SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Terecht.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee makreel
K ben niet zo van de pulpo
Klinkt heerlijkquote:Op woensdag 22 september 2021 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga aankomende vrijdag helemaal niets doen, alleen net zoveel bewegen dat ik niet dood lijk.
quote:Op woensdag 22 september 2021 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga aankomende vrijdag helemaal niets doen, alleen net zoveel bewegen dat ik niet dood lijk.
Ja, en mr Wattenschijf gaat zondag met schoonloeder uit eten, dus ik heb zondag ook nog eens het huis voor mezelfquote:
Gezellig joh, vrijdag een lijk in huis en zondag niet gezellig mee tafelen.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mocht ook mee, maar ehm.. nee bedankt.
In Denekamp?quote:Op woensdag 22 september 2021 17:57 schreef Ama het volgende:
Mijn vader gaat morgen o.a. dino skeletten bekijken en nu ben ik jaloers. Snel ook maar heen.
"Gezellig"quote:Op woensdag 22 september 2021 18:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gezellig joh, vrijdag een lijk in huis en zondag niet gezellig mee tafelen.
Heb je de kleine feesthoedjes al klaarliggen?quote:Op woensdag 22 september 2021 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en mr Wattenschijf gaat zondag met schoonloeder uit eten, dus ik heb zondag ook nog eens het huis voor mezelf
Cavia-parteh
quote:Op woensdag 22 september 2021 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je de kleine feesthoedjes al klaarliggen?
Wat drinken cavia’s tijdens een feestje? Cava?
Hamburg is verder best saaiquote:Op woensdag 22 september 2021 18:27 schreef Karzai het volgende:
ik wil hier wel een keer naartoe, zag ik gister op national geographic
https://www.yelp.com/biz/drip-bar-hamburg
Ging met mijn ouders af en toe heen en dan gingen we naar: https://www.hamburg.de/dom/quote:Op woensdag 22 september 2021 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hamburg is verder best saai
lang weekendje moet toch wel te doen zijnquote:Op woensdag 22 september 2021 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hamburg is verder best saai
Dat heb ik niet gezien toen ik in Hamburg wasquote:Op woensdag 22 september 2021 18:33 schreef Ama het volgende:
Wat is dat vet als je klein bent.Heel indrukwekkend vond ik het altijd.
Jammer. Ook allemaal van die feesttenten met bier zuipende Duitsers.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien toen ik in Hamburg was
Ik was er na 1 dag uitgekeken en ben toen nog een dagje naar Lüneburg gegaan.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
lang weekendje moet toch wel te doen zijn
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_museums_in_Hamburg
ongelooflijke pamaquote:Op woensdag 22 september 2021 18:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Jammer. Ook allemaal van die feesttenten met bier zuipende Duitsers.
Nee regen. Eten heb k al opquote:Op woensdag 22 september 2021 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op tijd voor het avondeten?
quote:Op woensdag 22 september 2021 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil je even een paint maken met zon dan
Gehorige kamer?quote:Op woensdag 22 september 2021 18:40 schreef bitterbal het volgende:
De buren vertellen in geur en kleur aan de thuisblijvers hoe hun dag was
Bedankt voor je offer.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb k voor jullie over hoor
Groetjes terug aan viesdikke Erikquote:Op woensdag 22 september 2021 18:44 schreef bitterbal het volgende:
De hartelijke groetjes van Erik natuurlijk. Hij heeft vanmorgen lekker een broodje pasta genomen.
Gewoon pizza bestellen danquote:Op woensdag 22 september 2021 18:41 schreef CherryLips het volgende:
Kut ik wilde van die pakketjes met spinazie en feta maken, ik nog even kijken of ik nog bladerdeeg had. Ja er lag een pakje in de vriezer. Spinazie en feta gehaald, kom thuis. Zit er één plakje bladerdeeg in dat pakje
Elke. Keer. Weer.
Uhm nee?quote:Op woensdag 22 september 2021 18:45 schreef Recce het volgende:
Houdt iedereen er rekening mee dat de herfst vanavond om 21.21 uur begint?
quote:Op woensdag 22 september 2021 18:46 schreef bitterbal het volgende:
Komt wel,nou,oh ja, ja komt wel goed,okido,oke,ja zal k doen,en ja uhh,in verband met?,nee nee als we terug komen moet die naar het ziekenhuis. Neeeee dat komt wel goed. Okido. Nou precies.
Ja ze gaan nu eten dus dan kan k voor de gerriequote:Op woensdag 22 september 2021 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje oppassen met windjes dan.
Misschien vluchten ze dan wel naar binnen en kan ze in alle rust zittenquote:Op woensdag 22 september 2021 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje oppassen met windjes dan.
geen wc papier doorspoelen dan raaktie verstoptquote:Op woensdag 22 september 2021 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze gaan nu eten dus dan kan k voor de gerrie
Oke doei. Toedeling. Ja nee komt goed. Oke dahaaaag. Ja nee zal k doen hoor. Ja hou je kalmpjes he. Ja doei doei. Joejoeeeeequote:
O god niks voor mij zulke landen.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
geen wc papier doorspoelen dan raaktie verstopt
K zit niet in Aziëquote:Op woensdag 22 september 2021 18:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
geen wc papier doorspoelen dan raaktie verstopt
"Ik rij nu een tunnel in!"quote:Op woensdag 22 september 2021 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke doei. Toedeling. Ja nee komt goed. Oke dahaaaag. Ja nee zal k doen hoor. Ja hou je kalmpjes he. Ja doei doei. Joejoeeeee
Daar hebben ze zo'n kontdouche. Geniaal.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O god niks voor mij zulke landen.
Doei zomer het was niet leuk.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:45 schreef Recce het volgende:
Heb dat nog niet meegemaakt :pquote:Op woensdag 22 september 2021 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat mag in Griekenland meestal ook niet
"Maar je zat toch op je balkon?"quote:
is er al een code geel afgekondigt?quote:Op woensdag 22 september 2021 18:45 schreef Recce het volgende:
Bidetquote:Op woensdag 22 september 2021 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar hebben ze zo'n kontdouche. Geniaal.
Niet dat ik weet. Het valt me nog mee dat we gewoon naar buiten mogen vanavond!quote:Op woensdag 22 september 2021 18:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is er al een code geel afgekondigt?
Nee, geel, bruin, rood, oranje etc. inclusieve herfstkleurenquote:Op woensdag 22 september 2021 18:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is er al een code geel afgekondigt?
Ja das toch ook gewoon een soort bidetquote:Op woensdag 22 september 2021 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zo'n douche slang en die hangt dan naast de pot
Ja soort van :pquote:Op woensdag 22 september 2021 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja das toch ook gewoon een soort bidet
heerlijkquote:Op woensdag 22 september 2021 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, geel, bruin, rood, oranje etc. inclusieve herfstkleuren
Chocoladepasta misschien.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
Wie eet er nou een broodje pasta @:dud0r
Die ligt er al inquote:Op woensdag 22 september 2021 18:56 schreef gianni61 het volgende:
Ik denk dat ik vandaag eens een @:kwiwi bedtijd hanteer
Living the good lifequote:
Zelf gemaakt?quote:Op woensdag 22 september 2021 18:57 schreef dud0r het volgende:
Burp. Dat was toch een partij lekker.
Nachos met allerlei spul er op
Dat doe k nuquote:Op woensdag 22 september 2021 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja huphup en nou van je vakantie gaan genietentot over een week of zo
quote:Op woensdag 22 september 2021 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Wil ook wel een kwiwitje doen
Kwiwi krijgt het drukquote:
Ja en op het strand liggenquote:Op woensdag 22 september 2021 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga je alleen maar FOK!ken op vakantie?
Al boten gespot?quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 19:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Had je net zo goed thuis kunnen blijven haha.
Buda heeft ook zijn hele vacay geliveblogged.quote:Op woensdag 22 september 2021 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga je alleen maar FOK!ken op vakantie?
als mensen nou gewoon zelf doen op vakantie wat ze willen doenquote:Op woensdag 22 september 2021 19:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Had je net zo goed thuis kunnen blijven haha.
Nee ga liever naar strandquote:Op woensdag 22 september 2021 19:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je je handdoek al klaargelegd?
smurfen?quote:Op woensdag 22 september 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als mensen nou gewoon zelf doen op vakantie wat ze willen doen
Vanochtend 10 uurquote:Op woensdag 22 september 2021 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanaf wanneer is Rotterdam Bitterballoos??
quote:Op woensdag 22 september 2021 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Buda heeft ook zijn hele vacay geliveblogged.
Was je poes weg?quote:
ik mis een mevr. bitterbal op elke fotoquote:Op woensdag 22 september 2021 19:25 schreef bitterbal het volgende:
ik zal een hotelkamer cribs aflevering doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de geniale badkamer met een douche die spuit als een hoge druk spuit en geen douchegordijn![]()
[ afbeelding ]
En uitzicht van balkon
[ afbeelding ]
heeft de hotelkamer je overtuigd?:Pquote:Op woensdag 22 september 2021 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Misschien toch maar mijn volgende vakantie (over 2 jaar ofzo) naar Griekenland plannen...
Leuke toilettasquote:Op woensdag 22 september 2021 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de geniale badkamer met een douche die spuit als een hoge druk spuit en geen douchegordijn![]()
[ afbeelding ]
En uitzicht van balkon
[ afbeelding ]
Nee het uitzicht vanaf balkonquote:Op woensdag 22 september 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft de hotelkamer je overtuigd?:P
Leuk hoorquote:Op woensdag 22 september 2021 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En uitzicht van balkon
[ afbeelding ]
nee laatste tijd veel zwart jaquote:Op woensdag 22 september 2021 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Bal heeft een hoop zwarte kleding bij. Ik verwachtte allemaal flamingobloesjes
Nieuwe style?quote:Op woensdag 22 september 2021 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee laatste tijd veel zwart ja
Ik draag nooit zwart. Voel me altijd raar in zwarte kledingquote:Op woensdag 22 september 2021 19:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat zo met fases eigenlijk dat zwart
Ik vrijwel alleen maarquote:Op woensdag 22 september 2021 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik draag nooit zwart. Voel me altijd raar in zwarte kleding
ook nooit zwart shirt?quote:Op woensdag 22 september 2021 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik draag nooit zwart. Voel me altijd raar in zwarte kleding
Vijf seconden binnen en alweer een teringbende van heb-ik-jou-daarquote:Op woensdag 22 september 2021 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En uitzicht van balkon
[ afbeelding ]
Blauw is echt mijn kleurquote:Op woensdag 22 september 2021 19:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah dat draag ik vrijwel nooit
dat va;t wel mee toch?quote:Op woensdag 22 september 2021 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vijf seconden binnen en alweer een teringbende van heb-ik-jou-daar![]()
Zwart polootje zou ik nog wel leuk vinden.quote:Op woensdag 22 september 2021 19:40 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nu een zwart shirt en donkerblauwe broek aan
Eh nee. Badkamervloer blank, HELE bureau vol met shit, bed overhoop ::')quote:
alles met kraagjesquote:Op woensdag 22 september 2021 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwart polootje zou ik nog wel leuk vinden.
ja omdat er geen douche gordijn isquote:Op woensdag 22 september 2021 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eh nee. Badkamervloer blank, HELE bureau vol met shit, bed overhoop ::')
budget shit..quote:Op woensdag 22 september 2021 19:45 schreef bitterbal het volgende:
bed moest ik trouwens zelf opmaken. Deken uit de kast gevist
als ze dat eens mochten doen hequote:Op woensdag 22 september 2021 19:46 schreef mschol het volgende:
[..]
budget shit..
moest je ook staan in het vliegtuig?
hoe lang ben je daar?quote:Op woensdag 22 september 2021 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat er geen douche gordijn is
en dat is geen shit. zijn gewoon mijn spullen
Met hengel??quote:Op woensdag 22 september 2021 19:45 schreef bitterbal het volgende:
bed moest ik trouwens zelf opmaken. Deken uit de kast gevist
quote:Op woensdag 22 september 2021 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik verslik mij in een augurkNiet heel vaak nog een keer doen
de cavia?quote:Op woensdag 22 september 2021 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kent Wattenschijfje de heimlich-greep?
quote:Op woensdag 22 september 2021 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Was je aan het oefenen?quote:Op woensdag 22 september 2021 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
met het aantal spullen?quote:Op woensdag 22 september 2021 19:50 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dacht korter, maar dan valt het nog wel mee
quote:
Ik heb mezelf geredquote:Op woensdag 22 september 2021 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kent Wattenschijfje de heimlich-greep?
Oefenen met eten?quote:
"eten kun je leren"quote:Op woensdag 22 september 2021 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mezelf gered
[..]
Oefenen met eten?
denk dat ik alsnog teveel mee hebquote:Op woensdag 22 september 2021 19:55 schreef mschol het volgende:
[..]
yups.., ik dacht dat je nog geen week ging
Gelukkigquote:Op woensdag 22 september 2021 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mezelf gered
[..]
Oefenen met eten?
quote:Op woensdag 22 september 2021 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ik alsnog teveel mee heb
Oh honey dit is nog niks.quote:Op woensdag 22 september 2021 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vijf seconden binnen en alweer een teringbende van heb-ik-jou-daar![]()
Hoeveel stapjes heb je al gezet ?quote:Op woensdag 22 september 2021 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben te uitgeblust om te gaan wandelen
Ik laat het sporten ook even voor wat het is. Wat andere dingen doen nu.quote:Op woensdag 22 september 2021 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben te uitgeblust om te gaan wandelen
10 of zoquote:Op woensdag 22 september 2021 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel stapjes heb je al gezet ?
Nog steeds crisis?quote:Op woensdag 22 september 2021 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik laat het sporten ook even voor wat het is. Wat andere dingen doen nu.
Stil maar, ik was al afgekickt van vrouwenquote:
Vriendin van me is nog erger dan ik. Die pikt ook sneaky steeds meer ruimte in.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stil maar, ik was al afgekickt van vrouwen
Ongeveer hetzelfde als de cavia's hierquote:
Geef me maar een kooitje en een bospeenquote:Op woensdag 22 september 2021 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als de cavia's hier
Ik moet er ook niets van wetenquote:Op woensdag 22 september 2021 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stil maar, ik was al afgekickt van vrouwen
En een aai over de bol ?quote:Op woensdag 22 september 2021 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geef me maar een kooitje en een bospeen
Allemaal kuthoeren.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet er ook niets van weten
Ik heb heel verantwoord gewokt. Maar ik ga zo nog wel even naar buiten.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had een half varken met eten dus ik moet eigenlijk ook nog wat rondhuppelen.
Als dat zou kunnenquote:Op woensdag 22 september 2021 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En een aai over de bol ?
quote:
Beetje anaalklieren uitknijpen.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En een aai over de bol ?
Jazeker, ieder uur aandachtquote:
dat laten ze je denkenquote:Op woensdag 22 september 2021 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom altijd alleen maar superlieve begripvolle engeltjes tegen.
Eeeuhmmmmquote:Op woensdag 22 september 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje anaalklieren uitknijpen.
Nu alquote:Op woensdag 22 september 2021 20:07 schreef bitterbal het volgende:
komt het kattenplaatje zo denken jullie?
Dat klinkt wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 22 september 2021 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker, ieder uur aandacht
Geen idee. Misschien heeft LTVDK wel geen Griekse katten.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:07 schreef bitterbal het volgende:
komt het kattenplaatje zo denken jullie?
Das alleen bij gecastreerde beertjes zo en die heb ik nietquote:Op woensdag 22 september 2021 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.knoevelshop.nl/webshop/verstopte-anaalzak-bij-cavias/
Ja dit statement verbaast echt niemand van jouquote:Op woensdag 22 september 2021 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom altijd alleen maar superlieve begripvolle engeltjes tegen.
Ja dat doe je zelfquote:
Zo noemt ze me altijd als ze aan het mopperen isquote:
quote:
Wil je ook een lekker zacht hooi matras? Of zo'n grote cuddlecupquote:Op woensdag 22 september 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed eigenlijk
ben wel benieuwd naar dat artikelquote:Op woensdag 22 september 2021 20:13 schreef UitStraling het volgende:
Lekkere krantenkop.
"Feestganger die met 134 km/u been van Miranda eraf reed, blijkt al maanden spoorloos"
Is dit zo'n ding tegen menstruatie?quote:Op woensdag 22 september 2021 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je ook een lekker zacht hooi matras? Of zo'n grote cuddlecup
https://www.ad.nl/auto/fe(...)-spoorloos~aaca6f1c/quote:Op woensdag 22 september 2021 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben wel benieuwd naar dat artikel
Eet smakelijk inderdaadquote:Op woensdag 22 september 2021 20:13 schreef UitStraling het volgende:
Lekkere krantenkop.
"Feestganger die met 134 km/u been van Miranda eraf reed, blijkt al maanden spoorloos"
Misschien als je 6 kinderen hebt gehadquote:Op woensdag 22 september 2021 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit zo'n ding tegen menstruatie?
Yepquote:
Seks is dan ook een beetje als snowboarden in te verse stuifsneeuw, lijkt me.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien als je 6 kinderen hebt gehad
die gaat ook nooit meer door roodquote:Op woensdag 22 september 2021 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/auto/fe(...)-spoorloos~aaca6f1c/
Kut Chinezen, leave CE alonequote:Op woensdag 22 september 2021 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yepduurt een beetje te lang. Probleem is dat ieder weekend wel weer voetbal op tv is en Aziaten dat willen bekijken.
Ja, dat moet je niet aan mij vragenquote:Op woensdag 22 september 2021 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Seks is dan ook een beetje als snowboarden in te verse stuifsneeuw, lijkt me.
Misschien hinkelend.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die gaat ook nooit meer door rood
Lava cakequote:Op woensdag 22 september 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb teveel varken gegeten eigenlijk, zin in een zoet toetje, Eton Mess of zo.
In welke varkensvorm?quote:Op woensdag 22 september 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb teveel varken gegeten eigenlijk, zin in een zoet toetje, Eton Mess of zo.
Ik zie een cup F voor me waar je lekker met je gezicht gaat tussen cudlen.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je ook een lekker zacht hooi matras? Of zo'n grote cuddlecup
Chocoladecake met chocoladevullingquote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zie een cup F voor me waar je lekker met je gezicht gaat tussen cudlen.
quote:
Kan @bitterbal niet ook een been van die Rob er afbijten...quote:Op woensdag 22 september 2021 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/auto/fe(...)-spoorloos~aaca6f1c/
quote:Op woensdag 22 september 2021 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n Castiliaans speenvarken van het spit.
waar zie je mij voor aanquote:Op woensdag 22 september 2021 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan @:Bitterbal niet ook een been van die Rob er afbijten...
Mevrouwtje 'ja dat heb ik allemaal'quote:
ja ontdek net weer een megaklitquote:Op woensdag 22 september 2021 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Griekse borstel kopen
Ik was een keer mijn ipad vergeten, hele vakantie janken
quote:Op woensdag 22 september 2021 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mevrouwtje 'ja dat heb ik allemaal'![]()
quote:
quote:
Lavacakequote:
Moet je jouw krullen borstelen trouwens, dat maakt niet uit als dat een beetje freggelig zit toch, zeker op het strand niet?quote:
Zelf maken een optie ?quote:Op woensdag 22 september 2021 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hmmm misschien wel, als ze zoiets hebben dan.
nee borstel het niet elke dag maar ik ontdek net een soort dreadlock in wordingquote:Op woensdag 22 september 2021 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je jouw krullen borstelen trouwens, dat maakt niet uit als dat een beetje freggelig zit toch, zeker op het strand niet?
Denken dat ze krullen heeft en niet gewoon stijl blond haarquote:Op woensdag 22 september 2021 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je jouw krullen borstelen trouwens, dat maakt niet uit als dat een beetje freggelig zit toch, zeker op het strand niet?
Ja UitStraling vroeg wat lava cake was dus voila la picaquote:
stttquote:Op woensdag 22 september 2021 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denken dat ze krullen heeft en niet gewoon stijl blond haar
Niemand hier in de KSC is onschuldig, totdat het tegendeel is bewezen..quote:
Ik ben een echte god in de keuken maar toetjes ben ik bang van om zelf te maken.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelf maken een optie ?
Is heel makkelijk
Een halve moslim die blond isquote:Op woensdag 22 september 2021 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denken dat ze krullen heeft en niet gewoon stijl blond haar
quote:Op woensdag 22 september 2021 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een halve moslim die blond is
Ja jij noemt mij Henk, Trüssquote:
Terwijl je juist daar alleen maar precies het recept hoeft te volgen, weinig kans op mislukking dusquote:Op woensdag 22 september 2021 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een echte god in de keuken maar toetjes ben ik bang van om zelf te maken.
Panty, kun je als strandpantyneger lekker bakken.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee borstel het niet elke dag maar ik ontdek net een soort dreadlock in wording
Dit is echt alles bij elkaar gooien, mixen en in de oven duwenquote:Op woensdag 22 september 2021 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een echte god in de keuken maar toetjes ben ik bang van om zelf te maken.
nee hij moet er uitquote:Op woensdag 22 september 2021 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Panty, kun je als strandpantyneger lekker bakken.
quote:
Vind toetjes maken iets voor meisjes.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Terwijl je juist daar alleen maar precies het recept hoeft te volgen, weinig kans op mislukking dus
Ik beroep me om mijn zwijgrecht.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niemand hier in de KSC is onschuldig, totdat het tegendeel is bewezen..
Hierdoor ben ik heel slecht in toetjes maken en dingen bakkenquote:Op woensdag 22 september 2021 20:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
precies het recept hoeft te volgen
Ok mister oldfashionedquote:Op woensdag 22 september 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind toetjes maken iets voor meisjes.
Dat recht bestaat hier nietquote:Op woensdag 22 september 2021 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik beroep me om mijn zwijgrecht.
Je biologische pa, kwam toch uit Egypte??quote:
Is niet eens old school, is gewoon domdoenerijquote:
moederquote:Op woensdag 22 september 2021 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je biologische pa, kwam toch uit Egypte??![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2021 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hierdoor ben ik heel slecht in toetjes maken en dingen bakken
Zeg ook niet old school, gewoon ouderwets gender gezeurquote:Op woensdag 22 september 2021 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is niet eens old school, is gewoon domdoenerij
Dat is geen toetje.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het heeft een hele tijd geduurd voordat ik risotto ging maken, maar ik kan nu best zeggen dat ik een goede risotto kan maken
Maar wel een random-opmerking of moest het per se over toetjes gaan?quote:
Er wonen bijna meer Christenen in Egypte dan in Nederlandje.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je biologische pa, kwam toch uit Egypte??![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |