abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:40:28 #201
382129 crew  Donna
pi_201650747
Ja het ging ook allemaal niet zo geweldig. Met A-tje wel hoor opzich al is het geen super slaper (gaat steeds beter), maar met mij niet.
Eerst dachten ze een postnatale depressie en toen bleek m'n ijzer en wat vitamines veel te laag, maar het wil niet echt op peil blijven. Al vanaf het begin van de zwangerschap liet m'n lijf me in de steek en zo voelt het nog steeds.
Geen roze bril festijn zeg maar.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:49:42 #202
319308 Tink89
To live is to dance
pi_201650896
Gefeliciteerd voor de dreumesen. Omg, wat vliegt de tijd. De mijne is ineens ook alweer ruim een half jaar. When did that happen?

Mijn baby (echt, tyf op fokwet, ik meen het!) slaapt sinds zaterdag het eerste deel van de nacht in z'n eigen bed. Ik heb hem één keertje 20 minuten laten jammeren - niet krijsen, hij was niet overstuur, gewoon wat aan het jemmeren - en sindsdien slaapt hij overdag en 's avonds zonder moeite in. Wat een verademing dit, al mist m'n verknipte brein m nu ook als hij boven in bed ligt. Maf hoofd heb ik...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_201652740
@SQ haha wauw, nou ik volg je objectieve mening hoor, mooie badkamer!

Jammer @LittleTeaCup! Hopelijk dan een betere herkansing van het weekend, maar van harte met je dreumes!

Mijn baby is ook ontzettend aan het hoesten, verkouden en volgens mij heeft hij spruw, echt balen.

Voor de rest zie ik allemaal leuke knappe baby's langskomen!
  woensdag 6 oktober 2021 @ 16:25:32 #204
319308 Tink89
To live is to dance
pi_201660178
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:49 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd voor de dreumesen. Omg, wat vliegt de tijd. De mijne is ineens ook alweer ruim een half jaar. When did that happen?

Mijn baby (echt, tyf op fokwet, ik meen het!) slaapt sinds zaterdag het eerste deel van de nacht in z'n eigen bed. Ik heb hem één keertje 20 minuten laten jammeren - niet krijsen, hij was niet overstuur, gewoon wat aan het jemmeren - en sindsdien slaapt hij overdag en 's avonds zonder moeite in. Wat een verademing dit, al mist m'n verknipte brein m nu ook als hij boven in bed ligt. Maf hoofd heb ik...
Ik had niks moeten zeggen... -O-
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_201660528
Ach nee toch, Tink! Ik ga hier ook niets meer zeggen over nachten. :D

Ik heb vanmiddag alle kleertjes van maat 50 opgeruimd, ze werden echt te strak (was allemaal Prenatal en Hema). 50/56 past nog wel qua rompers en shirtjes. 56 zit nu perfect, al moet ik de mouwtjes wel altijd omslaan als het iets met lange mouwen is. :D Dat heeft ze van mij.
pi_201662239
@Donna wat naar dat je je zo voelt/gevoeld hebt.
Hopelijk werkt je lijf ook snel weer mee. :* Gelukkig kun je nog heel veel jaren van haar genieten.

Balen @Tink89 -O-
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 21:02:10 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_201663865
Donna, hopelijk snel betere tijden voor jou. Heb je wel gemist hoor, hier!

Tink, dat weet je toch? :'( :') nooit uitspreken!!

Mijn baby liet vandaag bij het cb ineens heel geavanceerde dingen zien, zoals proberen blokken te stapelen en blokjes in bakjes stoppen. Ik wist niet dat hij het in zich had :D maar toen kwamen de prikjes en was hij Heel Zielig en heeft hij 5 uur geslapen.
(Compenseerde wel mooi voor afgelopen nacht waarin hij nagenoeg niet sliep :') nog even lekker baby zijn hoor!)

En nu is hij ineens morgen 1 en heb ik nooit meer een baby ;(
En ik ga gewoon werken morgen en hij gewoon naar de opvang en ondanks dat ik daar rationeel helemaal achter sta voel ik me toch wel een soort ontaard geval ineens. Stom sentiment :')
disclaimer
  woensdag 6 oktober 2021 @ 21:03:52 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_201663888

#memorylane O+
disclaimer
  Moderator / Colorchick woensdag 6 oktober 2021 @ 21:05:50 #209
382129 crew  Donna
pi_201663910
quote:
3s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 19:29 schreef PKM het volgende:
@:Donna wat naar dat je je zo voelt/gevoeld hebt.
Hopelijk werkt je lijf ook snel weer mee. :* Gelukkig kun je nog heel veel jaren van haar genieten.

Balen @:Tink89 -O-
En gelukkig geniet ik nu ook echt wel, daar ben ik ook heel blij om. En is voor mij ook een teken dat dat gewoon goed zit en gaat.

Balen @Tink89 - kutfokwet

@SQ - Hopelijk dan vannacht niet 5 uren minder slaap. Hij zal maar om 12 uur bedenken dat z'n verjaardag begonnen is. 8)7
Ik hoop wel weer wat meer te gaan schrijven, dus dan tot over dik 5 weken in het dreumestopic! :W :W
pi_201664538
k
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 21:03 schreef SQ het volgende:
[ afbeelding ]

#memorylane O+
Kleintje O+
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 22:15:58 #211
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_201664987
Aaaah die foto! Ik zie Goud er al wel in, leuk zeg. En het dubbele van ontaard en rationeel prima snap ik ook goed. Alvast gefeliciteerd met je jongste, die blijven altijd een beetje je baby toch? :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_201665011
Hahaha @SQ wel fijn dat Goud we even wou presteren. :D Volgens mij heb ik Poffertje nog nooit pogingen tot stapelen zien doen maar in/uut vindt ze magisch. O+

Sterkte met nooit meer een baby. Een rotgevoel is dat. -O-
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_201665430
@SQ wat een cutie! Ik moet gelijk weer aan jouw verhaal denken met die navelstreng etc :o herbeleef jij dat nu nog?

Ik herken dat ontaarde gevoel. Ook gewoon gewerkt op Mickey's verjaardag. Doe je wel iets van aandacht ervoor morgen?
  donderdag 7 oktober 2021 @ 08:22:49 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_201667046
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 22:49 schreef tpopml het volgende:
@:SQ wat een cutie! Ik moet gelijk weer aan jouw verhaal denken met die navelstreng etc :o herbeleef jij dat nu nog?

Ik herken dat ontaarde gevoel. Ook gewoon gewerkt op Mickey's verjaardag. Doe je wel iets van aandacht ervoor morgen?
Hij heeft net kadootjes gehad en er mee gespeeld en we gaan zo ook zijn verjaardag nog vieren op de opvang ;)
Vanavond een lekker toetje en dan zaterdag écht feest met wat familie, dan is zijn grote zus ook jarig dus dan kan het allemaal in 1 batch :')

Ik denk dat iedere ouder wel memorylanet op de verjaardag van het kind. Maar niet op een vervelende manier hoor, ik heb echt 0.0 trauma aan de bevalling overgehouden. Ik vond het vooral een mooi avontuur.
disclaimer
pi_201667057
Gefeliciteerd met Goud! O+ En tot snel! :W
Protège moi de mes désirs.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 08:33:47 #216
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201667113
Gefeliciteerd met Goud! Ik herinner me ook een prachtige foto van een moeder die na een keizersnede door de ziekenhuisgangen gereden werd met baby aan de tiet _O_ . En dat je al wel 2 of 3 keer naar het ziekenhuis was geweest voor een CTG omdat hij minder bewoog. En nou heeft 'ie tanden, kruipt 'ie rond, en gaan z'n handjes in de lucht als je hoera roept *O* .
Resistance is futile.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 09:14:33 #217
319308 Tink89
To live is to dance
pi_201667343
quote:
7s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:33 schreef Seven. het volgende:
Gefeliciteerd met Goud! Ik herinner me ook een prachtige foto van een moeder die na een keizersnede door de ziekenhuisgangen gereden werd met baby aan de tiet _O_ . En dat je al wel 2 of 3 keer naar het ziekenhuis was geweest voor een CTG omdat hij minder bewoog. En nou heeft 'ie tanden, kruipt 'ie rond, en gaan z'n handjes in de lucht als je hoera roept *O* .
Ja, die foto vergeet ik ook nooit meer.

Gefeliciteerd SQ!
  donderdag 7 oktober 2021 @ 10:15:35 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_201667860
Ja, dat was mooi O+
disclaimer
  Moderator / Colorchick donderdag 7 oktober 2021 @ 10:39:53 #219
382129 crew  Donna
pi_201668171
O+
Gefeliciteerd!
  donderdag 7 oktober 2021 @ 11:21:39 #220
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_201668554
Gefeliciteerd met Goud! *O*
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_201668726
Gefeliciteerd SQ! Dat jaar is echt omgevlogen.

Net als deze eerste maand. Ze is al door naar 56, @komkommer met omgeslagen mouwtjes inderdaad. Er komt spek aan haar beentjes en de eerste plooitjes zijn aan het ontstaan. Mag ook wel, want ze leeft zo'n beetje met mijn tepel in haar mond. Het enorme fragiele van een newborn is er wel af.

De covid symptomen nemen af. Ze is nu vooral in de vroege ochtend benauwd. Helaas vanochtend weer enorm hoesten inclusief tsunami aan melk over zichzelf en het bed heen gekotst. Dus in alle vroegte samen onder de douche.

BFDonderdag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  FOK!fossiel donderdag 7 oktober 2021 @ 12:43:17 #222
1455 Keroppi
kool kikker
pi_201669451
Ja hier ook een hele trotse grote zus, wil de hele tijd bij het wiegje kijken en aaien O+

Misschien idealiseer ik hoe het met de eerste was, maar in mijn herinnering was het toen zoveel relaxter. Die dronk bijna als een zwitsers uurwerk om de drie uur en kon je vervolgens zo weer op bed wegleggen.

Dit meisje heeft vooral overdag (‘s nachts gaat het best okee) niet zo’n zin om in slaap te vallen of slaapt maar kort. En dan wil ze (meestal binnen de 2 uur al) drinken. Met als gevolg dat ik of met een baby aan de borst zit, of met een slapende baby op me lig (want dat gaat al beter dan in haar wieg leggen) of op de bank heel hard zit te hopen dat ze in slaap valt terwijl ik aan het gewurm gewoon hoor dat dat niet gaat gebeuren.

Vriend is nu met haar gaan wandelen, hopelijk helpt dat, maar aangezien mijn actieradius nog maar op een enkele tientallen meters zit, kan ik dat zelf niet.

Pfff dat gedoe om het slapen had ik blijkbaar toch een beetje verdrongen *)
Chick on a mission
  donderdag 7 oktober 2021 @ 12:52:32 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_201669541
Haha, maar ze is ook pas een paar dagen oud he Keroppi! Alles staat nog helemaal op zijn kop. Hoe gaat jouw herstel?
disclaimer
pi_201669578
Welkom, Keroppi! Je omschrijft echt exact mijn baby. :D Wel gezellig hoor, zo'n knorrend meisje op je. Overdag apart slapen lukt bij ons ook nog niet (7,5 week), zelf in de box 'spelen' gaat wel steeds beter (15/20 minuten). Dat is altijd genoeg om even iets te doen (aankleden, eten, stofzuigen). Wij werken in blokjes van klusjes en F. weer oppakken en bij ons dragen. :D
  donderdag 7 oktober 2021 @ 12:56:43 #225
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_201669589
Grrrr heel verhaal getypt, alles weg :(

Gefeliciteerd met Goud!

Wat zoet, die zusterliefde O+ Hier komt dat nu na 11 maanden pas een beetje. Toen Zusje nog mini was, riep grote broer voornamelijk WAFFEL HOUDEN! Nu kunnen ze zoet samen met de Duplo of de toettoet auto’s spelen. Tot de één precies dat wil hebben waar de ander net mee speelt uiteraard :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')