Trauner heeft ook wel een historie met blessuregevoeligheid. Hij is nu een jaar of drie fit maar de jaren daarvoor miste hij vaak heel veel wedstrijden per seizoen. Daarom is ie nooit echt doorgebroken.quote:Op donderdag 23 september 2021 01:23 schreef Caland het volgende:
Maar dat zo’n gast niet 3-4 jaar geleden door een Duits middenmotortje is opgehaald is wel raar. Bij het gros van de eredivisiepotjes zit je vrij comfortabel met zo’n gast achterin, en dan kan hij ook nog eens redelijk een bal naar voren spelen. Of ik moet wat missen.
Wát?quote:Op donderdag 23 september 2021 00:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond hem vandaag zelfs de uitblinker aan onze kant.
Hij is natuurlijk pas een paar jaar geleden verdediger gemaakt. Daarvoor was hij middenvelder.quote:Op donderdag 23 september 2021 01:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien is ie een laatbloeier? Ik zou het anders ook niet weten hoor. Denk wel dat ie dit niveau kan vasthouden.
Maar voor Botteghin, die nooit een Europese wedstrijd had gespeeld en 1 goed Eredivisieseizoen had gedraaid betaalden we al 2,8m. Dat is een leuk contrast
Slot vond van wel en diens mening is gebaseerd op kennis, niet op de onderbuik.quote:Op donderdag 23 september 2021 07:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wát?
Ik vond hem weer traag en vooral de postbode spelen.
Hij speelde geen draak van een wedstrijd of zo. Maar ook niet de uitblinker van de wedstrijd
Trauner was weer een baas gisteren, op 1 slippertje na had die vent gewoon weer alles hè.
quote:Op donderdag 23 september 2021 07:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wát?
Hij speelde geen draak van een wedstrijd of zo. Maar ook niet de uitblinker van de wedstrijd
Trauner was weer een baas gisteren, op 1 slippertje na had die vent gewoon weer alles hè.
quote:Op donderdag 23 september 2021 07:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wát?
Ik heb nooit echt vertrouwen in hem gehad. Hij speelt dit seizoen wel degelijker dan vorig seizoen. Maar hij is 10 onwaardig.quote:Op donderdag 23 september 2021 10:56 schreef hhh38 het volgende:
Mooi dat het hele topic behalve @:onlogisch weer vertrouwen heeft in Orkun
Ik ben iemand anders die het niet ziet in hem hoor.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt vertrouwen in hem gehad. Hij speelt dit seizoen wel degelijker dan vorig seizoen. Maar hij is 10 onwaardig.
Gisteren wel staan juichen toen hij wonderbaarlijk genoeg een keer een fantastische corner nam, jammer genoeg was er niemand om hem in te koppen. Dat was wel een mooi momentje
Hij speelt ook helemaal niet op 10. Dat geleuter over dat rugnummerquote:Op donderdag 23 september 2021 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt vertrouwen in hem gehad. Hij speelt dit seizoen wel degelijker dan vorig seizoen. Maar hij is 10 onwaardig.
Gisteren wel staan juichen toen hij wonderbaarlijk genoeg een keer een fantastische corner nam, jammer genoeg was er niemand om hem in te koppen. Dat was wel een mooi momentje
Feyenoord speelt met de punt naar voren met Til als meest vooruitgeschoven middenvelder, mokerdom varken.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 september 2021 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord speelt met de punt naar voren met Til als meest vooruitgeschoven middenvelder, mokerdom varken.
Sowieso hebben we sinds Lexie al geen nr10 meer gehad die daadwerkelijk op 10 speeldequote:Op donderdag 23 september 2021 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord speelt met de punt naar voren met Til als meest vooruitgeschoven middenvelder, mokerdom varken.
Van Persie nogquote:Op donderdag 23 september 2021 11:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso hebben we sinds Lexie al geen nr10 meer gehad die daadwerkelijk op 10 speelde
Mokerdom gedoe
Lex “ik ga elke keer kansloos jagen op de keeper en dan met een karate trap proberen de bal te veroveren zodat ik lekker aan het legioen kan laten zien dat ik zo hard werk” Immers aidsquote:Op donderdag 23 september 2021 11:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso hebben we sinds Lexie al geen nr10 meer gehad die daadwerkelijk op 10 speelde
Mokerdom gedoe
Ik ben ook niet altijd even groot fan. Maar bovenstaande wordt wel snel vergeten bij hem. Hij is 20 en heeft nu al bijna 90 wedstrijden voor Feyenoord gespeeld en is Turks international. Best wel bizar als je daar over nadenkt.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kökcü is nog altijd onze jongste basisspeler, ik vind het hem goed doen in zijn rol.
Voetbalprimeur, derhalve niet geklikt.quote:
Ook niet geklikt, laten we het maar lekker bij onze eigen club houden.quote:
Niet gelezen. Neem eerst maar eens een UI.quote:Op donderdag 23 september 2021 12:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ook niet geklikt, laten we het maar lekker bij onze eigen club houden.
quote:Op donderdag 23 september 2021 12:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet gelezen. Neem eerst maar eens een UI.
Het is alleen leuk om naar Radio Rijnmond te luisteren tijdens de wedstrijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |