tonijn ;(
Ja dat is helemaal om te janken.

Ik weet dat vriend wel heeft uitgezocht welke merken geen aapjes gebruiken. Fair Trade blijft alleen altijd wat schimmig helaas. (Ik ben ook even kwijt of ie nou altijd de biologische hier koopt, of die Fair Trade. Zal het eens vragen)
pi_201490038
quote:
7s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Jawel, af en toe wel, voor in curry of soep. Maar we kopen dan wel altijd de fair trade/biologisch en degene zonder aapjes-uitbuiting. (Dan hoop je altijd maar dat de keurmerken een beetje helpen, helemaal transparant vind ik het nog steeds niet). Dat is met producten zoals deze zeep nog lastiger te achterhalen.
Het is ook allemaal lastig ja. Zeg ik voor de 1000e keer :')
Spoilers!
pi_201490068
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het is ook allemaal lastig ja. Zeg ik voor de 1000e keer :')
Het is verschrikkelijk. Maar goed, meer dan je best doen kun je niet, dus perfect zal het ook nooit worden ;)

Over duurzaam gesproken; ik zag dat ik een pakketje had gemist van PostNL. Blijkt dat het een paar dagen terug pas is vrijgegeven door de douane. Zou het dan toch EINDELIJK mijn linnen wikkeltopje zijn dat ik 3 maanden geleden bestelde? Morgen doen ze nog een poging... ik ben benieuwd!
pi_201490075
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Niet voor niets dat hij vorig jaar 3 publieksprijzen heeft gekregen. Boos kijk ik ook regelmatig, is echt een prima man die ergens voor staat en zich er ook niet met een makkie vanaf maakt. Volgende aflevering, met Shell is ook een eyeopener. Hij vraagt ook op insta en twitter een paar keer per week of Sywert de 9 mlj al heeft teruggegeven _O-
Ik vind het hele format ook echt leuk. Weer eens wat anders met hem op het podium.

Sywert :r
Spoilers!
pi_201490108
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Drink er iets kalmerends bij!
Ik redde het met een kop thee.

Vijf vrouwen, en dan te bedenken dat er 30.000 gezinnen zo kapot gemaakt zijn. Ik weet eigenlijk niet wat ik de verantwoordelijken toewens, maar minimaal hetzelfde. En dan nu al tijden aan het dimdammen hoeveel schade deze mensen hebben geleden en hoeveel ze dan vergoed moeten krijgen. Verdomme, alles wat ze is afgenomen, en dan maal 10 is nog niet genoeg.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201490216
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 20:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh, heb ik hier ook al een keer lopen ventileren hoe erg het is dat medisch onderzoek alleen met mannen (of vouwen pas ná de menopauze) is? Want dat is serieus heel erg.
Niet dat ik weet, maar ik weet het :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201490562
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:Sigme, dat is een flinke ingrediëntenlijst voor een beetje afwasmiddel :o

Ik ga op zoek naar palmolievrije marseillezeep. Ook al zit het er volgens jou sowieso niet in, ik wil wel graag dat het er bij staat want het internet is er vaag over.
Aleppozeep is ook nog een optie zag ik. To be continued.
't Is geen beschermde naam ofzo, dus het kan in allerlei rotzooi-variaties op de markt gebracht worden. Maar het hoort er gewoon echt niet in, en het is ook zonder verkrijgbaar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201490586
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik redde het met een kop thee.

Vijf vrouwen, en dan te bedenken dat er 30.000 gezinnen zo kapot gemaakt zijn. Ik weet eigenlijk niet wat ik de verantwoordelijken toewens, maar minimaal hetzelfde. En dan nu al tijden aan het dimdammen hoeveel schade deze mensen hebben geleden en hoeveel ze dan vergoed moeten krijgen. Verdomme, alles wat ze is afgenomen, en dan maal 10 is nog niet genoeg.
Ook zo schrijnend dat je door alles wat inmiddels boven tafel is gekomen weet dat er niks te mitse of te mare of te jamaaaaren valt bij deze verhalen. Al heb je er vast lamlendige boomers, zonder empathie bijzitten die vinden dat het vast aan hun eigen instelling ligt :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201490625
Ja vind ik ook hoor. Als ze anders behandeld wilden worden, hadden ze toch gewoon zelf bij Toeslagen moeten gaan werken.
Wat daar zo moeilijk aan is? :?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201490675
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:06 schreef Vanyel het volgende:
Ja vind ik ook hoor. Als ze anders behandeld wilden worden, hadden ze toch gewoon zelf bij Toeslagen moeten gaan werken.
Wat daar zo moeilijk aan is? :?
Wat een fantaaastische tips geef jij toch ook altijd! O+ wijsheid O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201490746
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Wat een fantaaastische tips geef jij toch ook altijd! O+ wijsheid O+
Wat was dat toch een fantastische reeks ook O+ :'(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201490770
Op twitter schreef van de week iemand dat Janet steeds werd afgewezen voor werk. Net weer even gekeken, ze heeft meerdere aanbiedingen om te komen praten gekregen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201490844
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wat was dat toch een fantastische reeks ook O+ :'(
Ja maar ja, ook ineens niet meer :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201490888
Ja kunnen we daar een schuldvraag over stellen?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201490912
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:20 schreef Vanyel het volgende:
Ja kunnen we daar een schuldvraag over stellen?
Denk dat we dat wel weten toch...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201490920
Ik weet niet eens hoe ze heet :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201491082
Ik heb net mijn (mannelijke, witte, beta-vriend verslagen met (VR) Beat Saber 8-) *Heft in eigen hand* *Gaat het op haar cv zetten*

(ik druip nu van het zweet. Dat was lang geleden, dan is dat opeens weer belachelijk inspannend :D )
pi_201491492
Ja zo ging ik in zo'n VR huurruimte eens een half uurtje bankovervallers tegenhouden. Week spierpijn gehad.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')