SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FTFYquote:Op donderdag 23 september 2021 07:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze trekt er op het eruit.
quote:Op donderdag 23 september 2021 07:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wie heb jij gisteren afgetrokken?
niemandquote:Op donderdag 23 september 2021 07:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wie heb jij gisteren afgetrokken?
ja lig nog in bed. zie ene blauwe lucht maar weet nog niet hoe het warm het wordt.quote:
Altijd spannend of de poets ploeg niet in je kamer staat als je de douche uitkomt.quote:Op donderdag 23 september 2021 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lig nog in bed. zie ene blauwe lucht maar weet nog niet hoe het warm het wordt.
zo eerst maar het buffet opeten nadat ik kamer weer blank heb gezet met het douchen
living on the edgequote:Op donderdag 23 september 2021 07:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd spannend of de poets ploeg niet in je kamer staat als je de douche uitkomt.
quote:Op donderdag 23 september 2021 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lig nog in bed. zie ene blauwe lucht maar weet nog niet hoe het warm het wordt.
zo eerst maar het buffet opeten nadat ik kamer weer blank heb gezet met het douchen
1 keer gehad dat ik net van de pot af kwam.quote:Op donderdag 23 september 2021 07:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd spannend of de poets ploeg niet in je kamer staat als je de douche uitkomt.
Ben je nog in Nederland? Hier vandaag en morgen ook. Alleen daarna niet echt omhoogquote:Op donderdag 23 september 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
![]()
staat 21 graden op het menu. Morgen 24 en vanaf dan omhoog
winterse temperaturen voor jouquote:Op donderdag 23 september 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag een beetje rilballen en morgen bakken.quote:Op donderdag 23 september 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
oops betrapt :pquote:Op donderdag 23 september 2021 07:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je nog in Nederland? Hier vandaag en morgen ook. Alleen daarna niet echt omhoog
quote:Op donderdag 23 september 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
ja misschien stukje over het strand lopen dan maarquote:Op donderdag 23 september 2021 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
winterse temperaturen voor jou
Je vond ‘s avonds geen bruine stukjes in je tandenborstel?quote:Op donderdag 23 september 2021 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 keer gehad dat ik net van de pot af kwam.
Heb haar succes gewenst, maar ze verstond het toch niet.
gatver budaquote:Op donderdag 23 september 2021 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je vond ‘s avonds geen bruine stukjes in je tandenborstel?
in bikini?quote:Op donderdag 23 september 2021 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien stukje over het strand lopen dan maar
op vakantie hoef je je tanden toch niet te poetsen?quote:Op donderdag 23 september 2021 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je vond ‘s avonds geen bruine stukjes in je tandenborstel?
nou heb het gevoel alsof ik gisteren een nestje dode vogeltjes heb gegeten dus ga zo wel mjn tanden poetsenquote:Op donderdag 23 september 2021 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in bikini?
[..]
op vakantie hoef je je tanden toch niet te poetsen?
Chicken wings?quote:Op donderdag 23 september 2021 07:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb het gevoel alsof ik gisteren een nestje dode vogeltjes heb gegeten dus ga zo wel mjn tanden poetsen
Wat heb je gegeten dan gisteren?quote:Op donderdag 23 september 2021 07:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb het gevoel alsof ik gisteren een nestje dode vogeltjes heb gegeten dus ga zo wel mjn tanden poetsen
gebakken champigons, brood en makreel.quote:Op donderdag 23 september 2021 07:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten dan gisteren?
Ga jij Liesje nog verslaan qua actieverhalen ?quote:Op donderdag 23 september 2021 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gebakken champigons, brood en makreel.
daar zou ik niet van uit gaanquote:Op donderdag 23 september 2021 07:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga jij Liesje nog verslaan qua actieverhalen ?
die combi kende ik nog niet.quote:Op donderdag 23 september 2021 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb er een 2 gangen menu van gemaaktquote:Op donderdag 23 september 2021 07:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die combi kende ik nog niet.
Maar goed, verzopen in de tzatziki zeker.
Oke maar wat was je hoofdgerechtquote:Op donderdag 23 september 2021 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gefileerd?quote:Op donderdag 23 september 2021 07:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb er een 2 gangen menu van gemaakt
Nee die makreel was echt te lekker.
ja dat was dit dus.quote:Op donderdag 23 september 2021 07:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke maar wat was je hoofdgerecht
Jaquote:
Grieken willen meteen in de poepertquote:Op donderdag 23 september 2021 07:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga jij Liesje nog verslaan qua actieverhalen ?
Dat is weinigquote:
wat roept ie?quote:Op donderdag 23 september 2021 07:46 schreef bitterbal het volgende:
ik hoor het buffet roepen. Dus douchen
quote:Op donderdag 23 september 2021 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja
.
Wij serveren op wer ook makreel maar bij ons krijg je een hele. Geniet altijd intens van die koppen als ik dat zo neer zet
Eerst alle herkenbare delen eraf hakken dus?quote:Op donderdag 23 september 2021 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik vind makreel heerlijk, maar met zo’n hele vis kan ik echt niks
Nee, dat is het niet. Maar je moet weten hoe je zo’n beest moet ontleden. Maar als ik dat moet doen, heb ik eigenlijk al geen trek meerquote:Op donderdag 23 september 2021 07:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst alle herkenbare delen eraf hakken dus?
Nooit een hele kreeft bestellen dan.quote:Op donderdag 23 september 2021 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Maar je moet weten hoe je zo’n beest moet ontleden. Maar als ik dat moet doen, heb ik eigenlijk al geen trek meer
denk het? Hij spreekt natuurlijk grieks dus versta het nietquote:Op donderdag 23 september 2021 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat roept ie?
verse eieren, gebakken spek en warme croissantjes?
zo kijken ze ook altijdquote:Op donderdag 23 september 2021 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Maar je moet weten hoe je zo’n beest moet ontleden. Maar als ik dat moet doen, heb ik eigenlijk al geen trek meer
Gebakkos eieros, slotos koffos en veel varkos voor Ballos.quote:Op donderdag 23 september 2021 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk het? Hij spreekt natuurlijk grieks dus versta het niet
Nee, zo’n zeeschorpioen openbreken trekt me helemaal nietquote:Op donderdag 23 september 2021 07:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit een hele kreeft bestellen dan.
Dat is meer iets voor Liesje denk ikquote:Op donderdag 23 september 2021 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zo’n zeeschorpioen openbreken trekt me helemaal niet
zo lastig is dat toch niet?quote:Op donderdag 23 september 2021 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun jij zo’n beest ontleden dan?
Insnijden achter de kieuwen en dan over de ruggengraat toch?quote:Op donderdag 23 september 2021 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als haar spijkerbroek weer droog is.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor Liesje denk ik
quote:Op donderdag 23 september 2021 08:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gebakkos eieros, slotos koffos en veel varkos voor Ballos.
Ja, geen idee dusquote:Op donderdag 23 september 2021 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Insnijden achter de kieuwen en dan over de ruggengraat toch?
quote:Op donderdag 23 september 2021 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
jawelquote:Op donderdag 23 september 2021 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kan ook vragen of de ober het voor je wil doenquote:Op donderdag 23 september 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, geen idee dus![]()
Ik vraag altijd of vis gefileerd is. En als het antwoord nee is, neem ik iets anders
Ja, dat is ook weer zowatquote:Op donderdag 23 september 2021 08:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook vragen of de ober het voor je wil doen
Over 5 minuten kan het buffet dicht. Dan is alles op.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The kitchen be like, there comes Ballos from Hollandos [ afbeelding ]
Zeetong of tarbot is lekker makkelijk en behoren tot de lekkerste visjes ter wereld, hoef je je vork maar langs de graten te halen en een keertje om te draaienquote:Op donderdag 23 september 2021 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zowat![]()
Ik ga zo een rondreisje langs drie kantoren maken, echt veel zin inquote:Op donderdag 23 september 2021 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Laptop aanslingeren. En eens bedenken hoe laat ik richting kantoor ga.
Ja, ik vind vis sowieso heerlijk hoorquote:Op donderdag 23 september 2021 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeetong of tarbot is lekker makkelijk en behoren tot de lekkerste visjes ter wereld, hoef je je vork maar langs de graten te halen en een keertje om te draaien
Dat zou ik doen.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook vragen of de ober het voor je wil doen
Weer met Bossche bollen?quote:Op donderdag 23 september 2021 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga zo een rondreisje langs drie kantoren maken, echt veel zin in
quote:Op donderdag 23 september 2021 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga zo een rondreisje langs drie kantoren maken, echt veel zin in
En betere vraag: sta ik op je lijst?quote:Op donderdag 23 september 2021 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weer met Bossche bollen?
Daar zijn die mensen voor hoorquote:Op donderdag 23 september 2021 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zowat![]()
Yeps, eerst maar even langs De Groot zo meteenquote:Op donderdag 23 september 2021 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weer met Bossche bollen?
Moet je snel even switchen van baan.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
En betere vraag: sta ik op je lijst?
Buffet vind ik best relaxed, maar ik heb mijn ontbijt liever zonder andere mensen er bijquote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je snel even switchen van baan.
dat weten we toch al jaren?quote:
Staan er potten pindakaas en pakken hagelslag bij het buffet?quote:Op donderdag 23 september 2021 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Bijna alleen maar Nederlanders geloof k
Da's niet nieuw toch?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
Er is hier nog een andere man. Denk dat hij wel een liedje wilt doen
Snel, sla hem neer voordat hij begint te zingen.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
K zit ook als enige in een ander deel van het restaurant zodat k die kunst gebitten niet hoor klapperenquote:Op donderdag 23 september 2021 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Buffet vind ik best relaxed, maar ik heb mijn ontbijt liever zonder andere mensen er bij
Dit is Bitterbaliaans dus je spijkerbroek gaat plakken vanavond?quote:Op donderdag 23 september 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
Daar ging mijn koffie. Door mijn neusquote:Op donderdag 23 september 2021 08:22 schreef UitStraling het volgende:
"Een Liesje doen" [ afbeelding ]
Wel andere lekkere dingen?quote:Op donderdag 23 september 2021 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou bedoel dat hij niet lekker is
zeg dat dan..quote:Op donderdag 23 september 2021 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet teveel de draak mee aansteken strak verteld ze die verhalen niet meer.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:22 schreef UitStraling het volgende:
"Een Liesje doen" [ afbeelding ]
Mjawel. Had toast en croissantjes met jamquote:Op donderdag 23 september 2021 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel andere lekkere dingen?
Och jawel, dit zijn verhalen zo leuk zijn dat die er wel uit moeten komen.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet teveel de draak mee aansteken strak verteld ze die verhalen niet meer.
Jullie kennen mij nu toch welquote:Op donderdag 23 september 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
Ook rechtstreeks op het spek afgerend
quote:Op donderdag 23 september 2021 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jullie kennen mij nu toch wel
Jawel maar dat vetrokken om 0700. Vond k iets te vroeg :pquote:Op donderdag 23 september 2021 08:38 schreef Karzai het volgende:
Is er geen excursie vandaag met een busje vol bejaarden vanaf het hotel bitterbal
Volle zak?quote:Op donderdag 23 september 2021 08:37 schreef Karzai het volgende:
Gids is ook wel een goede baan volgens mij
zo slap, badend in zn eigen vet in een ijzeren au-bain-marie bak?quote:Op donderdag 23 september 2021 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zoiets heb ik dus nooit als ik op vakantie ben.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Och jawel, dit zijn verhalen zo leuk zijn dat die er wel uit moeten komen.
Ja, ik ook. Voor 2022.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga ook maar eens vakantie boeken.
ja zo .quote:Op donderdag 23 september 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo slap, badend in zn eigen vet in een ijzeren au-bain-marie bak?
wanneer?quote:Op donderdag 23 september 2021 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo blij, in principe gaat m'n festival door.![]()
Half november (is binnen). Maar ook zonder afstand of mondkapjes.quote:
Sowieso, hoe lang ligt het er al?quote:Op donderdag 23 september 2021 08:49 schreef dud0r het volgende:
Meestal is spek bij die buffetten niet te vreten. Het is of slap of je kan er iemand mee dood slaan zo hard hebben ze het uitgebakken
vanaf dat het buffet open gaat om 0630 waarschijnlijkquote:Op donderdag 23 september 2021 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso, hoe lang ligt het er al?
Hard uitgebakken mag best van mij, behalve als het van die dunnen lapjes zijn die dan al verkruimelen als je ze aanraaktquote:Op donderdag 23 september 2021 08:49 schreef dud0r het volgende:
Meestal is spek bij die buffetten niet te vreten. Het is of slap of je kan er iemand mee dood slaan zo hard hebben ze het uitgebakken
Klopt, ik vind het ook altijd een een teleurstellingquote:Op donderdag 23 september 2021 08:49 schreef dud0r het volgende:
En door wie is het aangeraakt?quote:Op donderdag 23 september 2021 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso, hoe lang ligt het er al?
ik vind hard uitgebakken spek niet zo. het moet nog iets zacht zijn, niet zo zacht dat het weeig is maar wel iets. En het liefste back bacon. Die net iets dikkere plakkenquote:Op donderdag 23 september 2021 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hard uitgebakken mag best van mij, behalve als het van die dunnen lapjes zijn die dan al verkruimelen als je ze aanraakt
En toch elke keer nemenquote:Op donderdag 23 september 2021 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het ook altijd een een teleurstelling
Ja, herkenbaar.. je moet toch ietsquote:Op donderdag 23 september 2021 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind hard uitgebakken spek niet zo. het moet nog iets zacht zijn, niet zo zacht dat het weeig is maar wel iets. En het liefste back bacon. Die net iets dikkere plakken
[..]
En toch elke keer nemen
Als er van die veenlijken met kunstgebitten rondlopen, door iedereen daar.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En door wie is het aangeraakt?
Eieren zijn ook altijd hardgekooktquote:Op donderdag 23 september 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar.. je moet toch iets
Of plakkerige kinderhandjes, zonder ouderlijk toezichtquote:Op donderdag 23 september 2021 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als er van die veenlijken met kunstgebitten rondlopen, door iedereen daar.
ik vind hardgekookte eieren walgelijk.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eieren zijn ook altijd hardgekookt
En toch neem ik die ook altijd
Die met de handen zo in de bak met jam duikenquote:Op donderdag 23 september 2021 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of plakkerige kinderhandjes, zonder ouderlijk toezicht
Een ding scheelt: waarschijnlijk kan de leeftijd die er nu aan zou kúnnen zitten, er niet zo goed bij.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of plakkerige kinderhandjes, zonder ouderlijk toezicht
Haalde hij niet eens het hardgekookte eigeel er uit om het balletje in z'n muis te vervangen?quote:Op donderdag 23 september 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik vind hardgekookte eieren walgelijk.![]()
Vroeger ook een collega gehad die vrolijk om 7.30 uur 3 gekookte groene eieren naar binnen stampte.
Ew.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik vind hardgekookte eieren walgelijk.![]()
Vroeger ook een collega gehad die vrolijk om 7.30 uur 3 gekookte groene eieren naar binnen stampte.
Of toetjes..quote:Op donderdag 23 september 2021 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die met de handen zo in de bak met jam duiken
Die geur in de ochtendquote:
Was bij het voorbereidenquote:Op donderdag 23 september 2021 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haalde hij niet eens het hardgekookte eigeel er uit om het balletje in z'n muis te vervangen?
oh, ik heb ook eens in een hotel gelegen waar je zelf smorgens je eieren een bak water kon gooien, maar dat werkt ook niet. dan moet je er bij blijven staan om je ei in de gaten te houdenquote:Op donderdag 23 september 2021 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eieren zijn ook altijd hardgekookt
En toch neem ik die ook altijd
Ik zal ze even helpen, hoppa zo de toetjesbak in..quote:Op donderdag 23 september 2021 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een ding scheelt: waarschijnlijk kan de leeftijd die er nu aan zou kúnnen zitten, er niet zo goed bij.
Dat is correct en tevens juistquote:Op donderdag 23 september 2021 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was bij het voorbereidenDaar heb je geen muizen bij nodig
Anders jatten ze je eiquote:Op donderdag 23 september 2021 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik heb ook eens in een hotel gelegen waar je zelf smorgens je eieren een bak water kon gooien, maar dat werkt ook niet. dan moet je er bij blijven staan om je ei in de gaten te houden
Lui die er met je ei vandoor gaan dat er net 2 minuten in zat. Veel plezier gast.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik heb ook eens in een hotel gelegen waar je zelf smorgens je eieren een bak water kon gooien, maar dat werkt ook niet. dan moet je er bij blijven staan om je ei in de gaten te houden
Mooie tijdquote:
ja, of als je weg loopt dan weet je daarna niet meer welk ei van jou was.quote:
Ik had in manchester een paar jaar terug een hotel waar ze een bak met hardgekookte eieren en zachtgekookte eieren haddenquote:Op donderdag 23 september 2021 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou, laat maar weer. .dan maar geen eiquote:Op donderdag 23 september 2021 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, of als je weg loopt dan weet je daarna niet meer welk ei van jou was.
En tegenwoordig moet dat weer welquote:Op donderdag 23 september 2021 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooie tijdBehalve toen de TL mij wel even liet zien dat ik geen aparte tas voor de pakjes mocht gebruiken.
Als bezorger vond ik het fijner om een tas met aparte pakjes te hebben, dan dat ze het al in de bundel erbij frotten, vooral die bol.com pakjes, passen toch voor geen meter. En die chinese kleine meuk pakjes, liggen niet lekker midden in de bundelquote:Op donderdag 23 september 2021 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
En tegenwoordig moet dat weer wel
Je liep gewoon al vooruit op de ontwikkelingen
Omdat je het stiekem nog steeds een beetje mistquote:Op donderdag 23 september 2021 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, waarom maak ik mij hier druk om, dat is echt al ruim 6 jaar gelden
Kleine pakjes bovenop de bundel ipv er tussen en grote pakketten in een aparte tas.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als bezorger vond ik het fijner om een tas met aparte pakjes te hebben, dan dat ze het al in de bundel erbij frotten, vooral die bol.com pakjes, passen toch voor geen meter. En die chinese kleine meuk pakjes, liggen niet lekker midden in de bundel
Programmeren is een heel breed begrip, met wat voor talen moet zo iemand ervaring hebben?quote:Op donderdag 23 september 2021 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat je het stiekem nog steeds een beetje mist
Je mag terug komen hoor.
Hoe goed ben je met programmeren en IT? Want er komt een functie open bij mij op de afdeling
Ja, hangt er ook een beetje af hoe grote wijk het is.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kleine pakjes bovenop de bundel ipv er tussen en grote pakketten in een aparte tas.
Dat liep het lekkerste
quote:Op donderdag 23 september 2021 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kleine pakjes bovenop de bundel ipv er tussen en grote pakketten in een aparte tas.
Dat liep het lekkerste
Geen idee, waarschijnlijk moet je dingen in MS powerapps kunnen bouwen.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Programmeren is een heel breed begrip, met wat voor talen moet zo iemand ervaring hebben?
quote:Op donderdag 23 september 2021 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kleine klotedingen ertussen.Net even verkeerd vastpakken en *ploef*, alles uit je handen.
Ik vond de mac and cheese in NY niet lekker, maar nu durf ik niet te zeggen of dat over het algemeen zure zult is of dat het aan dat restaurant lag.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:05 schreef Karzai het volgende:
Alleen de kaas was daar niet lekker
De e-bike en scooter wijken zijn de kleinste nu 3,5 uur volgens mij. Gemiddeld zijn ze 5 uur.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hangt er ook een beetje af hoe grote wijk het is.
Als het een middelmatige wijk is (volgens mij heb je geen kleine wijken meer en is alles samengevoegd) dan is het wel prettig om het OP de bundel te gooien, maar sommige voorbereiders zijn eigenwijs en frotten het er tussen. Flikkert die bundel nog net niet op straat uit elkaar.
Ben jij ook postbezorger geweest?quote:Op donderdag 23 september 2021 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kleine klotedingen ertussen.Net even verkeerd vastpakken en *ploef*, alles uit je handen.
Aan de ene kant wel fijn dat de uren wel uitgebreid zijn, maar hopelijk ook de vaste contracten dan.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
De e-bike en scooter wijken zijn de kleinste nu 3,5 uur volgens mij. Gemiddeld zijn ze 5 uur.
quote:
Zoeken jullie nog datascientisten/ data analysten? Niet voor mezelf en ook niet voor mr. Wattenschijf, maar ik ken iemand die een traineeship zou willen volgen.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee, waarschijnlijk moet je dingen in MS powerapps kunnen bouwen.
Ben er zelf afgelopen jaar een beetje mee bezig geweest maar het is niet echt handig.
En we zijn bezig met een eigen cloud gebeuren binnen het bedrijf dus dan kan je zelf wat in elkaar draaien in een taal die je leuk vindt
Boks.quote:
Geen idee. Volgens mij deden ze voor postbezorgers er al niet moeilijk over. Bij voorbereiden mogen er een x aantal per jaar.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel fijn dat de uren wel uitgebreid zijn, maar hopelijk ook de vaste contracten dan.
quote:
Ik kreeg ook vrij snel een vast contract, voor heel weinig uur, dat welquote:Op donderdag 23 september 2021 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij deden ze voor postbezorgers er al niet moeilijk over. Bij voorbereiden mogen er een x aantal per jaar.
Fuuuquote:Op donderdag 23 september 2021 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de zijkant van m'n pols opengehaald en nu heb ik m'n muismat onder gesmeerd.
ik zie een data analist, data engineer en data engineer open staanquote:Op donderdag 23 september 2021 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoeken jullie nog datascientisten/ data analysten? Niet voor mezelf en ook niet voor mr. Wattenschijf, maar ik ken iemand die een traineeship zou willen volgen.
Thank you!quote:Op donderdag 23 september 2021 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zie een data analist, data engineer en data engineer open staan
quote:Op donderdag 23 september 2021 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boks.
Relaxte bijbaan ooit, was op zich wel aanpoten, maar als je buiten was, had je met niemand van doen
het ging in de loop der jaren bij mij van beginnen om 07.30 en klaar rond 14.00 tot beginnen om 09.30 en klaar om 17.00 tot beginnen om 04.00 en klaar om 17.00. Kerstperiodes niet meegerekend waar ik van 06.00 tot 19.30 bezig was.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op zaterdag begon ik om 7.30 en was ik om 15.00/ 16.00 uur een keer klaar
Moet je ook niet doen gekkie.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de zijkant van m'n pols opengehaald en nu heb ik m'n muismat onder gesmeerd.
Ja, volgens mij is er geen HAH meer.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat m'n wijken er meestal pas om 11 uur waren, maar goed. En de dinsdag vond ik altijd maar minder met HAH. Ik bleef teruglopen naar m'n tassen.
Je had natuurlijk ook zelf kunnen kijkenquote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
het ging in de loop der jaren bij mij van beginnen om 07.30 en klaar rond 14.00 tot beginnen om 09.30 en klaar om 17.00 tot beginnen om 04.00 en klaar om 17.00. Kerstperiodes niet meegerekend waar ik van 06.00 tot 19.30 bezig was.
klopt. HAH is weg.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is er geen HAH meer.
Ik kon mijn wijk gelijk meenemen vanaf de voorbereiderslocatie en vaak mocht ik hem dan ook zelf zetten (luxe!)
Ik had ooit een wijk met 14 tassen, moest toen wel een beetje huilen van binnen...
Ja, ik zag dat er een groepje via een traineeship binnen was gekomen, was eigenlijk wel ideaal voor diegene.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook zelf kunnen kijken
ja, tot 19.30 werkenquote:
Met de ader mee of haaks?quote:Op donderdag 23 september 2021 09:08 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is er geen HAH meer.
Ik kon mijn wijk gelijk meenemen vanaf de voorbereiderslocatie en vaak mocht ik hem dan ook zelf zetten (luxe!)
Ik had ooit een wijk met 14 tassen, moest toen wel een beetje huilen van binnen...
Omg..quote:Op donderdag 23 september 2021 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had één keer echt achterlijk veel voor m'n wijk, toen was er de dag ervoor (piekdag) iemand halverwege gevallen en die post was dus blijven liggen. Wel opnieuw gezet gelukkig, maar ik kon het belletje "ER STAAN HIER NOG TASSEN" niet zo waarderen toen. Gast, normaal heb ik vandaag 6 zakken totaal, nu was het het dubbele.
Oh ja dit zijn geen traineeships maar gewone vacatures. Maar misschien is er wel wat te regelenquote:Op donderdag 23 september 2021 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat er een groepje via een traineeship binnen was gekomen, was eigenlijk wel ideaal voor diegene.
Ik zal diegene eens naar die organisatie die de traineeships verwijzen
Winnie the Pooh-pleister?quote:Op donderdag 23 september 2021 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen gekkie.
* dud0r plakt pleister er op.
Komt die BHV toch nog eens van pas
beginnen met een brengrit, aangetekenden, depots, meer aangetekenden, meer depots, beetje eten tussendoor, haalrit en klaar. Niet op zaterdag trouwens.quote:
Ik heb Efteling pleisters. Of gewone saaiequote:
wel ooit een folderwijk gehad, dat was ook wel fijn. Verdiende alleen 3x niks.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:21 schreef Karzai het volgende:
Ik had een krantenwijk, was ook wel relaxed
Toen ik 12 was was het nog wel prima maar als je er op terug kijkt verdiende het geen kut inderdaad. 1 cent per folder. had je 12 gulden per week voor 3 uurtjes werk.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel ooit een folderwijk gehad, dat was ook wel fijn. Verdiende alleen 3x niks.
Precies, gewoon een open sollicitatie versturenquote:Op donderdag 23 september 2021 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja dit zijn geen traineeships maar gewone vacatures. Maar misschien is er wel wat te regelen
Ze hadden me gelukkig wel al gewaarschuwd.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg..en als je die zakken ziet liggen dan weet je even niet waar je moet beginnen (ja, bij het begin..)
Nou, gelukkig was je er al een beetje op voorbereid.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hadden me gelukkig wel al gewaarschuwd.Maar ja, de boel werd wel gewoon op de normale tijd gebracht (dat was zelfs 13 uur geloof ik). Dus ja, het werd allemaal even later dan normaal.
Al viel het uiteindelijk nog mee hoeveel langer ik erover deed, vooral het tassen halen kostte tijd.
Is 't niet gewoon onwennig?quote:Op donderdag 23 september 2021 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Voel me een beetje een rollade in mijn overhemd. Maar ben toch niet dikker geworden
te heet gewassenquote:Op donderdag 23 september 2021 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Voel me een beetje een rollade in mijn overhemd. Maar ben toch niet dikker geworden
Ja, denk het. Helemaal gewend aan mijn trainingsbroek en poloquote:Op donderdag 23 september 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is 't niet gewoon onwennig?
Efteling-pleistersquote:Op donderdag 23 september 2021 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb Efteling pleisters. Of gewone saaie
Ik denk Pardoes, de enge clownquote:Op donderdag 23 september 2021 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Efteling-pleistersHolle Bolle Gijs?
O nee, laat dan maar. Bah.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk Pardoes, de enge clown
Nee er staat geen plaatje van mij op.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Efteling-pleistersHolle Bolle Gijs?
O de draak! Nee de wolf! Plak ze allemaal!quote:Op donderdag 23 september 2021 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee er staat geen plaatje van mij op.
De wolf, draak, roodkapje en ehm nog iets staan er op
* dud0r plakt kersenlippen volquote:Op donderdag 23 september 2021 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O de draak! Nee de wolf! Plak ze allemaal!
Mja ik woonde nog thuis, dus was gewoon zakgeldquote:Op donderdag 23 september 2021 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel ooit een folderwijk gehad, dat was ook wel fijn. Verdiende alleen 3x niks.
Hey opaquote:Op donderdag 23 september 2021 09:37 schreef Karzai het volgende:
Was geloof 38 gulden nog per week, moest wel iets afdragen voor het huishouden, hield ik een geeltje over. Hoe was ik 15, 16
Jezus dan al kostgeld?quote:Op donderdag 23 september 2021 09:37 schreef Karzai het volgende:
Was geloof 38 gulden nog per week, moest wel iets afdragen voor het huishouden, hield ik een geeltje over. Hoe was ik 15, 16
Harde leven in 1875quote:
Dat is wel vroeg ja. Ik ben direct na de middelbare school uit huis gegaan, dus nooit kostgeld betaald.quote:
Tot mijn 25e thuis gewoond en noot kostgeld hoeven betalenquote:Op donderdag 23 september 2021 09:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is wel vroeg ja. Ik ben direct na de middelbare school uit huis gegaan, dus nooit kostgeld betaald.
Ah ja, dat is wel logisch dan. Mijn moeder had het ook niet breed maar m'n vader betaalde wel wat alimentatie.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:47 schreef Karzai het volgende:
Wij hadden het niet zo breed, moeder was gescheiden en werkte bij een bakkerij. Mijn vader betaalde geen alimentatie
Luxequote:Op donderdag 23 september 2021 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tot mijn 25e thuis gewoond en noot kostgeld hoeven betalen
ren er achterlangs!quote:Op donderdag 23 september 2021 09:54 schreef bitterbal het volgende:
Kijk nu naar een chick die heel wulps in haar eentje heen en weer aan het rennen is voor haar opgestelde camera.
Echt zo sneu
is het een lekkere kont?quote:
Toen ik werkte ben ik wel kostgeld gaan betalen.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tot mijn 25e thuis gewoond en noot kostgeld hoeven betalen
de influencergeneratiequote:Op donderdag 23 september 2021 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja niks mis mee maar dat zo op jezelf geopend heb k nooit begrepen. Ook gewoon zo'n schaamte.
Daar wilden mijn ouders niet aan, misschien ook zodat ik kon sparen om zo snel mogelijk weg te zijnquote:Op donderdag 23 september 2021 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik werkte ben ik wel kostgeld gaan betalen.
Dit speelde bij mij mee ja.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar wilden mijn ouders niet aan, misschien ook zodat ik kon sparen om zo snel mogelijk weg te zijn
het zijn de spinnen die hun spullen naar binnen aan het verhuizen zijnquote:Op donderdag 23 september 2021 09:57 schreef bitterbal het volgende:
Kreeg net melding van cameraatje thuis dat er beweging is gezien maar zie niks op de beelden
Dat zou heel goed kunnenquote:Op donderdag 23 september 2021 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
het zijn de spinnen die hun spullen naar binnen aan het verhuizen zijn
kom je over 9 dagen thuis zie je alleen maar webben in je kamer hangen. staat de spinnenthee voor je klaar. Spinnenkoekjes er bij.quote:
doe filmen en hier plaatsenquote:Op donderdag 23 september 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
Ze doet nu een soort van catwalk voor de cam
Is dat gemaakt van insecten?quote:Op donderdag 23 september 2021 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
kom je over 9 dagen thuis zie je alleen maar webben in je kamer hangen. staat de spinnenthee voor je klaar. Spinnenkoekjes er bij.
misschien......quote:Op donderdag 23 september 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat gemaakt van insecten?
Gevorkeld, dat woord kende ik nietquote:Het beroemde edelhert Hubertus, dat leefde op de Hoge Veluwe, wordt geserveerd in het restaurant van het nationale park. De kop wordt opgezet en tentoongesteld.
Het 10-jarige hert vond afgelopen dinsdag de dood tijdens de bronst. Hubertus werd aangevallen door een rivaal waarbij hij werd gevorkeld in zijn lies; doorboord door het gewei van het andere hert. Daarbij raakten meerdere organen beschadigd. Beheerders van het park verlosten hem vervolgens uit zijn lijden.
https://nos.nl/artikel/23(...)erwerkt-tot-biefstuk
Waarom moest je sparen om weg te gaan? Ik ben letterlijk met zo'n 200 euro het huis uit gegaan, is allemaal goed gekomenquote:Op donderdag 23 september 2021 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar wilden mijn ouders niet aan, misschien ook zodat ik kon sparen om zo snel mogelijk weg te zijn
Hij was blijkbaar niet bronstig genoeg om het te winnen.quote:
Ik werkte al en had een woning gekregen eerst een half jaar met twee vrienden gewoond en toen met mijn vriendinquote:Op donderdag 23 september 2021 10:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom moest je sparen om weg te gaan? Ik ben letterlijk met zo'n 200 euro het huis uit gegaan, is allemaal goed gekomen
Nou ja geld is op zich wel praktisch om een huis te kunnen kopenquote:Op donderdag 23 september 2021 10:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom moest je sparen om weg te gaan? Ik ben letterlijk met zo'n 200 euro het huis uit gegaan, is allemaal goed gekomen
Even lekker vorkelenquote:Op donderdag 23 september 2021 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gevorkeld, dat woord kende ik niet
200 euro is wel een beetje weinig als je een maand huur+ borg moet overmakenquote:Op donderdag 23 september 2021 10:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij was al half blindquote:Op donderdag 23 september 2021 10:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij was blijkbaar niet bronstig genoeg om het te winnen.
En je zou dat je eigen kinderen ook adviseren?quote:Op donderdag 23 september 2021 10:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ok dat is wel heel luxe, direct vanuit je ouders een huis kopen. Ik ken eigenlijk niemand die dat kon of gedaan heeftquote:Op donderdag 23 september 2021 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja geld is op zich wel praktisch om een huis te kunnen kopen
Dan was het wel zijn tijd om te gaan nuquote:
Ja, ik zou mijn kinderen zeker aansporen om direct na de middelbare school uit huis te gaan en wat te werken tijdens hun studie. Het was voor mij een hele goede ervaring om met vrijwel niks rond te moeten komen, en op een piepklein kamertje te beginnen.quote:Op donderdag 23 september 2021 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je zou dat je eigen kinderen ook adviseren?
Had ik ook iets eerder moeten doen. Pas in het laatste jaar van mijn studie uit huis gegaan.quote:Op donderdag 23 september 2021 10:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik zou mijn kinderen zeker aansporen om direct na de middelbare school uit huis te gaan en wat te werken tijdens hun studie. Het was voor mij een hele goede ervaring om met vrijwel niks rond te moeten komen, en op een piepklein kamertje te beginnen.
Studieschuld had ik ook, maar kocht in 2013 toen de banken je smeekten om een hypotheek bij ze te nemen en zelfs hielpen met afdingen bij huizen waarvan de prijs niet onderhandelbaar wasquote:Op donderdag 23 september 2021 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ok dat is wel heel luxe, direct vanuit je ouders een huis kopen. Ik ken eigenlijk niemand die dat kon of gedaan heeftMijn vrienden en ik hadden alleen maar een studieschuld
Je bent zelf koud!quote:
Ik kocht ook rond die tijd mijn huis. Wilde eigenlijk nog wat langer gehuurd zitten maar met de huizenprijzen toen en de dalende hypotheekrente iets sneller een stap gemaakt.quote:Op donderdag 23 september 2021 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Studieschuld had ik ook, maar kocht in 2013 toen de banken je smeekten om een hypotheek bij ze te nemen en zelfs hielpen met afdingen bij huizen waarvan de prijs niet onderhandelbaar was
Ben je in Rotterdam dat er geschoten wordt?quote:Op donderdag 23 september 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Schiet in mijn rug terwijl ik de trein in spring
Ga je op de brancard eruit straks?quote:Op donderdag 23 september 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Schiet in mijn rug terwijl ik de trein in spring
Nog nietquote:Op donderdag 23 september 2021 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je in Rotterdam dat er geschoten wordt?
Even aan de conducteur vragenquote:Op donderdag 23 september 2021 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je op de brancard eruit straks?
Ik ook rond die tijd, anders was het me nooit gelukt.quote:Op donderdag 23 september 2021 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Studieschuld had ik ook, maar kocht in 2013 toen de banken je smeekten om een hypotheek bij ze te nemen en zelfs hielpen met afdingen bij huizen waarvan de prijs niet onderhandelbaar was
Nee met de huizenprijzen van nu zou ik mijn eigen huis niet eens kunnen kopenquote:Op donderdag 23 september 2021 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook rond die tijd, anders was het me nooit gelukt.
Ik zou het nog wel kunnenquote:Op donderdag 23 september 2021 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee met de huizenprijzen van nu zou ik mijn eigen huis niet eens kunnen kopen
wat voor taartquote:Op donderdag 23 september 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
Zit nu op een pleintje met koffie en zo taart
geefquote:Op donderdag 23 september 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Warme appeltaart met kaneel en ijs
Was je daar nu alleen of met een vriendin?quote:Op donderdag 23 september 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
Zit nu op een pleintje met koffie en zo taart
Klinkt herfstig.quote:Op donderdag 23 september 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Warme appeltaart met kaneel en ijs
het is ook herfstquote:
Alleenquote:Op donderdag 23 september 2021 10:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was je daar nu alleen of met een vriendin?
broek uit! broek uit! broek uit!quote:
bikini aan met een klein rokje en een dun vestje danquote:Op donderdag 23 september 2021 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NeeMaar aan het strand staat ook frisse wind
geilneefquote:Op donderdag 23 september 2021 10:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
bikini aan met een klein rokje en een dun vestje dan
ik nooitquote:
Ik dacht dat die op ANONIEM stond.quote:Op donderdag 23 september 2021 10:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Is Chaizaadje hier nog wel eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |