Ik had niks moeten zeggen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:49 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd voor de dreumesen. Omg, wat vliegt de tijd. De mijne is ineens ook alweer ruim een half jaar. When did that happen?
Mijn baby (echt, tyf op fokwet, ik meen het!) slaapt sinds zaterdag het eerste deel van de nacht in z'n eigen bed. Ik heb hem één keertje 20 minuten laten jammeren - niet krijsen, hij was niet overstuur, gewoon wat aan het jemmeren - en sindsdien slaapt hij overdag en 's avonds zonder moeite in. Wat een verademing dit, al mist m'n verknipte brein m nu ook als hij boven in bed ligt. Maf hoofd heb ik...
En gelukkig geniet ik nu ook echt wel, daar ben ik ook heel blij om. En is voor mij ook een teken dat dat gewoon goed zit en gaat.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:29 schreef PKM het volgende:
@:Donna wat naar dat je je zo voelt/gevoeld hebt.
Hopelijk werkt je lijf ook snel weer mee.Gelukkig kun je nog heel veel jaren van haar genieten.
Balen @:Tink89
Hij heeft net kadootjes gehad en er mee gespeeld en we gaan zo ook zijn verjaardag nog vieren op de opvangquote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:49 schreef tpopml het volgende:
@:SQ wat een cutie! Ik moet gelijk weer aan jouw verhaal denken met die navelstreng etcherbeleef jij dat nu nog?
Ik herken dat ontaarde gevoel. Ook gewoon gewerkt op Mickey's verjaardag. Doe je wel iets van aandacht ervoor morgen?
Ja, die foto vergeet ik ook nooit meer.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 08:33 schreef Seven. het volgende:
Gefeliciteerd met Goud! Ik herinner me ook een prachtige foto van een moeder die na een keizersnede door de ziekenhuisgangen gereden werd met baby aan de tiet. En dat je al wel 2 of 3 keer naar het ziekenhuis was geweest voor een CTG omdat hij minder bewoog. En nou heeft 'ie tanden, kruipt 'ie rond, en gaan z'n handjes in de lucht als je hoera roept
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |