Ik probeer me daar iets bij voor te stellen..quote:Op woensdag 22 september 2021 16:50 schreef VoMy het volgende:
Voor elke koe die je hier weghaalt heb je ergens anders 3 koeien.
quote:Op woensdag 22 september 2021 16:50 schreef VoMy het volgende:
Nee, hij bedoelt dat sommige delen van de wereld onbewoonbaar zullen worden door allerlei problemen, bijv. door watertekorten. Dat kan natuurlijk wel degelijk leiden tot vluchtelingenstromen in de toekomst.quote:Op woensdag 22 september 2021 16:50 schreef Dutchguy het volgende:
Rob Jetten denkt dat Syriërs hier naartoe gevlucht zijn door het warme weer.
Het werkt, helaas, dus waarom niet?quote:Op woensdag 22 september 2021 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Oh Caroline wil ook nog wat zeggen, paar leuke oneliners en hoppa 7 zetels
Klinkt als een cheat code. Infinite cow cheatquote:Op woensdag 22 september 2021 16:50 schreef VoMy het volgende:
In andere landen zal het er minder ecologisch aan toegaan dan in NL dus zo heel gek is die opmerking niet. Al weet ik niet of die 3 klopt.quote:Op woensdag 22 september 2021 16:50 schreef VoMy het volgende:
quote:Op woensdag 22 september 2021 16:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Klinkt als een cheat code. Infinite cow cheat
Nederlandse boeren zijn bijzonder efficiënt dus ik geloof het op zich best. Maar dat verhaal is al zo vaak aan bod gekomen. Nederland is te klein om zó veel te produceren voor andere landen.quote:Op woensdag 22 september 2021 16:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
In andere landen zal het er minder ecologisch aan toegaan als in NL dus zo heel gek is die opmerking niet. Al weet ik niet of die 3 klopt.
Maar de vraag van Wilders ging over huidige migratie.quote:Op woensdag 22 september 2021 16:51 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt dat sommige delen van de wereld onbewoonbaar zullen worden door allerlei problemen, bijv. door watertekorten. Dat kan natuurlijk wel degelijk leiden tot vluchtelingenstromen in de toekomst.
Nee ik snap dat ze het doet, maar ik zou willen dat de gemiddelde kiezer eens verder kijkt dan datquote:Op woensdag 22 september 2021 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het werkt, helaas, dus waarom niet?
Ze zitten pas bij nr. 3 dus dat zal sowieso niet vandaag al klaar zijn.quote:Op woensdag 22 september 2021 16:53 schreef monkyyy het volgende:
Hoelaat stoppen we? Of krijgen we vannacht om 5 uur Omtzicht pas
Diep in de nacht.quote:Op woensdag 22 september 2021 16:53 schreef monkyyy het volgende:
Hoelaat stoppen we? Of krijgen we vannacht om 5 uur Omtzicht pas
Eens hoor, dat mag wel minderen. Maar wel met respect voor de agrarische sector, iets wat D'66 duidelijk niet heeft.quote:Op woensdag 22 september 2021 16:53 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Nederlandse boeren zijn bijzonder efficiënt dus ik geloof het op zich best. Maar dat verhaal is al zo vaak aan bod gekomen. Nederland is te klein om zó veel te produceren voor andere landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |