SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FTFYquote:Op donderdag 23 september 2021 07:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze trekt er op het eruit.
quote:Op donderdag 23 september 2021 07:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wie heb jij gisteren afgetrokken?
niemandquote:Op donderdag 23 september 2021 07:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wie heb jij gisteren afgetrokken?
ja lig nog in bed. zie ene blauwe lucht maar weet nog niet hoe het warm het wordt.quote:
Altijd spannend of de poets ploeg niet in je kamer staat als je de douche uitkomt.quote:Op donderdag 23 september 2021 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lig nog in bed. zie ene blauwe lucht maar weet nog niet hoe het warm het wordt.
zo eerst maar het buffet opeten nadat ik kamer weer blank heb gezet met het douchen
living on the edgequote:Op donderdag 23 september 2021 07:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd spannend of de poets ploeg niet in je kamer staat als je de douche uitkomt.
quote:Op donderdag 23 september 2021 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lig nog in bed. zie ene blauwe lucht maar weet nog niet hoe het warm het wordt.
zo eerst maar het buffet opeten nadat ik kamer weer blank heb gezet met het douchen
1 keer gehad dat ik net van de pot af kwam.quote:Op donderdag 23 september 2021 07:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd spannend of de poets ploeg niet in je kamer staat als je de douche uitkomt.
Ben je nog in Nederland? Hier vandaag en morgen ook. Alleen daarna niet echt omhoogquote:Op donderdag 23 september 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
![]()
staat 21 graden op het menu. Morgen 24 en vanaf dan omhoog
winterse temperaturen voor jouquote:Op donderdag 23 september 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag een beetje rilballen en morgen bakken.quote:Op donderdag 23 september 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
oops betrapt :pquote:Op donderdag 23 september 2021 07:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je nog in Nederland? Hier vandaag en morgen ook. Alleen daarna niet echt omhoog
quote:Op donderdag 23 september 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
ja misschien stukje over het strand lopen dan maarquote:Op donderdag 23 september 2021 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
winterse temperaturen voor jou
Je vond ‘s avonds geen bruine stukjes in je tandenborstel?quote:Op donderdag 23 september 2021 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 keer gehad dat ik net van de pot af kwam.
Heb haar succes gewenst, maar ze verstond het toch niet.
gatver budaquote:Op donderdag 23 september 2021 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je vond ‘s avonds geen bruine stukjes in je tandenborstel?
in bikini?quote:Op donderdag 23 september 2021 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien stukje over het strand lopen dan maar
op vakantie hoef je je tanden toch niet te poetsen?quote:Op donderdag 23 september 2021 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je vond ‘s avonds geen bruine stukjes in je tandenborstel?
nou heb het gevoel alsof ik gisteren een nestje dode vogeltjes heb gegeten dus ga zo wel mjn tanden poetsenquote:Op donderdag 23 september 2021 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in bikini?
[..]
op vakantie hoef je je tanden toch niet te poetsen?
Chicken wings?quote:Op donderdag 23 september 2021 07:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb het gevoel alsof ik gisteren een nestje dode vogeltjes heb gegeten dus ga zo wel mjn tanden poetsen
Wat heb je gegeten dan gisteren?quote:Op donderdag 23 september 2021 07:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb het gevoel alsof ik gisteren een nestje dode vogeltjes heb gegeten dus ga zo wel mjn tanden poetsen
gebakken champigons, brood en makreel.quote:Op donderdag 23 september 2021 07:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten dan gisteren?
Ga jij Liesje nog verslaan qua actieverhalen ?quote:Op donderdag 23 september 2021 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gebakken champigons, brood en makreel.
daar zou ik niet van uit gaanquote:Op donderdag 23 september 2021 07:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga jij Liesje nog verslaan qua actieverhalen ?
die combi kende ik nog niet.quote:Op donderdag 23 september 2021 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb er een 2 gangen menu van gemaaktquote:Op donderdag 23 september 2021 07:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die combi kende ik nog niet.
Maar goed, verzopen in de tzatziki zeker.
Oke maar wat was je hoofdgerechtquote:Op donderdag 23 september 2021 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gefileerd?quote:Op donderdag 23 september 2021 07:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb er een 2 gangen menu van gemaakt
Nee die makreel was echt te lekker.
ja dat was dit dus.quote:Op donderdag 23 september 2021 07:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke maar wat was je hoofdgerecht
Jaquote:
Grieken willen meteen in de poepertquote:Op donderdag 23 september 2021 07:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga jij Liesje nog verslaan qua actieverhalen ?
Dat is weinigquote:
wat roept ie?quote:Op donderdag 23 september 2021 07:46 schreef bitterbal het volgende:
ik hoor het buffet roepen. Dus douchen
quote:Op donderdag 23 september 2021 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja
.
Wij serveren op wer ook makreel maar bij ons krijg je een hele. Geniet altijd intens van die koppen als ik dat zo neer zet
Eerst alle herkenbare delen eraf hakken dus?quote:Op donderdag 23 september 2021 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik vind makreel heerlijk, maar met zo’n hele vis kan ik echt niks
Nee, dat is het niet. Maar je moet weten hoe je zo’n beest moet ontleden. Maar als ik dat moet doen, heb ik eigenlijk al geen trek meerquote:Op donderdag 23 september 2021 07:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst alle herkenbare delen eraf hakken dus?
Nooit een hele kreeft bestellen dan.quote:Op donderdag 23 september 2021 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Maar je moet weten hoe je zo’n beest moet ontleden. Maar als ik dat moet doen, heb ik eigenlijk al geen trek meer
denk het? Hij spreekt natuurlijk grieks dus versta het nietquote:Op donderdag 23 september 2021 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat roept ie?
verse eieren, gebakken spek en warme croissantjes?
zo kijken ze ook altijdquote:Op donderdag 23 september 2021 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Maar je moet weten hoe je zo’n beest moet ontleden. Maar als ik dat moet doen, heb ik eigenlijk al geen trek meer
Gebakkos eieros, slotos koffos en veel varkos voor Ballos.quote:Op donderdag 23 september 2021 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk het? Hij spreekt natuurlijk grieks dus versta het niet
Nee, zo’n zeeschorpioen openbreken trekt me helemaal nietquote:Op donderdag 23 september 2021 07:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit een hele kreeft bestellen dan.
Dat is meer iets voor Liesje denk ikquote:Op donderdag 23 september 2021 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zo’n zeeschorpioen openbreken trekt me helemaal niet
zo lastig is dat toch niet?quote:Op donderdag 23 september 2021 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun jij zo’n beest ontleden dan?
Insnijden achter de kieuwen en dan over de ruggengraat toch?quote:Op donderdag 23 september 2021 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als haar spijkerbroek weer droog is.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor Liesje denk ik
quote:Op donderdag 23 september 2021 08:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gebakkos eieros, slotos koffos en veel varkos voor Ballos.
Ja, geen idee dusquote:Op donderdag 23 september 2021 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Insnijden achter de kieuwen en dan over de ruggengraat toch?
quote:Op donderdag 23 september 2021 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
jawelquote:Op donderdag 23 september 2021 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kan ook vragen of de ober het voor je wil doenquote:Op donderdag 23 september 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, geen idee dus![]()
Ik vraag altijd of vis gefileerd is. En als het antwoord nee is, neem ik iets anders
Ja, dat is ook weer zowatquote:Op donderdag 23 september 2021 08:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook vragen of de ober het voor je wil doen
Over 5 minuten kan het buffet dicht. Dan is alles op.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The kitchen be like, there comes Ballos from Hollandos [ afbeelding ]
Zeetong of tarbot is lekker makkelijk en behoren tot de lekkerste visjes ter wereld, hoef je je vork maar langs de graten te halen en een keertje om te draaienquote:Op donderdag 23 september 2021 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zowat![]()
Ik ga zo een rondreisje langs drie kantoren maken, echt veel zin inquote:Op donderdag 23 september 2021 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Laptop aanslingeren. En eens bedenken hoe laat ik richting kantoor ga.
Ja, ik vind vis sowieso heerlijk hoorquote:Op donderdag 23 september 2021 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeetong of tarbot is lekker makkelijk en behoren tot de lekkerste visjes ter wereld, hoef je je vork maar langs de graten te halen en een keertje om te draaien
Dat zou ik doen.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook vragen of de ober het voor je wil doen
Weer met Bossche bollen?quote:Op donderdag 23 september 2021 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga zo een rondreisje langs drie kantoren maken, echt veel zin in
quote:Op donderdag 23 september 2021 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga zo een rondreisje langs drie kantoren maken, echt veel zin in
En betere vraag: sta ik op je lijst?quote:Op donderdag 23 september 2021 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weer met Bossche bollen?
Daar zijn die mensen voor hoorquote:Op donderdag 23 september 2021 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zowat![]()
Yeps, eerst maar even langs De Groot zo meteenquote:Op donderdag 23 september 2021 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weer met Bossche bollen?
Moet je snel even switchen van baan.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
En betere vraag: sta ik op je lijst?
Buffet vind ik best relaxed, maar ik heb mijn ontbijt liever zonder andere mensen er bijquote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je snel even switchen van baan.
dat weten we toch al jaren?quote:
Staan er potten pindakaas en pakken hagelslag bij het buffet?quote:Op donderdag 23 september 2021 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Bijna alleen maar Nederlanders geloof k
Da's niet nieuw toch?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
Er is hier nog een andere man. Denk dat hij wel een liedje wilt doen
Snel, sla hem neer voordat hij begint te zingen.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
K zit ook als enige in een ander deel van het restaurant zodat k die kunst gebitten niet hoor klapperenquote:Op donderdag 23 september 2021 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Buffet vind ik best relaxed, maar ik heb mijn ontbijt liever zonder andere mensen er bij
Dit is Bitterbaliaans dus je spijkerbroek gaat plakken vanavond?quote:Op donderdag 23 september 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
Daar ging mijn koffie. Door mijn neusquote:Op donderdag 23 september 2021 08:22 schreef UitStraling het volgende:
"Een Liesje doen" [ afbeelding ]
Wel andere lekkere dingen?quote:Op donderdag 23 september 2021 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou bedoel dat hij niet lekker is
zeg dat dan..quote:Op donderdag 23 september 2021 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou bedoel dat hij niet lekker is
Niet teveel de draak mee aansteken strak verteld ze die verhalen niet meer.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:22 schreef UitStraling het volgende:
"Een Liesje doen" [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |